Дамуында психикалық бұзылысы бар балалармен түзету - коррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары


Slide 1

Дамуында психикалық бұзылысы бар балалармен түзету- коррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары

Орындаған: Қуаныш Айым

Жамбыл Аяулым

Деф 17-1

Қабылдаған: Абдрахман С. , Қалматаева А.

Slide 2

Психикалық бұзылулар - бұл жанның ауруын кеңінен түсіну, яғни денсаулығынан ерекшеленетін психикалық белсенділіктің жай-күйі. Олардың керісінше - психикалық денсаулық. Күнделікті өзгеретін өмір жағдайына бейімделуге және күнделікті мәселелерді шешуге қабілеті бар адамдар, әдетте, психикалық жағынан сау адамдар болып саналады. Бұл мүмкіндігі шектеулі болса, пән кәсіби қызметтің немесе жыныстық жеке сала ағымдағы міндеттерді osilivaet, және белгіленген мақсаттарға, жоспарларын, мақсаттарға жету үшін қабілетсіз емес. Мұндай жағдайда психикалық ауытқушылықтың бар екеніне күмәндануға болады. Осылайша, психоневрологиялық бұзылулары жүйке жүйесіне әсер етеді бұзылуынан және жеке тұлғаның мінез-құлық жауап тобының аталады. Сипатталған патологиялар метаболикалық процестердің миына әкелетін бұзылуларға байланысты пайда болуы мүмкін.

Slide 3 Slide 4 Slide 5

Ойын іс-әрекеті баланың танымдық қабылдауына тікелей байланысты жүргізілгені дұрыс. Себебі ойын - оқушының психикалық процестерін дамытудың бірден-бір көзі. Ойын кезіндегі баланың психологиялық ерекшелігі мынада: олар ойнайды, эмоциялық әсері өрістейді, белсенділігі артады, ерік қасиеті, қиял елестері дамиды. Баланы оқуға қызықтыру және дамыту мақсатында, қоршаған ортамен байланысын нығайту үшін күнделікті сабақ алдында, ашықтық, сенімділік деңгейін, эмоционалдық еркіндігін және ұжымда бірауыздылық орнатуға жағдай жасайтын жұмыстар жүргізген жөн. Сонымен бірге баланың танымдық іс-әрекетін қалыптастыру барысында әртүрлі психологиялық жаттығулар түзете-дамыту ойындарын өткізу қажет. Дамыту ойындары - бұл баланың танымдық және ерік-эмоциялар сферасын дамытуға бағытталған іс-әрекет.

Мамандардың оқыту түзету процесінде әдістемелік нұсқауларды дұрыс және жоғары деңгейде ұйымдастыруына байланысты психикалық дамуы тежелген балаларды өз жасындағы балалардың даму деңгейіне жеткізуге болады. Адамдардың бір-бірімен қарым-қатынасы өте күрделі процесс. Қоршаған адамдармен қарым-қатынас жасауда қиындық көретін балалардың, ұжымға бейімделуі мен білімді меңгеруінде кедергілер болады. Сол себептен бұл оқушыларды сыныптастарымен теңестіру немесе қатарға қосу негізінде ойын терапиясының маңызы өте зор.

Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10

Қорыта келгенде, жалпы білім беретін мектепте арнайы сыныптарда оқитын психикалық дамуы тежелген баланы сыныптастарына теңестіру немесе қатарға қосу барысында жұмыс нәтижелі болу үшін, әр баланың рухани дамуына психологиялық - педагогикалық жағдай жасай отырып, өз ортасында және өзге ұжымда өзін еркін сезіне алуға тәрбиелеу, өзіне өзі сенімді, жауапкершілік қасиетті сіңірген тұлға ретінде қалыптастыру қажет.

Slide 11

Пайдаланылған әдебиеттер: 1. «Арнайы педагогика» курсы бойынша оқу бағдарламасы 2. «Мүмкіндіктері шектеулі балаларды ерте жастан дамыту» Жалмұхамедова А. Қ., Халықова Б. С. 3. https://ust. kz/word/-98468. html

Slide 12

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін тексерудің негізгі бағыттары
Психологиялық-педагогикалық коррекция пәніне кіріспе
Мүмкіндігі шектеулі балалармен психокоррекциялық жұмыс жасау маңызы
Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Мүмкіндігі шектеулі балалар
Есту бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Ата - аналарға арналған психологиялық кеңес беру пункті жұмысын ұйымдастыру
Баланың сөйлеу қиындықтар
Деменция ния
БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz