ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУ




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық
институты

Жаратылыстану және ақпараттандыру факультеті
Химия, биология және география кафедрасы

«ЕРІТІНДІЛЕР, СУ» ТАРАУЫН
КОМПЬЮТЕРДІҢ МҮМКІНГДІКТЕРІН
ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУ

Ғылыми жетекші, аға оқытушы Досмагулова Қ.Қ.
5В011200 – химия 4 курс студенті Амантай А.Ә.

.

Арқалық, 2018
Жұмыстың өзектілігі:

Қазіргі кезде білім беру жүйелерінде барлық
пәндерді компьютерлік бағдарламаларымен оқыту
енгізіліп келеді. Компьютермен модельдеу және
талдау имитациялық модельдерді қолдануға
негізделген ақпараттанудың қарқынды дамып келе
жатқан бағыты болып табылады және экономикада,
өнеркәсіпте, экологияда, қойнауларды пайдалануда
және басқа да адам қызмет ететін салаларда кеңінен
қолданылады. Жұмыстың өзектілігі да сол,
компьютерлік технологияны химияда қолдану болып
табылады.
Жұмыстың мақсаты:

Оқушы тұлғасын дамытуға арналған
компьютерлік технологиялардың
техникалық және дидактикалық
потенциалын пайдалану тәсілдері арқылы
оқушының креативтілік деңгейін
жоғарылату, альтернативті ойлау қабілетін
дамыту.
Жұмыстың міндеттері:
оқу курсында компьютерлік технологияларды
тиімді қолдану;

Оқытуға арналған компьютерлік
бағдарламаларды жасауда жаңа
әдістемелерді құру

оқу працесіне сай компьютердің
функционалдық ерекшеліктерін ескере отрып,
бұрыңғы дидактикалық тәсілдерді жетілдіріу;

-«Ерітінділер, Су» тарауына компьютердің
мүмкіндіктерін пайдаланып жасалған әдістеменің
оқытудың тиімділігін арттыру жане тәжірибелік-
эксперименттік түрде тексеру.
Зерттеу нысаны:

МЕКТЕП
Таңдалынған
бағдарламалық ортаға
бейімделінген
ақпараттық модельді
ұсыну формасы
Компьютерлік
моделдеу
технологиясы
Бағдарламалық
ортаның құралдарымен
жасалынған модель
Қазіргі кезде компьютерлік модель
ретінде

Құрылымдық- Имитациялық
функционалдық компьютерлік

Түрлі факторлардағы объектіге
әсер ету шарттарының
Өзара байланысты компьютерлік
функциялану процесін
суреттердің, кестелердің,
имитациялауда реттелген
сүлбелердің, диаграммалардың,
есептеулер мен графикалық
графиканың, анимациялық
бейнелеулер нәтижесін
фрагменттердің, гипертекстердің
шығаруға мүмкіндік беретін
көмегімен сипатталған объектінің
жеке бағдарламалар кешендері
шартты бейнесі айтылады
аталады.
HyperCam

Компьютерлік
ChemOffice
оқыту Quiz Maker
бағдарламалары

HyperChem
Оқушылардың компьютерлік технологияны кәсіби
іс-әрекеттерде пайдалануға даярлығын
қалыптастырудың деңгейлері

Жоғары Жеткілікті
деңгей деңгей

Орта Төменгі
деңгей деңгей
Химия курсын HyperChem бағдарламалар паке
тін қолданып оқытудың әдістемелері

Атомдар мен Атомдар
молекулаларды арасындағы
құру байланыс
бұрыштарды
өлшеу
HYPERCHЕM бағдарламасының терезелері:
Атау сызығы – тереземен жұмыс жасағанда, файлдың атауын көр
сетеді. Сақталмаған файлмен жұмыс жасағанда untitled жазуы жазыл
ып тұрады.
Мәзір сызығы – HYPERCHEM бағдарламасындағы әртүрлі мәзірл
ердің атаулары берілген:
File- мәліметтер файлы мен есептер хаттамасын сақтау және ашу
бұйрығы.
Edit - молекулаларды редактілеу бұйрықтары.
Build - молекулаларды құру бұйрықтары.
Select - белгілерді қою бұйрықтары.
Display - сызу стилі мен белгілердің типін анықтайтын бұйрықтар.
Databases – мәліметтер жиынтығы,
Setup - есептеу әдісін таңдау бұйрықтары.
Compute - есептеу типін анықтайтын бұйрықтар.
Cancel - есепті тоқтату (үзу) бұйрықтары
Script - сценарий
Help - көмек беру
«Ерітінділер, Су» тарауын компьютердің
мүмкіндіктерін пайдаланып оқыту
Су молекуласының құрылымдық моделін құру жолы:
Атомдар арасындағы байланыс бұрыштар
Су молекуласының 2a1 симметриялық
байланыстырушы орбитальі
Су молекуласының 3a1 орбитальі
Судың молекулалық орбитальінің 1b1
симметриясы
Компьютерлік моделдеу бағдарламасымен оқытудың пайдасы бар
ма? сауалнама нәтижесі
Жауаптар
Сұрақтар Иә жоқ

Компьютерлік моделдеу + -
бағдарламасымен оқыту сізге
қажет пе?
Компьютерлік моделдеу + -
бағдарламасымен
жұмыс істеу сізді қызықтыра ма?
Компьютерлік бағдарламаларды + -
меңгеруге қабілетіңіз жете ма?
Болашақта мұндай + -
бағдарламаларды одан ары
дамыту керек деп ойлайсыз ба?
Барлығы 7 3
HyperChem бағдарламасын қолданғаннан кейінгі
«Ерітінділер, Су» тақырыбына алынған бақылау
жұмысының нәтижесі

Түрі Бақылау топ Эксперимент
топ
Жоғары 30% 50%
деңгей
Орташа 30% 20%
деңгей
Төмен 40% 30%
деңгей
«Ерітінділер, Су» тарауана Hyperchem бағдарламасы бойын
ша тест тапсырмаларының білім көрсеткіші
Оқушы саны %

БТ ЭТ
1 70 80
2 60 90
3 50 100
4 40 70
5 60 50
6 80 80
7 40 60
8 70 90
9 30 50
10 90 70
Жалпы оқушы 20
саны 100
50 БТ
40 ЭТ
0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Бақылау тапсырмаларының нәтижелері
БТ және ЭТ
Оқушы Бақылау сұрақтары
БТ ЭТ
саны
1 2 3 % 1 2 3
Вариант
(20%) (30%) (50%) (20%) (30%) (50%)

1 15 25 30 70 15 25 50 90
2 15 25 30 70 20 25 40 85
3 10 10 30 50 15 20 30 65
4 15 15 40 70 20 30 40 90
5 10 20 35 65 15 25 30 70
6 15 20 45 80 20 30 50 100
7 10 20 45 75 15 25 35 75
8 10 25 40 75 15 20 40 75
9 5 15 30 50 10 15 25 50
10 15 10 20 45 20 20 35 75
Жалпы 65% 77 %
қорытынды
45

25 1 сұрақ
20 2 сұрақ
3 сұрақ

5 Бақылау тобының Hyper chem
0 бағдарламасы бойынша бақылау
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 сұрақтарының нәтижелері

1 сұрақ
2 cұрақ
20 3 сұрақ
Экспримент тобының Hyperchem 5
бағдарламасы бойынша бақылау 0
сұрақтарының нәтижелері 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
ҚОРЫТЫНДЫ

Химияны оқыту кезінде оқушылардың білім деңгейлерін
анықтауға арналған дидактикалық тапсырмалар
жасалынды. Компьютерлік моделдеу бағдарламасын
қолданып педагогикалық тәжірбиелер жүргізілді.
Бақылау жұмысын талдау нәтижесінде Экспримент
тобында оқушылардың білім деңгейі 15 % артты.
Тест тапсырмалары бойынша Экспримент тобының
жоғары деңгейдегі оқушылардың білім көрсеткіші 20 %
артты, ал төменгі деңгейдегі оқушылардың білім көрсеткіші
10% кеміді. Химияны компьютерлік моделдеу
технологиясын қолданып оқытудың модулдік
бағдарламалары жасалынды.
«Ерітінділер, Су» тақырыбына сабақтың жоспары
құрылды.

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары
Барлық оқушы
Оқушыларды ауылшаруашылық техникасына баулуда жаңа технологияларды пайдаланудың әдістемесі
ТӨҢКЕРІЛГЕН ОҚЫТУ ӘДІСІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Сандық сауаттылық
Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы
Абай өлеңі
Технология Оқыту интерактивті режимі
Саралау оқыту әдісі
ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ АҚПАРАТТЫҚ
Пәндер