ЖББОМ КММ




Презентация қосу
1

ҚАЗАҚСТАН
РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ
ОРТА БІЛІМ МАЗМҰНЫН
ЖАҢАРТУ
.
Біз 19 ғасырдың білім беру ортасымен,
20 ғасырдың мұғалімдерімен,
21 ғасырдың дағдыларын үйретуге тырысудамыз.

2012 жылғы мұғалім мамандығының
халықаралық саммитінің есебі
Еңбек қызметін ұйымдастырудағы
өзгерістер
«Өмір бойы бір мамандық» тәсілінің өзектілігі жоқ
Еңбек нарығының қарқынды дамуы жағдайында кәсіби дағдыларға қойылатын талаптардың
тез өзгеруі (еңбекті автоматтандыруға және жаңашылдықтардың пайда болуына байланысты
бірқатар мамандықтарға қажеттіліктердің жоқтығы).
Барлық деңгейде жоғары білікті мамандарға сұраныстың артуы ( бірақ, белгілі бір салаларда
жоғары білікті мамандардың артық болуы мүмкін).

Түрлі мүдделі тараптардың Еңбек қызметі ХХІ ғасырда сауатсыз адам
жобалау қызметі мен неғұрлым аз әрі деп оқып, жаза
ынтымақтастығы негізінде стандартты,
жұмыстардың бір арнаға қайталамалы бола алмайтындарды емес,
тоғысуы артады түседі, еңбек оқығысы келмейтін, оқуды
міндеттері азайып,
«үлгі бойынша» аяқтамайтын әрі қайта
Еңбек қызметінің түрлері
көбейеді, оның негізінде желілік
шешілуі мүмкін оқымайтын адамдарды
өзара іс-қимыл дағдылары айтатын боламыз. 2
қамтылады
Элвин Тоффлер,
Дереккөз: Финляндияның Кәсіпкерлер одағы, 2012; ЭЫДҰ, 2012 американдық философ
Танымдық дағдылар Танымдық емес дағдылар

4 Танымдық базалық дағдылар: Әлеуметтілігі және ұстай білуі:
Оқу және жазу дағдысы; Адамдармен жұмыс істей білу;
Санау дағдысы; Көшбасшылық қасиеті;
Шет тілдерін білуі. Өз бетінше жұмыс істеу қабілеті;
Басқалармен ынтымақтасу қабілеті.

Танымдық жоғары деңгей: Мінез-құлық сипаты (үлкен бестік):
Стандартты емес шешім, стандартты емес Адалдық (жұмысқа байыпты қарау, еңбексүйгіштік,
әрекет қабылдау қабілеті; тиімді жұмыс істеу);
Жұмыста туындаған проблемаларды шеше Эмоциональдық тұрақтылығы (босаңсу,
білу; күйзеліске шыдауы, ұсақ-түйекке мән бермеуі) ;
Жұмысты жоспарлай білу (өзінің және Жанжал шығармауы (адамдарды кешіре білу, көңіл
аудару, қайырымды, әдепті);
қажет болған жағдайда басқаның).
Эстраверттік (әңгімешіл, қайсар, достас, ортақшыл);
Жаңа идеяларға ашықтылығы (бірегейшіл, жаңа
идеялары көп, белсенді пайымдаулары бар).

Жұмысқа қатысты кәсіби дағдылары
Мектепті өзгерту керек пе?

Жаһандық өркениет туындады.
Арақашықтық енді жоқ – бәсекелестік жаһандық сипатқа ие
болуда.
Тартылыс ортасы Еуропадан Азияға ауысып жатыр.
Әлемнің әл-қуатын бөлісу қай жерде білім беру жүйесі табысты
болса тікелей соған тәуелді болады.
Талантты адамдарға әлемдік сұраныс артып келеді. Біліктілігі
жоқ еңбекке сұраныс азая түсуде.
Білім деңгейі жоғары болған сайын, экономикалық көрсеткіш
те жоғары болмақ.
Қазіргі сандық коммуникациялар өте қарапайым, тіпті 2 жасқа
дейінгі әрбір үшінші бала да мобильдік құрылғыларды қолдана
алады.
Оқу Бағалау Мұғалімдерд
бағдарлама- жүйесі і даярлау
лары жүйесі
Сингапурдегі мұғалімдерді
іріктеудің тиімді жүйесі
• Базалық біліктілігінің болуын тексеру:
Байқау болашақ мұғалімдер мектепті үздік бітірушілердің 30%-на
кіруі тиіс; сабақ беру және балалармен жұмыс істей білу
ықыласын дәлелдеп көрстеуі керек.

6 үміткердің
• Сауаттылықты тексеру: 1-і ғана
Тестілер, болашақ мұғалімдер сауаттылық деңгейі бойынша жоғары
мектепке
тексерулер көрсеткішке жетуі тиіс, өйткені зерттеу мәліметтері
көрсеткендей, мұғалімнің сауаттылық деңгейі басқа нәрселерден жұмысқа
гөрі балалардың нәтижелі болуына зор әсер етеді. қабылданады
(барлық
• Мақсатын, қабілеті мен жеке қасиетін тексеру : сатыдағы
Сұхбат үш тәжірибелі директордан құралған комиссия жүргізеді;
Жұмысқа қатысты практикалық тапсырмалар түрінде де болуы
нәтижелері
мүмкін. бойынша)
• Мақсатын, қабілеті мен жеке қасиетін тексеру :
Мони- болашақ мұғалімдерге оларды бастапқы даярлау кезінде
торинг мониторинг жүргізіледі; талаптарға сәйкес келмейтін
үміткерлердің шығарылады.

Source: Ministry of Education (Singapore)
Білім мазмұнын фрагментарлық жаңарту
МЖМБС Енгізілген өзгерістердің мазмұны
ҚР МЖМБС, 2002ж. Вариативтік (мектептік) компонентке 10-11 сыныптарға «Этика
(ҚР БҒМ 2002 ж. және психология» жаңа пәні енгізілді.
24 қыркүйектегі
№693 бұйрығы)
ҚР МЖМБС, 2010ж. Оқуға енгізілді:
(ҚР БҒМ 2010 ж. 1. Инварианттық компонентке «Өзін-өзі тану» пәні (1 сыныптан
9 маусымдағы бастап 11 сыныпқа 1 сағат)
№367 бұйрығы) 2. Вариативтік бөлімге екінші жартыжылдықтан бастап 9 сыныпқа
1 сағат «Дінтану негіздері» курсы.
Пән бойынша сағат санын көбейту
Вариативтік компонент есебінен орыс тілінде оқытатын
мектептердің 10-11 сыныптарына 2 сағат «Қазақ тілі» пәні;
2011 -2012 оқу 1. 2010-2011 оқу жылдары оқытудың базалық берілген деңгейі
жылғы ҚР анықталған тілдерді игерудің деңгейлі моделі (ҚР БҒМ 09.07.2010
МЖМБС 2010 ж. №367 бұйрығы);
2. 1-3 сыныптарда «Экономика негіздері және қаржы сауаттылығы»
кіріктірілген курсы енгізілді.
Білім мазмұнын фрагментарлық жаңарту
МЖМБС Енгізілген өзгерістердің мазмұны

ҚР МЖМБС, 2012ж., 1.Пәнді оқу енгізілді
ҚР Үкіметінің «Информатика» 5-6 сыныптарға;
2012 ж. 23 тамыздағы 2. Пән бойынша сағаттар саны көбейді:
№1080 қаулысымен - «Математика» 5-9 сыныптарға;
бекітілген және - «География» 6 сыныптан бастап (0,5 сағат)
қолданысқа -«Биология» 6 сыынптан бастап (0,5 сағат)
енгізілген. 3. Пән бойынша сағаттар саны қысқартылды:
- «Химия» 8 сыныпта (1 сағат)
- «Дүниежүзі тарихы» 6-9 сыныптарда (0,5 сағат)
- «Технология» 1-11 сыныптарда (1 сағат)
- «Қазақ тілі» орыс тілінде оқытатын мектептердің 5-9 сыныптарында 2 сағат, ал 2014
жылдың қаңтарынан бастап қайтадан 1 сағатқа көбейтілді.
2013 -2014 оқу жылғы Оқуға енгізілді:
ҚР МЖМБС 2012 ж. 1. «Шет тілі» пәні 1 сыныпқа;
2. «Жол қозғалысы ережесі» курсы 1-4 сыныптарға, мазмұны ана тілі, музыка,
бейнелеу өнері, технология және сынып сағаты оқу курстарының аясында іске
асырылады;
3. «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» курсы 1-4 сыныптарға, «Дүниетану» пәні аясында
іске асырылады;
4. Таңдауы бойынша мына курстарға кіріспе ұсынылады:
- «Өлкетану» (7-сынып)
- «Алаштану» (9-сынып)
- «Абайтану» (9-11 сыныптар) ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі
№115 бұйрығымен бекітілген оқу бағдарламалары бойынша мектептің өз таңдауына
қарай.
Білім мазмұнын фрагментарлық
жаңарту
Осылайша, жаңа пәндерді, курстарды, инновациялық идеяларды
фрагментарлық енгізу ескі білім мазмұнына жүктеледі, бұл оқу
үдерісін артық жүктеуге, интенсификацияға және дайын
ақпараттың үлкен көлемін беруге әкеледі.
Мұндайда, барлық осы енгізілген фрагментарлық өзгерістер
дәстүрлі білімді орталықтандыру тәсіліне негізделеді, ол
оқытудың күтілетін нәтижелеріне емес, білім мазмұны базасына
жинақталады.

ТҮБЕГЕЙЛІ ЖҮЙЕЛІ ЖАҢАРТУ ҚАЖЕТ
Білім беру ұйымдарының қағидаттары
Қазақстан Сингапур
Сингапур мектептеріндегі сыныптарда оқушылар саны оқытудың
Сыныптағы оқушылар аз болған сайын, тәртіп те сапасына тікелей тәуелді болмайды, онда 40 адам оқи береді. Барлық
жақсы болады, әрі оқыту оңай, білім сапасы өсе мәселе кеңістікті ұйымдастыра білуде, топтардың жұмысы мен осы
түседі. жұмысты құрылымдық жағынан ұйымдастыру, мұғалімдердің дұрыс
нұсқаулықтарын жасауы.
Мұғалім өзінің белсенділігінің барлық уақыты бойы күшін сыныптағы
Мұғалімнің сыныптағы белсенділігіне бөлінген стратегияға, менеджментке, жұмысты ұйымдастыруға жұмсауы тиіс
уақыттың көп бөлігі ақпаратты таратуға бөлінуі (орналастыру, нұсқаулықтар беру, уақытты белгілеу және с.с.).
тиіс. Мұндайда ақпарат көзі балалардың өздері, Интернет, оқу құралдары,
миға шабуыл нәтижелері және т.б. болып табылады.
Оқушылар партада екеуден отыруы тиіс, Оқушыларды неғұрлым тиімді орналастыру – топта үстелге төрт
оқушыларды беті мұғалімге қарауы керек, адамнан отырғызу.
оқушылар мұғалімге көп қараған сайын жақсы Топта мұғалімнің нақты бақылауымен, оның нұсқау беруіне сәйкес
тыңдайды, білім алу сапасы да жоғары болады. жұмыс жүруі тиіс.
Мұғалім – сабақта ақпараттың көзі, ол алдын ала
Оқытудың алынған нәтижелері әрқашанда болжанбайды,
сабаққа тиянақты дайындалады, не айтатынын,
құрылымдалмайды.
неге үйрететінін ойланып алады. Сабақ әрқашанда
Одан шығар жол күтпеген жағдайды болуы мүмкін.
нақты жоспар бойынша өтеді.
Сыныптағы жағдай, көрнекі материал, қабырғадағы безендірулер әр
Сыныптағы ахуал академиялық қалыпта болуы
сабақ сайын өзгеруі тиіс, қарым-қатынас жасауды, сын тұрғысынан
тиіс, қабырғада қойылған барлық ақпараттар
ойлауды дамыту «ұшқын ату» сипатында болуы керек.
эстетикалық әрі логикалы түрде орналасады,
(яғни, ғалымдардың барлық портретін алып тастау керек, 20 жыл бойы
белгіленген формулалар, постулаттар, идеялар
жинақтаған қиындылары бар папканы лақтыру, қабырғадағы көрнекі
оқушыларға жан-жақты жеткізілуі тиіс.
құралдарды алып тастау – оны флип-чартпен ауыстыру.
Білім беру ұйымдарының қағидаттары
Қазақстан Сингапур
Сабақ белгіленген оқулық бойынша бір пәннің,
Сабақ – пәнаралық, проблемалық, ресурстары әртүрлі.
бір тақырыбы аясында өткізіледі.
Басқа орынға отыра беруге болады, топтарға ауыса береді, жағдайды
Сыныпта жүру, сыныптан шығып кету – мұғалімді
өзгерте береді, сыныптан кіріп-шыға береді, жағдай «үшінші
сыйламаудың, тәртіпсіздіктің белгісі.
мұғалім» ретінде қалыптасқан.
Сабақтың таңдап алынған материалы сенімді,
Сабақтағы материал «саржағал баспасөздегі» мақалалар болуы да
бекітілген педагогикалық дереккөздерден алынған
мүмкін.
академиялық болуы тиіс.
Алдын ала ұйымдастыру бойынша топта жұмыс істеу көп уақыт пен
күш-жігер жұмсауды талап етеді. Ол менеджментсіз «қоқысқа»
Сыныптағы топтық жұмысты ұйымдастыру үшін
айналады, өйткені кей кезде топтағы төр адамның бәрінің жұмыс
балаларды топ бойынша орналастырып, тапсырма
істеп отырғанын бақылау да қиынға соғады, олардың не айтып
беру жеткілікті.
жатқанын біле алмайсың, сондықтан бұл үшін де арнайы стратегия
керек.
Мұғалімнің дамуы 45 минуттық сабақ аясында оқушылардың
Мұғалімнің кәсіби дамуы оқушыларға қатысты емес, дамуымен бірге бірдей жүзеге асады, ерекшелігі, мұғалім неге
оны арнайы мекемелерде, жоспарлы түрде бес оқушыдан асып түседі, - бұл стратегиялық білім, сыныпты басқару
жылда бір рет жүзеге асырады. (classroommanagement), оқыту технологиясын білу.

Мұғалім дәстүрлі түрде оқушыдан көп біледі,
Оқушылар жақсы бірдеңені мұғалімдерден де тез игеріп алады.
сондықтан да оқушыларға бұл туралы айта отырып,
Мұғалім олардың артық білгендеріне таласпауы тиіс.
оларға білімін таратады.
Ойлану, яғни, ыңғайсыз сұрақтар қою – сабақ Сабақта әрқашанда ойланып отыру керек, сын тұрғысынан ойлану
барысында жақсы үлгі болып табылмайды. керек. Кез келген сұрақты қоя беруіне болады.
Білім мазмұнын жаңартуды болжау
Білім берудің құнды мәнін арттырудың арқасында оқушы мынаны үйренеді:
• Отан алдындағы өз міндеттерін орындау үшін және Қазақстанның дамуына үлес

қосу мақсатында жауапты болуды, белсенді азаматтық ұстанымын көрсетуді;
• қоғамдық өмірде сенімді шешім қабылдауда және оны жасауға қатысуда

шығармашыл болуды әрі сын тұрғысынан ойлай білуді, өзгерістерге икемділікті
және дайын болуын көрсетуді;
• ұжымда, кез келген ортада ақпараттық-коммуникациялық құралдарды қолдана

отырып, жұмыс істеу мақсатында коммуникативті болуды;
• қоршаған ортаның шынайылығын объективті түрде көрсету үшін мәдениет пен

пікірлерге сыйластық танытуды;
• өзіңе және басқаларға сыйластықпен қарау үшін достық ниетте және қамқоршы

болуды;
• кез келген өмірлік жағдайда өзіңнің танымдық үдерісіңді өзің реттеуге және өзіңнің

мансабыңның өсуі үшін өмір бойы оқуға дайын болуды.
Білім мазмұнын жаңартудың
өзіндік ерекшеліктері
құндылықтарды анықтау, бұл маңызды өмірлік бағдар;
жаратылыстану-математикалық циклындағы пәндердің мәнін
күшейту;
үштілдік білім беруді ұйымдастыру;
бағалаудың критериалдық жүйесін қолдану;
жобалау-зерттеу қызметі үшін жағдайлар жасау;
оқудағы және өмірлік міндеттерді шешуде алынған білімді
қолданудағы оқушылардың бағдары;
пәндердің ықпалдастығы және жаңа пәндерді енгізу;
жоғары мектепте жоғары оқу орындарына дайындауға
мақсатты бағыттау.
Жаңартылған оқу бағдарламаларының ерекшеліктері

Коммуникативті оқыту ұстанымы:
тілдік дағдыларды дамыту
ТЫҢДАЛЫМ

ОҚЫЛЫ АЙТЫЛЫМ
М

ЖАЗЫЛЫМ

… бала әуелі тәжірибеге талпынып, нәрсемен танысып, сонан кейін сол нәрсе
туралы сөйлесін, тыңдасын, жазсын, оқысын, тілге үйренсін.
Ж. Аймауытов
«Қазақ тілі» пәні мазмұны
Оқу мақсаттарының жүйесі
Ұзақ мерзімді жоспар
Жұмыстағы өзгерістердің реакциясы
Белсенділік
Эмоциональдық реакция

Ашулы
Қабылдау
Талқылау
Зерттеу
Қорқыныш
Енжарлық

Бас тарту Торығу

Уақыт кезеңі

Источник: Adapted from: Dr. E. Kubler-Ross
Өзгерісті кім және қалай қабылдайды?

10% Ешқашан қабылдамайды

40% Ұзақ оқыту мен коучинг талап етіледі

Уақыт өте келе қосылады

30%
Автоматты түрде қабылдайды
20%
Педагогтердің кәсіби деңгейін арттыру

Мектеп
ҚР мұғалімдерінің
мұғалімдерінің
біліктілігін арттыру
жаңа ұрпағын
екі бағыт бойынша
дайындау
жүргізіледі:
-пән бойынша; мақсатында жоғары
-оқытудың әдістемесі мен оқу орындарының
технологиялары бойынша. жұмысын жетілдіру
Білім мазмұнын жаңарту бойынша
педагогтердің біліктілігін арттыру
БМ мұғалімдерін НМ мұғалімдерін ЖМ мұғалімдерін
оқыту оқыту оқыту
(2016 ж. бастап) (2018 ж. бастап) (2018 ж. бастап)
КБ 10 бағдарлама КБ 25 бағдарлама КБ 8 бағдарлама

Мектеп ББ, БББ
басшыларын оқыту (2015-2017 ж.ж.)
(2016-2017 ж.ж.) КБ 1 бағдарлама
КБ 3 бағдарлама

Ескерту: мұғалімдердің жалпы саны
1)200 мыңнан астам мұғалім екі рет оқытылады (өз пәні бойынша және критериалдық бағалауды енгізу
бойынша); критериалдық бағалау бойынша жыл сайын әр мектептен әр бағдарлама бойынша (яғни, білім беру
саласы бойынша) бір көшбасшы-мұғалім оқитын болады. Сондай-ақ негізгі мектеп бойынша жекелеген пән
мұғалімдері екі рет оқытылады:
- тарих пәндері бойынша: Қазақстан тарихы немесе Дүниежүзі тарихы, құқық негіздері, Заманауи әлемдегі
Қазақстан;
- жаратылыстану ғылыми пәндерінің мұғалімдері: ғылымға кіріспе, ғылым, экономика;
- БӨ пәндері мұғалімдері: өнер, бейнелеу және жобалау.
ИНФОРМАЦИЯ О КОЛИЧЕСТВЕ СЛУШАТЕЛЕЙ, ПРОШЕДШИХ КУРСЫ ПОВЫШЕНИЯ
КВАЛИФИКАЦИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ РАБОТНИКОВ 30-ПИЛОТНЫХ ШКОЛ В ПЕРИОД ИЮНЬ-
АВГУСТ 2015 ГОДА
Қазақстан Республикасының орта
білім беру мазмұнын жаңартуды
қолдау Мектебі туралы
ЕРЕЖЕ
Үйлестіру орталығы - ПШО, ПШО филиалдары; филиалдың
тренерлер тобы кіреді, желілі көшбасшылар ретінде жетекші
мектептердің жұмысын басқарады

Жетекші Мектептер – желілі ұйымдастырушы ретінде
анықталған, ұжымы желілі қауымдастықты құруда көшбасшылық
танытқан аймақтың мектептер тобы

Серіктес мектептер – желілі топтар
шеңберіндегі аймақтың мектептер тобы
Жетекші мектептің ұйымдық
құрылымы
ҮО

ЖМ 1 ЖМ 2 ЖМ 3

СМ 1 СМ 10 СМ 1 СМ 10 СМ 1 СМ 10
Жетекші Мектеп қызметін ұйымдастыру
негіздері
ЦПМ
1. Жетекші мектептерді құрудың бастамашысы –
ПШО, ПШО-ның филиалдары Филиал ЦПМ

Филиал ЦПМ

Филиал ЦПМ

2. Аудандардағы Жетекші Мектептер ПШО хаты мен жергілікті
білім беру саласы басшысының бұйрығы негізінде құрылады.

3. Аймақтағы білім беру мекемелерінің тізімін
филиалдар ұсынысы бойынша ПШО анықтайды

4. Филиалдар штатында деңгейлі курстардан өткен педагог
қызметкерлері бар мектептерді Жетекші Мектеп ретінде белгілейді.
Жетекші Мектептердің міндеттері

1. Білім беру мазмұнын жаңарту үдерісінің мониторингісі;
2. Бағдарламаларды енгізу сапасын арттыру

3. Оқытудың жаңа тәсілдерін тәжірибеде
енгізу барысының мониторингісі;

4. Желілі әдістемелік құрылымдардың даму
мониторингісі, желілі қауымдастықтардың
дамуына көмектесу

5. Бағдарлама бойынша курстан өткен
педагогтарға курстан кейінгі қолдау көрсету

6. Келешекте Оқу мен оқытуды жаңғырту үшін
Жаңашыл тәжірибе ресурстарын жинақтау
және оларды таратуға демеу көрсету
Жетекші Мектеп қызметінің мазмұны

• Білім беру мазмұнын жаңарту жолында Бағдарламалар
тәжірибесін жүзеге асыру жолын жасау

• Ынтымақтастық орта қалыптастыру және курстан өткен барлық
педагог қызметкерлерінің еңбектестігін қамтамасыз етіп, курстан
өтпеген қызметкерлерді тарту
• Тұрақты түрде педагогикалық қызметкерлердің желілік қауымдастығын
қалыптастыру және ұйымдастырып қолдау, барлық жаңашыл
педагогикалық бастамаларды демеу.

• Ең жақсы әдістемелік ресурстар қорын қалыптастыру және оны
таратуға қолайлы жағдай жасау
Үйлестіру орталығының міндеттері
Жетекші Мектеп жұмысының
құрылуы мен дамуына ұйымдық
көмек көрсетеді;
Мектеп көшбасшыларына – басшылар мен
деңгейлі бағдарламаны оқыған
мұғалімдерге жүйелі түрде әдістемелік
көмек көрсетеді (тікелей – кездесу арқылы
және үзбей - on-line түрінде);

Жұмыстардың сараптамасын жасайды, сұрыптайды
және қызықты тәжірибе мен ең жақсы нәтижені
басылым бетіне шығаруға көмек көрсетеді;

Бағдарлама бойынша оқыған мұғалімдердің нақты тәжірибелерінде
Бағдарламаның басты идеяларын жүзеге асыру, бейімдеу үдерісінің
мониторингтік зерттеуін жүргізеді
Жетекші Мектептің қызметі
• Бағдарламаның бір немесе бірнеше бағыты бойынша педагог қызметкерлерімен
желілі қауымдастықтар құруын бастамашылық етеді;

• Назарбаев Зияткерлік мектептері мен оның тірек мектептері педагогтарымен
Үйлестіру орталығы арқылы қарым-қатынасқа түсіп, тәжірибе алмасады, бұл
мектептердің тәжірибесін серіктес мектептерге таратады;

• Желілі шаралар нәтижесін (семинарлар, іс-әрекеттегі зерттеу, Коучинг,
Тәлімгерлік үдерісі, Lesson Study, мастер-класс, конференциялар және т.б.)
жоспарлайды, ұйымдастырады, талдайды;

• Ресурстар қорын жасайды (медиатека, портал, ресурстар кітапханасы), тірек
мектептер мен серіктес мектеп педагогтарының дайындаған ең жақсы
ресурстарын жинайды, педагогтардың желілік қызметтестігіне жағдай жасайды;

• Арнайы бағыт бойынша форум, тамыз айында өтетін конференция, мәжілістерде
таныстырылымдар өткізеді, БАҚ-та жұмыс тәжірибесін жарыққа шығарады;

• Серіктес мектептерді жұмысқа тартады
Жетекші Мектеппен басқару

Басқару қағидаттары:

1)Бағдарлама идеясына сай;
2)ынтымақтастық;
3)ақпараттық ашықтық пен айқындық;
4)жігерлілік;
5)автономдық пен дербестік.

Жетекші Мектептің жетекшісі директор, директордың орынбасары немесе
Бағдарламаның І деңгейін оқыған мұғалім бола алады.
Жетекші Мектеп басшысының (жетекшісінің) қызметі:

Жетекші мектептің жеке жұмыс бағыттарын құрастыратын мұғалімдер
тобын құруды қолдайды, Мектеп жүйесі мен үлгілерін құруға белсенді
қатысады;

Топтық жұмыстарына мұғалімдердің қатысуын ынталандырады;

Жетекші Мектеп жұмыстарын ұйымдық жоспарлау және бірлесе
талқылауын ұйымдастырады;

Жетекші Мектепті форум, мәжіліс, таныстырылымдарда
көрсетеді.
Серіктес мектептердің қызметі

Тірек мектептер ұйымдастырған шараларға
курстардан өткен педагогтарды және басқа да
мұғалімдерді тарту арқылы қатысады;

Жетекші мектептің желілік көшбасшылығы арқылы
таратылатын Назарбаев Зияткерлік мектептері, Жетекші
мектептердің тәжірибесін белсенді түрде зерттейді;

Серіктес мектептің Бағдарлама бойынша курстан
өткен педагогтары Жетекші Мектеп жасайтын
ақпараттық-әдістемелік қорын қалыптастыруға
қатысады, озық тәжірибелерді таратуға
қөмектеседі.
АЯГӨЗ АУДАНЫ
БОЙЫНША
ЖЕТЕКШІ МЕКТЕПТЕР
ТІЗІМІ

Жетекші мектептер Серіктес мектептер Жаупты
тренер
1. «Д.Бабатайұлы ат. ЖББОМ»
КММ
«№6 жалпы білім беретін 2. «№5 ЖББОМ» КММ
орта мектеп жанындағы 3. «А.Көшкімбаев ат. ЖББОМ»
интернатпен» КММ КММ
4. «С.Ғаббасов ат. ЖББОМ»КММ
Мектеп директоры:
Молдашева Ләззат 5. «Қалалық көпсалалы қазақ Адильжанова
Тұрсынқызы мектеп-гимназиясы» КММ Д.А.
6. «Қалалық қазақ мектеп-лицейі»
Мектеп координаторы КММ
Еркенбаева Н.А. 7. «К.Кадыржанов ат. ЖББОМ»
КММ
8. «Ақтоғай ЖББОМ» КММ

«№7 жалпы білім 1. «№1 ЖББОМ» КММ Адильжанова Д.А.
беретін орта мектеп»2. «№3 ЖББОМ» КММ
КММ 3. «№4 ЖББОМ» КММ
Мектеп директоры 4. «К.Бозтаев ат.
ЖББОМ» КММ
Мектеп координаторы 5. «Серигиополь
ЖББОМ» КММ

«Шыңқожа батыр ат. 1. «Мыңбұлақ ЖББОМ» Адильжанова Д.А.
ЖББОМ» КММ КММ
Мектеп директоры 2. Ақшәулі Ф№1 орта
Оспанов Ә. Ә. білім беретін мектеп»
Мектеп координаторы КММ
40 Ахметова С.Ч. 3. «Ақшәлі №1 ЖББОМ»
КММ
«Е.Рахмадиев атындағы 1. «Айғыз ЖББОМ» КММ
жалпы білім беретін орта 2. «Ш.Уалиханов ат
мектеп» КММ ЖББОМ» КММ
3. «О.Менаяқұлы ат.
ЖББОМ» КММ
Мектеп директоры 4. «Горный ЖББОМ» КММ
Қулжанбеков Е.Т. 5. «Т.Көбдіков ат. ЖББОМ»
КММ
6. «С.Нұғыманов ат.
Мектеп координаторы ЖББОМ» КММ
Жакыпбаева Г.О. 7. «М.Абеулов ат. ЖББОМ»
Адильжанова Д.А.
КММ

«Ж.Жабаев атындағы 1. «Б. Майлин ат. ЖББОМ»
жалпы білім беретін орта
КММ
мектеп» КММ 2. «Акши ЖББОМ» КММ
3. «Сары-Арка ЖББОМ»
КММ
Мектеп директоры 4. «Тарбагатай ЖББОМ»
Кабиева Роза Романқызы КММ
5. «С.Сейфуллин ат.
ЖББОМ» КММ

Адильжанова
Мектеп координаторы Д.А.
Кунанбаева А.Н.

6. «№8 ЖББОМ» КММ

Рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Дәстүрлі қазақ
Бала тәрбиесінде ата-ана және мектеп
Қарағанды облысы Бұқар жырау ауданы Жауыр тауы
Дәрілік препараттарды синтездеу әзірлеу
Мекемеде тәжірбиеден өту
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру
Айналым капиталын басқару
Алған біліміңді
Ойын терезесіндегі фигуралар
Тәуелсіздік шаһарына саяхат
Пәндер