Тәсілдерді меңгеру




Презентация қосу
Түркістан облысы
Отырар ауданы
“Марал” бөбекжай-балабақшасы

Мектепке дейінгі тәрбие мен
оқытуда балалардың
шығармашылық қабілетін дамыту
және бейнелеу терапиясын тиімді
дәстүрден тыс тәсілдерін қолдану.

Тәрбиешісі: Жанзақова Д
• Аты-жөні: Жанзақова
Дариға Құлмырзақызы
• Туылған жылы:
06.08.1976Ж
• Білімі: Жоғары
• Бітірген оқу орны: АӘИУ
• Мамандығы: Мектепке
дейінгі оқыту тәрбиелеу
• Еңбек өтілі: 10 жыл
• Санаты: 1
Бояулар адамдарға үлкен қуаныш сыйлайды. Көз де сол
сияқты түстерді қажетсінеді. Есіңізге түсіріңізші, бұлтты күні
кенет күн шықса жердің бір бөлігі мен бояулар қалай
жарқырай түседі.

И. Гёте.
Мақсаты: Түрлі құралдармен , тәсілдермен таныстыру. Эстетикалық сезімін дамыту.
Түстердің алуандығын ұғыну. Дәстүрлі емес тәсілді пайдалану кезінде
шығармашылығын дамыту. Жеке және ұжыммен жұмыс жасауды үйрету. Жұмысты
соңына дейін аяқтауды үйрету. Баланың қиялын, елестетуін , ойлауын, зейінін жетілдіру.
Көру және саусақ маторикасын дамыту.
•Міндеті:
•Бейнелеу терапиясы – ең танымал және кеңінен қолданылатын арт-терапиясы
түрлерінің бірі. Баланың шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында өткізілетін ашық
оқу қызметі барысында жаңа технология элементтерін пайдалану тиімді. Бұл орайда
баланы жалықтырып алмаудың жолдарын қарастырып , төмендегі тәсілдерді тиімді
қолдану қажет.
•Бала қабілетін ашуда тіл шеберлігіне көңіл бөлу.
•Білімін қосымша әдебиеттерімен толықтыру.
•Жылы сөздер арқылы « Сенің қолыңнан келеді», «Сенің болашағың зор»- деп, үнемі
балаға шабыт беріп отыру.
•Яғни, әр тәрбиешінің алдындағы сәулелі мұрат шәкіртіне білім , тәрбие беріп қана
қоймай, әр баланың « менін» ашу. Сол « менді» шығармашылық тұлғаға айналдыру.
Күллі ғажайыптың ішіндегі ең тамашасы-жақсы тәрбиеленген адам. Сәбиді жоғары
деңгейдегі білім мен адамгершілікке баулитын тәрбиешінің бойында барлық асыл
касиеттердің табылуы тиіс. Өйткені, тәрбиеші бала болмысын , жүзін көріп түзелер айна
іспетті.
Бейнелеу терапиясының негізігі принциптері

• Бейнелеу терапиясы - тиімді жәнеәсер ететін әдіс , ол балаға жағымсыз эмоцияларды жеңіп,
жүйке-психикалық шаршауды басуға көмектеседі.
• Бейнелеу көмегімен емдеу және түрлі проблемалардың шешімін табу өте танымал болып
келеді. Балаға қағазда немесе кенеп бетінде сызықтарды , нысандарды және түстерді салу
көмегімен өзін- өзінің ойын, уайымын, эмоциялары мен сезімдерін- ішкі әлемінде жасырын
жатқанның бәрін білдіре алады. Сурет салу іс әрекетінде эмоциялық көңіл күй пайда болады.
Балалар сурет салған кезде жақсы болып шықса куанады. Сурет салу материалдардың кең
шоғыры қолданылады. Бұл түрлі боялар: гуашь, акварель, жұмсақ бояу, қылқаламмен,
қарындаш пен дәстүрлі емес алақанмен, мақталы таяқшамен бастыру тәсілі мен сурет салу.
• Қағазда ізін қалдыруға және сурет салуға немесе таңба қалдыруға болатынның барлығы
болуы мүмкін.Сурет салу әдістерін меңгерту мақсатында дәстүрлі емес әдістері пайдалану
балаларға қызығушылықтарын, еркіндіктерін, өздеріне деген сенімділіктерін тудырады.
Сонымен қатар оқу іс- әрекеті кезінде уақыт тиімділігімен ерекшеленеді, балалардың суретті
соңына дейін « сала аламын ба» деген қорқыныштары кетеді . Дәстүрлі емес әдіс кезінде
көру және саусақ маторикасы жақсы дамиды.
Сурет жасауға техникалар мен
тәсілдерді таңдау талаптары.

• Бірінші талап: Техникалар мен тәсілдерді қарапайымдылық және тиімділік
қағидаты бойынша таңдаңыз. Бала ұсынылған техниканың көмегімен сурет салған
қиындықтарды сезінбеуі тиіс. Жұмыс барысында кез келген күш-жігер қызықты,
ерекше, балаға ұнайтын болуы тиіс.
• Екінші талап: Сурет салу процесі мен оның нәтижесі де қызықты және тартымды
болуы тиіс.
• Үшінші талап: Көркем сурет техникалары мен тәсілдері дәстүрлі болмауы тиіс.
Жаңа бейнелеу тәсілдері іс- әрекетке ынталандырып, назарды бағыттап, ұстап
қалады,баланың ерекше тәжірибе алуының маңызы бар. Тура түсініктен алғанда «
жұқтыру» дегеніміз-
• « бүлдіру, ластау» дегенді білдіреді. Оны ең қанық және эмоциялы жарқын
түстермен іске асыратын гуаштық немесе акварельдік суреттер болып табылады.
Жұқтырулардың жаңалығы, ерекше болуы, табиғилық бала табиғатына ұқсастығы
баланың әлеуметтік тыйым салулары мен рұқсат етпеулер туралы ұмытып кетуіне
ықпал етеді.
“Бейнелеу терапиясы” дәстүрден тыс тәсілдері
бойынша балалармен жүргізілген жұмыстар
Қорытынды
• Мектепке дейінгі мекемеде балалармен ұйымдастырылған іс-
әрекеттердің ішінде сурет арқылы көрсетіп бере алатын
қызықты, да күрделі үрдіс болып табылады. Сурет салуды
балаларға әр түрлі әдістер арқылы, қызықты етіп
ұйымдастыруға болады. Балаларды үйрету барысында, оларға
ұсынылған түрлі заттар қызығушылықтарын арттырады. Бұл
әдіс қиялды, елестетуді, ойлауды, зейінді және түспен пішінді
сезінуді жетілдіруге көмектеседі. Балалармен осындай
жұмыстардың нәтижесі балалардың саусақ қимылын дамытуға
және кеңістікті бағдарлай алуға, ой өрісінің дамуына ықпал
етеді. Мен өз іс- тәжірибемде дәстүрден тыс сурет салу
түрлерін көптеп қолдануды қолға алып жүрмін.
Күтілетін нәтиже
• Білу керек: Бейнелеу өнерінде мақсатына жету үшін,
салатын суретін аяғына дейін аяқтау үшін тиімді
тәсілдерді білуі. Ата-аналардың өз балаларының іс-
әрекеттерін ұйымдастыруға қатысуға қызығушылығының
артуы. Баланы шығармашылық жұмыс істеуге
дағдыландыруға бағытталған әр іс-шараның тәрбиелік
мақсаттарғак жетуі. Балалардың санасына жас кезінене
бастап еңбек етуінің қажеттілігін, маңыздылығын сіңіру,
пайдалы іс жасауға, қандай іс болса да шын ниетпен және
ұқыпты орындауға дағдыландырады.
Меңгеруі
Тәсілдерді меңгеру. Жасай алуы:
Тәсілдерді қолдана алуы
Сергіту сәті
Менің жетістіктерім
Саусақ
арқылы
сурет салу
Жұқтыру Су сорғыш

Дәстүрден
Паста тыс
Тіс
акрил тәсілдерді
қолданудағы щеткасы
әдіс-тәсілдер

Мыжылған
кленка Таяқшалар

Мыжылған
қағаз
Назарларыңызға рахмет
Пайдаланылған әдебиеттер

• Мектепке дейінгі ұйым басшысының
анықтамалығы журналы .
• 2020 .№ 1.
• Балапанов Е, Бөрібаев Б. Ақппараттық мәдениет
негіздері. Әдістемелік нұсқау Алматы-2005 жыл
• Венгер Л.А. Қабылдау мен оқыту- М.
Просвещение 1969 жыл
• Т.Д.Зинкевич – Евстигнеева Практикум по
сказкотерапии СПБ 2013год.

Ұқсас жұмыстар
Білім беру жүйесіндегі менеджменті
Пән талабы
Діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу үшін, қоғамдық - гуманитарлық пәндерді оқытудың тиімді технологиясын жасау
Бүгінгі заман талабына сай информатика мұғалімінің кәсіби құзреттілігі
Білімді меңгеру ұзақ уақытты керек ететін күрделі үдеріс
Оқиғаның шиеленісуі
Болымды етістік
Математикалық сауаттылық - өмір сүрудің негізгі компоненттері
Алған біліміңді
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Пәндер