Коммуникативтік құзіреттілік




Презентация қосу
Қазіргі білім берудің дамуындағы
негізгі тенденциялар
Жоспар
1. Білім беру жүйесіндегі негізгі үдерістер
2. Дамыған елдердегі білім беру жүйесі
3. Қзақастандағы үздіксіз білім беру жүйесі
Білім беру жүйесіндегі өзгерістерге негізделген әлемдік
дамудың негізгі үрдістері мыналар болып табылады:

• қоғам дамуының қарқындылығы;
• постиндустриалдық, ақпараттық қоғамға көшу,
• мәдениаралық өзара қатынас ауқымының кеңеюі;
• қоғамның демократиялануы;
• экономиканың қарқынды дамуы,
• бәсекелестіктің өсуі;
• адам капиталы мәнінің артуы;
• білім беру философиясы мен әдіснаманың жаңаруы,
• білім беру мазмұнын құру әдістерінің өзгеруі,
• білім беру мазмұнындағы жетілдірілген моделдердің жасалуы,
• білім беруді басқарудың тиімді тәсілдерін іздестіру,
• жаңа білім технологияларының енгізілуі
Дамыған елдердің білім беру жүйесінде төмендегідей
тенденциялар байқалып отыр:
- оқытудың дәстүрлі өнімсіз стилін ығыстырып,
оқушылдың танымдық белсенділігі мен өзіндік
ойлауын қамтамасыз ететін жаңа дамытушы,
сындарлы білім беру моделіне көшуі;
- терең және белсенді кәсіби бағдар берудің ерте
жастан басталуы;
- оқушы жастарға азаматтық-патриоттық, рухани-
адамгершілік, көпмәдениеттілік, денсаулық сақтау
және экологиялық тәрбие беру рөлінің күшейтілуі;
- білім ұйымдарының оқушыны әлеуметтендірудегі
рөлінің артуы.
Білім беруді жаңарту жүйесін қолдайтын нақты
қадамдар жасалды.

Білім сапасын бағалау критерийлерін
әзірлеу жөнінде жұмыстар

Мемлекеттік жалпыға міндетті білім
стандарттарының әзірлену және енгізілуі

Кредиттік технология негізіндегі үш
сатылы жоғары білім моделінің енгізілуі,
Қазақстанның білім беру жүйесінің даму деңгейіне кері ықпал ететін мынадай
факторларды алып отыр:

-Білім мазмұнының оқушының оқуға қызығушылығын төмендететін және
денсаулығына кері ықпал ететін ақпараттық сипатының басымдығы.

- Орта білім беру жүйесінде диагностикалық мақсаттылықтың болмауы.
-Білім берудің жеке тұлғаның дамуына емес, формальды нәтижелерге
бағдарлануы;

-Оқу жетістіктерін бағалауда оқушыны қызықтырмайтын, шынайылықты
қамтамасыз етпейтін және қиындық тудыратын жағдайға душар ететін жүйенің
сақталуы.

- Жасөспірімдердің тұлғалық, азаматтық және адамгершілік қасиеттерінің
жеткілікті дамымауы, өзін-өзі кәсіби анықтау мотивтерінің болмауы, өзіндік
қызығушылығы мен өмірлік жоспарын сезіну деңгейінің төмендігі
Білім берудің күтілетін нәтижелері белгіленген мақсатқа сәйкес мектеп түлегінің
негізгі құзырлылығы төмендегіше анықталды:

1. Құндылықты-бағдарлы құзыреттілік
2. Мәдениеттанымдық құзіреттілік
3. Когнитивтік құзіреттілік
4. Коммуникативтік құзіреттілік
5. Ақпараттық-технологиялық құзіреттілік
6. Әлеуметтік өзара қарым-қатынас құзіреттілігі
7. Тұлғалық өзін-өзі дамыту құзіреттілік
Мектеп қабырғасындағы оқушылардың алған білімдері
жоғарғы оқу орындарындағы кәсіптік дайындық – маманның
өз жұмысына деген шеберлігін қалыптастыруға үлкен
ықпалын тигізеді. Жоғарғы оқу орындарында студенттердің
өзіндік ізденістері үздіксіз білімнің бір бөлігі. Кәсіптік білім –
әрбір жанның қызмет саласында өз шеберлігін жетілдіруі,
білімін шыңдап отыруы, сондықтан ол өмір бойы үздіксіз
жүргізілуі тиіс.
Үздіксіз білім алу нәтижесінде білім алушы бірқатар мүмкіндіктерге ие бола алады:
•өз бетімен білім алу мүмкіндігі;
•сапалы білімге қол жеткізуі;-
•білім алушының танымдық ой-өрісінің дамуы
•қызмет саласында әрбір жанның өз шеберлігін жетілдіруі
•өз мамандықтарын қайта өзгерте алатындай жағдай жасауы;
•Психологиялық - педагогикалық:
•жеке адамның қабілет ерекшеліктерін ескере отырып, жан-жақты толық дамуына;
•психологиялық кедергілер мен проблемаларды ашу;
•ауызша сөйлеу кемшіліктерін жою;экономикалық:
• уақытты тиімді пайдалану;
•шығыс көздерін азайту(оқу материалдарына кететін шығын, көлік шығындары,
қағаздармен жұмыс жүргізу т.с.с);
Үздіксіз білім беру жүйесінің негізгі құралы - виртуалды білім кеңістігін құруға
мүмкіндік беріп отырған Интернет жүйесі.
Назарларыңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық құзіреттілік
Жас тәрбиешінің педагогикалық технологиясы
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайлы ақпарат
Әдістемелік кабинет жұмысын ұйымдастыру
МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы
Қазіргі замандағы музыка мұғалімі, атқаратын қызметтері, мұғалімнің құзіреттілігі
Педагогикалық құзыреттілік туралы түсінік
Құзіреттілік
Білім берудің тенденциялары
Пәндер