СӨЙЛЕУ ҚЫЗМЕТІ СӨЙЛЕУ ЖӘНЕ ТҮСІНУ ПРОЦЕССТЕРІНІҢ ЖИЫНТЫҒЫНЫҢ НЕГІЗІ




Презентация қосу
Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті
«Педагогика» жоғарғы мектебі
«Арнайы педагогика» кафедрасы

ТҰТЫҒУЫ БАР БАЛАЛАРДЫ КЕШЕНДІ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
Р Е А Б И Л И ТАЦ И Я Л АУДЫ Ң Н Е Г І З Г І
ЖҮЙЕСІ.
И . Г. ВЫ ГОДСКА Я , Е. Л . П ЕЛЛ И Н Г Е Р,
Л . П . У СП ЕН СКА ЯМ ЕН Ұ СЫ Н Ы Л Ғ А Н МЕ КТЕП КЕ
Д ЕЙ І Н Г І Ж АСТАҒ Ы Б АЛ А Л А РДЫ Ң СӨ Й Л ЕУ
ТІ ЛІ Н І Ң Б І РІ ЗДІ ЛІ Г І Н ТӘ Р Б И ЕЛЕ У ТӘ СІ Л Д ЕР І .

О Р Ы Н Д А Ғ А Н : Қ УАН Ы Ш А Й Ы М
Ж А М Б Ы Л А Я УЛЫ М
БАҚТЫБАЙ ГҮЛДАНА
ДЕФ 17-1
Т Ұ Т Ы Ғ У ( КЕ КЕ Ш ТЕН У ) – СӨ Й Л ЕУ А П П А РАТЫ Н Ы Ң Б Ұ Л Ш Ы Қ
ЕТ ТЕ РІ Н І Ң ТАР Т Ы ЛУ Ы Н А Н БОЛАТЫ Н СӨ Й Л ЕУ
БІ Р ҚА ЛЫ П Т Ы Л Ы Ғ Ы Н Ы Ң Б Ұ З Ы Л У Ы . Ә Д Е ТТ Е, Б Ұ Л С Ы Р ҚАТ
БАЛ А Л А РДА 2 - 6 Ж АСТАР Ш А МАСЫ Н Д А БАСТАЛА ДЫ . Т Ұ ТЫ Ғ У –
СӨ Й Л Е У ҚА БІ Л Е ТІ Т Е З Д А МЫ Ғ А Н БАЛ А Л А РДА СӨ Й Л ЕУ
ФУН К Ц И Я СЫ Н А КҮ Ш Т Ү СУДЕ Н , Ж А РАҚ АТТАН УДА Н Н Е МЕСЕ СӨ ЗДІ К
Д А МУ Ы Т ЕЖ ЕЛГ ЕН БАЛ А Л А РДА О Р ТАЛ Ы Қ Ж Ү Й КЕ Ж Ү Й ЕС І Н І Ң
БЕЛГ І ЛІ БІ Р ҚҰ Р Ы ЛЫ МДА РЫ Н Ы Ң З А ҚЫ МД А Н УЫ Н А Н БОЛА Д Ы .
И. Г. ВЫГОДСКАЯ, Е. Л. ПЕЛЛИНГЕР,
Л. П. УСПЕНСКАЯМЕН ҰСЫНЫЛҒАН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ
ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ БІРІЗДІЛІГІН
ТӘРБИЕЛЕУ ТӘСІЛДЕРІНЕ ОЙЫН ТӘСІЛДЕРІН
ЖАТҚЫЗҒАН.
Ойын баланың (негізгі) жетекші қызметі ретінде бірқатар ерекшеліктерімен
ерекшеленеді. Ерте балалық шақта елшіктеу негізінде және заттар мен монипуляциялық іс-
әректтер негізінде болып табылады, ол мектеп жасыны дейінгі кезең араларда бала ұшін
оның өмірін қоршаған белсенді шығармашылық көрінісінің формасы болып табылады.
Ойынның да, адамның да басқа да барлық қызметі сияқты қоғамдық сипаты болады. Ол
сөз (қосылатын) кіретін комплексті іс-әрекеттер арқылы жүзеге асырылады. Үлкен
адамның іс-әрекеті мен сөзін қайталай отырып, бала эмоционалды түрде оған үн қатады, ол
білімдерге сүйенеді,оларды нақтылайды және қорытындылайды, ойын оның танымдық
және өнегелі күштің дамуына себепші болуына септігін тигізеді.
Дамыған формаларда ойын – бұл балалар адамдық қарым-қатынастың әлеуметтік
тәжірибесін меңгеретін ұжымдық қызмет. Бұл тәжірибені меңгеру оларда дербестікті,
белсенділікті, инициативасын, ұймдастырушылық дағдыларын дамыту арқылы болады.
Ойындарды педагогикалық мақсатта пайдалану бар болғаны осы қызметтің әлеуметтік
аспектісін күшейтеді.
ОЙЫН ҚЫЗМЕТІ ПРОЦЕССІНДЕ ТҰТЫҒАТЫН БАЛАНЫҢ
МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫ ЖАЛЫҚТЫРМАЙТЫНДАЙ, НӘЗІК (ШЕБЕР)
ТӘРБИЕЛЕНЕДІ ЖӘНЕ ОНЫҢ СӨЙЛЕУ ҚЫЗМЕТІ
ТҮЗЕТІЛЕДІ. ӨЗ БЕТІНШЕ СӨЙЛЕУДІҢ БҰЗЫЛУЫ
ТҮЗЕТІЛМЕЙДІ, КЕРІСІНШЕ ОЙЫН ҚЫЗМЕТІ
ҚҰРЫЛЫМДАҒЫ СӨЙЛЕУ ҚЫЗМЕТІ ЖӘНЕ ОЛАРМЕН
БАЙЛАНЫСТЫ ТӘРБИЕЛЕНЕДІ. СӨЙЛЕУ ҚЫЗМЕТІ СӨЙЛЕУ
ЖӘНЕ ТҮСІНУ ПРОЦЕССТЕРІНІҢ ЖИЫНТЫҒЫНЫҢ НЕГІЗІ
РЕТІНДЕ АДАМНЫҢ ӨЗАРА ЖАНАМА ӘРЕКЕТ ЕТУІНІҢ
БАРЛЫҚ ФОРМАЛАРЫН ВЕРБАЛЬДЫ ФОРМАСЫ, ДЕНЕ
ҚИМЫЛЫ, МИМИКАСЫ, ПАНТОМИМИКАЛЫҚ
ҚОЗҒАЛЫСТАР, ДАУЫС ЖӘНЕ Т.Б ФОРМАЛАРЫ КІРЕТІН
КОММУНИКАТИВТІК ҚОҒАМДЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ МӘНІ, НЕГІЗІ
БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ.
О Й Ы Н Қ Ы З М Е Т І Н Т Ү З Е Т У М А Қ САТЫ Н Д А Қ ОЛД А Н У Ү Ш І Н ,
Т Ұ Т Ы Ғ У Ш Ы БА Л А Н Ы Ң О Й Ы Н К Е З І Н Д Е Г І М І Н Е З - Қ Ұ Л Қ Ы Н САРАЛ А П
З Е Р Т Т Е У Қ А Ж Е Т.
О С Ы Ә Д ІС Т Е М Е Г Е С Ә Й К Е С М Ы Н А Д А Й К ЕЗЕ Ң Д Е РДІ Ш А Р Т Т Ы Т Ү РДЕ
баланың әртүрлі
Б Ө Л Е Д І: жағдайдағы
(шығармашылық
ойындардағы,
баланың сабақтағы,
сөйлеуін жанұядағы,
қоғамдық
тексеру орындағы) өз
бетінше қарым-
қатынасын зерттеу

түзету
шектеу

ілеспелі дамытушы
қайталап
айту

сұрақ- тәрбиелеу
жауап сөзі
Қарастырылған әдістеменің бағыттылығы 2-4 және 4-7 жастағы
тұтығушы балаларға қатысы бойынша әртүрлі. Бірінші жағдайда
соншалықты түзету міндеттері емес, қаншалықты балаларды оқыту
мен тәрбиелеу міндеттері тұр. Бұл жас кезеңінде логопедиялық
жұмыс профилактикалық сипатта болады. 4-тен 7 жасқа дейінгі
тұтығатын балалармен жұмыс кезінде, жеке даму процессінде
қалыптасқан жеке адамның ерекшелігі қаншалықты тұтығушының
сөйлеу қызметіне әсер етіп және кемістіктің құрылымын
анықтағанымен, негізгі мәнге логопедиялық әсер етудің түзету
бағыттылығы ие болады. Ойын қызметінің әдістемесі жеке тұлғаны
осы негізді де тәрбиелеуге-кемістікіті жоюға бағытталған.
ТҰТЫҒАТЫН БАЛАЛАРМЕН ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ
ЖҰМЫС ПРАКТИКАЛАРДА (И.Г.ВЫГОДСКИЙ,
Е.Л.ПЕЛЛИНГЕР, Л.П. УСПЕНСКИЙДІҢ) ОЙЫНДАР
ЖӘНЕ ОЙЫН ТӘСІЛДЕРІ ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ӘСЕР ЕТУ
КЕЗЕҢДЕРІНЕ СӘЙКЕС САЛЫСТЫРМАЛЫ ҮНДЕМЕУ
РЕЖИМІН (ТӘРТІБІН); ДҰРЫС СӨЙЛЕУ ТЫНЫС
АЛУЫН ТӘРБИЕЛЕУДІ; ҚЫСҚА СӨЗДЕРМЕН
(СӨЙЛЕП) ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСУ; КЕҢ ДАМЫҒАН
СӨЙЛЕМДІ (ЖЕКЕЛЕГЕН СӨЗДЕР, ӘҢГІМЕ, ТҮСІНІК
АЙТУ) БЕЛСЕНДІРУ; САХНАЛАУ; ЕРКІН СӨЙЛЕУ
ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫ, БОСАҢСЫТУ ЖАТТЫҒУЫН
ӨТКІЗУ ҮШІН ҚОЛДАНАДЫ.
Д И Д АК Т И КА Л ЫҚ О Й ЫН Д АР.
ЕС ТУДІ , Т Ы Н Ы С А Л УДЫ , Д АУЫ С ТЫ , Д АУЫ СҚА ЕЛІ КТЕ УДІ
Д А МЫ ТУ Ғ А А РН А Л Ғ А Н Ә Р Т Ү РЛІ Д И Д А КТ И К А ЛЫ Қ О Й Ы Н Д А Р,
А Ш А Л Ы - САШ А ЛЫ О Й Ы Н Ш Ы Қ ТАР МЕ Н : МАТР ЕШ КА ЛА Р МЕ Н ,
П И РАМИ Д А Л А Р МЕН , ША РМЕ Н , Ш Ы Ғ Ы Р Ш Ы ҚТЫ , Д О МИ Н О ,
ЛО ТОЛА РМЕ Н , ҚУ Ы Р Ш А ҚТАРМЕ Н О Й Н АУ Ж Ә Н Е Т.Б. – КӨ РУ Ж Ә Н Е
ЕС ТУДІ ҚА Б Ы Л Д АУДЫ , З ЕЙ І Н Д І , Ұ САҚ МО ТОР И К А Н Ы ,
ЕЛІ КТ ЕУ Ш І Л І КТ І , Е РІ КТ І КТ І Д А МЫ ТАД Ы Ж Ә Н Е ҚА РАП А Й Ы М
СӨ Й Л Е У МАТЕР И А Л Ы Н Д А БОЛА Д Ы . Л О ГОП Е Д БЕ Р Г ЕН С Ө Й Л Е УДІ Ң
Ә Р Т Ү РЛІ Ү Л Г І МЕ Н ТАН Ы С ТЫ РАД Ы . Н А ҚТ Ы , Қ АТАҢ ТӘ Р Т І П П Е Н
РЕ ТК Е КЕЛТІ Р І ЛГ Е Н ДИ Д А КТ И КА Л Ы Қ О Й Ы Н Д А Р БАРЛЫ Қ
ТҰ Т Ы Ғ У ШЫ БАЛ А Л А РДЫ , ОЛА РДА Т Ә Р Т І П Т І Л І К ТІ ,
Ж И Н А ҚТЫ Л Ы ҚТ Ы , Ұ СТАМД Ы Л Ы ҚТ Ы ТӘ Р БИ ЕЛЕ УДІ
ҚА Л Ы П ТАСТЫ РАТЫ Н ТЕ Ң Ж А Ғ Д А Й Ғ А ҚОЯД Ы . Ж Ү Р Г І З Г І Ш Т І Ң
ТАҢ Д А П А ЛУ Ы , А Л ДЫ МЕН Л О ГОП Р Е Д ТІ Ң КӨ МЕГ І МЕН , СО С Ы Н Ө З
БЕТ І Н Ш Е, БАЛА Л А РДЫ О Й Ы Н Н Ы Ң Т Ы Н Ы Ш БАСТАЛ У Ы Н А , О Н Ы
Д Ұ Р Ы С Д А МЫ Т У МЕ Н А ЯҚ ТАУҒ А Ү Й РЕ Т ЕД І .
Д И ДА КТИ КА ЛЫ Қ О Й Ы Н Д А Л О ГОП Е ДТ І Ң СӨ Й Л ЕУ Ү Л Г І СІ
Н ЕҒ Ұ РЛЫ М КӨ Б І РЕ К МӘ Н Г Е И Е БОЛА Д Ы . Л О ГОП ЕД БЕР Г ЕН СӨ Й Л ЕУ
СТ ЕР ЕО Т И Н Н І Ң Ө З Г Е РМЕУ І САБАҚ КУР С Ы Н Ы Ң БАСЫ Н Д А БАЛ А РМЕ Н
ТЫ Н Ы Ш ( БАЙ САЛ Д Ы ) Қ А Р Ы М- ҚАТЫ Н АСТЫ ҚА ЛЫ П ТАСТ Ы РАД Ы .
О С Ы Н Ы Ң САЛ Д А Р Ы Н А Н С Ө Й Л ЕУДЕ Т ЕЖ Е УДІ Ң БОЛМАУЫ О Й Ы Н
БАР Ы СЫ Н Б Ұ З БАЙ ДЫ . БЕЛСЕ Н Д І МІ Н Е З - ҚҰ Л Ы Қ П ЕН Д Ұ Р Ы С
СӨ Й Л Е УДІ МЕҢ Г ЕРУ Ж А РАҒ Ы БОЙ Ы Н Ш А БАЛ А Л А Р,О Й Ы Н Д Ы Ө З
БЕТ І Н Ш Е Ұ Й Ы МД АСТ Ы РУ ОЛА РДА Н ҚА Н Ш А Л Ы ҚТ Ы Ө З БЕТ І Н ШЕ
ҚА Р Ы М- ҚАТЫ Н АС Ф О РМА ЛА РЫ Н ТАЛ А П ЕТ КЕ Н І МЕН ,Б Ә Р І Д А Й Ы Н
СӨ Й Л Е У СТ ЕР Е О Т И П Т ЕР І Н С И Р ЕК ҚОЛД А Н А Д Ы . Ж АСЫ Р Ы Н
П ЕД А ГОГ И КА Л Ы Қ МА Қ САТЫ БАР - БАЛ А Л А РДА Д Ұ Р Ы С СӨ Й Л ЕУДІ
ҚА Л Ы П ТАСТЫ РУ БІ Р МЕ З Е ТТ Е ОЛА Р Ғ А БЕЛГ І ЛІ Б І Р БІ Л І МД ЕРДІ
БЕР Е Д І , СӨ ЗДІ К ҚО Р Ы Н МОЛА Й ТАД Ы , СӨ ЗДІ Ң Г РАММАТИ КА ЛЫ Қ
ҚҰ Р Ы Л Ы МЫ Н П СИ Х И КА ЛЫ Қ П Р О Ц ЕС СТЕ Р І Н , Ж Ә Н Е ЕҢ А Л Д Ы МЕН ,
ТАН Ы МД Ы Қ П Р О Ц Е СС ТЕ РДІ Ж Е Т І Л Д І Р ЕД І . С Ө Й Т І П Х А Л Ы ҚТ Ы Қ
Д И Д А К ТИ К А Л Ы Қ О Й Ы Н Ш Ы ҚТАР МЕН О Й Н АУДА З АТТЫ Ң ТҮ С І Н ,
КӨ Л ЕМІ Н , Ф О Р МАСЫ Н ҚА БЫ Л Д АУ Д А МИ ДЫ . О Й Ы Н Д А РДЫ Ң ТОЛЫ Қ
ҚАТАРДЫ З Е РЕ КТ І КТ І ( П А Й Ы МД АУДЫ ) Д А МЫ ТУ Ғ А БАҒ Ы ТТАЛ Ғ А Н .
СУР ЕТ Т ЕР МЕН О Й Н АУДА БА ЛА Л А Р З АТТАР МЕ Н ҚҰ Б Ы Л Ы С ТАРДЫ ,
О С Ы МЕН БАЙ ЛА Н Ы С ТЫ А Қ Ы Л - О Й , І С - Ә Р ЕК ЕТ І Н , ҚО Р Ы Т У МЕН
САЛЫ СТЫ РУ Ж Ә Н Е Т.Б . О П ЕРАЦ И ЯЛ А РДЫ Д А МЫ ТАД Ы .
Ә Н САЛ ЫП Ж Ү Р ІП О Й Н АЛ АТЫ Н О Й Ы Н Д АР.
ТҰ Т Ы Ғ АТЫ Н БАЛ А Р Ү ШІ Н Ә Н САЛ Ы П О Й АТЫ Л АТЫ Н О Й Ы Н Д А Р,
ХОР О Й Н АУШЫ ЛА Р МЕН О Й Ы Н Д А Р – САХ Н А Л АУ П А Й Д А Л Ы . ОЛА РДА
БАСЫ А Н Ы Қ ( МЕЛОДИ Я МЕ Н ) Ә У Е Н Н Е Н БАСТАЛ АТЫ Н Ж Ә Н Е Ж Е Ң І Л
Ы Р Ғ А ҚТЫ Ө Л Е Ң Н Е Г І З І Н Д ЕГ І ХОР Ә УЕ Н Д ЕР І , БИ Ә У ЕН Д ЕР І
ҚОЛД А Н Ы Л А Д Ы . БҰ Л О Й Ы Н Д А РДА БАЛ А Л А Р Д А Ө З Д Е Н ЕС І Н
МЕ Ң Г ЕР Е БІ ЛУ І , Қ О З Ғ А Л Ы С ҚА Р Қ Ы Н Ы МЕН Ы Р Ғ А Ғ Ы Н МУЗЫ КА
ҚА Р ҚЫ Н Ы МЕ Н Ы Р Ғ А Ғ Ы МЕ Н САЛ Ы СТ Ы РУ, Қ О З Ғ А Л Ы СЫ Н Ы Ң
МӘ Н Е РЛІ ЛІ Г І – МУЗЫ КА Л Ы Қ СҮ Й Е МЕЛД Е У СИ П АТЫ МЕН Д А МИ Д Ы .
КӨ Р С ЕТ І Л Г Е Н ШЕ БЕ РЛІ КТ ЕРДІ ТӘ РБ И ЕЛЕУ СӨ ЗГ Е Ә СЕ Р Е ТЕ Д І . Ә Н
САЛЫ П О Й Н АУ БАЛ А Л А РДА Ғ Ы ЕР І К ТІ МІ Н Е З - ҚҰ Л Ы Қ ТЫ Д А МЫ ТАД Ы ,
ҚО ЗУ П Р О Ц ЕС СІ Н І Ң АУЫ СТ Ы Р Ы Л Ы П ҚО С Ы Л У Ы Н Ж Ә Н Е Ә СІ РЕ СЕ
ТЕ Ж ЕЛУДІ . ҚО З Ғ А ЛЫ С ҚА Н Ш А Л Ы ҚТЫ УАҚЫ Т Ж Ә Н Е К ЕҢ І СТ І КТ Е
МУЗЫ КА Ғ А СӘ Й КЕ С Ұ Й Ы МД АСТ Ы Р Ы Л СА ДА , ҚА Л Ы П ТЫ Е ТЕ Д І .
Р ОЛЬДІ О Й Н АУ КЕ З І Н Д Е БАЛ А ҚО З Ғ А Л Ы С ТЫ Ң Қ А Ж Е ТТ І «Қ О Р Ы Н »
А Л УЫ К ЕР ЕК , ОЛА РДЫ УАҚЫ ТЫ Л Ы ҚОЛД А Н У Ы ҚА Ж ЕТ Е МЕС КЕ ЗДЕ
ТЕ Ж ЕУ І ҚА Ж ЕТ. БҰ Л ТАҚ Ы Р Ы П Т Ы , И Н И Ц И АТИ ВАН Ы , ЕР І К ТІ Ж Ә Н Е
БІ Р ҚАТАР ҚО З Ғ А Л Ы С ТАРДЫ ЖО С П А РЛА Й Б І Л УДІ ТӘ РБ И ЕЛЕУ Г Е
СЕ БЕП ШІ БОЛА Д Ы .
Қ О З ҒАЛ МАЛ Ы О Й Ы Н Д АР.
БА ЛА Л А РДА Ғ Ы Т Ы Н Ы С А Л У МЕН СӨ Й ЛЕ У Қ А Р ҚЫ Н Ы Н БҰ З БАС
Ү Ш І Н ТҰ ТЫ Ғ У Ш Ы БАЛА ЛА Р МЕ Н О Р ТАШ А Ж Ә Н Е АЗ ҚО З Ғ А Л МА Л Ы
О Й Ы Н Д А Р Ө ТК І З І Л ЕД І . БІ З ( ҚА РАП А Й Ы М) Ж Е Ң І Л Қ О З Ғ А Л Ы СТАР
МЕ Н ҚО ЗҒ А Л МА Л Ы О Й Ы Н Д А РДЫ , С ЮЖЕТ П Е Н Ж Ә Н Е СП О Р Т Т Ы Қ
КӨ Ң І Л - КҮ Й К Ө Т ЕР ЕТ І Н ҚО З Ғ А ЛМА Л Ы О Й Ы Н Д А РДЫ БӨ Г Е МІ З .
Д О П П Е Н , Қ Ұ Р САУМЕН , Л Е Н ТАМЕН , Ж А Л АУЛА Р МЕН ҚА РАП А Й Ы М
ҚО З Ғ А Л Ы С О Й Ы Н Д А Р Ы Н Д А БАЛ А Л А Р Қ О З Ғ А ЛЫ СТ Ы Ң Ж А Л П Ы
СИ П АТЫ Н Б ЕР ЕД І . СЮЖЕ Т ТІ ҚО З Ғ А Л МА Л Ы О Й Ы Н Д А Р Т Е Ң Қ Ұ ҚЫ ЛЫ
ҚАТЫ СУШ Ы ЛА Р Ж Ә Н Е БАСҚА РУ- БАҒ Ы Н У ҚА Р Ы М- Қ АТЫ Н АСЫ МЕ Н
БОЛУ Ы МҮ МК І Н . Б І Р І Н ШІ Ж А Ғ Д А Й ДА Ә РБ І Р Т Ұ Т Ы Ғ УШ Ы Ж А Л П Ы
О Й Ы Н Ғ А Ү ЛЕ СТ І Е Н Г І З Е Д І , Е КІ Н ШІ СІ Н Д Е Ә РБ І Р О Й Ы Н ШЫ Н Ы Ң
МІ Н Е З - Қ Ұ ЛҚ Ы Н А ҚО Й Ы ЛАТЫ Н ТАЛА П ТАР Ө СЕД І , БАЛ А Л А РДА Ғ Ы
Ұ Й МД АСЫ Т РУШ Ы Л Ы Қ САП АСЫ Н ( Қ АСИ Е ТІ Н ) А Н Ы ҚТАЙ О Т Ы Р Ы П .
СП О Р Т Т Ы Қ О Й Ы Н - САУЫ Қ С И П АТЫ Н ДА Ғ Ы Қ О З Ғ А ЛМА ЛЫ О Й Ы Н Д А Р
( АСЫ Қ ТАР, Д О П П Е Н , Ж А РМЕ Н О Й Н АУ) БЕЛСЕ Н ДІ МІ Н Е З - ҚҰ Л Ы Қ П ЕН
СӨ Й Л Е УДІ Н Ы Ғ А Й ТУ Ү ШІ Н Ө ТК І З І Л Е Д І , ОЛА Р БАЛ А Л А РДЫ Ң Е Р КІ Н
ҚА Р Ы М- ҚАТЫ Н АСЫ Н Ы Ң О Й Ы Н ҚЫ З МЕТ І Н ЕН Т Ы С ТА
ҚА Л Ы П ТАСУЫ Н А С ЕБ ЕП ШІ БОЛА Д Ы .
Д РАМ А Л Ы Қ О Й Ы Н Д А Р ( Д РАМ А Л А С Т Ы РУ О Й Ы Н Ы ) .
Д РАМ А Л Ы Қ О Й Ы Н Д А РДА ( Ө Л Е Ң М Ә Т І Н І , П Р О З А , Ү С Т Е Л , САУСАҚ ТАР Ы )
С Ө З К Е Й І П К Е РЛЕ Р І С - Ә Р Е К Е Т І М Е Н , Д Е К Л О РАЦ И Я Л А РДЫ Ң С У Р Е Т І Н А Л У,
Қ Ұ РАСТ Ы Р У М Е Н , М А Қ САТТ Ы САХ Н А Л Ы Қ АТР И Б У Т И К А М Е Н Б А Й Л А Н Ы С Т Ы .
С ОЛ О Й Ы Н Д А РДА Д А Й Ы Н М Ә Т І Н Д Е Р О Й Н А П К Ө Р С Е Т І Л Е Д І . С О Н Д Ы Қ ТАН
ЛОГОПЕД БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТ ШЫҒАРМАЛАРЫНАН ТӘРБИЕЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫ
БАР ДИНАМИЗММЕН ЕРЕКШЕЛЕНЕТІН, ҚАНЫҚТЫЛЫҒЫМЕН, ЕТІСТІКТІ
Л Е К С И К АСЫ М Е Н , О Қ И Ғ АСЫ М Е Н І С - Ә Р Е К Е Т І Н І Ң Н А Қ Т Ы Ж Ү Й Е Л Е Л Е Г І М Е Н ,
Т І Л І Н І Ң К Ө Р К Е М М Ә Н Е РЛІ Л І Г І М Е Н , С Ө Й Л Е М Н І Ң Қ Ұ Р Ы Л У Ы Н Ы Ң
Қ А РАП А Й Ы М Д Ы Л Ы Ғ Ы М Е Н Е Р Е К Ш Е Л Е Н Е Т І Н М Ә Т І Н Д І ТАҢ Д А П А Л А Д Ы .
Б А Л А Л А Р Ь АСЫ Н Д А ХОРДЫ Д РАМ А Л АУҒ А Қ АТЫ САД Ы , С О С Ы Н Л О Г О П Е Д Т І Ң
К Ө М Е Г І М Е Н Ж Ә Н Е Ө З Б Е Т І Н Ш Е Р О ЛЬДЕ РДЕ С Ө Й Л Е У Г Е Ө Т Е Д І .
Д А РАМ А Л АСТ Ы Р У - О Й Ы Н Д А Р Ы Б А Л А Л А РДА Ғ Ы Қ О З Ғ А Л Ы С П Е Н С Ө Й Л Е УДІ Ң
М Ә Н Е РЛІ Л І Г І Н Е Т Ә Р Б И Е Л Е Й Д І , Қ И Я Л Д АУҒ А , Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ Д Е Р Б Е С Т І К К Е ,
Ұ Й Ы М Д АСТ Ы Р У Ш Ы Л Ы Қ , Р Е Ж И С С Е РЛІ К Қ АСИ Е Т Т Е Р І Н Е Т Ә Р Б И Е Л Е Й Д І . ОЛА Р
Т Ұ Т Ы Ғ У Ш Ы Н Ы Н Ң Ж Е К Е Е Р Е К Ш Е Л І К Т Е Р І Н Т Ү З Е Т УДІ Қ А Л Ы П ТАСТ Ы РАД Ы .
Б А Л А Н Ы Ң З Е Й І Н І , « Ә Ң Г І М Е Л Е С У Ш І Г Е К Ө Р І П Б А Ғ Д А РЛАУ Р Е А К Ц И Я С Ы ,
ДЕРБЕСТІК НЕГІЗІМ РЕТІНДЕГІ ЕЛІКТЕУШІЛІГІ ЖЕТІЛДІРІЛЕДІ.
Ө Л Е Ң Д Е Р М Е Н П Р О З А Л А РДЫ Д РАМ А Л АСТ Ы Р У О Й Ы Н Д А Р Ы Ү С Т Е Л Қ У Ы Р Ш А Ғ Ы
М Е Н САУСАҚ ТАСТАР Ы О Й Ы Н Ы Ү Ш І Н С ЮЖЕ Т Т Е Р Б Е Р Е Д І . ОЛА Р Б А Л А Л А РДЫ
К Е Ң Д А М Ы Ғ А Н , Б А Й Л А Н Ы С Т Ы Ж Ә Н Е ОЛА РДЫ Ж Ү Й Е Л І Т Ү РДЕ Б А Я Н Д АУҒ А
Д А Я РЛА Й Д Ы , ОЛА РДЫ Ң Н Е Г І З І Н Д Е Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ О Й Ы Н Д А РДЫ Ң П А Й Д А
Б ОЛУ Ы Н Қ А Л Ы П ТАСТ Ы РАД Ы .
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЫН ДАР.
Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ О Й Ы Н Д АР Б АЛ АН Ы Ң ІС - Ә Р Е К Е Т Т Е Г І Д Е Р Б Е С Т І К П Е Н Ө З Б Е Т І Н Ш Е Ұ Й Ы М Д АСТ Ы Р УДЫ Ң ЖОҒ АР Ы Д Е Ң Г Е Й ІН К Ө Р С Е Т Е Д І.
ТҰТЫҒУШЫ БАЛАЛАРДА БҰЛ ҚАСИЕТ ТЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫҢ БАСЫНДА ЛОГОПЕДТІҢ (ЕРЕСЕК АД АМНЫҢ) ҰСЫНЫСЫ БОЙЫНША,
СОСЫН БАЛАНЫҢ ӨЗІНІҢ ОЙЫ БОЙЫНША ТӘРБИЕЛЕНЕДІ.
Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ О Й Ы Н Ы Н Ы Ң Б АС Т Ы С Ә Т І Р ЛЛ Ь Д Е Р Д І О Р Ы Н Д АУ Б О Л Ы П Т АБ Ы Л А Д Ы . Б А Л А І С - Ә Р Е К Е Т Т Е Р О Б Р АЗ Ы Н , О Й Ы Н Ғ А Б А С Қ А
Қ АТЫ С У Ш Ы Л А Р М Е Н Қ А Р Ы М - Қ АТ Ы Н АС П Р О Ц Е С С І Н Д Е Қ Ұ РАД Ы . С О Н Д Ы Қ Т АН Ш Ы Ғ А Р М А Ш Ы Л Ы Қ О Й Ы Н Д А Р Т Ұ Т Ы Ғ У Ш Ы Б А Л А Л А РД А Ө З І Н Е А Л Ғ А Н
Р О Л І Н Д Е Ж Ә Н Е О Д А Н Т Ы С М І Н Е З - Қ Ұ Л Ы Ұ Е Р Е Ж Е Л Е Р І Н О Р Ы Н Д А Й Б І Л УД І , С Е Р І К Т Е С Т І К Т А Л А П Ь АР Ы Н С А Қ Т АУД Ы , П А Й Д А Б О Л Ғ А Н К И К І Л Ж І Ң Д Е Р Д І
Ш Е Ш УД І Қ А Л Ы П Т АС Т Ы РАД Ы .
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЫНДАР ТҰТЫҒУШЫ БАЛАНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ТӘЖІРИБЕСІН БАЙЫТАДЫ, ОЛАРДА БЕЛСЕНДІ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚТ Ы ТӘРБИЕЛЕУ МЕН
Д А М Ы Т УД Ы Қ А Л Ы П Т АС Т Ы РАД Ы , К Е З - К Е Л Г Е Н Қ Ы З М Е Т Т І Ө З Д Е Р І Ұ Й Ы М Д АС Т Ы РАД Ы , Ж Ә Н Е Е Ң А Л Д Ы М Е Н С Ө З Қ Ы З М Е Т І Н Ұ Й Ы М Д АС Т Ы РАД Ы .
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Шартты рефлекстің шартсыздан айырмашылығы
ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ
Шетел тілдерін оқыту психологиясы туралы
Коммуникацияның жас және гендерлік ерекшеліктері
Психолингвистика ғылымының қалыптасу тарихы мен даму кезеңдері
Сөйлеу іс-әрекетінің психологиялық сипаттамасы
Шетел тілдерін оқытудың психолингвистикалық мәселелері
Қазіргі тіл біліміндегі дискурс және мәтін мәселелері
Балабақшадағы балалардың тілін дамыту әдістемесі
Сурдопедагогиканың негізгі оңалту әдістері
Пәндер