Оқытуға зерттеу жүргізу




Презентация қосу
Құдайбергенова
Аймаков Бекзат
Ләйлә

Дейл Х. Шунктың –
«Оқыту теориясына»
талдауымызды
ұсынамыз…
Оқыту
• Оқыту өзгеріспен қатар жүреді…
• Оқыту уақыт өтсе де жалғаса береді…
• Оқытуға тәжірибе арқылы қол жеткізіледі…
Оқытуға зерттеу
жүргізу

Оқудағы жетістігі
хақында білетін
Материал неғұрлым
балалар, одан еш
мағыналы болса, оны
хабары жоқ
жаттау соғұрлым
балаларға қарағанда
жеңіл болады…
жоғары ынта
танытады…
Оқытуды бағалау

Өзгенің
Тікелей
бағалау Сұхбат
бақылау
ы

Жазбаша Ауызша
Еске
жауап жауап
түсіру
беру беру

Өзіндік Сауална Дауыста
есеп ма п ойлау
Оқыту теориясының өзекті мәселелері:

Оқыту Жадтың
қалай іске
асырылад
қызметі
ы? қандай?

Ынтаның Трансфер
қалай іске
рөлі асырылад
қандай? ы?

Өзіндік
оқу қалай Оқытуды
іске ң мәні
асырылад неде?
ы?
Оқушылардың зейінін
қалыптастыру

Маңыздылық

Қарқындылық

Жаңашылдық

Қозғалыс
Жасөспірімдерге білім беру

Шешім
қолдану
тәсілін де
Үлгілерді қолдану
пайдалану
Тапсырма Естудің дамуы
қарапайым
және қысқа
болу керек
Дағдының
қалыптасқаны Көру
на көз жеткізу
Миға жүргізілген зерттеулер анықтаған
білім беру тәжірибелері

Мәселег Симуляц
Белсенді
е ия және Жобала Қолайлы
талқыла
бағытта рөлдік у орта
у
п оқыту орын
Эдвар Ли
Торндайк
Байқап көру
1. Дағды қалыптастыр. Олар дағдыны өз бетінше және қателер
қалыптастыра алады деп күтпе негізінде
2. Кейінірек өзгеріп кетуі мүмкін дағдыдан абай
бол оқыту.
3. Түрлі дағды қалыптастырудан абай бол. Біреуі
де жеткілікті
4. Дағды кейін де әрдайым қолданарлықтай
болуы керек
Оқушылардың назарын
аудару жолдары:

Қозғалыс
Белгілер… …

Қызығушылық
Әртүрлілік… Сұрақтар…

Мета танымға әсер
ететін факторлар:

Тапсырма
Оқушыға Тәсілдерг
ға
қатысты е қатысты
қатысты
Брэнсфорд пен Штайн ұсынған
эвристика:

Әрекеттерд
ің
нәтижесін
бағала
Ықтимал Тәсілдерді
тәсілдерді қолданып
қарастыр көр

Анықталған
проблеман
ы сипатта

Проблеман
ы анықта
Жан Пиаже (1896-1980) –
Швейцария психологы.
Психиканың түрлі кезеңмен
дамуы концепциясының
авторы.

Пиаже
теориясыны
ң білім беру
алғышартта
ры

Оқушылард
Танымдық Әлеуметтік
ың үнемі Диссонанст
дамуды байланыс
әрекетте ың болуы
түсіну орнату
болуы
Выготский теориясының негізгі түйіндері:

Адамның
Өзіндік
даму
басқару
тәсілдері
әлеуметтік
мәдени
байланыстар
тұрғыдан
кезінде
жеткізу
көрініс
кезінде орын
табады
алады

Тіл – аса Әлеуметтік
маңызды байланыстар
процесс Баланы аса маңызды
ң таяу
даму
аймағы
Маслоудың «Қажеттіліктер
иерархиясы»

Танымдық
қажеттілік
Құрметке ие
болу
Сүйіспеншілік қажеттілігі
сезімін
Өз қажетсіну
қауіпсіздігін
Физиологиялы сезіну
қ
қажеттіліктер
Қызығушылық дегеніміз – қандай да бір әрекетті ұнату немесе өз
қалауымен іске асыру. Аффект деп жалпы көңіл күй мен нақты
эмоцияларды қамтитын ортақ термин. Оқушылардың қызығушылығы
мен аффектілерінің мотивация және оқытумен байланысы бар…
Оқыту әдістері:

Ақпаратт
1. Қайталау
ы
қайталау

5. 2.
5. 2. Позитивті Қиялын
Аффектив Жасақтау
орта құру қосу

4. Өзіне-
4. 3. Жіктеу,
Мониторин Ұйымдасты өзі сұрақ
жоспар
г ру қою
құру
Білім беруде:
Қараңғыда
таным
жүрген адам Ілім алу – тал
қабілеті,
жарыққа бесіктен жер
үйрену,
ұмтылмақ бесікке дейін
ынталандыру
керек.
дың әсері мол.
Назар қойғаныңызға, алғысымызды білдіреміз…

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы
Музыкалық сабақтардың мазмұны, құрылымын жоспарлау және өткізу жолдары
Балалар мен жасөспірімдерге гигиеналық тәрбие беру
Мұғалім әрекетінің кезектілігі
ҚҰРЛЫҚТАР МЕН МҰХИТТАРДЫҢ ОҚЫТУДЫҢ МЕТОДИКАСЫ
Клиникалық зерттеулердің жіктелісі
Сандық сауаттылық
Ақпараттық технологиялар
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Бастауыш мектепте қазақ тілі грамматикасын оқыту
Пәндер