Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері



Тақырыбы: Бейнелеу өнерінің әдіс - тәсілдері, бейнелеу іс - әрекетін үйрету әдістемесі
Мазмұны
Кіріспе
1. Бейнелеу іс - әрекетін үйрету әдістемесі
1. 1 Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері
1. 2 Мектепке дейінгі ұйымдарда бейнелеу өнері жəне əдістемесінің маңызы мен мақсаты
1. 3 Бейнелеу өнерінің әдіс - тәсілдері
2. Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы
2. 1 Мектеп жасына дейінгі балаларға сурет салуды үйрету
2. 2 Бейнелеу өнері арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамыту бағытындағы эксперименттік жұмыстар
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

Зерттеу жұмысының мақсаты: мектепке дейінгі ұйымдарда жүргізілетін бейнелеу өнері жəне əдістемесін теориялық жəне практикалық негізде ұсыну.
Зерттеу жұмысының міндеті: - мектепке дейінгі ұйымдарда жүргізілетін бейнелеу өнері жəне əдістемесін теориялық тұрғыда негіздеу; - бейнелеу өнерінің әдіс - тәсілдерін анықтап, негіздеу;
Зерттеу жұмысының пəні: Бейнелеу өнері негіздері және оқыту әдістемесі
Зерттеу жұмысының объектісі: мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу өнерін оқытудың әдіс - тәсілдерін қарастыру.
Зерттеу жұмысының əдісі: проблема төңірегіндегі теориялық, ғылыми-əдістемелік əдебиеттер мен жаңашыл педагогтардың тəжірибелері жəне баспасөзде жарық көрген ғылыми еңбектерді жинақтау, сұрыптау, талдау жəне жұмыс түрлерін ұсынып, нəтижесін көрсету. Ғылыми-педагогикалық, тарихи-əлеуметтік еңбектерге теориялық талдау, бақылау, байқау, ата-аналар жəне тəрбиешілермен əңгіме, сұхбат жасау.
Зерттеу жұмысының болжамы: егер мектеп жасына дейінгі балаларды бейнелеу өнері оқытуда тиімді әдіс - тәсілдер ұйымдастырылатын болса, онда ой-санасы, зейіні, таным түсінігі қалыптасқан балалар тəрбиелеу мүмкіндігіне ие боламыз.
Зерттеу жұмысының құрылымы: кіріспеден, екі бөлімнен (теориялық, практикалық), қорытындыдан, пайдаланған əдебиеттер тізімінен тұрады.
Кіріспе

1. 1 Бейнелеу іс - әрекетін үйрету әдістемесі
1. 1Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері
Әдістеме деп біз белгілі бір мақсатқа немесе нәтижеге жету үшін істелетін іс-әрекет барысындағы әдіс-тәсілдердің жүйелігін, бірлігін білдіретін ұғымды айтамыз. Іс-әрекетті жүйелі әдістемелік бірлікте дұрыс жүргізу, яғни сол іс-әрекеттің мақсатына жетудің қысқа да нәтижелі жолын табу болып табылады.
Бейнелеу өнерінің сабақтары өздерінің оқу-тəрбие жұмыстары бойынша да, түрлеріне байланысты да əр түрлі болып келеді. Мектепке дейінгі ұйым бағдарламасында оқу сабақтарының төрт түрі қарастырылады, Олар: нұсқаға қарап сурет салу, сəндік сурет салу, тақырыптық сурет салу, өнер туралы əңгіме. Нұсқадан қарап сурет салу сурет жəне кескіндеме жұмыстарымен айналысуды көздейді, сəндік сурет салу - оюөрнектерді көркем конструкциялау, ою-өрнек элементтерін құрастыру жəне т. б. жұмыстарын қарастырады. Өнер туралы əңгімеде балалар−кескіндеме, графика, мүсіндеу, жапсыру, сəулет өнері ескерткіштерімен жəне сəндік қолданбалы өнер шығармаларымен танысады.

Бейнелеу өнерінің әдіс - тәсілдері
1. Ауызша әдіс
2. Көрнекілік әдіс
3. Практикалық әдіс
4. Репродуктивтік әдіс
5. Проблемалық әдіс
6. Ішінара ізденіс немесе эвристикалық әдіс

2 2 Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы
2. 1 Мектеп жасына дейінгі балаларға сурет салуды үйрету
Сурет салумен айналысудың ең басты міндеті:
- балаларға қоршаған өмір шындығын тануға көмектесу, олардың байқағыштығын дамыту, оларды дүрыс көре білуге үйрету;
сурет сабағында балалар қоршаған заттарды, олардың алуан түрлі формаларымен, түстерімен, өлшемдерімен жəне басқа да ерекшеліктерімен, танысуға тиіс;
бұл таныстық зат туралы елестетулерінің нақты жəне толық болуына ықпал етіп, көру əсерін кеңейте түседі;
бейнелеу процесі балаларға бұрын бірақ рет шала көрген затты терең зерттеуге мүмкіндік туғызады;
сурет салу кезінде бала заттың формасын, қүрылымын, пропорцияларын, түстер мен реңдік қатынастарын кеңістікте орналасуын зерттейді, сол арқылы оларды ұтымды да жан-жақты, терең де нақты қабылдауға үйренеді;
сурет салу балаларға өмірді кең көлемде жəне жан жақты көре білуге жаттықтырады. Сурет салуға оқыту өзара байлынсты екі міндетті шешуге ықпал етеді;

2. 2 Бейнелеу өнері арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамыту бағытындағы эксперименттік жұмыстар
«Бастыру әдісі»:
«Саусақпен сурет салу әдісі»
«Далаппен сурет салу»:
«Құммен сурет салу әдісі»:
Алға қойылған мақсатты жүзеге асыруда мынандай міндеттерді алдым:- Бейнелеу іс-әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдыларды меңгерту; - сурет салу өнеріне деген қызығушылығын ояту; - көркемдік талғамын арттыру; - іскерлік дағдыларын меңгерту;
Сурет іс-әрекетіне бейімдеу бағыттары: - айналаны бақылау және қабылдауын дамыту; - бейнелеу өнері түрлері және көркем өнер туындыларымен таныстыру, көркемдік талғамын арттыру; - іскерлік дағдыларды меңгерту.

Эксперимент нәтижесінде мынандай қорытындыға келдім:
Оқу жылының жыл басында жүргізілген бақылау кесіндісіндегі балалар көрсеткіштері: Жоғары- 40 %; Жақсы- 28 %; Орташа-12 %.
Оқу жылының 1-ші жарты жылдығында жүргізілген бақылау кесіндісіндегі балалар көрсеткіштері: Жоғары- 55 %; Жақсы- 36 %; Орташа - 24 %

Қорытынды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz