Мұғалімнің шеберлігі педагогикалық мамандық негізінде басқара білу




Презентация қосу
Педагогикалық іс-әрекет және оның
құрылымы туралы түсінік
Жоспар:

1. Педагогикалық іс-әрекеттің мәні

3. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы
4. Педагогикалық іс-әрекеттің мотивациясы
5. Педагогикалық іс-әрекеттің мақсаты
6. Оқытушы іс-әрекетінің мазмұны
Педагогикалық іс-әрекет дегеніміз - мұғалімнің оқу-тәрбие істерін нәтижеге жеткізетін әрекеттер құрылымы.
Мұғалімнің шеберлігі педагогикалық мамандық негізінде басқара білу. Педагогикалық іс-
әрекеттер мынандай құрылымдардан тұрады: іс-әрекет мақсаты, іс-әрекет объектісі, іс-әрекет субъектісі, іс-
әрекет құралы. Аталған іс-әрекет құрылымдары бір-бірімен байланысты комплексті жүзеге асырылып, іс-
әрекеттің компоненттері де болады. Осы аталған іс-әрекеттер компоненттері де болып табылатын іс-
әрекеттер мақсаты, объектісі, субъектісі және іс-әрекет құралдарын жеке-жеке алып қарайтын болсақ: іс-
әрекет мақсаты – жас ұрпақты жан-жақты тәрбиелеуді көздейді. Жан-жақты
тәрбиелеу тәрбие жұмысын комплекс жүзеге асыруы қажет етеді. Комплесті жүргізу адамгершілік,
еңбек, эстетикалық, дене, экономикалық, экология, ақыл-ой тәрбиелерін тұтас бір-бірімен ұштастыра жүргізу
болып табылады. Тәрбие жұмысын комплексті жүргізу тәрбиеленушінің санасына да, мінез-құлқына да,
олардың тіршілік қызметіне де бір мерзімде ықпал жасауға мүмкіндік береді. Жеке адамды жан-жақты
дамыту жас ұрпақтың тіршілік қызметінің алуан түрлі:өндірістік, қоғамдық саяси, рухани адамгершілік
салаларында барлық қабілет дарындарын дамытуды қарастырады.
Педагогикалық іс-әрекеттер мынандай құрылымдардан
тұрады:

Іс-әрекет субъектісі
Іс-әрекет мақсаты
Іс-әрекет объектісі
Іс-әрекет құралы
Мотивация – бұл жеке тұлғаны немесе топты ішкі немесе сыртқы әсерлер
ықпалнан өз қажеттіліктерін қанағаттандыру және ұыймның мақсатына жету
процессі .

Мотивацияның негізгі міндеттері:

● Әр жұмыскерде жұмыс процессінде мотивация мағнасы құрылу;

• Жұсыкерлер мен бастықты фирмаішіндегі негізгі психологиялық әнгімелесуге үйрету;

• Әр бастықта қазіргі мотивациялық әдістерімен жұмыскерлерді басқару пайда болу.

Бұл міндеттерді шешу үшін анализ қажет:
• Ұйымдағы мотивация процессі
• Индивидуалды және топтық мотивация
• Нарықтағы адам мотивация іс-әрекетінің өзгеруі
Педагогикалық іс-әрекеттің мақсаты
Педагогтың кәсіби іс-әрекетінің мақсаты: қазіргі кезде «Адамға лайық өмір құра
алатын тұлға» мақсат жолындағы саты, мақсатты бағытталған іс-әрекеттің аралық
нәтижесі (9-сұлбаны қараңыз) ретінде келтірілетін тәрбие мақсаты болып табылады.
Мақсаттың жалпы сипаттамасы педагогқа оны жағдайлардың әркелкі келулерінде жүзеге
асырып, одан аса жоғары кәсіпқойлық пен асқан педагогикалық шеберлікті талап етеді.
Мақсатқа жету біз бен мақсаттың бір бөлігі ретінде түсінетін пайда болған есептерді
шешуге бағытталған іс-әрекетте жүзеге асырылады.
Педагогикалық іс-әрекеттің жүзеге асырылуы тәрбие беру ортасын құру,
тәрбиеленушілер іс-әрекетін ұйымдастыру, тәрбиелеу ұжымын құру, жеке тұлға дамуы
секілді әлеуметтік мәселелерді шешумен байланысты. Педагогикалық іс-әрекеттің
мақсаты – тек тарихи емес, сондай-ақ динамикалық құбылыс. Қоғам дамуының
объективті тенденцияларының шағылуы ретінде пайда болып педагогикалық іс-әрекеттің
мазмұны, формалары мен әдістерін қоғам қажеттілііктеріне келтіре отырып, ол жоғары
мақсат – тұлғаның өзімен және қоршаған ортамен үйлесімді дамуына сатылы жылжу
программасына келтіріледі.
Оқытушы іс-әрекетінің мазмұны
Оқытушылық іс-әрекеттің мазмұны дамудың негізі мен шарты болатын
пәндік әлеуметтік-мәдени тәжірибені меңгеруге бағытталған оқушылардың
оқу іс-әрекетін ұйымдастыру үрдісі мен өзінің іс-әрекетін ұйымдастыру үрдісі
болып келеді.
Оқытушы іс-әрекетінің құралдары:
- негізі мен көмегімен оқушылар тезаурусы құрылатын ғылыми (теориялық
және эмпирикалық) білім;
- білімдерді тасымалдаушылар ретінде оқулықтар мәтіндері немесе оқытушы
ұйымдастырған оқушының бақылауы кезінде (лабораториялық, тәжірибелік
сабақтар, алаң тәжірибесінде) алынатын, меңгерілетін пәндік шындықтың
фактілері, заңдылықтары, қасиеттері бола алады;
- қосымша құралдар ретінде техникалық, компьютерлік, графикалық және т.б.
келтіріледі.
Назарларыңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі ұстаз бейнесі
Мұғалімнің зерттеушілік қабілеті. Оқу-тәрбие үдерісі,нәтижесінің шарты
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘДЕП, МҰҒАЛІМНІҢ ЭТИКАСЫ ЖӘНЕ МӘДЕНИЕТІ
Бастауыш мұғалімі қандай болуы керек?
Педагогикалық шеберлік компоненттері
Қарым қатынасты меңгеру
Педагогикалық қарым қатынасты ұйымдастыру
Педагогикалық қатынас ерекшелігі
МҰҒАЛІМ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ЫҚПАЛЫ
Мұғалімнің құзыреттілігі
Пәндер