Халықаралық маркетинг


Slide 1

Маркетинг пәні Практикалық тапсырма Тақырыбы: Халықаралық маркетинг

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

Тілдер және менеджмент факультеті

“Экономика және менеджмент” кафедрасы

Орындаған: ГМУ-211 топ студенті Кеңесов Дастан

Тексерген: аға оқытушы, магистр Машанова С. А.

Slide 2

Халықаралық маркетинг түсінігі

Халықаралық маркетинг кезеңдері

Халықаралық маркетинг стратегиялары

Slide 3

Халықаралық маркетинг түсінігі

Slide 4

Халықаралық маркетинг -

шетелдердегі тұтынушылардың тауарлар мен қызметтерге сұранысын қанағаттандыруға арналған маркетингтік іс-әрекеті.

Slide 5

Халықаралық маркетингті жаңа бизнес философиясы ретінде қарастыруға болады, шетел рыногының маркетингтік орта ерекшеліктерімен байланысты олардың мінез құлық өзгешеліктеріне, яғни ол шетел тұтынушыларына бағытталған іс әрекет.

Slide 6

Ішкі және халықаралық маркетинг арасында түпкілікті айырмашылықтар жоқ, оларда қолданылатын сол қағидалар, мақсаттар және әдістер біртекті.

Алайда, ішкі маркетингке қарағанда, халықаралық маркетинг кең мағыналы болып табылады.

Slide 7

Халықаралық маркетингтің міндеттерін (6) келесі сұрақтардың жауабы ретінде қарастыруға болады:

1. Шетел рыногына шығу керек пе, жоқ па (бұл сұрақ шетел рыногына шығу мақсаты және қатерлер болған жағдайда шешіледі) ?

2. Қай рынокқа шығу қажет (қандай туристік өніммен шығу керек, яғни ескі немесе жаңа өніммен ба сол анықталады) ?

Slide 8

3. Рынокқа қалай шығу керек және тұтынушыларды қалай іздеу керек (өз бетінше ма, жоқ әріптестердің көмегімен бе; импортер немесе экспортер ретінде ме; өз бетінше ме, жоқ делдалдың көмегімен бе) ?

4. Алдына қойған мақсатқа жету үшін қандай маркетинг бағдарламасын жасау қажет?

5. Халықаралық еңбек бөлінісіне қатыса отырып қандай экономикалық, ғылыми, техникалық нәтижелерге қол жеткіземіз?

Халықаралық маркетингтің міндеттері

Slide 9

6. Халықаралық маркетинг бағдарламасын жасау және жүзеге асыру үрдісін қалай ұйымдастыру қажет?

Халықаралық маркетингтің міндеттері

Slide 10

Халықаралық нарыкқа шыққан компаниялар белгілі бір қиындықтармен кездеседі, олар:

Заңдағы, мәдениеттегі, экономикадағы және басқа салалардағы өзгешеліктер

Мемлекеттердің экономикалық және саяси тұрақсыздығы

Үкімет заңдарының, валюта айырбастау бағамының тұрақсыздығы

Slide 11

4. Ақпаратты жинаудағы қиындықтар, тәуекелдің жоғары деңгейі

5. Үкіметтер жағынан шектеулер

6. Маркетинг миксті әр елдің ортасына бейімдеуге кететін шығындардың көптігі

Slide 12

7. Соғыс, терроризм, жемқорлық

8. Шетелдік тұтынушылардың қажеттілігін дұрыс түсінбеу

9. Шетелдегі бизнесті реттеу ережелерін және жүргізу мәдениетін білмеу

Slide 13

2. Халықаралық маркетинг кезеңдері

Slide 14

Халықаралық маркетинг жоспарын жасау мынадай кезеңдерден тұрады (7) :

Бірінші кезең - халықаралық маркетингтік ортаны талдау.

Бұл сыртқы рынокқа шығу жағдайларын және қалай шығу керектігін бағалауға мүмкіндік береді.

Slide 15

Екінші кезең - сыртқы рынокқа шығу мақсаттарын қалыптастыру,

ол үшін өз рынок үлесі, сату көлемі және пайдасына қатысты мақсаттарды анықтау.

Slide 16

Үшінші кезең - шетелдік рыноктарға шығу ұтымдылығын анықтау.

Халықаралық рынокқа шығу мүмкіндіктері бар ма, ол болған жағдайда, қай елдерге шығу ұтымды болады, соны бағалау қажет.

Slide 17

Төртінші кезең - халықаралық рынокқа шығу әдістерін (стратегияларын) анықтау.

Slide 18

Бесінші кезең - туристік компания шетел рыногында стандарт­талған немесе бейімделген стратегияны қолдану керектігін, басқаша айтқанда - халықаралық өсу стратегиясын белгілеу.

Slide 19

Алтыншы кезең - шетелдік рынокқа арналған маркетинг-микс стратегиясын ұйымдастыру.

Slide 20

Жетінші кезең - маркетинг жоспарының орындалуын бағалау және бақылау.

Талдау мен бақылау негізінде маркетинг стратегиясына және шығындарға түзетулер енгізіледі.

Slide 21

Сонымен, егер кәсіпорындар әлемдік рыноктағы іс әрекеттерінде белсенді түрде халықаралық маркетинг қызметтерін, әдістерін, амал-тәсілдерін және құралдарын қолданатын болса, онда кәсіпорындар шетелдік рынокқа шығуға байланысты тәуекелді, сондай-ақ қиындықтарды ескере отырып, өз мүмкіндіктерін алдын ала бағалауға мүмкіндік алады.

Slide 22

3. Халықаралық маркетинг стратегиялары

Slide 23

Халықаралық маркетингтің түрлері

Экспорттық маркетинг - тауарларды шетел рыногына экспортқа шығаратын компаниялардың маркетингтік қызметі.

Ғаламдық маркетинг - мұнда бір өнім бүкіл әлемге арналып өндіріледі.

Slide 24

Халықаралық маркетинг стратегиялары (5)

Шетел нарығына шығудың ең көп тараған түрі - ЭКСПОРТ өз елінде өндірілген тауарлар мен қызметтерді шетелге сату.

Түрлері:

1. Жанама экспорт - тәуелсіз делдар арқылы тауарды экспорттау.

2. Тікелей экспорт - тауарлар мен қызметтерді дербес сату.

Slide 25

2. Лицензиялау -

шетел фирмаларына белгілі бір төлем орнына өзінің өндірістік және сауда құпияларын, ноу-хау, тауар белгісін, патентін беретін құқық.

Түрлері:

А) Келісім -шарт бойынша басқару

Б) ноу-хау

В) Франчайзинг

Slide 26

3. Біріккен кәсіпорын -

компания шетел субъектілерімен бірге меншікті бөліседі және өндірісті бақылайды.

Slide 27

4. Стратегиялық одақтар (альянс) -

шығындарды азайту және шетел нарықтарына енуді жеңілдету ұшін жасалған ерекше жобаларды бірігіп жүзеге асыру туралы компаниялар арасындағы келісім.

Slide 28

5. Тікелей инвестициялау (капитал трансферті) -

шетелде жаңа өндіріс орындарын ашу немесе капиталды, өндіріс құралдарын, қызметті, технологияларды, ноу-хауды қолдануға беру.


Ұқсас жұмыстар
Маркетнигтік экономикалық маңызы
Өткізу құралдары
Сұранымын саясаты
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
Маркетинг тік зерттеулер
МАҚСАТТЫ НАРЫҚТАР
Туристік қызметтер өндірісі мен демалыс орнының жайлылығы, қызметкерлердің жақсы қызмет көрсетуінің үйлесімділігі
ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БИЗНЕС ЖОСПАРЫ
Маркетинг баға саясаты
Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы басқару психологиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz