Бақылау үрдісінің кезеңдері


Бұл презентацияның бағасы: 400 теңге


Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым
министрлігі

Тақырыбы:
Білім беру ұйымдарындағы
бақылау жүйесі
Білім беру ұйымдарындағы бақылау
жүйесі
Қазақстан Республикасы, білім беру жүйесі Заң
бойынша білім беру ұйымдарының (меншігіне, типіне,
түріне қарамастан), оқыту бағдарламалары мен әр
деңгейдегі мемлекеттік білім беру стандарттары,
басқару орындары мен оларға бағынышты
ұйымдардың өзара байланысы негізінде құрылады.
Білім беру жүйесінің негізгі міндеті ретінде білім алу
жеке тұлғаның дамуы мен кәсіби ққлыптасуы ұлттық
және жалпы азаматтық құндылықтар, ғылым мен
техника жетістіктері негізінде қалыптастыруға қажетті
жағдай жасау көзделді.
Бақылау – бұл ұйымның өз мақсатына жетуін
қамтамасыз ету үрдісі.
Бақылау - ұйымның өмір сүруінің негізгі элементі болып
табылады. Бақылаудың қажеттілігі дағдарыс жағдайының
пайда болуын алдын ала сақтандыру.
Бақылаудың қызметі – бұл мәселені айқындауға
мүмкіндік беретін, әрі туындаған мәселелер дағдарысқа
ұшырамай тұрып ұйым қызметіне тиісті өзгерісткер енгізетін
басқару сипаты. Бақылау жоспарланған мен нәтижелердің
арасындағы қатынасты айқындайды. Бақылауды жүзеге
асырудың қажеттілігінің басты себептерінің бірі сол, кез
келген ұйым өз қателіктерін дер кезінде таба білуі.
Бақылаудың принциптері:
Жүйелік және жан-жақтылық:
тексеру барысында тек
кемшіліктерді ашып қана
қоймай, оны жоюдың
жолдарын да қарастыруы тиіс.

Бақылау басқару Бақылау тұтастай
үрдісінің негізгі
элементі: басқарумен
қамтылу принципі:
бөліп қарастыруға әрбір басшы өзін-
болмайды. өзі бақылауы тиіс.
Басқарудағы бақылаудың
түрлері:

Ағымдық
бақылау

Алдын-ала
бақылау
Алдын ала бақылауды жүзеге
асырудың негізгі құралдары:
белгіленген ережелерді, Адам ресурстары саласында алдын
процедураларды және жүріс-тұрыс ала бақылау белгілі бір қызмет
линиясын жүзеге асыру. Алдын ала міндеттерін орындауға қажетті
бақылау үш сала, яғни адамдар, кәсіптік білім мен шеберлігін мұқиат
материалдар және қаржы талдау және біршама дайындығы мен
ресурстары тарапынан жүзеге біліктігі бар адамдарды таңдау
асырылады. арқылы жүргіздіріледі.

Материалдық ресурстарды алдын
Қаржы ресурстарын алдын ала
ала бақылағанда материал
бақылаудағы маңызды буыны
сапасының стандарттарға сәйкестігі,
бюджет. Бюджет алдын ала
жаңадан түскен материалдардың
бақылаудың механизмі болып
жай-күйі, жарамдылығы
саналады.
анақталады.
Бақылау мазмұнында мына
бағыттар қарастырылады:
- білім берудің
ұйымдық-
педагогикалық
мәселелерін орындау;

- оқу бағдарламалары
мен мемлекеттік білім
стандартының
орындалу барысы
және сапасы;

білім сапасы, - оқушылар - білім, тәрбиен және
оқытудың дамытушылық
оқушылардың іскерлігі тәрбиелілігінің қызметін іске асыратын
мен дағдысы; деңгейі; оқу пәндерінің берілуі;
Жұмысты бақылау және талдау жасау
функциясы.

Бұған ұжымның барлық аспекттеріндегі әрекет жағдайы мен
нәтижелерін, қабылданған шешім мен ұсыныстардың,
сонымен қатар құжаттардың орындалуын бақылау және
бағалау жатады.
Бақылаудың функциялары:

- тәрбиелік;

- дамытушылық;

- білім берушілік;

- тексерушілік.
Бақылау үрдісінің кезеңдері

Екінші үрдіс:
Бірінші үрдіс: Үшінші үрдіс:
нақты нәтижені
стандарттар мен қажетті іс-
стандарт пен
критерийлерді шараларды
критерийлер мен
белгілеу қабылдау
салыстыру
Стандарттарды белгілеу
Бақылауға пайдаланылатын барлық стандарттар
ұйымның мақсаты мен стратегиясына орай тандап алынуы
тиіс. Бақылау үшін стандарт ретінде пайдалануға болатын
мақсаттардың маңызды екі ерекшелігін атап көрсетуге
болады. Олар уақыт аясының болуымен, сол уақыт
аралығында жұмыстың орындалуымен сипатталады, сол
арқылы жұмыстың орындалу дәрежесін бағалауға болады.
Бақылау процесінің бірінші
кезеңі
Нәтижелік көрсеткіштері түскен пайда, сату көлемі,
материалдар құны болуы мүмкін. Бұл көрсеткіштер сандық
өлшем мен беріледі. Алайда ұйымда сандық өлшемге
келмейтін мақсаттар мен міндетгер бар. Мұндай жағдайда
арнайы тексеру, сұрау салу арқылы жұмыскерлердің рухани
деңгейі мен хал-ахуалы туралы мәлімет алуға болады.
Қол жеткен нәтижені белгіленген стандарттармен
салыстыру үрдісінің екінші кезеңі, сол арқылы менеджер
кол жеткен нәтижелердің алдын ала күтетін нәтижелермен
сәйкес келуін, әрі стандартқа сай келуін немесе одан
ауытқуын айқындайды. Бақылаудың осы кезеңінде тиісті
баға беріліп, оның өзі тиісті шешім қабылдауға негіз
қалайды. Мұндағы мақсат ауытқу аукымын, өлшемін,
нәтижелерін, мәліметтердің берілуін анықтау және оны
бағалау.
Бақылау процесінің екінші
кезеңі
Бақылау процесінің үшінші
кезеңі
Тиімді бақылаудың
сипаттамалары:
Нәтижелерге
Бақылаудың бағытталуы керек.
Іске сәйкес болуы
стратегиялық бағыты Өйткені бақылаудың
керек
болуы керек түпкі мақсаты –
нәтижелік.

Бақылау өз
Қарапайым болуы
Икемді болуы керек уақытында жүруі
керек
керек
Ньюмен бақылаудың тиімділігін арттыру үшін
менеджерлерге бірнеше ұсыныс айтады. Олар:

Қызметкерлерге Екі жақты
Өрескел
қолайлы қарым-
бақылауға жол
стандарттарды қатынасты
берме
белгіле белгіле

Стандарттарды
Стандартқа
қатаң, біріқ
жеткені үшін
жеткілікті
мадақта
белгіле
Ұқсас жұмыстар
ТҰЛҒАНЫҢ ӘЛЕУМЕТТЕНУІ ҮРДІСІНІҢ КЕЗЕҢДЕРІ МЕН ИНСТИТУТТАРЫ
Аударма үрдісінің психологиялық ерекшеліктері
Бақылау түрлері
Сайыс кезеңдері
Аударма үрдісінің лингвистикалық ерекшеліктері
жібіту үрдісінің орындалуы
Аударма үрдісінің лингвистикалық ерекшелігі
Ойынның кезеңдері
Сабақтың кезеңдері
Схоластика кезеңдері
Пәндер
Stud.kz
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рақмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Жабу / Закрыть