ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУ


Slide 1

«ЕРІТІНДІЛЕР, СУ» ТАРАУЫН КОМПЬЮТЕРДІҢ МҮМКІНГДІКТЕРІН ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУ

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институты

Жаратылыстану және ақпараттандыру факультеті

Химия, биология және география кафедрасы

Ғылыми жетекші, аға оқытушы Досмагулова Қ. Қ. 5В011200 - химия 4 курс студенті Амантай А. Ә.

.

Арқалық, 2018

Slide 2

Жұмыстың өзектілігі:

Қазіргі кезде білім беру жүйелерінде барлық пәндерді компьютерлік бағдарламаларымен оқыту енгізіліп келеді. Компьютермен модельдеу және талдау имитациялық модельдерді қолдануға негізделген ақпараттанудың қарқынды дамып келе жатқан бағыты болып табылады және экономикада, өнеркәсіпте, экологияда, қойнауларды пайдалануда және басқа да адам қызмет ететін салаларда кеңінен қолданылады. Жұмыстың өзектілігі да сол, компьютерлік технологияны химияда қолдану болып табылады.

Slide 3

Жұмыстың мақсаты:

Оқушы тұлғасын дамытуға арналған компьютерлік технологиялардың техникалық және дидактикалық потенциалын пайдалану тәсілдері арқылы оқушының креативтілік деңгейін жоғарылату, альтернативті ойлау қабілетін дамыту.

Slide 4

Жұмыстың міндеттері:

оқу курсында компьютерлік технологияларды тиімді қолдану;

Оқытуға арналған компьютерлік бағдарламаларды жасауда жаңа әдістемелерді құру

оқу працесіне сай компьютердің функционалдық ерекшеліктерін ескере отрып, бұрыңғы дидактикалық тәсілдерді жетілдіріу;

-«Ерітінділер, Су» тарауына компьютердің мүмкіндіктерін пайдаланып жасалған әдістеменің оқытудың тиімділігін арттыру жане тәжірибелік- эксперименттік түрде тексеру.

Slide 5

МЕКТЕП

Зерттеу нысаны:

Slide 6 Slide 7

Қазіргі кезде компьютерлік модель ретінде

Құрылымдық-функционалдық

Имитациялық компьютерлік

Өзара байланысты компьютерлік суреттердің, кестелердің, сүлбелердің, диаграммалардың, графиканың, анимациялық фрагменттердің, гипертекстердің көмегімен сипатталған объектінің шартты бейнесі айтылады

Түрлі факторлардағы объектіге әсер ету шарттарының функциялану процесін имитациялауда реттелген есептеулер мен графикалық бейнелеулер нәтижесін шығаруға мүмкіндік беретін жеке бағдарламалар кешендері аталады.

Slide 8 Slide 9

Оқушылардың компьютерлік технологияны кәсіби іс-әрекеттерде пайдалануға даярлығын қалыптастырудың деңгейлері

Жоғары деңгей

Орта

деңгей

Жеткілікті деңгей

Төменгі

деңгей

Slide 10

Химия курсын HyperChem бағдарламалар пакетін қолданып оқытудың әдістемелері

Атомдар мен молекулаларды құру

Атомдар

арасындағы байланыс бұрыштарды өлшеу

Slide 11

HYPERCHЕM бағдарламасының терезелері:

Атау сызығы - тереземен жұмыс жасағанда, файлдың атауын көрсетеді. Сақталмаған файлмен жұмыс жасағанда untitled жазуы жазылып тұрады.

Мәзір сызығы - HYPERCHEM бағдарламасындағы әртүрлі мәзірлердің атаулары берілген:

File- мәліметтер файлы мен есептер хаттамасын сақтау және ашу бұйрығы.

Edit - молекулаларды редактілеу бұйрықтары.

Build - молекулаларды құру бұйрықтары.

Select - белгілерді қою бұйрықтары.

Display - сызу стилі мен белгілердің типін анықтайтын бұйрықтар.

Databases - мәліметтер жиынтығы,

Setup - есептеу әдісін таңдау бұйрықтары.

Compute - есептеу типін анықтайтын бұйрықтар.

Cancel - есепті тоқтату (үзу) бұйрықтары

Script - сценарий

Help - көмек беру

Slide 12

Су молекуласының құрылымдық моделін құру жолы:

«Ерітінділер, Су» тарауын компьютердің мүмкіндіктерін пайдаланып оқыту

Slide 13

Атомдар арасындағы байланыс бұрыштар

Slide 14

Су молекуласының 2a1 симметриялық байланыстырушы орбитальі

Slide 15

Су молекуласының 3a1 орбитальі

Slide 16

Судың молекулалық орбитальінің 1b1 симметриясы

Slide 17

Сұрақтар

Жауаптар

Иә

жоқ

Компьютерлік моделдеу бағдарламасымен оқыту сізге қажет пе?

+

-

Компьютерлік моделдеу бағдарламасымен

жұмыс істеу сізді қызықтыра ма?

+

-

Компьютерлік бағдарламаларды меңгеруге қабілетіңіз жете ма?

+

-

Болашақта мұндай бағдарламаларды одан ары дамыту керек деп ойлайсыз ба?

+

-

Барлығы

7

3

Компьютерлік моделдеу бағдарламасымен оқытудың пайдасы бар ма? сауалнама нәтижесі

Slide 18

Түрі

Бақылау топ

Эксперимент топ

Жоғары деңгей

30%

50%

Орташа деңгей

30%

20%

Төмен деңгей

40%

30%

HyperChem бағдарламасын қолданғаннан кейінгі «Ерітінділер, Су» тақырыбына алынған бақылау жұмысының нәтижесі

Slide 19

«Ерітінділер, Су» тарауана Hyperchem бағдарламасы бойынша тест тапсырмаларының білім көрсеткіші

Оқушы саны

%

БТ ЭТ

1

70

80

2

60

90

3

50

100

4

40

70

5

60

50

6

80

80

7

40

60

8

70

90

9

30

50

10

90

70

Жалпы оқушы саны

20

Slide 20

Бақылау тапсырмаларының нәтижелері БТ және ЭТ

Оқушы

саны

Вариант

Бақылау сұрақтары

БТ

ЭТ

1

(20%)

2

(30%)

3

(50%)

%

1

(20%)

2

(30%)

3

(50%)

1

15

25

30

70

15

25

50

90

2

15

25

30

70

20

25

40

85

3

10

10

30

50

15

20

30

65

4

15

15

40

70

20

30

40

90

5

10

20

35

65

15

25

30

70

6

15

20

45

80

20

30

50

100

7

10

20

45

75

15

25

35

75

8

10

25

40

75

15

20

40

75

9

5

15

30

50

10

15

25

50

10

15

10

20

45

20

20

35

75

Жалпы қорытынды

65%

77 %

Slide 21

Бақылау тобының Hyper chem бағдарламасы бойынша бақылау сұрақтарының нәтижелері

Экспримент тобының Hyperchem бағдарламасы бойынша бақылау сұрақтарының нәтижелері

Slide 22

ҚОРЫТЫНДЫ

Химияны оқыту кезінде оқушылардың білім деңгейлерін анықтауға арналған дидактикалық тапсырмалар жасалынды. Компьютерлік моделдеу бағдарламасын қолданып педагогикалық тәжірбиелер жүргізілді.

Бақылау жұмысын талдау нәтижесінде Экспримент тобында оқушылардың білім деңгейі 15 % артты.

Тест тапсырмалары бойынша Экспримент тобының жоғары деңгейдегі оқушылардың білім көрсеткіші 20 % артты, ал төменгі деңгейдегі оқушылардың білім көрсеткіші 10% кеміді. Химияны компьютерлік моделдеу технологиясын қолданып оқытудың модулдік бағдарламалары жасалынды.

«Ерітінділер, Су» тақырыбына сабақтың жоспары құрылды.


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары
Барлық оқушы
Оқушыларды ауылшаруашылық техникасына баулуда жаңа технологияларды пайдаланудың әдістемесі
Дидактика - педагогикалық маңызды саласы
ТӨҢКЕРІЛГЕН ОҚЫТУ ӘДІСІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Сандық сауаттылық
Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы
Абай өлеңі
Технология Оқыту интерактивті режимі
Саралау оқыту әдісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz