Бақылау түрлері




Презентация қосу
Бағалау-зерттеу не тексеру әдісі, оқыту процесінде оқушылардың
оқу әрекетіне басшылық жасау қызметін атқарады.
Бастапқы Ағымдық

Бақылау түрлері

Қорытынды Аралық
Бақылау әдістері
Емтихан

Жоспарлы бақылау

Ауызша

Жазбаша

Сынақ

Практикалық
Ауызша бақылау
Сұрау, (жеке дара, топтық, аралас), сызу, картаны оқу
дағдыларын бақылау
Жазбаша бақылау
Мазмұндама, шығарма, реферат

Практикалық бақылау әдістері
Эксперименттік есептерді шешу, банкте,
шеберханаларда
Тест-ерекше формалы тапсырмалар
жүйесі.
• Білім, икем, дағды деңгейін сапалы бағалап, біртіндеп
күрделенген мазмұнды анықтауға мүмкіндік береді.
Тест түрлері
• 1. Ашық тест
• 2. Жабық тест
• 3. Сәйкестендіру тесті
• 4. Ақиқатқа бағытталған тест
Тесттік бақылау жүйесі үш ұғымға
негіздіеледі.
Білім мен біліктің
қалыптасу деңгейін
анықтау

Білім мен білікті өлшеу

Білім мен білікті
бағалау
Бағалауды ұйымдастыру формалры
• Фронтальды
• Жеке
• Топтық
• Өзін-өзі бақылау
• Аралас
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру (3 мин)
Оқушылармен амандасу, кезекшімен сұхбат, құрал-жабдықтарын тексеріп, кім
жоқ екенін тексеріп, оқушылардың зейнін сабаққа аудару.
2. Үй тапсырмасын сұрау (10 мин)
Сұрақ-жауап, фронталбды түрде ауызша, миға шабуыл, блиц тур.
3. Жаңа сабақты түсіндіру (17 мин)
Жаңа сабақтың мақсаты мен міндетін қою, сабақты түсіндіру, проблемалық
жолмен сұрақ қою, кері байланыс, топқа бөлу арқылы да болады.
4. Сабақты бекіту (12 мин)
5. Үйге тапсырма мен Бағалау (1+2 мин) Үй тапсырмасын беру, қосымша
тағы жаттығулар беру.
Сабақта белсенді қатысып үй тапсырмасымен жаңа сабақты меңгеруге
қатысты бағалау формативті бағалау
Дәстүрлі
Сабақ түрлері
Дәстүрлі
• Қайталау сабақ емес

• Біріккен сабақ-жаңа білім+өткен сабақ
• Семинар сабақ-оқушының білімін тереңдету
• Бекіту сабақ-білім деңгейін байқау
• Жарыс сабақ-оқушылар ойларының жетістігін бақылау
• Диспут сабақ-талқылау сабағы, ашық ой айту
• Саяхат сабақ –саяхаттау
Тест түрлері, жүргізу формалары
1.Жабық тест Тақырыбы: Көмірсулар
1.Глюкозаның күміс-айна реакциясына қатысатын себебі, молекуласында
A) альдегид тобы бар. B) амин тобы бар. C) кетон тобы бар.
D) карбоксил тобы бар. E) нитротобы бар.
2. Молекулалық массасы 1944000-ға тең крахмал молекуласындағы құрылымдық буындар саны:
A) 12000 B) 1100 C) 10000 D) 11000 E) 1200
3. Егер шығымы 75 болса, онда 18 г глюкозаны тотықтырғанда түзілетін күмістің массасы
A) 16,2 г B) 13,2 г C) 14,2 г D) 15,2 г E) 17,2 г
4. Глюкозаның молекуласындағы функционалдық топтардың сандары:
A) 5 гидроксотоп, 1 карбонил. B) 4 гидросотоп, 2 карбонил. C) 3 карбонил, 3 гидроксотоп.
D) 2 гидроксотоп, 4 карбонил. E) 3 карбонил, 5 гидроксотоп.
5. Егер глюкоза спирттік ашығанда 448 л (қ.ж.) көмір қышқыл газы бөлінген болса, түзілген
Спирттің массасы
A) 920 г B) 800 г C) 1020 г D) 450 г E) 860 г
6. 100 г целлюлозаны гидролиздегенде 58 г глюкоза алынды.Өнімнің шығымы:
A) 52,2 % B) 36,5 % C) 47,8 % D) 46,5 % E) 58,2 %
7.Сахароза глюкоза глюкон қышқылы тізбегіндегі 2-ші реакцияның жүруіне қажет зат:
A) Cu(OH)2 B) NaOH C) KOH D) Ca(OH)2 E) Ba(OH)2
2.Биологиялық диктант-Бағдаршам бағалауы (мұғалім бағалайды)
Дұрыс жауап бергенге
орташа жауап бергенге , ал жауап бере алмағанға

1. ...-әртүрлі және тұрақты қосылыстар түзіп, тірі организмде
болатын молекулалардың сан алуандығын қамтамасыз ететін
бірден-бңр элемент. (Көміртек)
2. «Көмірсу» деген терминді ғылымға 1844 ж. орыс ғ … енгізген.
(Шмид)
3. Көмірсулар....жатады (биополимерлерге)
Фигура арқылы бағалау түрі

Өте жақсы баға - 5

Жақсы баға - 4

Нашар баға - 3
Сәйкесттік тест арқылы оқушылардың үлгерімін
біле аламыз/Жаңа тақырып
1. Шмид 1.Өсімдіктердің жасушаларының қабығының
негізгі құрамды бөлігі
2. Орг. заттар 2.энергия көзі, құрылыс материалы
3. Галактоза 3. Көмірсу терминін 1844 ж.ғылымға енгізген
4. Cn(H2O)n 4. глюкозаның изомері болып табылады
5. Целлюлоза 5. Көмірсулардың 1г молекуласы
ыдырағанда пайда болады.
6. 17,6 кДж 6.Көмірсулардың жалпы формуласының мәні
7. Көмірсулар 7. Молекуласының құрамында көміртек н/е оның
қосылыстары кіретін, сондай-ақ ауада және оттекте жанатын заттар
Сәйкесттік тест арқылы оқушылардың үлгерімін
біле аламыз/Жаңа тақырып
1. Шмид 1.Өсімдіктердің жасушаларының қабығының
негізгі құрамды бөлігі
2. Орг. заттар 2.энергия көзі, құрылыс материалы
3. Галактоза 3. Көмірсу терминін 1844 ж.ғылымға енгізген
4. Cn(H2O)n 4. глюкозаның изомері болып табылады
5. Целлюлоза 5. Көмірсулардың 1г молекуласы
ыдырағанда пайда болады.
6. 17,6 кДж 6.Көмірсулардың жалпы формуласының мәні
7. Көмірсулар 7. Молекуласының құрамында көміртек н/е оның
қосылыстары кіретін, сондай-ақ ауада және оттекте жанатын заттар
Ашық тест / Тарау
бойынша байланысты

1. Микроэволюция дегеніміз не?
Жүйелік топтардың қалыптасу процесі
2. Эволюциялық процестің
дәлелдемесі?
Қазба қалдықтарды зерттеуде бір
түрдің, екінші түрге, бір туысының
екінші туысқа бірітіндер өзгеруі
3.Филогенетикалық қатар деген не?
4. Аналогтік мүшелерге мысал?
Миға шабуыл/ өткен тақырып бойынша
1. Адам қарынсыз, бір өкпемен, бір
бүйрекпен, жарты бауырмен өмір сүре
алады ма? неліктен?
2. Адам ағзасында 10 шақты ішкі
секреция бездері бар, олардың салмағы
100 гр құрайды, Егер салмағы 0,5 гр
гипофиз безін алып-тастаса неге адам
өледі? Ішкі секреция бездерінің маңызы
жүрек жүйесінен де маңызды болғаны
ма?
Блиц-тур-өткен тақырып бойынша
1. Адам ағзасында неше без
бар?
2. Адам ағзасында бахыт
гармоны деп аталатын
гормон?
3. Ұшқанда, көктен ұшқанда
жүрек жұмысын
жоғарлататын гормон?
4. Гормон дегеніміз не?

Ұқсас жұмыстар
Салықтық бақылау түрлері
Бақылау әдістері
Қаржылық бақылаудың негізгі міндеттері
Қаржылық бақылау органдары
Менеджмент жүйесіндегі бақылау
Статистикалық мәлімет жинаудың тәсілдері
Бағалаудың алты қағидасы
Жүктерді қадағалауды автоматтандыру құралдары
РАДИОЗОНД ЖАПОНИЯ
ҚАРЖЫЛЫҚ БАҚЫЛАУДЫҢ ӘДІСТЕРІ
Пәндер