ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУ



«ЕРІТІНДІЛЕР, СУ» ТАРАУЫН КОМПЬЮТЕРДІҢ МҮМКІНГДІКТЕРІН ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУ
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты
Жаратылыстану және ақпараттандыру факультеті
Химия, биология және география кафедрасы
Ғылыми жетекші, аға оқытушы Досмагулова Қ. Қ. 5В011200 - химия 4 курс студенті Амантай А. Ә.
.
Арқалық, 2018

Жұмыстың өзектілігі:
Қазіргі кезде білім беру жүйелерінде барлық пәндерді компьютерлік бағдарламаларымен оқыту енгізіліп келеді. Компьютермен модельдеу және талдау имитациялық модельдерді қолдануға негізделген ақпараттанудың қарқынды дамып келе жатқан бағыты болып табылады және экономикада, өнеркәсіпте, экологияда, қойнауларды пайдалануда және басқа да адам қызмет ететін салаларда кеңінен қолданылады. Жұмыстың өзектілігі да сол, компьютерлік технологияны химияда қолдану болып табылады.

Жұмыстың мақсаты:
Оқушы тұлғасын дамытуға арналған компьютерлік технологиялардың техникалық және дидактикалық потенциалын пайдалану тәсілдері арқылы оқушының креативтілік деңгейін жоғарылату, альтернативті ойлау қабілетін дамыту.

Жұмыстың міндеттері:
оқу курсында компьютерлік технологияларды тиімді қолдану;
Оқытуға арналған компьютерлік бағдарламаларды жасауда жаңа әдістемелерді құру
оқу працесіне сай компьютердің функционалдық ерекшеліктерін ескере отрып, бұрыңғы дидактикалық тәсілдерді жетілдіріу;
-«Ерітінділер, Су» тарауына компьютердің мүмкіндіктерін пайдаланып жасалған әдістеменің оқытудың тиімділігін арттыру жане тәжірибелік- эксперименттік түрде тексеру.

МЕКТЕП
Зерттеу нысаны:


Қазіргі кезде компьютерлік модель ретінде
Құрылымдық-функционалдық
Имитациялық компьютерлік
Өзара байланысты компьютерлік суреттердің, кестелердің, сүлбелердің, диаграммалардың, графиканың, анимациялық фрагменттердің, гипертекстердің көмегімен сипатталған объектінің шартты бейнесі айтылады
Түрлі факторлардағы объектіге әсер ету шарттарының функциялану процесін имитациялауда реттелген есептеулер мен графикалық бейнелеулер нәтижесін шығаруға мүмкіндік беретін жеке бағдарламалар кешендері аталады.


Оқушылардың компьютерлік технологияны кәсіби іс-әрекеттерде пайдалануға даярлығын қалыптастырудың деңгейлері
Жоғары деңгей
Орта
деңгей
Жеткілікті деңгей
Төменгі
деңгей

Химия курсын HyperChem бағдарламалар пакетін қолданып оқытудың әдістемелері
Атомдар мен молекулаларды құру
Атомдар
арасындағы байланыс бұрыштарды өлшеу

HYPERCHЕM бағдарламасының терезелері:
Атау сызығы - тереземен жұмыс жасағанда, файлдың атауын көрсетеді. Сақталмаған файлмен жұмыс жасағанда untitled жазуы жазылып тұрады.
Мәзір сызығы - HYPERCHEM бағдарламасындағы әртүрлі мәзірлердің атаулары берілген:
File- мәліметтер файлы мен есептер хаттамасын сақтау және ашу бұйрығы.
Edit - молекулаларды редактілеу бұйрықтары.
Build - молекулаларды құру бұйрықтары.
Select - белгілерді қою бұйрықтары.
Display - сызу стилі мен белгілердің типін анықтайтын бұйрықтар.
Databases - мәліметтер жиынтығы,
Setup - есептеу әдісін таңдау бұйрықтары.
Compute - есептеу типін анықтайтын бұйрықтар.
Cancel - есепті тоқтату (үзу) бұйрықтары
Script - сценарий
Help - көмек беру

Су молекуласының құрылымдық моделін құру жолы:
«Ерітінділер, Су» тарауын компьютердің мүмкіндіктерін пайдаланып оқыту

Атомдар арасындағы байланыс бұрыштар

Су молекуласының 2a1 симметриялық байланыстырушы орбитальі

Су молекуласының 3a1 орбитальі

Судың молекулалық орбитальінің 1b1 симметриясы

Сұрақтар
Жауаптар
Иә
жоқ
Компьютерлік моделдеу бағдарламасымен оқыту сізге қажет пе?
+
-
Компьютерлік моделдеу бағдарламасымен
жұмыс істеу сізді қызықтыра ма?
+
-
Компьютерлік бағдарламаларды меңгеруге қабілетіңіз жете ма?
+
-
Болашақта мұндай бағдарламаларды одан ары дамыту керек деп ойлайсыз ба?
+
-
Барлығы
7
3
Компьютерлік моделдеу бағдарламасымен оқытудың пайдасы бар ма? сауалнама нәтижесі

Түрі
Бақылау топ
Эксперимент топ
Жоғары деңгей
30%
50%
Орташа деңгей
30%
20%
Төмен деңгей
40%
30%
HyperChem бағдарламасын қолданғаннан кейінгі «Ерітінділер, Су» тақырыбына алынған бақылау жұмысының нәтижесі

«Ерітінділер, Су» тарауана Hyperchem бағдарламасы бойынша тест тапсырмаларының білім көрсеткіші
Оқушы саны
%
БТ ЭТ
1
70
80
2
60
90
3
50
100
4
40
70
5
60
50
6
80
80
7
40
60
8
70
90
9
30
50
10
90
70
Жалпы оқушы саны
20

Бақылау тапсырмаларының нәтижелері БТ және ЭТ
Оқушы
саны
Вариант
Бақылау сұрақтары
БТ
ЭТ
1
(20%)
2
(30%)
3
(50%)
%
1
(20%)
2
(30%)
3
(50%)
1
15
25
30
70
15
25
50
90
2
15
25
30
70
20
25
40
85
3
10
10
30
50
15
20
30
65
4
15
15
40
70
20
30
40
90
5
10
20
35
65
15
25
30
70
6
15
20
45
80
20
30
50
100
7
10
20
45
75
15
25
35
75
8
10
25
40
75
15
20
40
75
9
5
15
30
50
10
15
25
50
10
15
10
20
45
20
20
35
75
Жалпы қорытынды
65%
77 %

Бақылау тобының Hyper chem бағдарламасы бойынша бақылау сұрақтарының нәтижелері
Экспримент тобының Hyperchem бағдарламасы бойынша бақылау сұрақтарының нәтижелері

ҚОРЫТЫНДЫ
Химияны оқыту кезінде оқушылардың білім деңгейлерін анықтауға арналған дидактикалық тапсырмалар жасалынды. Компьютерлік моделдеу бағдарламасын қолданып педагогикалық тәжірбиелер жүргізілді.
Бақылау жұмысын талдау нәтижесінде Экспримент тобында оқушылардың білім деңгейі 15 % артты.
Тест тапсырмалары бойынша Экспримент тобының жоғары деңгейдегі оқушылардың білім көрсеткіші 20 % артты, ал төменгі деңгейдегі оқушылардың білім көрсеткіші 10% кеміді. Химияны компьютерлік моделдеу технологиясын қолданып оқытудың модулдік бағдарламалары жасалынды.
«Ерітінділер, Су» тақырыбына сабақтың жоспары құрылды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz