Баланың сөйлеу қиындықтар
Презентация қосу
Арнайы
мекемелерде
жүргізілетін
түзету жұмысының
бағыттары
Орындаған:
Қуаныш Айым
Жамбыл Аяулым
Деф 17-1
Қабылдаған:
Жумагулова Аида
Психологиялық -педагогикалық түзету
кабинеттері 18 жасқа дейінгі мүмкіндігінде
шектеуі бар тұлғаларға кешенді
медициналық-педагогикалық және
әлеуметтік психологиялық көмек көрсету
негізінде облыс, аудан, қала орталықтарында
құрылатын білім берудің арнайы мекемесі.
Психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінің міндеттері.
1)Сөйлеу тілі бұзылысы, көруінде және естуінде кемістігі
бар,қимыл-қозғалыс аппаратының бұзылысы,ерік-жігер
сферасының бұзылысы мен оқуы мен тәртібінде
қиыншылықтары бар балаларға психологиялық
6)жалпы білім беретін мекемелердегі педагогикалық түзету мен оңалту негізінде психолого-
педагогтарға мүмкіндігі шектеулі медико-педагогикалық кешенді көмек көрсету;
балалардың психофизиологиялық қалпы 2)пәнаралық топ мамандарының
мен даму мүмкіндіктері бойынша көмек (топ бағасы) бала проблемасын
көрсету; ППТК өзінің жұмысын ООН кешенді түрде талдау және
бала құқығы туралы конвенциямен,ҚР балаға қажетті медициналық,
Білім беру Заңымен,ҚР бала психологиялық, түзету-
құқықтарымен,Мүмкіндігі шектеулі педагогикалық және әлеуметтік
тұлғаларға әлеуметтік және медициналық- көмек көрсету мүмкіндіктерін
педагогикалық түзетуді қолдауымен және анықтау;
тағы да басқа нормативті құқықтық
актілермен және ережелер арқылы іске
асырылады.
3) бала дамуының әлеуметтік
5)мүмкіндігі шектеулі балаларды жағдайын ескере отырып , жеке
отбасы жағдайында дамыту үшін дамытушылық бағдарламасын
олардың ата-анасына (оларды дайындау және құру;
алмастыратын тұлға) кеңес беру;
4)түзете-дамыта оқыту жұмысын
жеке және топтық жұмыс арқылы
жүргізу;
ППТК 18 жасқа дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларға мынандай категориялары
бойынша көмек көрсетіледі:
1) Дамуында проблемалары бар 3 жасқа дейінгі;
2) Психикалық дамуы тежелген;
3) Әртүрлі дәрежедегі ақыл-ойы кем балалардың
4) Балалардың церебральды сал ауруы және қимыл-қозғалыс аппартының бұзылуы;
5) Сөйлеу тілінің ауыр бұзылысы;
6) Арнайы оқытуды талап ететін есту қабілетінің бұзылысы;
7) Ерте балалық шақ аутизмі және ерік-жігер сферасының бұзылысы;
8) Көру қабілетінің ауыр бұзылысы;
9) Психикалық аурудың нәтижесінде оқуда қиындықтары бар;
10) Мектеп біліктерін меңгерудегі(оқу,жазу)қиындықтары бар балалар.
Ауданда арнайы білім беретін мекеме болмаған жағдайда ППТК әр түрлі категориядағы мүмкіндігі шектеулі
балаларға түзету жұмыстарын жасай алады.ППТК ең алдымен басқа арнайы мекемелерде беріле бермейтін өте
ауыр деңгейдегі ақыл-ойы кем және психикалық дамуы артта қалған балаларға түзету жұмыстарын
жүргізеді.Түзету көмегінің мазмұны жеке-даму бағдарламасымен анықталады.Түзету көмегінің мазмұны
баланың жеке мүмкіндіктері мен психофизиологиялық даму ерекшеліктері бойынша жасалатын жеке
дамытушылық бағдарлама арқылы анықталады.Жеке дамытушылық бағдарламаны құру үшін алдымен
баланың психофизиологиялық жағдайын тексереді.Бұл кешенді тексерудің ең негізгі мақсаты балаға дұрыс
диагноз қойып алдағы жарты жыл ішінде дұрыс жұмыс жүргізуге ықпал жасау.Түзету жұмысының
міндеттерінің өзгеруі жылына екі рет өтетін алдынғы кезеңнің нәтижесі мен бағасына байланысты. ППТК
әдіскері баланың оқуына арналған жеке дамытушылық бағдарламаны бекітеді. ППТК-ғы түзете –дамыта
үрдісін ұйымдастыруы жұмысын әдіскер, бекітеді. Сабақ жоспары, жылдық күнтізбелік жоспар бойынша сабақ
кестесімен жүргізіледі. Оқыта-тәрбиелеу үрдісі баланың психологиялық-медициналық-педагогикалық және
клиникалық талданған мәліметтері бойынша дифференциалды түрде және жекелей қағида арқылы әр балаға
жекелей іске асырылады.Сөйлеу ерекшелігінің оқытудағы жүйесі,назары, баланың жұмысқа қабілеттілігі, білім
деңгейі, оқу материалдарын меңгеру ерекшелігі мен мүмкіндіктері түзету жұмысының дұрыс жүргізілуіне
және баланың дұрыс дамуы әсер етеді. Апталық оқудың ұзақтығы (5 немесе 6 күн) білім беру мекемесінің
арнайы орган басшылығымен және әдістемелік кеңеспен шешім қабылданады және ППТК менгерушілер
бекітіледі. Мүмкіндігі шектеулі балалармен түзете-дамыта оқыту жұмысы ППТК жұмысы белгілі уақыт
мөлшерімен келетін жеке немесе кеңес арқылы көмек көрсету бойынша жүргізіледі. Балалар топ бірдей
жастағы және әр түрлі жастағы балаларға қарай бөлінеді.Топтағы балалар саны білім беру үрдісі негізінде
ППТК басқармасымен санитарлық шартқа байланысты бекітіледі.
Топтағы
балалар көлемі:
6)интелектінің 1)сөйлеу
интелектуалды тілінің ауыр
бұзылысы-6 бұзылысы-10
және 10 балаға және 12 балаға
дейін; дейін;
5)нашар
2)естімейтін
көретін-10
балалар-8
және 15
балаға дейін;
балаға дейін;
3)нашар еститін
4)көрмейтін
балалар-10
балалар-10
және 12 балаға
балаға дейін;
дейін;
Бала картасы: ПМПК келесі құжаттамаларды өткізді.
Барлық зерттеу түрлері (анамнестикалық ақпарат, неврологиялық,
психиатриялық және басқа да медициналық тексерулер,
параклиникалық зерттеулер, психологиялық, білім беру,
логопедиялық) баланың даму нәтижелерін көрсетеді және жалпы
қорытынды ПМПК-ға жүктеледі. Балалардың даму картасы
мамандардың анықтауы бойынша толтырылады.
Әр баланың даму картасы 5 жыл бойы сақталып, мұрағатқа
ауыстырылады. Бала картасының(даму картасы ) қорытындысы ата-
аналарға (заңды өкілдеріне) беріледі. Онда:
1) баланың интеллектісі;
2) толық неврологиялық диагностикасы;
3) психиатриялық диагноз: психикалық аурулар және балаға тиісті
тағайындалған психиатриялық диагностикалық бұзылулары;
4) сөйлеу бұзылыстары бойынша логопедтің қорытындысы;
5) жүйке жүйесінің аурулары мен синдромдарын жүйелерін
(созылмалы аурулар, сондай-ақ патопсихология,
нейропсихологиялық синдромдар сіреспе) және тұқым қуалайтын
дегенеративті аурулар қорытындысы жазылады .
ПМПК жұмысының маңызды мақсаты мен негізгі
ұстанымы ,бала туылғаннан бастап, жасөспірімдік шакта ,
18 жасқа дейін комплексті психологиялық - медициналық -
педагогикалық диагностикадан өтуі. Ерте диагностика
балаларға дер кезінде көмек көрсетуі үшін қажетті
,баланың даму деңгейі мен ерекшеліктерін анықтайды,
сонымен қатар баланың мінез-құлығын ,ерекшеліктерін,
тәрбиелеу және оқыту түрлерін анықтайды . Бұл
сұрақтардың барлығы мен , психологиялық - медициналық
- педагогикалық кеңес қызметкерлері айналысады.
1. Баланың 2. Нұсқаулар
сараптама кезіндегі мақсатын
3. Баланың
эмоционалды түсіну.Бала
тапсырмаға деген
реакциясы . Қобалжу нұсқауларды соңына
Психологиялық қызығушылығын, істі
яғни, жаңа қоршаған дейін тыңдай ма,
педагогикалық аяғына дейін 4. Нәтиже
ортаға және әлде , жұмыс
сараптама жүргізу жеткізе реакциясы. Өз
бейтаныс адамдарға. басталмастан бұрын,
кезінде, әсіресе алатындығын , қызметінің дұрыс
Алайда, бұл жұмыс барысын
ПМПК да баламен баланың еңбекке бағалау,
алаңдаушылық және түсіну үшін әрекет
жұмыс жасау деген қабілетін эмоционалдық
шамадан тыс жасай ма?
барысында бір қатар ескеру. Сонымен реакциясын
сергектік, Тапсырманы
көрсеткіштерге бірген өзін өзі қадағалау.
консультациядағы түсіндіру барысында
назар аудару керек. бақылау және өзін
мүшелерімен қарым- балаға ауызша
өзі реттеу, тәрбиелеу
қатынасында немесе ауызша
қарастырылады.
жеткіліксіз мінез- көрнекілік әдіспен
тудыруы мүмкін. бе?
Жеке дамыту бағдарламасы
ЖДБ үшін оқыту циклы алты айдан бір жылға дейін болады. Бірақ осы уақыт ішінде, қажет
болған жағдайда, белгілі бір кемістікке түзетулік жұмыс жасалады.
Баланың ақылы құбылмалы болып табылады және үнемі оның дамуындағы ЖДБ белсенді
тарту компиляция кезінде мынадай қағидаларды басшылыққа алу керек:
- Бала дамуына дамытушылық көзқарас;
- Дамуындағы ауытқуларды диагностикалау мен түзетудің бірлігі;
- Бала мен оның отбасының әлеуметтік жағдайын талдау;
- Ата-аналарды немесе оларды алмастыратын адамдарды түзеу-педагогикалық процесіне
қосу;
- Балалармен арнайы іс-шаралар ұйымдастыру жоғары психикалық функцияларды
қалыптастыру және түзету;
- Жұмыстың әдістері мен тәсілдерін жетілдіру арқылы білім беру мен балаларды оқытудың
тұлғалық бағдарланған тәсілді жүзеге асыру;
- Баланың дамытуда, оның қабілетіне сүйену;
- Түзету жұмысының әр циклынан кейін баланың негізгі жетістіктерін анықтау арқылы
мониторинг жасау.
Жеке даму бағдарламасы мынадай міндеттерді шешеді:
- Диагностикалық проблемалар: баланың психофизиологиялық қалыбы тұрақты және жан-
жақты зерттеу; түзету және білім беру міндеттері:, бір ақау, әлеуметтік ортаға баланың
бейімделу жеңу және өтеуге;
- Оқытудың міндеттері: әлеуметтік тәжірибесі, олардың танымдық белсенділігін дамыту,
әрбір жас кезеңіндегі нақты балалар қызметінің барлық түрлерін қалыптастыруды меңгерту
оқыту;
- Тәрбиелеу мәселелері: жан-жақты әлеуметтенуі, баланың отбасындағы тәуелсіздігі мен
дербестігі, мектеп жасына дейінгі балалардың өнегелі мінез-құлығына және іс-әрекетіне
нұсқаулар, сондай-ақ тұлғанының жақсы қасиеттерін тәрбиелеу
Баланың топтық жетілуін психофизикалық бағалау,түзеу жұмысының жолын анықтау үшін
қажетті түзету шараларын басында талқылау арқылы хаттама жұмыстарын жүргізу
керек.Топтық бағалау (6-айдан 1-жылға дейін) оқу кезеңге дейін түзету және дамыту
бағдарламасымен қайта бағаланып рәсімделеді. Оқу мерзімі баланың психикалық және
физикалық жай-күйіне (ақау құрылымы), сондай-ақ ата-аналарының қалауы мен санасына
байланысты болады. Бұл бөлімде сарапшылар тобының барлық мүшелері қатысуы тиіс.
Түзете дамыту бағдарламасында ата-аналардың сұрақтарын ескеру қажет.Егер баланың
зиянды қылықтары болса (мысалы, бала кез-келген бейтаныс адамның шақырғанына
барып,есігін ашса) ата-аналардың талабын қабылдап,ескеріп бағдарламаға енгізу керек.
Логопед баланың жеке және топтық тілін дамыту бойынша жұмыс жоспарлауы қажет.
Егер бала логопедпен жұмыс жүргізбесе,онда логопед оны, осы жұмыс бойынша жауапты
мамандарға жібереді (мысалы олигофренопедагогка). Келешек ұсынымдар негізінде
балаға жауапты мамандар сөйлеу тілін дамыту бойынша кеңес береді. Түзеу бағдарламасы
негізгі міндеттің ұзақ уақытылы бүкіл жұмыс кезеңін құрайды. Басты мақсатқа жету
міндеттері бойынша өсім сипатындағы жұмыстары жүргізіледі.Бағдарламаның
орындалуы,мақсатқа жету «+» белгісі бойынша,ал егер мақсат орындалып,ғылым
қалыптасқан болса, «-» белгісі егер жоқ болса, «V» белгісімен белгіленеді. Топ ішіндегі
түзетуші педагог барлық бағдарлама бойынша жұмысын жоспарлайды.
Топтың басқа мүшелеріне (олар баламен жұмыс істемеген жағдайда) ауызша
қозғалыстардың дамуы туралы толық нұсқаулар, эмоционалдық және ерiк-жiгер,
сөйлеу дамуын қамтамасыз етеді.Бұл бағдарламаны бірлесіп орындауды жоспарлау
болып табылады.Егер баламен басқа да мамандар жұмыс атқаратын болса, әр
сарапшы өз бағдарламасын жоспарлап,ал түзетуші педагог өзін-өзі танумен,өзіне
қызмет жасауына жауапты болып табылады. Психолог балалардың қажеттіліктеріне
негізделген екі жеке топты жоспарлайды.Егер бала топқа қатысып жүрсе,тәрбиеші
барлық бөлім бойынша бағдарлааны толтырады, - Танымдық бөлімге (бейнелеу, ойын,
жұмыспен қамту), математика, сыртқы әлеммен танысу, барлық бөлімдерді қамтиды. -
Сөйлеу дамуының бөлімінде еркін қызметіндегі тілдерді дамыту,байланыстыру
сыныптарын қамтиды. - Мотор дамыту бөлімінде таңертеңгі жаттығу және дене
шынықтыру, ашық ойындарды қамтиды; - Әлеуметтік және эмоционалдық даму
бөліміне мерекелік және ойын-сауық, музыка сабақтары, оқу үйірмелері, балалардың
таңғы қабылдауы кіреді. - өзін-өзі күту бөліміне қоғамдық күнделікті өзін күту
жұмыстары кіреді. Музыкалық ырғақ мұғалімі баланың эмоционалдық дамуын
жоспарлап, командалық бағалау өткізеді. Балалармен жұмыс жөніндегі ішкі топтар
жоспарланған. Бөлімдер музыкалық білім бойынша жұмыс жасайды,Негізгі мақсатқа
музыка және ырғақты қозғалыстар, музыка, ән, би,шығармашылық, музыкалық
ойындар тыңдап, балалар музыкалық құралдары бойынша; тапсырмалар беріп негізгі
міндеттерін шағын қадамдар жасау арқылы үйретеді.
Педагог даму қозғалыстары бойынша ЛФЮ моторлы дамуын толтырады.Командалық бағалаудан өткен
балаларға жарты жылдық индевидуалдық бағдарлама құрылады.Басқа балалар бірге топ біріктіріліп
жалпы шешім топтық жұмыс жоспарланады.Бағанында «негізгі міндеттері» жасалады. дене тәрбиесі,
жалпы дамыту жаттығулары объектілері, негізгі қозғалыстар, гимнастикалық түзету, ашық ойындар
мәселелері осы әдістер тіркелген. Ұзақ мерзімді жоспарлау негізінде жазылған күнделікті сабақ
жоспары, тапсырманы жоспарлау барысында жеке кітапшасында баланың жасына байланысты әрбір
педагог-нақты даму қарқынын жүргізілуде. Күнтізбелік жоспарда әр мұғалімнің жеке дәптерінде
баланың ауытқушылығы туралы және оның өсуі мен дамуы туралы жазылады. Олар сабақтан-сабаққа
тереңдетіліп мән береді.Әдістемелік құралдар дәл осы тапсырмаға арналып таңдалады.Олар әртүрлі
болу керек және де мына қағидалар бойынша жеңілден қиынға,жіңішкеден жуанға қиындай беру
керек.Күнделікті сабақтан кейін педагог өз ойын жазады.Күнделікті бақылау баланың даму жүйесін
бақылау маниторингысына енгізеді.Апта сайын күнтізбелік жоспар басқарушыға қол қоюға
беріледі.Балаға (3 ай) циклды оқыту кезде сабақ соңында оның жай-күйi туралы пікір қалыптастыру
қажет. міндеттерді нәтижелері 3.2 түрінде жүзеге асырылады. Бұл бағдарламаны іске асыру
куәландыратын маңызды қорытынды құжаты болып табылады. Бұл 2 данада жазылған. Бір данасы
жауапты ата-анасына беріледі. Оңалта оқыту басталғаннан кейін алты айдан кейін баланың
психофизикалық дамуын бағалайды.Бақылауға дайындық құжаттың қорытындысы бойынша жүреді.
Бақылау жұмысында түзету жұмысы бойынша баланың диагнозын қайта қарап сұрақ
қойылады.Баламен жұмыс жасаған әрбір топ мүшесі бағалау кезінде мынандай форманы
толтырады,онда алдын-ала жоспарланған мақсат пен тапсырма орындалады. Орындалмаған мақсат
пен тапсырманың себебі жазылады. Баланың келесі қадамы бойынша нұсқау беріледі. Түзету көмегінің
қорытындысы. Әр баланың түзете-даму программасынан кейін әр баланың жағдайы сол құжатта
комплнесті баға ретінде беріледі.Бағалау кезінде баланың ата-анасының,баланың өзінен және
методисттермен және ПМПК мамандарының ойлары тыңдалады.Орындалған мақсатқа балдық баға
қойылады.Баланың ары қарайғы өмірін қадағалау үшін оның қайда жібергенін немесе қайда кеткенін
білу керек.Түзете оқуын жүргізген мамандар қорытынды бақылауын жасайды.
Дефектолог-мұғалімнің негізгі бағыттары болып табылады:
-танымдық белсенділігін дамыту
- Жалпы қозғалыс сапалары мен ұсақ
моториканы дамыту
-әлеуметтік-тұтынушылық бағдар
-сөйлеуін дамыту
-эмоционалдық және ерік- жігерін
дамыту
-өзіне қызмет етуі
-қабылдап-тыңдауын дамыту
-ойын-терапия
Ерекшеліктері мен сөйлеу ақауларын талаптарына сай, сөйлеу дамуының деңгейі, және
зияткерлік даму деңгейі анықтайды. Бағдарлама жеке түзету жасау мақсатында балаға терең
сараптама жүргізеді. Сөйлеу бұзылыстарын және баланың даму ерекшеліктерін түзету, дұрыс
және сауатты, ауызша және жазбаша өз ойын білдіруге мүмкіндіктерін қамтамасыз етеді.
Сонымен қатар тілдік дағдыларды қалыптастыру ерікті белсенділігін дамыту әдістерін
пайдалана отырып, баланың психикалық даму ерекшеліктерін қалыпты жұмыс істейді
отырып, бақылау жүргізеді, концентрациясы, ұйымдастыруы, дәйекті, логикалық, алдын-ала
жоспарланған сөйлеу, ішкі өзін-өзі бақылау дағдыларын әкеледі. Балалар мен
жасөспірімдердің психологиялық және білім беру қолдауын қамтамасыз етеді, оған
айналасындағы өмір идеясын қалыптастырады, іс жүзінде бұл білімдерін қолдануға үйренеді,
балаларды ақыл-кеңес, әлеуметтік оңалту және бейімдеуге ықпал етеді. Отбасында қалыпсыз
балаларды, білім беру мекемелерінде оқыту мен білім беру жөніндегі әдістемелік жұмысты
жүзеге асырады.
Бұл олардың жұмысының ерекшелігі туралы ата-аналарға хабарлайды және ПМПК үшін
ертерек жолдауы, психикасының бұзылуы бар балалар мен жасөспірімдерді анықтау үшін
психологиялық, ауызша, физикалық дамуын ықпал етіп, олардың тиісті білім мекемелері
көмек көрсетуін қамтамасыз етеді.
Берілген формаға ПМПК карточкасынан белгілеген жауапкер маман енгізіледі.Команда мүшелері отбасына арналған сұрақтар дайындайды,яғни бұл командалық баға беру
үшін.Командалық баға баланың анамнездік мәліметтеріне енгізіледі.Қорытындысында баланыі дамуының барлық факторлары белгіленуі қажет.
Ата-анаға берілген сұрақ нәтижесі.
Бұл жерде жауапкер маман ата-анаға берілген сұрақ нәтижесін белгілейді:баланың 5 бағыт(когнитивті даму,сөйлеу,моторикасы,әлеуметтік-эмоциональды дамуы және өз-
өзіне қызмет жасауы) бойынша ақпарат жинайды.Ата-ана реакциясы да қаралады.Жауапкер маман ата-ананың сұрақ нәтижесінен кейін балаға дегени көзқарасы өзгердіма
соны бақылайды және баламен бірге түзету жұмыстарына педагогпен бірге жұмыс жасайма,ата-ананың баламен жұмысына стимул болама деген сұрақтарды қарайды.
Психофизикалық дамудың командалық бағасының протоколы.
Келесі материал қолданылады.
1)ПМПК карточкасы
2) Ата-анаға берілген сұрақ нәтижесі.
3)Бала жасына байланысты психофихикалық дамудың нормативі
Баламен бірге жұмыс жасайтын көшбасшы тағайындалады.Ол балаға баға беруде барлық
жағдайда сол бааламен бірге болады.Командалық баға беру 2 кезеңнен тұрады:1. ПМПК
алынған мәліметтер және ата-анасымен кездесу;2.балаға көптеген тапсырмалар беру
арқылы баланың өзін зерттеу бастайды.Ол балаға ойын түрінде берулген тапсырмалар
береді бұл баланың даму деңгейңн анықтайды және бала тапсырманы орындау барысында
көшбасшы және команда мүшелері қадағалап отырады.Бұл тапсырмадан кейін команда
мүшелері ата-анамен тағы да кездесу ұйымдастырады.Баланың дамуындағы кейбір
қателіктер және тұрмыста жағдайындағы тәртібі мен өз-өзіне өызмет жасауы туралы
талқыланады.Протокол бала дамуының психофизиологиялық жағдайын және оған қажетті
түзету жұмыстарын көрсету үшін керек.Осы күні протокол меңгерушіге жіберіледі.
Түзете-дамыта оқытудың
басындағы Баланың әлеуметтік
психофизиологиялық жағдайы.Бұл форманы
оқытудың қалпы.Бұл жауапты адам психологпен
бөлімде баланың түзете- немесе әлеуметтік
дамыта оқыту кезінің педагогпен бірлесе
басында баланың толтырады.Баланың
психофизиологиялық дамуы дамуына қажетті әлеуметтік
көрсетіледі.Және дамудың шарттар белгіленеді:отбасы
барлық жағының құрамы, тәрбиеленуі, отбасы
мүмкіндіктері қарым-қатынасы,отбасының
айқындалады.Командалық өзінің баласына көмек
баға беретін команда көрсету м.мкіндіктері.
мүшелерімен толтырылады.
Тілдік статус.Логопедпен
және баға беру үрдісіндегі
басқа да мамандардың ойымен
Психологиялық толтырылады.Баланың сөйлеу
қиындықтар.Психологпен тілінің дамуының барлық
толтырылады.Бала дамуынын ерекшеліктерін
танымдық және артикуляциялық моторикасын,
эмоциональды жағынан экспрессивті және импрессивті
қарастырады және баланың сөйлеу тілінің барлық жақтары
тексеріледі.Экспрессивті
барлық мүмкіндіктерімен
жағы:дыбыс
қажеттіліктері бекітіледі. шығару,сөздік,грамматикалық
тізбегі, байланыстыруы,
диолгиялық тілі.
Білім фонды және іскерлік қабілеті.Тузету
жұмысының педагогы командалық бағаға қарап
толтырады.Педагог мына жағдайға
қарайды:баланың сенсорлы даму деңгейін,уақытты
бағдарлай алуын(яғни мезгілдерді , тәулік
уақытын, апта күндерін);санау операциясын,ойлау
үрдісінің дамуы,іскерлік қабілетінің дамуы(ойын ,
сурет, еңбек).Баланың барлық мүмкіндіктері
беітіледі.
Өз-өзіне қызмет көрсету біліктілігі.Түзету
жұмысының педагогымен және бала тәрбиеленіп
жатқан топ тәрбиешісімен бірге
толтырылады.Баланың өз-өзіне қызмет көрсету
мүмкіндіктері көрсетіледі.
Моторика.Түзету жұмысының педагогымен және
қимыл қозғалысты дамытатын педагогпен(емдік
дене шынықтыру) бірге толтырылады,Баланың ұсақ
моторикасының дамуығ заттарды ұстауы,
кішкентай және үлкен заттарды ұстау ерешеліктері
екітіліп көрсетеді.Баланың осы кезеңдегі жалпы
моторлық дамуы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz