Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары


Slide 1

Мазмұны:

Кіріспе

І - бөлім. Теориялық бөлім.

Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары

1. 1 Қазақ тілін оқытудағы көрнекілік түрлері

1. 2. Қазақ тілі сабағында интерактивті оқыту әдісі арқылы көрнекілік түрлерін

пайдалану бағдарламалары

ІІ - бөлім. «Практикалық бөлім»

2. 1. Қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдарының тәжірибесі

Қорытынды

Әдебиеттер тізімі

Slide 2

Зерттеудің өзектілігі. Біздің қоғамдағы нарықтық қатынастарды игеру, үдемелі ақпараттар ағыны, ғаламдық компьютерлік жүйеге өту қазіргі заманда өмір сүріп отырған адамның өз білімін үнемі жетілдіруіне, жаңарып тұруына икемділігін тәрбиелеп отыруына көзін жеткізіп отыр.

Осы күні мектепте әлеуметтік жағынан белсенді, еркін ойлай алатын, өз бетінше жаңа ақпаратты меңгере білетін, саналы адамдар тәрбиелеуге талап қойылуда.

Осыған байланысты қазіргі жағдайда мектеп оқушысының бастауыш сыныптан бастап қызығушылығын, танымдық әрекет белсенділігін қалыптастыру үшін мұғалім өскелең оқытуға негізделген жаңа бағдарламамен оқыту қажет.

Қазақстан Республикасы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында « Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту оқушыларды сауатты жазуға үйрету, негізгі тілдік ұғымдармен таныстыру, өз ойын, пікірін еркін жеткізе алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу» -деп көрсетілген.

Оқу сапасын жақсарту, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру, логикалық және абстрактылы ойлауын дамыту үшін сабақта көрнекі құралдарды пайдаланып, үнемі жаңартып отыруға баса назар аудартылады.

Slide 3

Зерттеу базасы. Орал қаласы, № 1 жалпы орта білім беретін мектебі және №19 жалпы орта білім беретін мектебі

Зерттеу пәні. Қазақ тілін оқыту әдістемесі

Зерттеу жұмысының мақсаты. Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында көрнекі құралдарды пайдалану жолдарын ұсыну.

Зерттеу міндеттері.

Бастауыш сыныптағы оқыту үрдісіндегі көрнекіліктің маңызын анықтау.

Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабағындағы қолданылатын көрнекілік әдісіне сипаттама беру.

Қазақ тілі сабағындағы көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдарын дамыту.

Slide 4

Зерттеу болжамы. Егерде сабақта көрнекі құралдарды жүйелі түрде пайдалана алса, оқушылардың жас ерекшеліктеріне және материал мазмұнына сәйкес іріктеліп алынса, онда оқушылардың байқампаздығы, пәнге деген қызығушылығы артады түседі. Уақыт талабына сай (аудио, визуальдық, компьютерлік және электронды оқу құралдары т. б) оқушылардың өзіндік әрекеттері мен шығармашылық белсенділігін қамтамасыз етеді, логикалық ойлау қабілетін жетілдіруге мүмкіндік ашады.

Зерттеудің ғылыми жаңалығы. Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту үрдісінде интерактивті әдіспен оқыту оқушылардың танымдық-шығармашылық ізденістерін дамытады. Мультимедиялық тақта сабақты электронды түрге айналдырып, көрнекті түрде өткізуге мүмкіндік береді. Сабақтың өнімділігі артып, оқушылардың білім деңгейіне оң әсер етеді.

Slide 5

Зерттеу әдістер:

Зерттеу тақырыбы бойынша жазылған ой -пікірлерге, психологиялық, педагогикалық, әдістемелік, ғылыми әдебиеттерге, мемлекеттік құжаттарға, оқулықтарға теориялық талдау жасау әдісі;

Әлеуметтік педагогикалық әдіс ( озат мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу)

Эксперимент әдісі( оқыту, бақылау)

Оқушы әрекетін талдау (салыстыру, жіктеу)

Зерттеудің практикаға пайдасы. Зерттеу нәтижесінде көрнекілік әдісін болашақ мамандар қазақ тілінде сабағында қолдануға үйренеді. Көрнекілік әдісі шығармашылық ізденісті талап етіледі. Сондықтан білім алушылар үнемі шығармашылық ізденісте болуды үйренеді.

Зерттеу жұмысы кіріспеден, екі тараудан, қорытынды және пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады. Жалпы көлемі - 36 бет

Slide 6

1. 1 Қазақ тілін оқытудағы көрнекілік(кесте) түрлері

Лексика

Синоним

Антоним

Омоним

Эвемизм

Табу сөздер

Дисфемизм

Сөз бен мағына

Мақал - мәтелдер

Ұяң дыбыстар

Ұяңмен келген сөздер

Ұяң дыбыстармен келген сөйлемдер

б

байлық

Ел байлығы жылдағыдан арта түсті.

в

вагон

Бұл вагонда Асқардың ағалары бар еді.

д

дала

Дала гүлге бөленді.

з

зейін

Айша сабақты зейін қойып тыңдады.

ж

Жаппар

Жаппар ағасының сөзін тыңдады.

г

Гүлсім

Гүлсім оқуға жүріп кетті.

ғ

Ғұмар

Ғұмардың жолдасы Павел болатын.

һ

Аһ, уһ

Аһ, - деп демімді алдым.

Морфологияны оқытуға байланысты кесте.

Қосымша көптік

сөз тудырушы тәуелділік

Жұрнақ Жалғау

септік

сөз түрлендіруші жіктік

Жұрнақ

Сөз тудырушы Сөз түрлендіруші

 ім  ар

біл  гіш айт  қан

гір қыз

тық тау

бас қызықтау

шы ырақ

Slide 7

Интерактивті оқыту әдісі арқылы оқушының танымдық-шығармашылық ізденістері дамиды. Мұғалімнің шығармашылық еңбегі, ең алдымен, сабақпен байланысты. Демек, сапалы, тиімді, нәтижелі жүргізілген әрбір сабақ- ұстаздың нышансыз еңбегінің айғағы. Уақыт талабына сай көрнекі құралдар - интерактивті тақта, слайдтар, видеоролик, тестер, электронды оқулық мұғалім мен оқушының шығармашылықпен жұмыс істеуіне жол ашылып отыр.

Сабақ барысында көрнекілік әдісін пайдаланған жағдайда интерактивті тақта қолданамын. Себебі балалар қызығып, әрі тапсырманы орындауға деген құлшынысы арта түседі. Көп жағдайда ActivStudio бағдарламасы арқылы дайындаймын. Өйткені бұл құрал өте тиімді, әрі пайдалы. Бұл бағдарламада әр түрлі функциялар бар.

Slide 8
Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі пәнінен мазмұнды суреттермен жұмыс
Көрнекі құрал - таным құралы
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныпта шетел тілін оқытудың ерекшеліктері
Бастауыш сыныпқа сан есімді оқыту
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы тіл дамыту жұмыстары
Музыканы тыңдау әдістемесі
Бастауыш сынып оқушылары
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz