Тәрбиенің ұлттық ерекшеліктері




Презентация қосу
Тәрбиенің ұлттық ерекшеліктері
Мазмұны
КІРІСПЕ 2
1 тарау. Тәрбиенің жалпы теориялық және
әдістемелік негіздері. 4
1.1.Тәрбие процесі, оның мәні мен өзіндік
ерекшеліктері. 4
1.2. Ұлттық тәрбие құралдары 7
2 тарау. Тәрбиенің ұлттық ерекшеліктері 12
2.1. ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР НЕГІЗІНДЕ
ОТАНШЫЛДЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ 12
2.2. Қазіргі отбасы тәрбиесінде ұлттық
құндылықтарды пайдалану мүмкіндіктері 16
ҚОРЫТЫНДЫ 23
Пайдаланылған әдебиеттер 25
КІРІСПЕ
Зерттеудің өзектілігі: «Адамға ең бірінші білім емес,
тәрбие беру керек. Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың
қас жауы, ол келешекте оның өміріне апат әкеледі» - деп
ұлы шығыс ғалымы, ғұлама - философ әбу Насыр әл –
Фараби бекерден айтпаған болса керек.
Тәрбие - күрделі әрі ұзақ процесс. Оған белгілі бір
дәрежеде білім, тәжірибе, шеберлік қажет. Ондай
болмаған жағдайда тәрбие саласында белгілі бір
нәтижеге қол жеткізу қиындыққа түседі. Сондықтан да біз
тәрбиені шығармашылық жұмыстарының жемісі деп
білеміз. Тәрбие, сонымен бірге педагогикалық әрекетте
- мәдени құбылыс;
- педагогикалық ықпал ету;
- балалардың әрекетін ұйымдастыру;
- қарым – қатынас құралы ретінде жан – жақты
қарастырылады.
Тәрбие педагогикада бірнеше қырларымен танылған:
- әлеуметтік мағынада – бұл аға буын жинақтаған
тәжірибені жас ұрпақ өкілдеріне өткізу.
мақсаты

Зерттеу жұмысының мақсаты:
Тәрбие әдістері – тәрбие процесінің маңызды әрі өте күрделі
құрамдас бөлігі. Себебі, тәрбиенің мақсат пен міндеттеріне
сай оның мазмұны тек әдістерді қолдану барысында жүзеге
асады. Тәрбие әдістерінің көздейтін мақсаты тұлғаның
адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, соның негізінде
олардың әрекеттерін ұйымдастыру.
Тәрбие процесі, оның мәні мен өзіндік
ерекшеліктері.
Тәрбие процесін табысты, нәтижелі ұйымдастыру
тәрбиешілерге, алдымен тәрбие заңдылықтарын жете
түсінуді қажет етеді.
Тәрбиенің заңдылықтарына:
•Баланың үнемі жетілуі, даму жағдайында болуы,
бұл – табиғи заңдылық;
•Баланың өзінің түрлі әрекетінсіз және оның
сыртқы орта мен табиғи қарым – қатынасынан тыс
тәрбиенің болмауы жағдайы;
•Тәрбие мен дамудың бірлігі және өзара
байланыстылығы;
•Тәрбие мен өзін - өзі тәрбиелеудің бірлігі және
өзара байланыстылығы;
•Тәрбиеде бірыңғай дайын рецептің болмауы
және оны қолдану мүмкін еместігі;
•Қоғамның үнемі өркендеп дамуы, онда өмір
сүріп отырған әрбір жеке адамның күш - қуатымен
өмірлік ұстанымына тәуелді екендігінде, сондықтан
да тұлға тәрбиесі, бұл заңды құбылыс.
ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР НЕГІЗІНДЕ ОТАНШЫЛДЫҚҚА
ТӘРБИЕЛЕУ
Бұл жеке тұлғаның жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін
іс-әрекет түрлері арқылы іске асады. «Біз бүгінгі бейбіт
тірлігіміз үшін, Қазақстан деп аталатын Республиканың жер
бетінде барлығы үшін, тарихтың әр тұсында осы елді, осы
жерді қорғаған қайсар жандардың аруағының алдында
қашан да қарыздармыз», – деп Мемлекет басшысы Н.Ә.
Назарбаев айтқандай, біздің алдымызда «бабаларының игі
дәстүрін сақтайтын», «күллі әлемге әйгілі, әрі сыйлы өз
елінің патриоттары» болатын ұрпақ тәрбиелеу міндеттері
жатыр. Отаншылдық сезім – ұлт рухының деңгейінің айнасы,
өлшемі. «Балаңды өз тәрбиеңмен тәрбиелеме, өз ұлтыңның
тәрбиесімен тәрбиеле» деген екен дана халқымыз.
Қорыта келе, барлық нәрсенің өлшемі – адам, оның жан – жақты тәрбиесі қайта
құру процесінің бұлжымас заңына айналып отырған қазіргі кезеңде тәрбие әдісі
теориясын және практикасын одан әрі жетілдіру актуалды мәселе екені айқын.
Қазіргі кездегі тәрбие әдісінің негізгі мәні – жеке адамды жан – жақты
қалыптастырудағы әлеуметтік міндетті жүзеге асырудың басты құралы болып
табылатын тәрбиенің әдістерін жетілдіру.
Бүгінде педагогика ғылымы теориясында тәрбие әдістеріне берілген
анықтамада ортақ пікір қалыптаспаған. Оған дәлел педагогикалық еңбектерде
тәрбие әдістеріне берілген әртүрлі сипаттағы, мазмұндағы түсініктемелер.
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Әбенбаев С. «Тәрбие теориясы мен әдістемесі», Алматы – Дарын,
2004ж.
Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. «Жалпы педагогика», Алматы – 2005ж.
Кукушин В.С. Теория и методика воспитательной работы: Учебное
пособие. – Ростов н\Д: Издательский центр «МарТ», 2002ж.
Болдырев Н.И. Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы. –
Алматы: Мектеп, 1987ж.
Әмірәлиева Ш. Аға ұрпақ тәжірибесі жастарға. – Алматы, 1982ж.
Айтмамбетова Б.Р. Тәрбие процесінің мәні және мазмұны. Тәрбие
принциптері (5-лекция). – Алматы, 1991ж.
Айтмамбетова Б.Р. Жаңашыл педагогтар идеялары мен
тәжірибелері. – Алматы, 1991ж.

Ұқсас жұмыстар
Этникалық тәрбиенің ерекшеліктері және оларды анықтаушы факторлар
ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ-ҰЛТ БОЛАШАҒЫ
Қазақ халқының рухани адамгершілік дәстүрлерінің тұлға тәрбиесіндегі аксиологиялық аспектісі
ТӘРБИЕ ОБЬЕКТІСІ МҰҒАЛІМ
Психология пәнінің теориялық және методологиялық негізі, ғылыми негізі
Тәрбиенің мақсаты
Тәрбие процесінің ерекшеліктері
Қазақ халқындағы азаматтық патриоттық тәрбиенің ерекшелігі
Тәрбие мақсатты процесс
Халық педагогикасындағы тәрбиенің түрлері
Пәндер