Ежелгі Египеттің кескіндеме




Презентация қосу
Бейнелеу өнері

ПРЕЗЕНТАЦИЯ
Тақырып: Ежелгі Египеттің бейнелеу өнері
Кіріспе

Ежелгі Египеттің бейнелеу тарихы – адамзат қоғамына әлі күнге дейін әсер етіп келе
жатқан ұлы мәдениеттің мұрасы. Египет өнері - өзге ешбір халықтарда жолықпайтын
ерекшелігімен, ерекшеленіп тұрады. Ит байласа тұрмайтын шөл үстінде; қабырғаға
салынған ұлы туындылары мен бойыңа үрей алып келетін, зерттеуі жалғасып келе
жатқан тылсым қабірлердің құдіреттілігін түсіну үшін, кезең - кезеңімен шолып өтеміз:

Ежелгі Египеттің кескіндеме. Папирустегі Өлілер кітабынан көрініс, Жаңа Патшалық кезеңі.
Ежелгі Египет өнерінің маңызды қағидалары

Ежелгі Египеттің кескіндемесі дін табынушылыққа
бағынды. Мысырлықтардың санасында барлық өмір тек өлімге
және кейінгі өмірдегі мәңгі өмірге дайындық болды. Қабірлердегі
суреттер өлім құдайы Анубиске осында кім жерленгендігі туралы
айтуы керек және қайтыс болған адамды өлілер әлемінде керекті
болатын заттармен қамтамасыз ету керек болды. Өнер басқа
мақсаттарға ұмтылмаған, сондықтан біз онда әдемі пейзаждар мен
эмоционалды портреттерді таба алмаймыз. Қабірлердің
қабырғалары адамдар мен құдайлардың қиялынан туған
бейнелерімен көмкерілген, ішін ара құстар мен жануарлардың
бейнесін кездестіруге болады.

Ежелгі Египеттің кескіндеме. Б.з.д. 8-9 ғасырлардағы боялған панель

Ежелгі Египеттегі кескіндеме өлімге табынудың
бір бөлігі болған, сондықтан кескіндер өте
ұқыптылықпен жасалған. Қателіктерге жол бермеу үшін
канон (образец) жасалды, әр суретші жасалған үлгімен
жұмыс жасады. Геометриялық пішіндердің мінсіз
дәлдігі кескіндеме үшін, дайындалып қойған тордың
көмегімен сақталды. Ескі Патшалықтың үлгісі 18
шаршыдан тұрды, кейін 21 шаршыны санай бастады.
Көркем суреттермен бірге берілген иероглифтер мен
пиктограммалар сурет салуды одан әрі түсінікті етуге
көмектесті.
Ежелгі Египеттің кескіндеме. Хунифер Папирусындағы көрініс, б.д,д, 1275 ж
Ежелгі Египеттегі адам денесінің бейнесінің ерекшеліктері.
Ежелгі Египет каноны дененің әр бөлігін ең жақсы көрінетіндей етіп
бейнелеуді талап етті. Бұл адамның немесе құдайдың бір фигурасында әртүрлі
жағынан көзқарастар біріктірілгендігіне әкеледі. Басы, қолдары мен аяқтары
әрдайым профильде бейнеленген, ал көздер, иықтар және кеуделер бет-
жүзінде. ( Анфас ). Әдетте фигураның сұлбасы контурмен ерекшеленеді, бұл
оны берік етеді. Көбінесе оң профиль қолданылады, сол жақ сирек.

Живопись
Живопись Древнего
Древнего Египта.
Египта. Живопись
Живопись Древнего
Древнего Египта.
Египта. Фрагмент
Фрагмент стены
стены от
от гробницы
гробницы Живопись Древнего Египта. Из настенной росписи гробницы Небамона в
Аменемхета
Аменемхета и и его
его жены
жены Хемет,
Хемет, 1976–1794
1976–1794 гг.
гг. до
до н.
н. э.
э. Фивах, около 1350 до н. э.

Бұл принцип басқа Ежелгі Египеттің суретшілері портреттердің
субъектілерге де қатысты. ұқсастығын жеткізуге тырыспады, бірақ
Мысалы, біздің дәуірімізге суреттелген адамның әлеуметтік жағдайы туралы
дейінгі 14 ғасырдағы айтуды маңызды деп санады. Перғауынның,
Небамуна мүлікте-рінен жауынгердің, хатшының, шаруаның және т.с.с.-ға
алынған фрескада. е. біз
тән белгілер осылай айырмашылық тапты.
бассейнді жоспардағыдай
жоғарыдан көреміз, бірақ Сонымен қатар фигурадағы ерекшеліктер
ондағы балықтар мен құстар маштаб арқылыда ерекшеленді. Перғауын
профильде суреттелген. әйелінен немесе сарбаздардан ұзын бойлы
Айналадағы ағаштар да болды, ал қызметшілердің бойы тіпті қысқа.
тікелей бейнеленген.
Живопись Древнего Египта. Фреска с садом и бассейном в поместье Небамона, 1350 до н. э.
Түс символикасы.
Мысырлықтар сирек араласатын жарқын және берік минералды бояуларды қолданды. Әр негізгі
түс белгілі бір символдық мағынаға ие болды, бояаулар мынадай мағынаға ие болды:
Ақ – Таң шапағы, жеңіс және қуаныштың нышаны.
Қара – Өлім және Қабірде қайта тірілу нышаны.
Қызыл – шаруаға жайсыз қанды қызыл күн мен жамандық түсінігі қалыптастырды. Қызыл түспен өз бауырын өлтірген Сет құдайы
бейнеленді.
Сары. Мысырлықтардың сүйікті түстерінің бірі. Бұл мәңгілік және илаһи болмысты білдірді.
Жасыл. Үміт, қайта туылу және жастықтың түсі. Қайта тірілген құдай Осиристің сипаттамасы.
Көк. Бұл су мен жаңа өмірді білдіреді.

Ежелгі Египеттегі кескіндемеде әйел
фигуралары әдетте бозғылт сары
немесе қызғылт терімен, қоңыр немесе
қою қызыл түсімен ер адамдар
бейнеленген. Ескі Патшалықтың
кезіндегі фон сұр болып, кейінірек ол Живопись Древнего Египта. Изображение Осириса и Исиды из «Книги
ашық сарыға тола бастады. мертвых» на папирусе, около 1050 до н. э.
Ежелгі Египет өнерінің кезеңдері.

1. Додинастиалық кезең ( б.э.д 4 ғ. 3 – мыңжылдыққа дейін )
2. Ежелгі патшалық (б.з.д. ХХІІІ-ХХІІІ ғасырлар)
3. Орта патшалық (б.э.д. ХХII-XVIII ғғ.)
4. Жаңа Патшалық (б.з.д. XVII-XI ғасырлар)

Додинастиалық кезең ( б.э.д 4 ғ. 3 – мыңжылдыққа дейін
Қабырғалық кескіндемелер өмір сүрген ең ерте кезең - біздің дәуірімізге дейінгі төртінші ғасырдан үшінші
мыңжылдыққа дейін созылған Додинастикалық кезең. Содан кейін Нілдің жағасында алғашқы ауылшаруашылық
мемлекеттер құрылды, олардың арасында билік үшін күрес жүргізілді. Хераконпольдегі 100 күмбезден алынған
фреска сол кезеңнің кескіндеме идеясын береді.
Ежелгі патшалық (б.з.д. ХХІІІ-ХХІІІ ғасырлар)
Біріккен Египеттің үстінен билік перғауындардың алғашқы әулетіне өтті және соғыстар аяқталды. Монументалды
стиль қалыптасқан өнер өркендей бастады. Бейнелеу канондары жасалды, олар ғасырлар бойы қатаң сақталды. Бұл
дәйектілік оның дінмен тығыз байланысты екендігіне байланысты: қабірлердегі кескіндер мумиялау немесе басқа
табыну салттары сияқты қасиетті болды.

Осы кезеңде ұлы пирамидалар салынды, өнерде құдайлардың бейнелері басым болды. Олар көбінесе
жануарлардың басымен бейнеленген. Бірақ бұл бейнелер қатал және қорқынышты емес, керемет әрі салтанатты
болды. Бояулар тек тегіс беттерге ғана емес, сонымен қатар рельефтерге де қолданылады.
Орта патшалық (б.э.д. ХХII-XVIII ғғ.)
Осы дәуірде Мысырдың
қабырғалық кескіні жетілдіріліп,
жетілдірілді. Суреттелген көріністер
күрделене түседі. Дворяндар
өкілдерінен басқа қарапайым
фермерлердің немесе балықшылар-
дың бейнесі кездесе бастайды. .

Суретшілер табиғатқа назар
аударады: суреттерде гүлді өрнектер
мен әдемі боялған жануарлар пайда
болады. Жануарлар мен құстар үшін
канон болған жоқ, сондықтан
шеберлер жартылай реңктерді
қолдана отырып оларды тірідей
бояды. Осыған ұқсас көптеген
көріністер көшпенді Хнумхотеп II-
нің қабірінде сақталған.
Жаңа Патшалық (б.з.д. XVII-XI ғасырлар)

Жаңа Патшалық дәуірінде кескіндеме, жалпы мәдениет сияқты, өзінің ең жоғары гүлденуіне жетеді.
Шеберлер бұрын бұзылмаған канондарды қолдануда батыл болып, мөлдір қабаттары бар кең түсті гамманы
пайдаланады. Азияның басқа халықтарымен қарым-қатынас әшекейлер мен үлкен бөлшектерге қызығушылық
тудырады. Бұл кезең сәтті жаулап алумен байланысты болғандықтан, суреттерде соғыс көріністері жиі шығарылады.
Перғауынның суреттері жеңілген тайпалардан алынған соғыс күймесінде пайда болады.
Кейінірек Египет мәдениеті біртіндеп жаулап
алушылар дың алдымен гректер, содан кейін
римдіктер әсерінен өзінің белгілерін жоғалтады.

Жаңа дәуірдің басында Фаум портретінің
эклектикалық өнері Египетте өркендеді. Бұл
суреттер жерлеу үшін де қолданылған, бірақ олар
адам бойында әлі де күш болған кезде жасалды.
Немесе суретшілер осындай суретті салу үшін өз
қиялын қолданды.

Файум портреті кейіпкердің негізгі белгілерін
жеткізуге, оны танымал етуге тырысумен
сипатталады.

Ежелгі Египеттің тұрғындары
қайтыс болғаннан кейін әрбір
адамға жанның ауысуы үшін
мүсін немесе бейнелік кескін
қажет болады деп сенген. Мұндай
өнімдер өте көп мөлшерде
жасалды, олардың көпшілігі
бүгінгі күнге дейін сақталды.
Ежелгі Египеттің кескіндеме. Фаум портретінің мысалы
Назарларыңызға рақмет

Ұқсас жұмыстар
ЕЖЕЛГІ ЕГИПЕТ ТАРИХЫ КЕЗЕҢДЕРІ
Ежелгі Мысыр құдайлары
Мысыр пирамидалары - Мысыр жерінде орналасқан ежелгі пирамидалар кешені
Египет тарихы
Египет сфинксі
ПЕРҒАУЫНДАР АБЫЗДАР
Үнді және Араб кескіндемесі
Ежелгі мәдениет пен өркениет
Флоренция шіркеуі және ежелгі ренессанстың итальян сәулетінің бастамасы болған Пити сарайы
Ежелгі Египет мәдениеті
Пәндер