Оқытудың әдіс тәсілдері



Тақырыбы: Оқытудың әдіс тәсілдері

Орындаған :Инф 18-1 тобының Студенті Амангельдинов
Диас
Тексерген:Абилова.Р.Т
Әдіс
Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған
міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың
бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері.
Тәсіл
Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау,
оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылардың
мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы, ақыл-ой
жұмыстары тәсілге жатады. Тәсіл оқу материалын
түсінуге үлес қосады.
Оқыту тәсілдерінің түрлері:

• ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды
жақсарту тәсілдері;
• мәселелі жағдаят тудыруға
көмектесетін тәсілдер;
• оқушылардың сезімдеріне әсер ететін
тәсілдер;
• жеке оқушылар арасындағы қарым-
қатынасты басқару
тәсілдері.
Қызметі
Оқыту әдістерінің басты қызметі -
оқыту, ынталандыру, дамыту,
тәрбиелеу, ұйымдастыру.
Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті
жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар,
оқулықтар, дидактикалық
материалдар, техникалық оқыту
құралдары, станоктар, оқу кабинеттері,
зертханалар, ЭЕМ және ТВ, нақты
объектілер, өндіріс, құрылыс.
Әңгімелесу -
дидактикалық әдістің
ескі түрі, оны Сократ
шебер түрде қолданған,
сондықтан әңгімелесу
әдісін Сократ әдісі деп
атайды.

Түсіндіру – оқыту әдісі
ретінде әр жастағы балалар
тобымен жұмыста кең
қолданылады.
Түсіндіру әдісіне
қойылатын талаптар:
• сұрақтарды дәл және аңық
тұжырымдау;
• себеп-салдар байланысын
ашып, дәлелдер келтіру;
• салыстыру, қатар қою,
ұқсату, жарқын мысалдар
қолдану;
• жүйелілік.
Кітаппен және
оқулықтармен жұмыс

Конспектіле Жоспар
тезистеу
у жасау

рецензияла
цитаталау аннотация
у

Справка
сызба тезаурус
жазу
Әңгімелесу әдісінің
• ес пен тілді дамытуы;
• оқушылардың оқу-танымдық қызметін
артықшылықтары
белсенді етуі;
• оқушылардың білімінің белгілі болуы;
• жақсы диагностикалық құрап;
• үлкен тәрбиелік күші бар.
Әңгімелесу әдісінің кемшілігі:
• уақыттың көп кетуі;
• қауіп элементі бар (оқушы дұрыс жауап
бермеуі мүмкін, оны басқа оқушылар естіп,
есінде сақтап қалады
Оқытудың көрнекілік әдісінің
шарттарды
• көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі;
• көрнекілікті сабаөтың керек сәтінде қолдану;
• демонстрацияланған затты барлық оқушылардың
көруі;
• иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін нақты бөлу;
• құбылыстарды демонстрациялау кезінде берілетін
түсініктерді мұқият ойластыру;
• демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу материалы
мазмұнымен сәйкес келуі;
• көрнекі құрал мен демонстрациялық
қондырғылардан керекті мәліметтерді табуға
оқушыларды ңатыстыру
Ынталандыру әдісі

Қызығушылықтың үш түрі:
• іс-әрекетке деген оң
көзқарастың болуы;
• танымның баланы жақсы
сезімге бөлеуі;
• іс-әрекеттің баланы
ынталандыруы
Ойын оқыту әдісі
Оқыту мақсатында қолданылатын
ойындардың түрлері көп. Ойын -
қанағат алу үшін жасалатын іс-
әрекет. Ол мектеп жасына дейінгі
балалардың іс-әрекетінің негізгі
түрі, ал оқушылар мен ересектер
ойынды сабақтан және жұмыстан
қолы бос кездерінде ойнайды
Назарларыңға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Сабақты мақсатты талдау
Тәсіл - оқыту әдісінің элементі
Проблемалық оқыту
Оқыту - қоғамдық қүбылыс
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың әдістері
Негізгі интерактивті әдістер
Оқытудың заңдылықтары және қағидалары
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz