Жағымсыз мінез - құлық формалары, оларды алдын алу және жеңу




Презентация қосу
Жағымсыз мінез-құлық
формалары, оларды алдын алу
және жеңу.
Баланың өмір жағдайына көңіл бөлу керек. Мысалы,
-бала отбасындағы екінші баланың пайда болуына байланысты жат қылықтар
көрсете бастайды,
-сондай-ақ мектеп ауыстыру дәрежесінде тәуелділік, мазасыздану сезімі пайда
болады. Ата-аналарға негізгі көңіл бөлу керек нәрсе — көп балаларда мұндай стресс
эмоционалды үйлеспеушілікті зерттеген зерттеушілер пікірін талдау нәтижесінде
оқушылардың эмоционалды үйлеспеуіне әсер ететін негізгі факторларды анықтадық.
Олар:
•Биологиялық ерекшеліктер
•Әлеуметтік орда.
Осы факторлар бойынша, А.Бек жүргізген зерттеулер эмоционалды
үйлеспеушілікке әсер ететін факторлар қиындықтар жүйге келтірілген және олар
біртіндеп балалардың мінез-құлқындағы тұрақсыздыққа алып келеді деп көрсеткен.
Жасөспірімдердің балалық шақтан ересек өмірге өту кезеңіндегі заңдылықтарды
орыс ғалымы А. Петровский төмендегідей қағидалар арқылы көрсеткен:
•жасөспірімнің өзіндік ерекшелігі бейімделу кезеңінде жеткізген нәтижелерімен
және және оны жүзеге асыруда айқындалады;
жасөспірім өзінің қабілеттерін, мүмкіншіліктерін өз қатарының ортасында
көрсетуге тырысады
Жасөспірімдер өмірінде өзгермелі кезеңдері болады. Соның бірі, бастысы ең ауыр
болып келетіні – жасөспірімдік кезеңі. Бұл уақытта адам 15-18 жас аралығында
жасөспірім бала емес, бірақ әлі ересек адам да болмайды. Бұл жас — жасөспірімдердің
есеюіне, төмендегі факторлардың қоршаған ортаға қарай бейімделіп, қылмыстық жолға
түсуіне әсері көп болады.
Балалар агрессиясының себептерінің үш негізгі
көзі:
Біріншіден, бала өсіп келе жатқан отбасының өзі агрессивті мінез-құлыққа
бейім болуы және осындай көріністі бала санасында берік орнықтыруы мүмкін.
Кейбір ата-аналар екіжүзділікке бейім болады, сөз жүзінде олар балаларында
агрессияның байқалуына қарсы, оларды қайырымды әрі жуас етіп тәрбиелегісі
келеді, сонымен бірге олар төбелеске қорықпай кірісіп кету немесе басқа да
жымысқы жолдармен мәжбүрлеу арқылы құрдастарымен арасындағы
проблемасын өзі шешуге тырысқан балаларына сүйсініс танытады.
Екіншіден, балалар агрессияшыл мінез-құлыққа құрдастарымен қарым-
қатынасы барысында үйренуі мүмкін. Мектепке дейінгі жастағы балалардың
көпшілігі үшін күш басымдығына табыну үлкен орын алады, әсіресе ұлдар
балалар қоғамдастығынгда демократиялық деп атауға келмейтін қасиетке ие
болуды армандайды. Демек, кім күшті болса, ол бәрін де жасай алады –
балабақша сәбилерін бақылағанда көруге болатын принцип осындай.
Үшіншіден, агрессиялылыққа үйрететін үлгі шынайы адамдар емес,
шығармашылық туындылары да болуы мүмкін. Теледидар, монитор
экрандары мен кітап беттеріндегі агрессия мен зорлық – зомбылық кішкентай
көрермендерді кез келген уақытта құрылымсыз, қатал, бірақ жанжалды
шешудің өте тиімді тәсіліне бой ұруға жетелейтіні күмәнсіз нәрсе. Сондықтан
да балаңыздың не көріп, не оқып, қалай ойнайтынына назар аударған артық
болмайды.
Тұлғаның дамуына әсер ететін 3 негізгі фактор:

тұғымқуалау қоршаған
шылық орта

тәрбие
1 Жаттығу.
“Менің бойымдағы қасиеттерім”

Бойымдағы жағымды Бойымдағы жағымсыз
қасиеттерім қасиеттерім
2. «Менің жетістіктерім” әдістемесі
3. Жаттығу.
“Менің арманым”
4. Жаттығу.
“Комплимент хаты”

Ұқсас жұмыстар
Девиантты мінез - құлық
Девиантты мінез - құлықтың қалыптасу кезеңдері
Девиантты мінез - құлық психологиясына қысқаша сипаттама
“Девиантты мінез-құлықты баллармен педагогикалық жұмыс”
Психологиялық факторлар
ӘЛЕУМЕТТІК ДЕВИАЦИЯ
БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ
ӘЛЕУМЕТТІК ДЕВИАЦИЯ ТУРАЛЫ
Девиантты мінез - құлықтың себептері
Позитивті ойлау
Пәндер