Қоршаған ортаны қорғау


Slide 1

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты

Жаратылыстану және ақпараттандыру факультеті

Химия, биология және география кафедрасы

«Қазақстан - 2050» стратегиясын іске асыруда табиғи ресурстарға өндіріс қалдықтарының әсерін оқыту мәселелері

Ғылыми жетекші, аға оқытушы Досмагулова К. К. 5В011200 - химия 4 курс студенті Тансыкбаева А. Ж.

Арқалық, 2018

Slide 2

МАҚСАТЫ:

«Қазақстан - 2050» стратегиясын іске асыру мақсатында табиғи ресурстарға өндіріс қалдықтарының әсерін оқыту, тиімді пайдалауға үйрету.

Slide 3

НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕРІ:

Slide 4

ЗЕРТТЕУ НЫСАНЫ:

МЕКТЕЕЕП

Slide 5

Зерттеудің өзектілігі:

Президентіміз Н. Ә. Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы облыс мектептері мен білім ошақтары тарапынан колдау тапты. Ол негізінен Отанға, туған жерге деген махаббат оны сақтауға, қорғауға және көркейтуге деген талпыныстан артық игілікті де күшті сезім жоқ. Өйткені тамыры тереңнен тартылып сусындайтын, ғасырлар койнауынан бастау алатын мәртебелі сезім. Ата-баба дәстүрінде ежелден желісі үзілмей келе жатқан рухани, мәдени, адамгершілік дүниеміздегі қымбат қазыналарымыздың бірі-табиғатқа, өзін қоршаған ортаға деген саналы да салауатты көзқарас.

Диплом жұмысының да өзектілігі сол, Еліміздің қазіргі экологиялық жағдайларын сауықтыруды ілгерілетуге экологиялық білім міндеттерін ұсынып, оқу пәнінің мазмұнын терең ұғындыру.

Slide 6

Табиғи ресурстар - адамның өз мұқтажын қамтамасыз ету және көздеген мақсатына жету үшін пайдаланатын қоршаған ортадағы заттардың, құбылыстардың, табиғи денелердің жиынтығы.

ТАБИҒИ РЕСУРСТАР

БИОЛОГИЯЛЫҚ

ЭНЕРГЕТИКАЛЫҚ

МИНЕРАЛДЫҚ

САРҚЫЛАТЫН

САРҚЫЛМАЙТЫН

Slide 7

Зерттеудің қысқаша мазмұны

1. ТАБИҒИ РЕСУРСТАРДЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ ТҰРАҚТЫ ДАМУДЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІСІ РЕТІНДЕ

Slide 8

ТАБИҒИ РЕСУРСТАР

СУ

А У А

ӨСІМДІК

ПАЙДАЛЫ ҚАЗБАЛАР

ЖЕР

ЖЕЛ

ТОПЫРАҚ

ЖАНУАРЛАР ДҮНИЕСІ

Slide 9

2. Жер қойнауы ресурстарын рационалды пайдалану және қорғау негізінде келесі басымдықтар жатқызылуы тиіс:

пайдалы қазбалар өндіру технологиясын жетілдіру;

бос, өңделген жынысты пайдалану арқылы кен орындарын кешенді түрде өңдеу;

пайдалы қазбалар кен орындарын үнемдеп пайдалану олардың іске жарау мерзімін ұзартуға ұмтылу;

қажетті жағдайларда сирек кездесетін минералды шикізаттардың орнына басқа нәрсе қолдану;

тау -кен орындары игерілген жерлерді кеңінен рекультивациялау және т. б. Жер қойнауын пайдалану мен қорғау тәртібі мен мән жайларын реттейтін және олардың рациональды, кешенді пайдаланылуына және экологиялық зардаптың алдын алуға бағытталған құқықтық нормалар бар.

Slide 10

2. ТАБИҒИ РЕСУРСТАРДЫ ТИІМДІ ПАЙДАЛАНУ ЖӘНЕ ҚОРҒАУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Slide 11

Қоршаған ортаны қорғаудың негізгі факторларының схемасы

Slide 12

Ауыл шаруашылығындағы және өнеркәсіптегі, ауылшаруашылығындағы

емес жер категориялары бойынша салықтың базалық ставкасы

Бонитет балы

І категориялы

ІІ категориялы

Ауыл шаруашылығы мақса-тына арналмаған (өнеркәсіп, көлік, байланыс, қорғаныс және т. б. жерлер)

Ауыл шаруашылғына арналған

1-10

0, 25-1, 25

0, 25-0, 50

25-250

11-20

1, 50-2, 50

0, 75-2, 50

275-562

21-30

2, 75-5, 00

2, 75-5, 00

590-825

31-40

7, 50-12, 50

5, 25-7, 50

853-1075

41-50

15, 00-20, 00

7, 75-10, 00

1102-1338

51-60

22, 50-27-50

10, 25-12, 50

1365-1625

61-70

30, 00-42, 50

-

1652-1925

71-80

45, 00-57-50

-

1953-2238

81-90

60, 00-75, 00

-

2265-2550

91-100

75, 50-100, 0

-

2578-2950

Slide 13

Елді-мекеннің түрі

Тұрғын-үй емес құрлыстар, ғимараттар, сонымен қатар объектілерді санитарлық қорғау зоналарына салық ставкасы, теңгемен.

Тұрғын үйлер, оларға қоса салынған құрлыстар мен ғимараттар алып тұрған жерлерге салық ставкасы, теңгемен.

Қалалар: Алматы

15, 00

0, 2

Астана

3, 50

0, 2

Ақтау

5, 00

0, 2

Ақтөбе

3, 50

0, 2

Арқалық

3, 00

0, 2

Атырау

4, 25

0, 2

Қарағанды

5, 00

0, 2

Қызылорда

4, 50

0, 2

Қостанай

3, 25

0, 2

Павлодар

3, 00

0, 2

Орал

3, 00

0, 2

Шымкент

4, 75

0, 2

Елді-мекендік жерлерге қойылған салықтың базалық ставкасы

Slide 14

Сабақтың мақсаты: білімділік: Оттегі алынуы, жану реакциялары туралы біліктерін қалыптастыру

Дамытушылық: ойын элементтерін қолдана отырып ойлау дағдыларын, есте сақтау қабілеттерін арттыру

Тәрбиелік: оқушыларды ұйымшылдыққа, рухани азаматтық қабілеттерін қалыптастыруға, қоршаған ортаны сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың типі: бекіту, қорытындылау сабағы

Оқыту әдісі: ұжымдық

2. 5. 1 «Оттегі . Оксидтер. Жану» тақырыбын табиғи ресурстарға әсерін оқыту әдістемесі

Slide 15

Оттегінің аллотропиялық түр өзгерісі - Озон

3O2 → 2O3

Химиялық формуласы О3. Түсі қою көк, өткір иісті газ, ал сұйық озон күлгін көк; балқу t - 192, 7°С, қайнау t - 112°С. Суда ерігіштігі 0, 394 г/л (0°С-та) . Озонды 1785 жылы голландия физигі М. ван Марум ашқан.

Сабақтың жоспары: 1. «Жұбыңды тап»

2. «Мені таңда»

3. «Жұмбақ тізбек»

4. «Ой-толғаныс»

5. «Жорға»

Slide 16

Озонның ыдырау циклі

О3 + NO → NO2 + О2

О3 + O → 2О2

Cl + O3 → ClO + O2

ОН + О3 → НО2 + О2;

НО2 + О3 →ОН + 2О2

ОН + О3 → НО2 + О2;

НО2 + О3 →ОН + 2О2

Озон қабаты - Стратосферада (10-50 км биіктіктегі) қалыңдығы 2-4 мм-ді құрайтын қабат. Атмосферада электр зарядтарының, Күннің ультракүлгін радиацияларының әсерінен оттегінің молекуласынан (02) озон молекуласы (О3) түзіледі. О3 → O2 + "О"

Slide 17

Озондық қабаттарды талқандайтын негізгі заттар

ОЗОН

қабаты

ХЛОР туындылары

АЗОТ қосылыстары

Slide 18

Ауа құрамындағы газдар

Slide 19

Фреондардың ең көп таралғандары

дифтордихлорметан (CF2Cl), фтортрихлорметан (CFCl3)

Салдарынан, тері рагы аурулары мен көз ауруларын тудырады және ағзадағы иммунды жүйе бұзылады. Әлемдік глобальды мәселе туындап, нәтижесінде табиғи ресурстар зардап шегуде.

Тапсырма: Оттегі қатысымен жүретін қандай ондірістерді білесіңдер?

Slide 20

Лас қосындылардың белгілі бір бөлігі озондық қабатқа жетіп, оны бұзады. Озондық қабаттың бұзылуы жерге ұзындығы 0, 29км ультра күлгін сәуленің енуіне мүмкіндік туғызады. Бұл қысқа толқынды ультракүлгін сәулелену биосфера үшін өте қауіпті: өсімдіктер әлемі құриды, анкологиялық және көз аурулары көбейеді.

Slide 21

Сурет 3. Бақылау тобының білім сапасының салыстырмалы көрсеткіш нәтижелері

Сурет 4. Эксперимент тобының білім сапасының салыстырмалы көрсеткіш нәтижелері

Slide 22

2. 5. 2 «Күкірт қышқылын өндірісі» тақырыбына кейс стади әдісін құрастыру арқылы табиғатты қорғау туралы түсінік қалыптастыру

H2SO4 өндірісінің технологиялық деңгейлері

1. Темір колчеданы. Химиялық құрамында FeS2 және басқа да металлдардың сульфидтерінен (Cu, Zn, Ni, Co), корбанаттарынан тұрады. Колчеданды өндіріске дайындау кезінде, одан бірінші бағалы металлдарды бөліп алады, FeS2 концентрациясын көбейтеді.

2. Күкірт. Жай S- ті күкірт рудаларынан немесе құрамдарында SO2 немесе H2S бар газдарынан алады.

3. Күкіртсутек. Бұны алудың негізгі көзі түрлі жанғыш газдар: коксты, генераторлы, мұнай өнімдерінің газдары. Тазартылғанда құрамдарында H2S мөлшері 90 %-ға дейін жетеді. Осыдан кейін арнайы тазартуларды қажет етпейді.

4. Түсті металлургияның газдары. Бұл газдар құрамында 4% тен - 10% дейін SO2 бар.

Slide 23
Ұқсас жұмыстар
Қоршаған ортаны
Табиғатты пайдалану қоршаған ортаны қорғаудың экономикалық тетігінің құқықтық негіздері
Қоршаған ортаны қорғау саласындағы негізгі халықаралық ұйымдар
Қоршаған табиғи ортаны қорғау
Қоршаған ортаны бақылаудың халықаралық бірлестігі
Қоршаған ортаны қорғаудың негізгі қағидалары физикалық химиялық әдістері
МСОП халықаралық
Азаматтардың қоршаған ортаға құқықтары
Қазақстан Республикасының экологиялық құқығының негіздері
Адам денсаулығы қоршаған орта мен әлеуметтік ортаның туындысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz