Дәстүрлі сату арналарының құрылғысы



Әртүрлі елдегі тұтынушылық әрекеттің ерекшелігі

Бұрын сатып алушылар төлегенін алды. Қазір олар сатушыларды үнемі бағаны төмендетуге мәжбүр етеді. Бірнеше жыл бұрын дүкенге келіп, өнімнің көлемі, стилі және мақсаты туралы ақпарат ала отырып, сатып алушы көбінесе сол сәтте және сол жерде сатып алды. Егер оған жеке қызмет көрсету қажет болса, ол тиісті дүкенді таңдап, жоғары баға төледі.

Үнемді сатып алушы дүкендерге ерекше талғамсыз артықшылық берді. Сатып алушы сату арнасын таңдап, оның шеңберінде сатып алған сәтке дейін қалды, “басқару өнері” журналы деп хабарлайды.
Енді бәрі олай емес.
Бүгінгі сатып алушылар сату арналарын оңай өзгертеді. Олар бір арнаның жоғары білікті консультанттарының қызметтерін пайдаланады, содан кейін өнімді одан да тиімді шарттарды ұсынатын басқаның көмегімен сатып алады. Гипермаркетке барар алдында немесе билеттерді интернет арқылы немесе тікелей авиакомпаниядан төмен бағаға сатып алмас бұрын, туроператорға қоңырау шалмас бұрын, каталогты кім қарайды?

Нәтижесінде көптеген компанияларда күн сайын құнсызданатын қажетсіз және пайдаланылмайтын физикалық және ұйымдастырушылық мүмкіндіктер қалды. Жағдайға байланысты оларға жақсы дайындалған, бірақ қызықсыз сатушыларды, бөлшек саудаға бөлінген кең, бірақ адамсыз үй-жайларды витриналарға қоюға арналған тауар қорын жатқызуға болады. Forrester Research зерттеу компаниясының талдаушылары сатып алушылардың жартысынан көбі бүгін бір тамшы пайдалана отырып, тауарлар туралы ақпаратты алады, содан кейін төлеу уақыты келгенде оны оңай өзгертеді деп айтады. Біздің тұтыну тауарлары мен В2В нарықтары саласындағы өз зерттеулеріміз осы қорытындыны растайды.

Мүмкін, сіз үшін бұл жаңалық емес. Бірақ сіз қалыптасқан жағдайға қалай жауап бересіз? Сізге нарыққа шығу стратегиясының логикасын қайта қарау керек. Демографиялық принциптерді негізге ала отырып жасалған ескі сату арналары шеңберінде қалудың орнына, сіз қазіргі заманғы сатып алушылардың мінез-құлқының ерекшеліктерін көрсететін жаңа жолмен жасау керек.

Оларды жобалау кезінде тұтынушы сатып алу процесінің барлық сатыларында қалайтын нәрселерді алатындығын және сайып келгенде сіздің компанияңыздың дүкендерде жұмсағандардан артық сатып алушыларға жұмсауға тура келмеуін қадағалау маңызды.
6

Дәстүрлі сату арналарының құрылғысы
Арнамен дәстүрлі жұмыс стратегиясы нарықтық сегменттеуден тұрады. Тауар сататын компания, айталық, отыздан қырық жасқа дейінгі қала тұрғындары қамтамасыз етілген өнім мен ілеспе қызметтерді жеткізудің белгілі бір арнасын пайдаланды. Басқа компания өз зейнеткерлерімен жұмыс істеу үшін басқа арнаны таңдады. Жақын демографиялық сипаттамалары бар сатып алушылар, әдетте, тауарларды бір тәсілмен, сол арналар арқылы сатып алады деп болжалды. Бұл болжам жақында ғана ақталды. Сатып алушылар өзі тіркеген арналар шеңберінде қалды, егер өмір бойы болмаса, онда, кем дегенде, ақпарат алған сәттен бастап сатып алу жасалған сәтке дейін.
7

Дәстүрлі сату арналарының құрылғысы
Арнаның бәсекеге қабілеттілігі сатып алушылар жоғары бағалаған тауарлар мен қызметтер жиынтығын құру арқылы қолдау тапты. Сондықтан бос қаражатпен шектелген демографиялық топтарға қызмет көрсететін арна өнімдер мен қызметтердің өте шектеулі жиынтығын ұсынады. Сіз төменде бағамен сауда жасайтын дүкенде білікті және білетін сатушыны табуға тырысып, оған көз жеткізе аласыз. Жұмыс істейтін, қамтамасыз етілген сатып алушыларға арналған арна жоғары бағаны орнатады, бірақ фигура бойынша қиыстырып келтіру немесе қандай да бір мәселелер бойынша білікті кеңестер сияқты бірқатар қосымша қызметтерді тегін ұсынады. Шын мәнінде, компаниялар басқалардың фонында ерекшелену үшін сатып алу процесінің бірқатар кезеңдерін субсидиялайды.
Место для логотипа
8

Айнымалы сатып алушы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz