Бастауыш сынып оқушыларының сөздик қорын байыту жолдары




Презентация қосу
*Бастауыш сынып
оқушыларының
сөздик қорын
байыту жолдары
*Оқушының ой-өрісінің, сана-сезімінің жан-
жақты дамуы бастауыш сыныптан
басталады. Бастауыш сыныпта
оқушылардың тіл орамдылығын арттырып,
өмірге көз қарасын қалыптастырса, ой-
өрісін кеңейтіп, сөздік қорын байытады.
Балаларды жақсыға үйретіп, жаманнан
жиренуге тәрбиелейді.

*Біздің жарқын болашағымыз – өскелең
жас ұрпақтың біліктілігімен байланысты.
Жас ұрпақ-өркениетті тәрбие шуағына
шомылса ғана, білім нәрімен сусындаса
ғана мемлекетіміздің көсегесі көгереді,
егеменді ел баянды болады. Тәуелсіз ел
тірегі – білімді ұрпақ екені ақиқат.
*Қазіргі таңда оқыту мен білім беру
саласы оқушылардың жеке басын
дамыту мен сапалы білім беру
мақсатында оқытудың жаңа мазмұнын ,
тиімді әдістерін үнемі іздестіруді талап
етіп отыр.

*Осыған орай оқушының бойындағы
барлық сапаны , дағдыны, қабілетті,
білім мен біліктілікті тұтас сәйкестікте
дамытуға бағытталған білім жүйесін
қалыптастыру қолға алынуда. Жан-
жақты білімді , өз ойын ашық айтатын ,
сөйлеу мәдениеті жоғары «жеке
тұлғаны» бастауыш сыныптан бастап
дайындауға ерекше көңіл бөлінуде.
*Сөз таптары. Сын есім
тақырыбында:Тақтада «Әсем қандай
қыз?» деген сөйлем жазылады. Әсем
сөзінің әрбір дыбысынан Әсемнің
бойындағы жақсы қасиеттерді
жазғызамын.
С- сұлу,
сүйкімді,
сезімтал т.б.

Е- епті, Ә- әдемі,
еңбекқор, әдепті,
елгезек т.б. әділетті т.б.

М- мейірімді,
мәдениетті,
момын т.б.
Енді осы сөздерді тірек ретінде
пайдалана отырып, «Әсем» деген
тақырыпта мәтін құраттым. Сонда
төмендегідей мәтін мәтін
құрастырылады

Әсем әдемі, әрі әдепті қыз. Әсем өте сұлу
да, сүйкімді. Оның сүйкімді қылықтары
өте көп. Айтар болсам ол епті , еңбекқор,
елгезек. Ол үлкенге де, кішіге де
мейірімді. Ол-мәдениетті қыз. Әсемнің
мінезі де салмақты. Әсемнен мықты дос
шығады.
Салыстыру жұмысы арқылы сөйлем құрату

• қар, қара, қас, ара, нан,
Қарындас»
«
ана,садақ, арық, қарын,
сөзінен
дана т.б

Қарлығаш»сөзін
«
• қараша, ағаш, шаш,
ен- шағала, ғарыш, шар т.б

• сөзінен-қар, арық, тарақ,
«Қарындаштар»сө
зінен шана, шындық,шара,
артық т.б
Сөздің соңғы дыбысынан басталатын сөз
тудыру.
Жалқы есімдер тақырыбында:

Кісі аттары: Алмат, Талғат,
Тимур, Рахат, т.б.

Қыздар есімі: Гауһар, Раушан,
Нұргүл, Лаура, т.б

Жер-су аттары: Шымкент,
Темір, Рига, Алматы, т.б
Қорыта айтқанда , жеке
пәннің әр сабақтарында
тіл дамыту жұмыстары
жүйелі түрде дұрыс
ұйымдастырылған
жағдайда балалардың
сөздік қоры молайып, тіл
орамдылығы артып,
оқушылардың тұлғалық
ерекшелігі дамиды.

Ұқсас жұмыстар
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын оқушылардың таным қабілеттерін арттыру құралы ретінде пайдалану
Сөйлеу тілін байыту мақсатында сөздікпен жүргізілетін жұмыстар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ЗАТ ЕСІМДІ МЕҢГЕРТУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҒЫНДА ТІЛ ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫН ЖҮРГІЗУ АРҚЫЛЫ ЖЕКЕ
Бастауыш мектеп
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
Пәндер