Диалог - екі немесе бірнеше адамның кезектесіп сөйлесуі арқылы пікір алмасатын ауызекі сөйлеу формасы
Презентация қосу
М Ү М К І Н Д І Г І Ш Е К Т Е УЛІ
БАЛ АЛ АРДЫ АУЫЗ Ш А
С Ө Й Л Е У Г Е О Қ Ы Т УДЫ Ң
ӘДІСТЕМЕСІ.
О Р Ы Н Д А Ғ А Н : Қ УАН Ы Ш А Й Ы М
Ж А М Б Ы Л А Я УЛЫ М
ДЕФ 17-1
АҚЫ Л- Е СІ КЕ М БАЛ АЛАР ҒА Ө З Б Е Т ІН Ш Е СӨ ЙЛ Е М ҚҰ Р У – СӨ Й ЛЕ У ҚЫ З М Е Т ІН ДЕ ГІ Е Ң АУЫ Р Т Ү Р І.
АУЫ ЗШ А ӨЗ Б Е Т ІН Ш Е СӨ Й Л Е У ГЕ Ү Й Р Е Н У АР ҚЫ ЛЫ БАЛА АҚЫ Л -О Й Ы Н Ы Ң Д АМУЫ КЕ З ІН ДЕ КӨ П Т Е ГЕ Н Ж Е Т ІСТ ІК КЕ Ж Е Т Е Д І.
АУЫ З Ш А Т І Л Д АМ Ы Т УДА М Ә Т І Н Д І ТАЛ Д А Ғ А Н К Е ЗДЕ Ә Ң Г ІМ Е Д Е Г І О Қ И Ғ А Л А РДЫ Т Е Р Е Ң Т Ү С ІН Д І Р У Ү Ш ІН , Ө З І Ң Д І С ОЛ О Қ И Ғ А
КЕЙІПКЕРІНІҢ ОРНЫНА ҚОЙЫП ТҮСІНДІРУ КЕРЕК.
М Ы САЛ Ы , Б АУЫ Р С АҚ Е Р Т Е Г І С І Н
БАЛАҒА СУРЕТ АРҚЫЛЫ КӨРСЕТІП,
ОНЫ ТАЛДАП, БАЛАНЫҢ ӨЗІН
КЕЙІПКЕР РЕТІНДЕ СЕЗІНУІН
ҚАДАҒАЛ АУ КЕ Р Е К.
Т І Л САБАҚ ТАР Ы Н ДА Ғ Ы КӨ Р Н ЕК І ҚҰ РАЛ А Қ Ы Л - О Й Ы КЕМ
О ҚУ Ш Ы Н Ы Ң С Ө Й ЛЕ М ҚҰ РАУЫ Н А , Д Ұ Р Ы С СӨ Й Л ЕУ І Н Е ЕР Е КШ Е
Ы ҚП А Л Е ТЕ Д І . Д Ә С ТҮ РЛІ КӨ РН ЕКІ Қ Ұ РАЛ ДА РДА Н БАСҚА ТІ Л
САБАҒ Ы Н Д А МИ МИ КА ( БЕТ - Ә ЛП Е Т Қ Ұ БЫ Л Ы СЫ ) , ДАУЫ С Ы Р Ғ А Ғ Ы ,
МӘ Н Е РЛЕ П О ҚУ С И ЯҚ ТЫ Т Ә СІ ЛД Е РДІ Ң Д Е РӨ Л І ЗО Р. СО Ң Ғ Ы
ТӘ С І Л Д ЕР А ҚЫ Л - О Й Ы КЕ М БАЛ А Л А РДЫ Ң СӨ Й ЛЕ У МӘ Н ЕР І МЕ Н
Д АУЫ С Ы Р Ғ А Ғ Ы Н А Ж Ә Н Е С Ө З ҚҰ РАУЫ Н А КӨ П К Ө МЕ Г І Н Т И Г І З ЕД І .
А Қ Ы Л – О Й Ы Д А М Ы М А Ғ А Н Б АЛ А Л А РД Ы Ң АУЫ З Ш А Т І Л І Н Қ А Л Ы П Т АС Т Ы Р У С Ұ РАҚ Т АР Ы Н Қ А РАС Т Ы Р УДА Ө З Ү Л Е С Т Е Р І Н Қ О С Қ А Н В . Г.П Е Т Р О ВАМ Е Н , Л . С . ВАВ И Н А .
ОЛАР АҚЫ Л - ОЙЫ ДАМЫ МАҒ АН ОҚУШЫ Л АРДЫ Ң Ф О НЕ Т И КАЛ ЫҚ, Л Е КСИКАЛ Ы Қ ЖӘ НЕ Г РАММАТИ КАЛ Ы Қ АНА Т І Л ІН ІҢ Т ӘСІЛ ДЕ Р ІН Е Р Е КШЕЛІКТ Е РІ Н АШҚАН, ОЛАРДЫ Ң
ДИАЛ ОГ Т ЫҚ Ж ӘН Е МОНОЛО Г Т Ы Қ Т І Л ІН ІҢ Е РЕ КШ ЕЛІ КТ Е Р ІН КӨ РСЕ Т КЕ Н. ОЛАРДЫҢ ЗЕ Р Т Т Е УЛЕ РІ НДЕ Е РЕ КШ Е О Р ЫН АЛ Ғ АН «АҚЫЛ - ОЙ Ы ДАМЫ МАҒ АН О ҚУ ШЫ Л АРДЫ Ң Т ІЛ
Е Р Е К Ш Е Л І К Т Е Р І » Қ АРАСТ Ы Р Ы Л Ғ АН .
ЗЕ Р Т Т Е У НӘТ ИЖЕЛЕ Р І НЕ САРАПТ АМА ЖҮ РГ І ЗІП , П Е Т Р ОВА В.Г. АРН АЙЫ ОҚЫ Т У Б ҰЛ БАЛАЛ АРДЫ Ң Ж Е Т І СТ ІКТ Е Р Г Е ЖЕ Т УІ НЕ МҮ МКІ НДІК Б Е Р Е ДІ , ЖҮ ЙЕЛІ АУЫ ЗШ А Т ІЛ ДІ
ҮЙРЕНУ ЖОЛЫНДА, - ДЕП БЕЛГІЛЕГЕН.
Л УЦ КИНАН Ы Ң Р.К. КӨП Ж Ұ МЫСТАР Ы Ж ҮЙЕ ЛІ , АУЫ ЗША Т І ЛДІ БАҒ Ы ШТАП ДАМУЫ НА АР НАЛ Ғ АН. «Е Ң БАСТ Ы СЫ Т ІЛ МӘСЕЛЕ СІН Ж Е Т І Л ДІРУДЕ , БАЛ АЛ АР Ғ А СУР Е Т
АРҚЫЛЫ ТҮСІНДІРУ» - ДЕЙДІ.
Л .В. ЗАНКОВ, М. Ф . Ф Е ОФАНОВ, М.Ф . Г НЕ ЗДИЛ ОВ СУР Е Т АРҚЫ Л Ы Т ІЛ ДІ ДАМЫ Т УДЫ ЗЕ РТ Т Е Г Е Н. Б Ұ Л АВТОРЛАР Б ІР ШЕ ШІ МГЕ КЕЛІ П, АРНАЙЫ Т ҮЗ Е Т У МЕ КТ Е Б ІНДЕ Г І
О Қ У Ш Ы Л А Р Д Ы Ң Д А М У Ы Н А , Ж Ү Р У І Н Е , Қ И С Ы Н Д Ы , Г Р АМ М АТ И К А Л Ы Қ Т Ү З У, АУЫ З Ш А Ө З О Й Ы Н А Й Т У, С Ө ЗД Е Р ДІ М А Ғ Ы Н А С Ы Н А С Ә Й К Е С Қ О Л Д А Н У, Д Ұ Р Ы С С Ө Й Л Е М Қ Ұ РАП
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕЛЕСТЕТУІНЕ МҮМКІНДІК ЖАСАЙДЫ .
Б А Л А Л А Р ДЫ Е Ң А Л Д Ы М Е Н Ж Е Ң І Л Н Ұ С Қ АУЛА Р Д Ы Т Ү С І Н У Г Е Ж Ә Н Е О Р Ы Н Д АУҒ А Ү Й Р Е Т У Қ А Ж Е Т. О С Ы Н Д А Й Ж А Ғ Д А Й Д А Е Р Е С Е К Т І Ң С Ө З І
БАЛ АН Ы Ң М ІН Е З - Қ Ұ Л Қ Ы Н А Ж Ө Н С ІЛ Т Е У Ш І Б ОЛЫ П Ш Ы Ғ АД Ы , О Н Ы Ң Ә Р Е К Е Т Т Е Р ІН Ж Ө Н ГЕ САЛ Ы П О Т Ы РАД Ы . М Ұ Ғ А Л ІМ С Ө Й Л Е У ГЕ ТАЛ АБ Ы
БАР АҚЫ Л-О Й Ы КЕМ О ҚУ ШЫ НЫ Ң СӨ Й ЛЕУ ТІЛ І ҚЫ ЗМ ЕТІН ҚАЛ ЫП ТАСТЫ РУҒА, СӨ Й ЛЕУ ТІЛІ ҚҰР Ы ЛЫ СЫН Ы Ң ДҰ РЫ СТЫ ҒЫН ҚАМ ТАМ АСЫ З
ЕТУГЕ ТИ ІСТІ. ЕҢ АЛДЫ М ЕН ЖАСАЛҒАН САЯХАТТЫ Ң, ЗЕР ТТЕП – БАҚЫЛАУ БАРЫ СЫ НЫ Ң , Ө СІМ ДІКТЕРДІ БАП ТАП – КҮТ У ЖҰМ Ы СЫ НЫ Ң , Ү ЙДІ
Ж И Н А С Т Ы Р УД Ы Ң , Б Е Й Н Е Л І С У Р Е Т Т Е Р Д І Ң Қ А Р А П Ш Ы Ғ У Ы , Д И А Ф И Л Ь М Д Е Р Д І Қ А Р АУД Ы Ң , Т . Б . Н Е Г І З І Н Д Е Ә Ң Г І М Е Ө Т К І З Е Д І . С О Н Ы М Е Н
Д И А Л О Г Т Ы Қ Н Е М Е С Е С Ұ Р А Қ - Ж А УА П С Ө Й Л Е У Т І Л І , С Ұ Р А Й Б І Л У , Т Ү С І Н Д І Р У Д І Т Ы Ң Д А Й Б І Л У , М Ұ Ғ А Л І М Н І Ң Н Ұ С Қ А У Ы Н , К Е Ң Е С І Н О Р Ы Н Д А Й
Б ІЛ У І Қ АЛ Ы П ТАСАД Ы .
Ә Ң Г І М Е Н І Ө Т К ІЗ У К Е З ІН Д Е М Ұ Ғ А Л ІМ Ө З ІН ІҢ С Ө Й Л Е У Т ІЛ ІН Е , О Қ У Ш Ы Л А Р Ғ А Қ О Й Ы Л АТЫ Н С Ұ РАҚ ТАР Ғ А Қ АТЫ С Т Ы Б І Р Қ АТАР Д Ә С Т Ү РЛІ
ТАЛ А П ТАРДЫ Ң Т Ә Р Т ІБ ІН С АҚ ТАУ Қ А Ж Е Т. Қ А Л А Й Д Е Г Е Н М Е Н М Ұ Ғ А Л ІМ Н І Ң С Ө Й Л Е У Т ІЛ І Е Л І К Т Е У Ү Ш ІН Ү Л Г І Б О ЛА Д Ы , С О Н Д Ы Қ ТАН М Ұ Ғ А Л ІМ
Д Ұ Р Ы С Ж Ә Н Е АСЫ Қ П А Й С Ө Й Л Е У К Е Р Е К , Д АУЫ С Ы АСА Қ АТТ Ы Н Е М Е С Е Т Ы М Ж АЙ Ш Ы Қ П АУЫ К Е Р Е К .
СӨ Й Л Е У Т І Л І Н І Ң КӨ Р Н Е КІ ҚҰ РАЛ Ы Р ЕТ І Н Д Е БАЛ А ЛА Р Ғ А А Р Н А Л Ғ А Н
ЕР Т ЕГ І Л ЕРДІ , Ж А Ң Ы ЛТ П А Ш ТАРДЫ , Ж Ұ МБАҚ ТАРДЫ , МҰ Ғ А Л І МН І Ң
АУЫ З ША А Й ТҚ А Н Ы Н А Н Ж АТТАП А ЛУ Ү Ш І Н ТӨ Р Т ЖОЛДЫ Қ Ы СҚ А
Ө Л ЕҢ ДЕ РДІ Ә Ң Г І МЕ САБАҚ Ө ТКІ ЗУ Ү Ш І Н О ҚУ КЕ З Е Ң І Н Д Е КЕ Ң І Н ЕН
П А Й ДА Л А Н Ы Л А Д Ы . БАЛ А Л А Р Ғ А Е Р Т ЕГ І МАЗМҰ Н Ы ТҮ СІ Н І КТ І БОЛУ
Ү Ш І Н КӨ РКЕ МД ЕП СУР ЕТТ Е Р САЛ УҒ А Н ЕМЕ СЕ САХ Н А Ғ А ШЫ Ғ А РЫ П
О Й Н АУ Ж Е Ң І Л БОЛА Д Ы . МҰ Ғ А ЛІ М КӨ БІ Н Е Ә Ң Г І МЕ- Е Р Т ЕГ І Л ЕРДІ
О ҚЫ МА Й Ө З С Ө З І МЕН Қ Ы З Ы ҚТ Ы ЕТ І П Ж Е ТК І ЗУ К ЕР ЕК . СОЛ КЕ ЗДЕ
БАЛ А Л А Р Ғ А Т Ү СІ Н У Ж Е Ң І Л БОЛА Д Ы .
С ЮЖЕ Т Т І - Р ОЛЬДІ О Й Ы Н Д А Р
С ЮЖЕ Т Т І Р ОЛЬДІ О Й Ы Н Д А Р А Қ Ы Л - Е С І К Е М Б А Л А Л А Р Ғ А Т Ә Н , Е Ң С И П АТТ Ы
О Й Ы Н Д А Р Б ОЛЫ П ТАБ Ы Л А Д Ы . ОЛ Б АЛ А Л А Р Ө М І Р І Н Д Е Е Л Е УЛІ О Р Ы Н
А Л А Д Ы . С ЮЖЕ Т Т І Р ОЛЬДІ О Й Ы Н Д А РДЫ Ң Е Р Е К Ш Е Л І Г І С ОЛ, О Н Ы
Б АЛ А Л А РДЫ Ң Ө ЗДЕ Р І Ж АСАЙ Д Ы . О Й Ы Н Н Ы Ң Д Е Р Б Е С Ә Р Е К Е Т І А Й Қ Ы Н
Ө Н Е Р П АЗДЫ Қ Ж Ә Н Е Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ С И П АТТА Б ОЛА Д Ы . Б Ұ Л О Й Ы Н Д А Р
Ұ З А Қ ТА Қ Ы С Қ А Д А Б ОЛУ Ы М Ү М К І Н . С ЮЖЕ Т Т І Р ОЛЬДІ О Й Ы Н Д А Б Е Й Н Е Л Е У
Қ Ұ РАЛ Ы М Е Н О Й Ы Н Ә Р Е К Е Т Т Е Р І Б ОЛЫ П ТАБ Ы Л А Д Ы . М Ы САЛ Ы :
«Т Е Л Е Ф О Н » О Й Ы Н Ы Н Д А Д И А Л О Г Т Ы Қ С Ө Й Л Е УДЕ Г І Ә Ң Г І М Е Н І Ң М А Қ САТЫ –
Б І Р Н Ә Р С Е Ж А Й Ы Н Д А С Ұ РАЛ Ы П , Б А Л А Н Ы О Ғ А Н Ж АУАП Б Е РУГ Е , Б Е Л Г І Л І
Б І Р Ә Р Е К Е Т К Е Т Ү Р Т К І Б ОЛУ Ғ А Ү Й Р Е Т У Б ОЛЫ П ТАБ Ы Л А Д Ы . М Ы САЛ Ы :
«Д Ү К Е Н » О Й Ы Н Ы Н О Й Н А Ғ А Н Д А Б А Л А Л А Р САТУ Ш Ы М Е Н САТЫ П
АЛУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТТЕРІНЕ, АЛ «МЕКТЕП» ОЙЫНЫН ОЙНАҒАНДА
М Ұ Ғ А Л І М М Е Н О Қ У Ш Ы Н Ы Ң А РАСЫ Н Д А Ғ Ы Б АЙ Л А Н Ы С Т Ы
Ұ Ғ А Д Ы . Д А М Ы Т У Ш Ы О Й Ы Н Д А Р ТАН Ы М Д Ы Қ С Е З І М Д І ОЯТАД Ы , Я Ғ Н И
Б АЛ А Д А ТАН У І ЗДЕ Н У Ә Р Е К Е Т І Н Д А М Ы ТА О Т Ы Р Ы П , О Й Д Ы Ң , ТАЛ Д АУ М Е Н
Ә Р Е К Е Т Т І Ң Л О Г И К АСЫ Н О Й Л АУ П Р О Ц Е С І Н І Ң И К Е М Д І Л І Г І Н , Ж АТТ Ы Ғ У Ы Н
Ж Ә Н Е ТАП Қ Ы РЛЫ Ғ Ы Н , Қ И Я Л Ұ Ш Қ Ы РЛЫ Ғ Ы Н Қ А Л Ы П ТАСТ Ы РАД Ы . Б Ұ Л
Ж А Ғ Д А Й Д А С Ө З ЖҰ М Б АҚ ТАР М Е Н Р Е БУС ТАР К Ө П С Е П Т І Г І Н Т И Г І З Е Д І .
СЮЖЕТТІ-РОЛЬДІ ОЙЫНДАР
ДИАЛОГ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Диалог-екі немесе бірнеше адамның
кезектесіп сөйлесуі арқылы пікір
алмасатын ауызекі сөйлеу формасы.
Диалогта сұрақ қою арқылы
сұхбаттасушы өзі күткен мәліметті
ала алады.
БҰЛ- ДИАЛОГ
МОНОЛОГ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
Монолог-кейіпкердің көпшілікке
қарата немесе өзіне арнап айтқан сөзі,
толғанысы, Монологтың ерекшелігі
бір адамның ойы, сөзі көрініс табады.
БҰЛ- МОНОЛОГ
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:
1 . В Ы Г О Т С К И Й Л . С . « Б А Л А Л А РДЫ Ң П С И ХОЛ О Г И Я Л Ы Қ С Ұ РАҚ ТАР Ы », М . А К А Д Е М И Я – 1 9 9 9 Ж .
2 . В О Р О Н К О ВА В . А . «К Ө М Е К Ш І А Р Н А Й Ы М Е К Т Е П Т Е Г І Б А Л А Л А РДЫ Т Ә Р Б И Е Л Е У Ж Ә Н Е О Қ Ы Т У», Ш КОЛА -П Р Е С С – 1 9 9 4 Ж .
3 . Қ . Қ . Ө М І Р Б Е К ОВА, К . Б . Б Е ТАЕ ВА «АУЫ З Ш А С Ө Й Л Е У Т І Л І Н Д А М Ы Т У» Ә Д І С Т Е М Е С І – 2 0 11 Ж .
4 . К . Б Е К Т А Е В А , Ә Д І С Т Е М Е Л І К Н Ұ С Қ А У, 2 0 0 4 Ж .
5 . Р . А . С Ү Л Е Й М Е Н О В А , Г . Ж . Е С Е Н Ж О Л О В А « Б А Л А Л А Р Д Ы І С Ө Й Л Е У Т І Л І Н Д А М Ы Т У Ж Ә Н Е С А УАТ Т Ы Л Ы Қ Қ А Ү Й Р Е Т У » , 2 0 1 1 Ж .
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz