Білім беру ұйымдарындағы бақылау жүйесі: принциптері, түрлері және кезеңдері


Slide 1

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Тақырыбы:

Білім беру ұйымдарындағы бақылау жүйесі

Slide 2

Білім беру ұйымдарындағы бақылау жүйесі

Қазақстан Республикасы, білім беру жүйесі Заң бойынша білім беру ұйымдарының (меншігіне, типіне, түріне қарамастан), оқыту бағдарламалары мен әр деңгейдегі мемлекеттік білім беру стандарттары, басқару орындары мен оларға бағынышты ұйымдардың өзара байланысы негізінде құрылады. Білім беру жүйесінің негізгі міндеті ретінде білім алу жеке тұлғаның дамуы мен кәсіби ққлыптасуы ұлттық және жалпы азаматтық құндылықтар, ғылым мен техника жетістіктері негізінде қалыптастыруға қажетті жағдай жасау көзделді.

Slide 3

Бақылау - бұл ұйымның өз мақсатына жетуін қамтамасыз ету үрдісі.

Бақылау - ұйымның өмір сүруінің негізгі элементі болып табылады. Бақылаудың қажеттілігі дағдарыс жағдайының пайда болуын алдын ала сақтандыру.

Бақылаудың қызметі - бұл мәселені айқындауға мүмкіндік беретін, әрі туындаған мәселелер дағдарысқа ұшырамай тұрып ұйым қызметіне тиісті өзгерісткер енгізетін басқару сипаты. Бақылау жоспарланған мен нәтижелердің арасындағы қатынасты айқындайды. Бақылауды жүзеге асырудың қажеттілігінің басты себептерінің бірі сол, кез келген ұйым өз қателіктерін дер кезінде таба білуі.

Slide 4

Бақылаудың принциптері:

Slide 5

Басқарудағы бақылаудың түрлері:

Slide 6

Алдын ала бақылауды жүзеге асырудың негізгі құралдары:

Slide 7

Бақылау мазмұнында мына

бағыттар қарастырылады:

31

Slide 8

Жұмысты бақылау және талдау жасау функциясы.

Бұған ұжымның барлық аспекттеріндегі әрекет жағдайы мен нәтижелерін, қабылданған шешім мен ұсыныстардың, сонымен қатар құжаттардың орындалуын бақылау және бағалау жатады.

Slide 9

9

Бақылаудың функциялары:

- дамытушылық;

- білім берушілік;

- тексерушілік.

- тәрбиелік;

Slide 10

Бақылау үрдісінің кезеңдері

Slide 11

Стандарттарды белгілеу

Бақылауға пайдаланылатын барлық стандарттар ұйымның мақсаты мен стратегиясына орай тандап алынуы тиіс. Бақылау үшін стандарт ретінде пайдалануға болатын мақсаттардың маңызды екі ерекшелігін атап көрсетуге болады. Олар уақыт аясының болуымен, сол уақыт аралығында жұмыстың орындалуымен сипатталады, сол арқылы жұмыстың орындалу дәрежесін бағалауға болады.

Slide 12

Бақылау процесінің бірінші кезеңі

Slide 13

Нәтижелік көрсеткіштері түскен пайда, сату көлемі, материалдар құны болуы мүмкін. Бұл көрсеткіштер сандық өлшем мен беріледі. Алайда ұйымда сандық өлшемге келмейтін мақсаттар мен міндетгер бар. Мұндай жағдайда арнайы тексеру, сұрау салу арқылы жұмыскерлердің рухани деңгейі мен хал-ахуалы туралы мәлімет алуға болады.

Slide 14

Қол жеткен нәтижені белгіленген стандарттармен салыстыру үрдісінің екінші кезеңі, сол арқылы менеджер кол жеткен нәтижелердің алдын ала күтетін нәтижелермен сәйкес келуін, әрі стандартқа сай келуін немесе одан ауытқуын айқындайды. Бақылаудың осы кезеңінде тиісті баға беріліп, оның өзі тиісті шешім қабылдауға негіз қалайды. Мұндағы мақсат ауытқу аукымын, өлшемін, нәтижелерін, мәліметтердің берілуін анықтау және оны бағалау.

Slide 15

Бақылау процесінің екінші кезеңі

Slide 16

Бақылау процесінің үшінші кезеңі

Slide 17

Тиімді бақылаудың сипаттамалары:

Slide 18

Ньюмен бақылаудың тиімділігін арттыру үшін менеджерлерге бірнеше ұсыныс айтады. Олар:


Ұқсас жұмыстар
Білім мазмұнының мәні, құрылымы, қалыптастыру принциптері және білім беру жүйесі
Кәсіби білім беру жүйесі мен оқыту принциптері
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық-әдістемелік негіздері
Білім беру ұйымдарындағы маркетинг: Қазақстан мен шетел тәжірибелерінің салыстырмалы талдауы және жетілдіру жолдары
Ерекше білім беру ұйымдарындағы Нумикон әдістемесінің қолдану ерекшеліктері
Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің нормативтік-құқықтық негізі, міндеттері және ұйымдастырылуы
Қазақстандағы инклюзивті білім беру: принциптері, түрлері және жүзеге асыру мүмкіндіктері
Білім беру мазмұнының компоненттері, түрлері және дидактикалық принциптері
Білім беру ұйымдарындағы педагог-психологтың кәсіби қызметі: мақсаттары, міндеттері, құжаттамасы мен диагностикалық әдістемелері
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы ережелер, жұмыс тәртібі және гигиеналық талаптар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz