Педагогикалық білім берудің әлемдік тенденциялары және Қазақстандағы білім реформалары


Slide 1

Педогогикалық білім берудің әлемдік тенденциялары

Қабылдаған: Полатова К

Орындаған:Қалдарбек Н

Тобы:114-71

Slide 2

жоспар

Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты

12 жылдық білім беру

Жаңа технологиялар

Slide 3

Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман дайындау. Мектеп - үйрететін орта, оның жүрегі - мұғалім. Ізденімпаз мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс - оның сабақты түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, оны қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау - әр мұғалімнің борышы. Ол өз кәсібін, өз пәнін, барлық шәкіртін, мектебін шексіз сүйетін адам

Slide 4

Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан үшін еңнегізгі басымдылық білім беру. Қазақстан өз тәуелсіздігін алғалы 30 жылға жақындады, осы жыл ішінде Қазақстан 12 жылдық білім беру, үш тілді еркін менгеру латын әріпінекөшу деген сияқты өзгерістер енгізді. Бул өзгерістер Қазақстан дамыған отыз елдің қатарына қосылып, жастардың білімді болып өсіуі үшін.

Slide 5

12 жылдық білім беру

Қазақстан Республикасының 12 жылдық білім беру тұжырымдамасында педагог кадрлардың кәсіби - тұлғалық құзыреттілігін қалыптастыру басты мақсат, 12 жылдық білім беруде педагог төмендегідей құзыреттіліктерді игеруі міндетті деп көрсетілген.

Арнайы құзыреттілік- өзінің кәсіби дамуын жобалай білетін қабілеті.

Әлеуметтік құзыреттілік- кәсіптік қызметімен айналысу қабілеті.

Білім беру құзыреттілігі - педагогикалық және әлеуметтік психологияның негііздерін қолдана білу қабілеті.

Slide 6

Құзіреттілік- дегеніміз өзін қазіргі заман талабына сай педагог қауымының өзін -өзі өзгерте алу қабілеттілігі деп түсінуге болады. Білім саясатындағы түбегейлі өзгерістерді күнделікті оқу үрдісінде берілетін тапсырмалардан бастау қажет екендігі айқын көрсетілген. Студенттер оқытушы қауымнан тек білімге ғана емес, өмірге үйрететін қабілеттілікті қажет етіп отыр.

Slide 7

Жаңа технологиялар менгеруде мұғалімнің жан-жақты білімі қажет.

Қазіргі мұғалім:

Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын;

Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін;

Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын;

Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын;

Білімді, іскер, шебер болу керек;

Slide 8

Болашақ педогогтар

Slide 9

Қазіргі оқушы

Slide 10

Жаңа педагогикалық технологияның ерекшеліктері

Slide 11

Мектеп балаларымен жұмыс істеу

Баланың жеке ерекшелігін, дарынын зерттеу;

Балалар шығармашылық өнімдерін жариялау;

Игерілген нәтижелерді бақылау.

Slide 12

Ұстаздар өз тәжірбиелерінде

Икемді және ұтқыр оқу жоспарын құру;

Жеке пәндерді оқытуда тәуелсіз қозғалыс жасау;

Дарынды оқушының өзінің жұмысын өзі жоспарлап, шешім қабылдауына ықпал ету;

Дарынды оқушының қызығушылығына байланысты оқу жоспарын құру Осы мақсаттар мен міндеттерді орындауда мектеп ұстаздары мынандай жұмыс түрлерін өз іс-тәжірибелерінде пайдаланса өз өнімді нәтиже алмақ.

Slide 13

Қазіргі ұстаздар оқушыларға бағыт бағдар беруші.

Slide 14

Пайдаланылған әдебиеттер

А. С. Макаренко. Педагогические сочинения. М., «Педагогика», 1988.

А. С. Макаренко. Психология труда учителя. М., «Просвещение», 1993.

В. И. Андреева. Педагогика творческого саморазвития. Казань. 1996.

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы // Алматы 2010. 6-б

Қазақстан Республикасында 2015жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы//Астана. 2004. 3-4б.


Ұқсас жұмыстар
Қазіргі заманғы білім берудің негізгі тенденциялары мен Қазақстандағы үздіксіз білім жүйесі
Қазіргі білім берудің негізгі тенденциялары мен инновациялық бағыттары
Білім берудің жаһандық тенденциялары және Қазақстандағы 12 жылдық жалпы орта білімнің құзыреттілік моделі
Қазақстанда білім берудің қазіргі басымдықтары: мазмұны, стандарттары және даму тенденциялары
Қазақстандағы инклюзивті білім берудің дамуы: заңнама, қолдау модельдері және психологиялық-педагогикалық практикалар
Жоғары білім берудің мазмұны: мақсаттары, құрылымы және педагогикалық аспектілері
Қазақстандағы инклюзивті білім берудің тарихы, мақсаттары және ұйымдастыру технологиялары
Инженерлік (кәсіптік) педагогикалық білім берудің ғылыми-теориялық негіздері мен міндеттері
Заманауи білім берудің мәні мен оқыту үдерісіндегі жаңа педагогикалық технологиялар
Дәстүрлі білім алған жалпы тәжірибедегі мейіргерлердің қазіргі лауазымы және Қазақстандағы мейіргерлік білім беру реформалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz