Лидер менеджер




Презентация қосу
Тақырыбы:Ұйым Тиімді Басқару Ұйым Ортасы

ОРЫНДАҒАН: ИНФ-18-1 ТОБЫНЫҢ СТУДЕНТІ
АМАНГЕЛЬДИНОВ ДИАС
ТЕКСЕРГЕН: КАСЫМОВА.Н.К
Жоспар:
1.Ұйым түсiнiгi
2.Ұйымның түрлерi
3.Еңбектi көлденеңiнен және тiгiнен бөлу
4.Қазіргі заманғы менеджер үлгісі
Ұйым туралы түсінік.

Ұйым дегеніміз - қызметтері саналы түрде ортақ
мақсатқа немесе мақсаттарға жетуге бағытталған адамдар тобы.
Ұйым дегеніміз жалпы мақсатқа немесе мақсатқа жету үшін топ
мүшелерінің ұйымдасқан іс-әрекеттері болып табылады.
Ұйымды адамдарға жеке өздері жасай алмағандарын ұйымдасқын
түрде жүзеге асыруға мүмкүндік беретін, мақстақа жету тәсілі ретінде
қарастыруға болады. Ұйымның болуы үшін кем дегенде екі мүшесінің
болуы керек және олардың бір мақсатқа бағытталуы тиіс.
Топтар ұйым болып саналуы үшін міндетті
талаптарға сай болуы тиіс:

Өзін осы ұйым мүшесі
санайтын екі адам болуы керек.

2 .Осы топтың мүшелері бірігіп
қабылдайтын мақсаттары болуы
керек.

3. Ұйым мүшелерінің бәріне
ортақ мақсатқа жетуде бірігіп
еңбек етуі.
Ұйым –деп, алға қойған мақсаттарға жету
үшін адамдар тобының бірлесіп еңбек етуі.

ұйымны есею-
Ұйымны балалы ұйымның . қартаю –
ң пайда
ң өмір қ шағы имиджі қолы қайтада
болуы- қалыптасып жеткен
– қысқа н
сүруінің мақсатт
мерзімд
, бір нәтижелерд
жаңаруы
ары талапты, і сақтап
кезеңд і пайда тұрақты қалуға .
ері: пайда өнімге тырысады.
болуы
болады бейімдейді.
Кез келген ұйының құрылуы негізгі үш кезеңнен тұрады:

1. орындалатын жұмыстың мәнін
анықтау

2. менеджмент элементтері бойынша
жұмысты үлестіру

3. менджмент элементтерінің жіктелуі
негізінде басқарудың логикалық
топтарының негізінің құрылуы.
Ұйымның екі түрі бар:
1. Ресми ұйымдар
2. Бейресми ұйымдар.
Ресми ұйымдар- ұйымның мақсатына жету үшін басшылықтың еркімен
құрылған адамдар тобы. Жалпы ұйым туралы айтылса, ол ресми ұйымдар
тобы. Ресми ұйымдар белгілі бір заңды талаптарға негізделген.
Бейресми ұйымдар — әр түрлі әлеуметтік ішкі себептерге байланысты
ресми ұйымның ішінен құралған ұйымдар. Бейресми ұйымдар шағын ғана
ұйымдардан басқа барлық ресми ұйымдарда болады. Оларда жетекшісі
болмасада, олар өте қажет. Олар белгілі бір мақсаттарға жету үшін жүйелі
түрде өзара қатынаста болатын адамдар тобы.
Бейресми ұйымдарға адамдардың топтасуының
себептері:

1. қатысушылық немесе достық сезім
2. өзара көмек
3. өзара қорғау, адамдар күшінің бірігуі.
4. өзара ортақ қызығушылықтар мен мүдделер.
Бейресми ұйымдар сипаттамасы: әлеуметтік бақылау;
өзгерістерге қарсы тұру.
Ұйымдар ұйымдастырушылық құқықтық формаларына байланысты екіге бөлінеді:
А) комерциялық ұйымдар
Б) комерциялық емес ұйымдар
Комерциялық ұйымдар- пайда табу мақсатында құрылған
ұйымдар.

). Шаруашылық серіктестіктер (Жауапкершілігі
шектеулі серіктестіктер, Қосымша жауапкершілікті
серіктестіктер, Командитті, Толық серіктестіктер

Акционерлік қоғамдар

Мемлекеттік кәсіп орындар

Өндірістік коперативтер.
Еңбектi көлденеңiнен және тiгiнен бөлу
Барлық ұйымдар бiр-бiрiнен түрлi аспектiлер бойынша ерекшеленедi. Сонымен бiрге
барлық ұйымдар үшiн жалпы сипаттамалар бар: 1) ресурстар – кез келген ұйымның
мақсаты оның тактикалық және стратегиялық мақсаттарына жету үшiн
пайдаланылатын ресурстарды түрлендiру болып табылады. Негiзгi ресурстар -
адамдар, негiзгi және айналым құралдары, технология және ақпарат; 2) сыртқы ортаға
тәуелділік – бiрде-бiр ұйым сыртқы ортадан бөлек әрекет ете алмайды. Бұл ұйымның
қызметiне тәуелсiз қоршаған ортада пайда болатын, оған қалай да болса ықпал ететiн
жағдайлар мен факторлар - экономикалық жағдайлар, тұтынушылар, бәсекелестер,
заңдылық, қоғамдағы құндылық жүйесі және т.б.; 3) еңбектің бөлінуі: - көлденеңiнен –
барлық жұмысты құрағыш элементтерге бөлу; - тігiнен – әрекеттерді үйлестіру
жөніндегі жұмысты әрекеттерден бөлу. Еңбектi ғылыми негiзде ұйымдастыру басты
мақсаты қызметкерлердiң жекелеген жұмыс, операция мен рәсiмдер түрлерiн
орындауға мамандануы болып табылатын оны бөлудiң сәйкес нысандарын объективтi
түрде талап етедi. Жұмыс еңбек процесiне қатысушылар арасында кәсiби белгi
бойынша бөлiнедi. Бiлiктiлiк қаншалықты толық әрi терең ескерiлгендiгiне еңбек
тиiмдiлiгi, орындаушылардың жеке еңбек үлесi тәуелдi болады.
Еңбектi көлденеңiнен бөлу
бұл еңбек қызметiнiң сапалық және сандық саралануы мен мамандануы. Негiзiнен бұл барлық
жұмысты құрағыш компоненттерге бөлу, яғни жалпы өндiрiстiк процестi бөлшектерге бөлу, болып
табылады. Әдетте, еңбек көлденеңiнен функционалдық, тауарлы-салалық және бiлiктiлiк белгiлер
бойынша бөлiнедi. Еңбектi функционалдық бөлу ең алдымен қызметкерлердiң қызмет түрлерi
бойынша мамандануынан көрiнедi. Бұл жағдайда жекелеген қызметтер оқшауланады және оларды
орындау үшiн сәйкес қызметкерлер бөлiнедi. Еңбектi тауарлы-салалық белгi бойынша бөлу нақты
еңбек операциялары мен рәсiмдерiн орындауда мамандану және шектеумен байланысты. Еңбектi
бiлiктiлiк бөлу еңбек қызметiнiң түрлерiн анықтаған кезде жұмыстың күрделiлiгi мен оны орындау
үшiн қажет бiлiктiлiкке сүйенетiндiгiне негiзделедi. Мұндай жағдайда бiлiктiлiгi мейлiнше төмен
қызметкер орындай алатын жұмысты бiлiктiлiгi жоғары бiрде-бiр қызметкер орындамауы тиiс
қағида бұзылмауы керек. Бұл қағиданы бұзу жұмыстардың құнын арттырады және адам
ресурстарын босқа шығындауға әкеледi. Басқарушылық еңбекті бөлу түрінің бірі де көлденең
сипатта болады: жекелеген бөлімшелерге нақты басшы тағайындалады. Ұйым табысқа жетуі үшін
көлденеңiнен бөлінген басқару жұмысы да, өндірістік жұмыстарды орындау үшін еңбекті
көлденеңiнен бөлу жағдайында сияқты үйлестірілген болуы қажет. Кейбір басшылар өзге
басшылардың жұмыстарын үйлестіруі тиіс, олар өз кезегінде өзге басшылардың жұмысын
үйлестіреді, сөйтіп ең төменгі деңгейдегі басшы басқарушы қызметшілерге жатпайтын
адамдардың жұмысын үйлестіреді. Осылайша еңбекті тігінен бөлу басқару деңгейлерін құрайды
Заманауи менеджердiң қызметi
Менеджердiң атқаратын функциялары
Менеджер - кәсiби білім алған жетекшi.
"Жетекшi" сөзі бiлдiредi. Бұл мәндер iс жүзiнде жаратылмайтын тексерушi сөз бүгiнде жақсы
бейнеленген. Әрбiр ұйым үшiн адам барлық бөлiмшелердiң үстiнде қадағалауға негiзiнен
сәйкес келетiн орындау толық сорылған мамандандырылған есептерге ғана емес алуға керек.
Бұл жауапкершiлiктiң түрi - қадағаласын - жетекшiнiң жұмысының мәнiн құрауға
табандатқанған.
Басқару :
процесстермен басқару -әр процесстiң динамикасын
түрлi түрлердiң топтың топтың iшi көрсiн және
қызметтерi келiсумен; онымен басқару.

есептiң қойылуындағы
ұйымдастыру формалары,
жеке адамдар
мiндеттер бөлiнiсi,
жәнетоптармен жұмыс;
ақпараттық
құрылымдардың жасауы;

қолдану өкiметтер және
шешiм қабылдау.
Менеджер басқарулар процессте арасында нақты
функциялардың қатары жүзеге асырады:

ұйым және ұжымның қызметiнiң жоспарлауы және
жұмыс өз меншiктi;

тапсырмалардың үлестiрiлуi және инструктаж қол
астындағы; оларға бақылау;

есептеу нәтижелерiнiң әзiрлеу және оқуы;

жұмыстың нәтижелерiнiң тексеру және бағасы;
Басқару деңгейлері үшке бөлінеді
:
1) төменгі деңгейдегі техникалық басшылар - тікелей жұмысшылар мен өзге
де қызметкерлердің үстінен қарайтын ұйымдық деңгей. Олар тапсырмалардың
дұрыс орындалуы туралы тікелей ақпаратты қамтамасыз ету үшін өндірістік
тапсырманың орындалуына бақылау жасайды. Басшылардың басым бөлігі
төменгі деңгейдегі басшылар.
2) орта деңгейдегі басқарушы басшылар - төменгі деңгейдегі басшылардың
жұмыстарын үйлестіреді әрі бақылайды. Орта деңгейдегі басшы көбіне
ұйымдағы ірі бөлімшені басқарады. Оның жұмыс сипаты көп жағдайда
бөлімше жұмысының мазмұнымен анықталады. 3) жоғары деңгейдегі
институционалдық басшылар - тұтастай ұйым немесе оның негізгі бөлігі үшін
маңызды шешімдер қабылдауына жауап береді.
Қазіргі заманғы менеджер үлгісі

Осы заманғы менеджерді қоғамдық өндіріс жүйесінде былайша көрсетуге болады: басқарушы,
дипломат, лидер, тәрбиеші, жаңашыл, адамдық қасиеттерді бойына сіңірген тұлға. Басқарушы
менеджер. Бұл әуелден менеджерге тән болған дәстүрлі қызмет. Осы қызметті орындау арқылы
менеджер қолына билік тиген қызметкерге айналады. Басқарушы менеджер өз сөзінде тұратын,
шыншыл, адал, кең пейілді болуы керек. Оның жоғары кәсіби дайындығы болуы тиіс әрі ол іскерлік
сұхбатқа машықтануы қажет. Дипломат менеджер. Көптеген менеджерлік ептіліктер келіссөз
рәсімдерімен байланысты болады. Орта және жоғары буын менеджерлері өзінің жұмыс уақытының
көбін негізінен адамдық байланыстарды белгілеп дамытуға, іскерлік байланыстарды тереңдетуге,
мәмілелерді бекітуге, даудамайларды шешуге, билік өкілдерімен қарым-қатынасты жақсартуға
жұмсайды. Әрқилы делдалдық әрекеттерге менеджерлерді қатыстырудың қажеттілігі артып
келетіндіктен, бұл, әсіресе, халықаралық байланыстарда маңызды орын алатын дипломатиялық
қабілетті қажет етеді. Лидер менеджер. Лидер мен менеджердің қызметтері бірдей емес. Көбінесе
менеджерліктің қызметі ретінде бизнестің материалдық қосалқы жүйесінің қызметін (ресурстар,
рәсімдер, өндіріс, технологиялық процестер) қолдауға қажетті кәсіби іс-әрекеттердің жиынтығы
ұғынылады. Лидерлік қызмет екі құрағыш кәсіби-технократиялық және эмоционалды тұлғадан
тұрады. Тәрбиеші менеджер. Өндірістік процестер күрделене түсуіне байланысты қызметкерлерге
қойылатын талап күшейіп отыр.
Назарларыңызға Рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Лидерлік және басқару стильі
Көшбасшылық басқару стильдері
Лидерлік басқару стилі мен менеджер имиджі
Басшылық билік, ықпал ету және әріптестік
Көшбасшының қасиеттері
Лидер творец
ЛИДЕР ЖӘНЕ БЕЛГІСІЗДІК
Саяси лидерлік
Лидерлік теориясы
Ұйымның ішкі ортасы
Пәндер