ЖАЗБАША ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН БАҒАЛАУ МӨЛШЕРІ




Презентация қосу
Қ.ЖҰБАНОВ АТЫНДАҒЫ АҚТӨБЕ ӨҢІРЛІК МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

«ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫН ДАЙЫНДАУ
ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ТУРАЛЫ»

Актобе – 2019 ж.
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН БАҒАЛАУ

Бағалау
• PhDдокторантура:
талдау, жинақтау,
Жинақтау бағалау

Талдау • Магистратура:
қолдану, талдау, жинақтау

Қолдану

Түсіну

Білу, есте сақтау

Актобе – 2018 г.
ЖАЗБАША ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН
БАҒАЛАУ МӨЛШЕРІ

деңгей б-ша max ,балл
Кредит саны Сұрақ саны Сұрақ деңгейлері сұрақ саны саны
1-деңгей 20 20
2 60 2-деңгей 20 30
3-деңгей 20 50
1-деңгей 30 20
3 90 2-деңгей 30 30
3-деңгей 30 50
1-деңгей 40 20
4 120 2-деңгей 40 30
3-деңгей 40 50
1-деңгей 50 20
5 150 2-деңгей 50 30
3-деңгей 50 50
1-деңгей 60 20
6 180 2-деңгей 60 30
3-деңгей 60 50
ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫН ҚҰРАСТЫРУҒА АРНАЛҒАН
НҰСҚАУ (БАКАЛАВРИАТ)
Оқу материалдарын меңгеру Аталмыш деңгей жетістіктерін Сұрақтарда қолданылатын
деңгейі анықтаудағы тапсырмалар түйінді сөздер
- (сұрақтар)
1 2 3
Білу, есте сақтау: Мысалы: Қолданылатын етістіктер:
Б.Блум бойынша меңгеру деңгейлері

– маңызды ақпаратты - Оқу социологиясына қатысты негізгі жазыңыз, айтып беріңіз,
жаңғыртуы, түсініктерді кітапта қарастырылған анықтаңыз, суреттеңіз,
– фактілерді жаңғырту түрде жазыңыз/айтып беріңіз. жаңғыртыңыз, тізімдеңіз,
немесе есінде сақтау - Заңдардың қалай және неге топтастырыңыз, теңестіріңіз,
қабілеттілігі өзгеретіндігін және қоғам үшін осы тізбектеңіз, таңдап белгілеңіз
өзгерістердің салдарлары қандай және т.б.
болатынын сипаттаңыз.

Түсіну: - Азаматтық және қылмыстық құқық өз сөзіңізбен айтыңыз/жазыңыз,
– маңызды ақпаратты арасындағы айырмашылықты салыстырыңыз, мысал келтіріңіз,
түсіндіруі, түсіндіріңіз. ұқсастықтар мен айырмашылық-
– алған ақпараттың - Электрондық саудаға тарды көрсетіңіз, тұжырымдаңыз,
маңыздылығын меңгеру қатысушыларды және оларды дамыту таптастырыңыз (классификаци
және өз бетінше түсіндіру мақсаттарын анықтаңыз. ялау) және т.б.
қабілеттілігі
БАКАЛАВРИАТ (жалғасы)

Оқу материалдарын меңгеру деңгейі Аталмыш деңгей Сұрақтарда қолданылатын
жетістіктерін анықтаудағы түйінді сөздер
тапсырмалар (сұрақтар)
1 2 3
Қолдану : Мысалы: Қолданылатын етістіктер:
– жабық мәселені шешуі, - ХХ ғасырдағы Австралия тәжірибе қойыңыз (теориялық),
(немесе жүзеге асыру) тарихындағы басты іске қосыңыз, мәселені
– таныс емес жаңа жағдайларда оқиғалардың шешіңіз, қолданыңыз,
Жалпы ұлттық мақсаттар:
Б.Блум бойынша

зерделеген (оқыған) материалды хронологиясын жасаңыз. көрсетіңіз,
пайдалану қабілеттілігі, мәселені таңдаңыз/дайындаңыз,
шешуге идеяны және реттеңіз, өндіріңіз, жұмыс
тұжырымдаманы пайдалану істеңіз, т.с.с.
МАГИСТРАТУРА

Оқу материалдарын меңгеру Аталмыш деңгей жетістіктерін Сұрақтарда қолданылатын
деңгейі анықтаудағы тапсырмалар түйінді сөздер
(сұрақтар)
1 2 3
Қолдану: Мысалы: Қолданылатын етістіктер:
– жабық мәселені шешуі, - ХХ ғасырдағы Австралия тәжірибе қойыңыз
немесе жүзеге асыру) – таныс тарихындағы басты (теориялық), іске қосыңыз,
емес жаңа жағдайларда оқиғалардың хронологиясын мәселені шешіңіз,
Жалпы
(оқыған)ұлттық
жасаңыз. мақсаттар:
Б.Блум бойынша

зерделеген қолданыңыз, көрсетіңіз,
материалды пайдалану - Күрделі өнеркәсіптік таңдаңыз/дайындаңыз,
қабілеттілігі, мәселені шешуге үдерістерде тиімді энергия реттеңіз, өндіріңіз, жұмыс
идеяны және тұтынушыларын талдау үшін істеңіз, т.с.с.
тұжырымдаманы пайдалану заманауи әдістерді таңдап
алыңыз және қолданыңыз.
МАГИСТРАТУРА (жалғасы)
Оқу материалдарын меңгеру Аталмыш деңгей жетістіктерін Сұрақтарда
деңгейі анықтаудағы тапсырмалар қолданылатын түйінді
(сұрақтар) сөздер
1 2 3
Талдау : Мысалы: Қолданылатын етістіктер:
– ашық мәселені шешуі, - Қоғамның неге белгілі әрекеттерді заңға мәлімет жинақтаңыз,
– ақпаратты құраушыларға қайшы деп санауын талдаңыз. таптастырыңыз
ажырату қабілеттілігі өзара - Электронды бизнестің әртүрлі (классификациялаңыз),
байланыстар мен идеяны іздеу моделдерін сәйкес Күндізігі
қойыңыз бөлім
және бойынша білім беру
тармақшалардағы
«6В023__ - Шетел филологиясы» бағдарламасынэлементтерді
еңбек сыйымдылығы
(ұйымдастырушылық салыстырыңыз. белгілеңіз,
білім беру
құрылымды түсіну). бағдарламасын
- Энергияны түрлендіруоқытудың 4 жылдық
үдерістерінің түріне 240 кредит,
элементтер 3
арасындағы
күндізгі бөлім бойынша игеру
экологиялық және жылдық түріне 180 кредит құрайды.
экономикалық байланыстар мен деректердің
мерзімі – 4 жыл (орта білім
салдарларын талқылаңыз. Қашықтан білім және салдарлар
беру арасындағы
технологиясы
бойынша 90 кредит қайшылықтарды
(2 жылдық) жәнереттеңіз,
120
негізінде) және 3 жыл (орта сүйенетін негіздерді
кәсіби білім негізінде), кредит (3 жылдық).
айқындаңыз және т.б.
қашықтан білім беру Бір академиялық кезеңнің семестрлік
ұйымдастырылуында күндізгі оқу
технологиясы бойынша 3 жыл бөлімінің студенті 30 кредитті меңгеруі
(орта кәсіби білім негізінде)
Жинақтау: - және көмегімен тиіс.
Шешім энергетиканы біріктіріңіз, жобасын жасаңыз,
ББ үшін бір академиялық кредит
– мәселелерге бірегей жауапты басқаруды реттеуге болатын мәселелерді тұжырымдаңыз, дамытыңыз,
табуы,
жыл (жоғары білім негізінде). жалпы
айқындаңыз және тұжырымдаңыз. еңбек сыйымдылығының
жоспарлаңыз, 30
жобалаңыз,
– бөліктерді бүтіндікке біріктіру - Энергетиканы басқарудың академиялық сағатына сәйкес.
кешенді құрылымдаңыз, т.б.
қабілеттілігі. мәселелерін шешуді ауызша және
жазбаша түрде ұсыныңыз.
- 1917 жылғы революцияның себептері
мен салдарларын талдап
қорытындылаңыз.
ДОКТОРАНТУРА
Оқу материалдарын меңгеру Аталмыш деңгей жетістіктерін Сұрақтарда қолданылатын
деңгейі анықтаудағы тапсырмалар түйінді сөздер
(сұрақтар)
1 2 3
Талдау : Мысалы: Қолданылатын етістіктер:
– ашық мәселені шешуі, - Қоғамның неге белгілі әрекеттерді мәлімет жинақтаңыз,
– ақпаратты құраушыларға заңға қайшы деп санауын талдаңыз; таптастырыңыз
ажырату қабілеттілігі, өзара - Электронды бизнестің әртүрлі (классификациялаңыз),
байланыстар мен идеяны іздеу моделдерін сәйкес қойыңыз және тармақшалардағы элементтерді
(ұйымдастырушылық салыстырыңыз; белгілеңіз, элементтер арасындағы
құрылымды түсіну). - Энергияны түрлендіру үдерістерінің байланыстар мен деректердің және
экологиялық және экономикалық салдарлар арасындағы
салдарларын талқылаңыз. қайшылықтарды реттеңіз, сүйенетін
негіздерді айқындаңыз және т.б.

Жинақтау: - Шешім көмегімен энергетиканы біріктіріңіз, жобасын жасаңыз,
мәселелерге бірегей жауапты басқаруды реттеуге болатын тұжырымдаңыз, дамытыңыз,
табуы, мәселелерді айқындаңыз және жоспарлаңыз, жобалаңыз,
– бөліктерді бүтіндікке біріктіру тұжырымдаңыз. құрылымдаңыз, т.б.
қабілеттілігі - Энергетиканы басқарудың кешенді
мәселелерін шешуді ауызша және
жазбаша түрде ұсыныңыз.
- 1917 жылғы революцияның
себептері мен салдарларын талдап
қорытындылаңыз.
ДОКТОРАНТУРА (ЖАЛҒАСЫ)

Бағалау: Мысалы: Қолданылатын етістіктер:
– берік білімдерге - Тәжірибелі оқытушылардың сыни пікіріңіз, шектеуліліктер
негізделген сыни пікір кәсіби шеберлікке қосқан мен артықшылықтар туралы
айтуы; үлесінің түйінді саласына баға тұжырымдаңыз, нәтиже
– аталмыш нақты мақсат беріңіз. шығарыңыз және т.б.
үшін материалдың
құндылығы туралы
талқылау қабілеттілігі.
ЕМТИХАНДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ТӘРТІБІ

1. Емтихан сұрақтарын дербес жүктемеге сәйкес пән оқытушысы
құрастырады және кафедра мәжілісінде талқыланады, факультеттің
оқу-әдістемелік кеңесінде бекітіледі.
2. Кафедра бойынша оқу-әдістемелік бірлестігінің жетекшісі декан
қолымен бекітілген мамандық бойынша емтихан сұрақтарының
тізбесін қағаз және электронды нұсқада сапа және мониторинг
бөліміне тапсырады.
3. Бөлім әдіскерлері емтихан билеттерін құрастырып, мөрлейді және
арнайы конвертке салады. Конверттің ішінде емтихан билеттері және
қатысу парақшасы салынады.
4. Емтихан басталардан 15 минут бұрын конверттерді емтихан ПО
құрамынан жасақталған әр аудиториядағы кезекшілерге таратады.
5. Кезекші оқытушы конфертерді қабылдап алып студенттерге таратады.
6. Қатысу ведомосіне әрбір студент қол қояды.
7. Емтиханға берілетін уақыт (1 сағат) аяқталғаннан кейін, кезекші
оқытушылар емтихан жұмыстарын жинап алып, шифрлеу үшін оқу-
әдістемелік және қашықтан оқыту орталығына қызметкерлеріне өткізеді.
8. Орталық қызметкерлері конверттерді қабылдап алып, шифрлейді.
Шифрленген жұмыстарды пән оқытушыларына тексеруге береді.
9. Жұмыстарды тексеру үшін арнайы аудитория белгіленіп, пән
оқытушылары жазбаша жұмыстарын тексереді.
10. Пән оқытушылары тексерілген жұмыстарды конфертке салып, оқу-
әдістемелік және қашықтан оқыту орталығына қызметкерлеріне өткізеді.
11. Орталық қызметкерлері қайтадан дешифрлау жұмыстарын жүргізеді.
Қатысу ведомосіндегі студенттің тұсына тиісті балын қояды.
12. Қатысу ведомостері оқытушыларға таратылып, Univer жүйесіне әр
оқытушы өзі енгізеді.
Ведомость үлгісі

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

Факультет: Шетел тілдері
Мамандығы: 5В020700- Аударма ісі Курс: 2 , Семестр: 4

Пән атауы: Елтану
Пән оқытушысы _______________________________231, күні, уақыты: 09:00

№ Білім алушының аты-жөні Білім алушының Жазбаша Емтихан
кіргені туралы жұмыс шифры нәтижесі
қолы

1. Жамалбек Перизат Нұрланқызы
1. Оралова Айсана Талғатқызы

Кезекші оқытушының аты-жөні, қолы
Орталық қызметкерінің аты-жөні, қолы
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Емтихан тапсырмалары
Құрастыру Қорытынды аттестаттау тапсырмаларына қойылатын талаптар
Бағалаудың алты қағидасы
Емтихан алушының қолы
ПРОЦЕСІНІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
Машинамен тексеру
ТІЛ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТІЛГЕ
Университеттегі кураторлар жұмысы
Бақылау әдістері
Тәрбие жұмысының ерекшеліктері
Пәндер