РАСТРЛЫҚ БЕЙНЕНІ
Презентация қосу
РАСТРЛЫҚ
БЕЙНЕНІ
ВЕКТОРИЗАЦИЯЛ
АУ
РАСТРЛЫҚ БЕЙНЕНІ
ВЕКТОРИЗАЦИЯЛАУ
Векторлық үлгілерді түзу түзетін координаттар кезектілігінің негізгі
үлгісі ретінде қолданады. Векторлық үлгіні əртүрлі тəсілдермен
алады. Ең кеңінен таралғандары сканерленген (растрлық) бейнелерді
векторизациялау. Ол сканерленген бейнеден векторлық объектілерді
ерекшелеумен жəне оларды векторлық форматта алумен
тұжырымдалады.
Векторизациялау үшін растрлық бейненің жоғары сапасы керек (анық
түзулер мен жиектер). Түзулердің қажет нақтылығын қамтамасыз ету
үшін кейде бейненің сапасын жақсартумен айналысуға да тура
келеді. Сканерлеу процесінің өзі уақытты аз алады, бірақ кезекті
векторизациялау қажеттілігі қолмен цифрлау деңгейіне дейін уақыт
шығынын ұлғайтуды талап етеді. Векторизациялау кезінде қателер
пайда болады, оларды түзету екі сатыға бөлінеді:
растрлық бейнені оны векторизациялауға дейін түзету;
векторлық объектілерді түзету.
РАСТРЛЫҚ БЕЙНЕНІ
ВЕКТОРИЗАЦИЯЛАУ
Векторлық үлгілер деректердің дискретті жинағы көмегімен үзіліссіз
объектілерді немесе құбылыстарды көрсетеді. Сондықтан, векторлық
дискретизация туралы да айтуға болады. Растрлық бейне бойынша
жаңа политүзу немесе полигондарды құру кезінде жартылай
автоматты (трассировка) немесе автоматты векторлау режимдері
қолданылады. Политүзу немесе полигон түйіндерінің трассировкасын
жүргізу үшін трассировка режимін қосу керек. Трассировка
жасалатын объект типі таңдалады: Полигон немесе Политүзу. Сосын
алғашқы нүктедегі трассировкаланатын объекті шекарасы
ерекшеленеді. Трассировка тек бір объект үшін берілген уақыт
кезеңінде ғана жұмыс ітейді. Басқа объектіні ерекшелеген кезде осы
объектілер түйіндері арасында түзу сызық сызылады.
ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКА
Графиканың бұл түрі ғылыми есептеулерде, инженерлік жобалауда,
физикалық объектілерді компьютерлік модельдеуде қолданылады.
Объектілерді кеңістікте модельдеу үшін:
объектінің табиғи пішіміне неғұрлым толық сәйкес келетін виртуальдық
каркасын жобалап және құру қажет;
көнекілеудің физикалық қасиеттері бойынша табиғиға ұқсас виртуалдық
материалдарды жобалап және жасау қажет;
материалдарды объекті беттерінің бөліктеріне меншіктеу қажет;
кеңістіктіктің физикалық параметрлерін құру қажет – жарықты,
гравитацияны, атмосфера қасиеттерін беру керек;
объектілердің қөзғалыс траекторияларын беру қажет;
кадрлардың қорытындыға жету тізбегін есептеу қажет;
беттік эффектілерді қорытынды анимациялық білікке салу керек;
ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКА
Табиғиға ұқсас кескіндерді есептеу үрдісін рендеринг деп атайды.
Күрделі математикалық модельдерді қолдану физикалық
эффектілерді жүзеге асырауға мүмкіндік жасайды (жарылыстар,
жаңбыр, от, түтін, тұман). Әртүрлі процедуралық эффектілер мен
бөлшектер жүйелерінің байланысын есептеудің әдістері бар.
Қолданылуы. Нақты уақыт режімінде үш өлшемді моделдеудің ерекше
қолдану облысын техникалық құралдардың жаттықтырғыштары
құрайды – автомобильдердің, кемелердің, ұшу және космостық
аппараттардың. Оларда объектілердің техникалық параметрлері мен
қоршаған ортаның физикалық қасиеттерін дәл жүзеге асыру қажет.
Дәл осы уақытта ең жетілдірілген мұндай құрылғылар космостық
кемелер мен әскери ұшу аппараттарын басқаруға үйрету үшін
жасалған.
ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКАЛЫ
ӨҢДЕУДІҢ ПРОГРАММАЛЫҚ
ЖАБДЫҚТАРЫ
3D Studio MAX - Kinetix фирмасының жартылай мамандаедырылған
программасы, бірақ оның жабдықтары өлі дүниенің сапалы үш
өлшемді кескіндерін жасауға мүмкіндік береді;
Softimage 3D – Microsoft фирмасының жабдығы. Программаның
ерекшелігі - модельдеудің кең мүмкіндіктері, басқарылатын
физикалық және кинематографиялық параметрлердің көптігі;
ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКАЛЫ
ӨҢДЕУДІҢ ПРОГРАММАЛЫҚ
ЖАБДЫҚТАРЫ
Maya – Alias, Wavefroht, TDI компанияларының консорциумы жасаған.
Әртүрлі операциялық жүйелер үшін нұсқалары бар, модульдық
құрылымды және төмендегідей блоктардан тұрады:
BASE, программаның ядросын құрайды, негізгі моделдеу құралдарын
басқарады;
Maya F/X, қосымша модулдер жиынтығы, бөлшектер жүйелерін өңдеу
эффектілерін және жұмсақ денелердің әсерлесуін моделдеуді басқарады;
Maya Power Modeler, полигондық және сплайндық моделдеудің қуатты
құралдары;
Maya Cloth, киімдерді моделдеуге арналған және т.б.
Қазіргі заманда үш өлшемді графиканы құру мен өңдеудегі ең
алдыңғы қатарлы десте болып Maya саналады.
ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКА ҒЫЛЫМИ ЕСЕПТЕУЛЕР,
ИНЖЕНЕРЛІК ЖОБАЛАУ ЖӘНЕ
ФИЗИКАЛЫҚ ОБЪЕКТІЛЕРДІ КОМПЬЮТЕРДЕ
ҮЛГІЛЕУ ОБЛЫСТАРЫНДА
Мысал ретінде үш өлшемді үлгілеудің күрделі нұсқасын -
физикалық дененің қозғалатын суретін жасауды қарастыру.
- объектінің шынайы формасына сәйкес келетін виртуалды каркасын
(қанқа) жобалау және жасау;
- шынайы физикалық қасиеттері бойынша материалдарға ұқсас виртуалды
материалдарды жазу және жобалау;
- объектінің әртүрлі сыртқы бөліктеріне материалдарды меншіктеу;
- объекті әрекет ететін кеңістіктің физикалық параметрлерін баптау– жарық
шашу, бет және өзара әрекеттесетін объектілердің қасиеттері;
- объектінің қимылдау жолын беру;
- нәтиже беретін кадрлар қатарын есептеу;
- нәтижесінде шығатын анимациялық рөлге әсерлерді енгізу.
ҮШ ӨЛШЕМДІ ГРАФИКАНЫҢ
БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ.
Үш өлшемді графиканы дербес компьютерде өндейтін
бағдарламалық құралды үш пакет құрайды. Олар Windows
операциялық жүйесімен басқарылатын машиналар нәтижесінде
жұмыс жасайды.
Kіnetix фирмасының 3D Studio Max бағдарламасы.
Бастауында Windows платформасы үшін жасалынған. Бұл пакет «жарты
маманды» деп саналған. Пакеттің ерекше қасиеттері үш өлшемді
графиканың тездету аппаратарының көп санын қолдау, қуатты жарықтық
әсерлер, сырттай фирмаларымен қосымшалардың көп жасалуы болып
табылады. Аппараттық ресурстарға қойылатын талап төмен болғандықтан
орта деңгейлі компьютермен жұмыс жасауға мүмкіндік береді. Бұл пакеттің
көмегімен «Звездный Воины» фильмінің анимациялық кадрлері
жасалынған.
MICROSOFT
КОМПАНИЯСЫНЫҢ
SOFTIMAGE 3D
БАҒДАРЛАМАСЫ.
Бастауында SGI жұмыс станциялары үшін жасалған және
жуырдан бастап Windows NT операциялық жүйесіне арналып өзгерді.
Бағдарлама үлгілеудің көп мүмкіндіктерімен, физикалық және
книматографикалық параметрлерді басқарудың көп санымен
ерекшелінеді. Рендеринг үшін сапалы және жылдам Mental Ray үлгісі
қолданылады. SGI арнайы графикалық станция әлемінде бұл
бағдарлама «де - факто» стандарты болып есептелінеді, IBM PC
платформасында салмақты болып көрінеді және қуатты аппараттық
ресурстарды талап етеді. Тұйық пакет, ақпарат тек ағылшын тіліне
ғана, Россияда тек 2002 жылы пайда болды. «Прогулки с
динозаврами» фильмі жасалынған.
МҮМКІНДІКТЕР ЖӘНЕ ИНТЕРФЕЙС ТҰРҒЫСЫНАН
РЕВОЛЮЦИЯЛЫҚ БОЛЫП ӘЙГІЛІ
КОМПАНИЯЛАРДЫҢ (ALIAS, WAVEFRONT, TDI)
КОНСОРЦИМЫМЕН
Пакеттің әртүрлі операциялық жүйеге соның ішінде Windows NT арналған нұсқалары бар, ол
үлгілеуден құрылған және келесі бөліктерден тұрады:
Base – бағдарламаның ядросынан тұрады. Үлгілеудің негізгі құралдарын, инверстік книматиканы,
дыбысты жөндеу, физикалық қатты денелердің бейнесін жасау, қимылды рендерингді және
әсерлердің негізгі жиынын басып алуды қолдайды.
Maya F\X – бөлшектердің жүйесін және жұмсақ денелердің ара қатынасу физикасын үлгілеуді жөндеу
әсерлерін қолдайтын қосымша үлгілердің жиыны.
Maya Power Modeler- объектілердің полиногольды және сплайндық үлгілеуінің қуатты құралдарынан
тұрады.
Maya Artisan- виртуалды үлгіні мүсінші және суретшілердің шынайы жұмысына тән әдіспен жөндеуге
мүмкіндік беретін алдынғы модуль. Мысалы объектінің бетіне “кистімен” сурет салуға, бетті тегістеп
немесе “мүмкін кескіштермен” кедір-бұдырлы қалдырмауға мүмкіндік береді.
Maya Cloth- киімді үлгілеуге арналған.
Maya Fur- жүнмен жабылған беттерді немесе аң терісін бейнелеуге арналған модуль.
Maya Live- шынайы съемкаларды компьютерлік анимациялармен байланыстыратын сценариялық
модуль. Maya құралдары төрт топқа бөлінген: Animation (анимация), Modeling (үлгілеу), Dynamic
(физикалық үлгілеу), Rendering (визуализация). Ыңғайлы бапталатын интерфейс заманның талабына
сай орындалады. Бүгінгі күні үш өлшемді графиканың дербес компьютері үшін өндеу және жасау
құралдарының класының ішінде алдыңғы пакет болып табылады.
3D MAX БАҒДАРЛАМАСЫ
3ds Max бағдарламасы кез-келген керекті обьектінің моделін және
сплайндік моделін құруды, натюрморттарды визуалдау арқылы түс
беруді, берілген объектіні хромдауды және олардың көлеңкесін
шығаруды, лазерлік сәуле түсіруді, фрагменттер мен кадрларды
қозғалту арқылы анимациялауды, динамикалық эффектілер
көмегімен судың толқыны мен желдің бағыттарын жасауды, адамның
келбеті мен шаштарын «Hair and Fur» эффектісімен жүзеге асыруды
және тағы да басқа да көптеген мысалдарды құруға мүмкіндік береді.
MATHCAD
Соңғы кезде ғылыми және инженерлік есептеулер жүргізу үшін, электрондық
кесте де, қалыптасқан программалау тілі де көп қолданылмай, керісінше арнайы
математикалық пакет немесе МatLab, Maple, MathCAD, Mathematical тәрізді және
тағы да басқа бағдарламалар пайдаланылып жүр. Математикалық бағдарлама,
соның ішінде MathCAD – кең тараған бағдарлама. Мамандар үшін арнайы ғылыми
техникалық есептеулерде, арнайы программалау тілін (FORTRAN, C++, Pascal,
BASIC т.б.). жетік білмеген күнде де, математикалық моделдеп, компьютермен
жұмысты өте тез жүргізуге болады
Мathсad компьютерлік жүйе үшін формуламен, текстермен, сандар және
графиктермен жұмыста өте қолайлы бағдарлама. Mathсad компьютер экранында
формулаларды көпшілікке үйреншікті түрде, сондай-ақ анықтамалар мен
оқулықтардағыдай жазуға мүмкіндік береді. Оның көмегімен кез келген
математикалық есептерді шығаруға болады. Сонымен бірге адам меңгерген
барлық ғылым саласындағы мәселелерді физика, экономика, химия, биология,
лингвистика және тағы да көптеген есептерді таза математикалық жолмен
шығаруға мүмкіндік береді. Арналған есептерді не сандық не символдық жолмен
(яғни белгілеулер енгізу арқылы) шығаруға болады. Формулалар мен теңдеулерді
арнайы түсіндірмелер арқылы жүргізіп, графиктерді екі және үш өлшемді жүйеде
салуға, Windows қосымшаларының көмегімен қозғалыстарын шығарып алуға
болады. Mathсad өзінің арнайы анықтамалық жүйесіне ие, онда математикалық
және физико-химиялық формулалар және тұрақтылар, белгілі шамалар яғни
тұрақтылар және диаграммалар жинақталған. Жұмыстық документті қағазға
басып біз экранда нені жаздық соны ала аламыз. Бір текстік бетте графикті және
MATHCAD
Mathcad – математикалық мағынаға бағыттылған , әмбебап жүйелер.
Есептеулер мен қатар олар танымал текістік редакторлар немесе
электрондық таблицалармен қиындықпен шешілетін күрделі
есептерді тез шешуге мүмкіндік береді.Программаның көмегімен
мақалалар, кітаптар, дипломдық жұмыстар және жобаларды сапалы
дайындап қана қоймай, күрделі есептердің нәтижесін және грфигін
жасауға болады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz