Оқытудың әдіс тәсілдері




Презентация қосу
Тақырыбы: Оқытудың әдіс тәсілдері

Орындаған :Инф 18-1 тобының Студенті Амангельдинов
Диас
Тексерген:Абилова.Р.Т
Әдіс
Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған
міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың
бірлесіп жұмыс істеу үшін қолданатын тәсілдері.
Тәсіл
Тәсіл – оқыту әдісінің элементі. Жоспарды хабарлау,
оқушылардың зейінін сабаққа аудару, оқушылардың
мұғалім көрсеткен іс-қимылдарды қайталауы, ақыл-ой
жұмыстары тәсілге жатады. Тәсіл оқу материалын
түсінуге үлес қосады.
Оқыту тәсілдерінің түрлері:

• ой, зейін, ес, қабылдау, қиялды
жақсарту тәсілдері;
• мәселелі жағдаят тудыруға
көмектесетін тәсілдер;
• оқушылардың сезімдеріне әсер ететін
тәсілдер;
• жеке оқушылар арасындағы қарым-
қатынасты басқару
тәсілдері.
Қызметі
Оқыту әдістерінің басты қызметі -
оқыту, ынталандыру, дамыту,
тәрбиелеу, ұйымдастыру.
Оқыту құралдары - білім алу, іскерлікті
жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар,
оқулықтар, дидактикалық
материалдар, техникалық оқыту
құралдары, станоктар, оқу кабинеттері,
зертханалар, ЭЕМ және ТВ, нақты
объектілер, өндіріс, құрылыс.
Әңгімелесу -
дидактикалық әдістің
ескі түрі, оны Сократ
шебер түрде қолданған,
сондықтан әңгімелесу
әдісін Сократ әдісі деп
атайды.

Түсіндіру – оқыту әдісі
ретінде әр жастағы балалар
тобымен жұмыста кең
қолданылады.
Түсіндіру әдісіне
қойылатын талаптар:
• сұрақтарды дәл және аңық
тұжырымдау;
• себеп-салдар байланысын
ашып, дәлелдер келтіру;
• салыстыру, қатар қою,
ұқсату, жарқын мысалдар
қолдану;
• жүйелілік.
Кітаппен және
оқулықтармен жұмыс

Конспектіле Жоспар
тезистеу
у жасау

рецензияла
цитаталау аннотация
у

Справка
сызба тезаурус
жазу
Әңгімелесу әдісінің
• ес пен тілді дамытуы;
• оқушылардың оқу-танымдық қызметін
артықшылықтары
белсенді етуі;
• оқушылардың білімінің белгілі болуы;
• жақсы диагностикалық құрап;
• үлкен тәрбиелік күші бар.
Әңгімелесу әдісінің кемшілігі:
• уақыттың көп кетуі;
• қауіп элементі бар (оқушы дұрыс жауап
бермеуі мүмкін, оны басқа оқушылар естіп,
есінде сақтап қалады
Оқытудың көрнекілік әдісінің
шарттарды
• көрнекіліктің оқушылардың жасына сәйкестігі;
• көрнекілікті сабаөтың керек сәтінде қолдану;
• демонстрацияланған затты барлық оқушылардың
көруі;
• иллюстрацияның ең бастысын, мәндісін нақты бөлу;
• құбылыстарды демонстрациялау кезінде берілетін
түсініктерді мұқият ойластыру;
• демонстрацияланатын көрнекіліктің оқу материалы
мазмұнымен сәйкес келуі;
• көрнекі құрал мен демонстрациялық
қондырғылардан керекті мәліметтерді табуға
оқушыларды ңатыстыру
Ынталандыру әдісі

Қызығушылықтың үш түрі:
• іс-әрекетке деген оң
көзқарастың болуы;
• танымның баланы жақсы
сезімге бөлеуі;
• іс-әрекеттің баланы
ынталандыруы
Ойын оқыту әдісі
Оқыту мақсатында қолданылатын
ойындардың түрлері көп. Ойын -
қанағат алу үшін жасалатын іс-
әрекет. Ол мектеп жасына дейінгі
балалардың іс-әрекетінің негізгі
түрі, ал оқушылар мен ересектер
ойынды сабақтан және жұмыстан
қолы бос кездерінде ойнайды
Назарларыңға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Сабақты мақсатты талдау
Тәсіл - оқыту әдісінің элементі
Оқыту - қоғамдық қүбылыс
Негізгі интерактивті әдістер
Оқытудың заңдылықтары және қағидалары
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ
Оқу әдістері және құрал­жабдықтары
Оқытудың үшөлшемді әдістемелік жүйесі педагогикалық технологиясының ықпалы
Пәндер