Тәуелсіз Қазақстанның ғылым, білім саласы




Презентация қосу
Әл – Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
География және табиғатты пайдалану факультеті
География, жерге орналастыру және кадастр
кафедрасы

СӨЖ №5
Қазақстанның ғылым, білім,
мәдениет саласындағы негізгі даму
бағыттары

Орындаған: Жерге орналастыру
мамандығының 1 курс студенті
Қасен Ә.
Тексерген: Сайлан Б.С.
Жоспары:
I. Кіріспе..............................................................3
II. Негізгі бөлім
2.1. Тәуелсіз Қазақстанның ғылым, білім саласы.........................4
2.2. Еліміздің мәдениет саласы......................................................
2.3. Қазақстанның ғылым, білім және мәдениет саласы
қайраткелері .............................................................................
2.4. Мәдени мұра бағдарламасының мақсаты мен міндеті..........
III. Қорытынды
IV. Пайдаланылған әдебиеттер
Кіріспе
Қазақстанның білім мен ғылым саласы

Білім мен ғылым Кеңес мемлекетінің ерекше қамқорлыққа алған саласы
болды. Мұндай қамқорлықтың нақты дәлелі туралы дауласуға болар – оның
негізінде социалистік идеяның игілікті компоненттері жатыр ма немесе оны
революциялық, мессиялық, тоталитарлық режимнің державалық
астамшылығы итермелеген болуы керек. КСРО-ның күйреуінен пайда болған
экономикалық-саяси дағдарыс білім мен ғылым саласына айтарлықтай кері
әсерін тигізді.
Бірнеше жыл бойына Қазақстанда мектеп жасына дейінгі тәрбие жүйесі
қиратылды.
Кәсіптік-техникалық мектептердің саны 1991 жылмен салыстырғанда
1997 жылы 40%-ға дерлік, ал оқушылар саны 40%-дан астамға қысқарып
кетті.
Бюджеттен қаржыландыру мүмкідігінің шектелуі мемлекеттік жоғары
оқу орындарына қабылдау жоспарының қысқаруына алып келді. Ол 1991
жылғы 59 950 адамнан 1995 жылы 40 160 адамға , яғни 33 пайызға дейін
қысқарған.
1991 жылдан 1997 жылға қарай жоғары оқу орындарында оқитын
студенттердің саны 288 371 адамнан 246 390 адамға дейін кеміп кетті.
1924 жылдың ақпан айында Қазақстанда Бүкілодақтық «Сауатсыздық жойылсын»
қоғамының бөлімшесі құрылды. 1930 жылғы 11 ақпанда Қаз ОАК-і «Қазақ АКСР-інде
халықтың сауатсыздығын міндетті түрде жою туралы» қаулы қабылдады. Жою мерзімі бірінші
бесжылдықтың аяғы болып белгіленді. Шараларды жүзеге асырудың жоспары жасалды және
сауатсыздықты жоюға арналған қаржы қоры құрылды. 1931 жылы республикада шалғай
аудандарға мәдени жорық ұйымдастырылды. Комсомол және пионер ұйымдары оған белсене
атсалысты. 1939 жылы Қазақстан халқының жалпы сауаттылығы 76,3%-ға жетті
Сауатсыздықпен күрес барысында сол
мезгілге шейін пайдалануда келген араб
графикасын латын графикасымен
алмастыру мәселесі қойылды. РКФСР-дің
ұлттар ісі жөніндегі халық комиссариаты
1923 жылы араб қарпіне реформа жасау
жөніндегі комисия құрды.
1940 жылы кириллица негізіндегі жаңа қазақ
әліпбиінің жобасы жасалды. Жоғарғы кеңестің 1940
жылы 10 қарашадағы V сессиясында «Латынданған
қазақ жазуын орыс графикасы негізіндегі жаңа
әліпбиге көшіру туралы» Заң қабылданды.
XX ғасырдың 20-жылдарының ортасына қарай
Қазақстанда төмендегідей білім беру жүйесі
қалыптасты:
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер:

Ұқсас жұмыстар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ МИНИСТРЛІГІ
Философиялық мәселелердің жеке табиғаты
М. С. Горбачев реформасы тұсындағы Қазақстан (1985–1991 жж. )
Қазақ халқының мәдени мұрасы
Ғылым философиясының негізгі мәселел
Қазақ елі суреттері, Қазақстан Республикасының рәміздері
Дамыған елдердегі экономикалық өсу ерекшеліктері
Қазақстан мемлекетін орнату
ӨНДІРІСТІК - ИННОВАЦИЯЛЫҚ САЯСАТЫ
САЯСИ ҒЫЛЫМНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗГІ КЕЗЕҢДЕРІ
Пәндер