Педагогика тарихында қолданылатын диалектикалық әдіс


Slide 1

Педагогикалық кəсіп жəне оның қазіргі қоғамдағы рөлі.

Орындаған: Ж. Демеуова

Slide 2

1. Педагогика тарихы ғылымы, мақсаты мен міндеттері.

2. Педагогика тарихында қолданылатын диалектикалық әдіс.

3. Әдіснамалық білімдер құрылымы.

4. Педагогика тарихын зерттеудегі негізгі тұғырлар.

5. Тарихи-педагогикалық зерттеу әдістері.

Жоспар:

Slide 3

Педагогика ( гр 'παῖς', paіda - бала, гр. 'ἄγω', gogos - жетектеуші) - жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым тәрбиені, білім беруді және оқытуды зерттейтін теориялық және практикалық ғылымдардың жиыны.

Slide 4

Педагогика алғашында осы ғылым салаларында дамыды, кейіннен ХІІ ғасырда жеке ғылым саласы болып бөлініп шықты. Кейіннен бір қатар ғалымдардың еңбегінен педагогика ғылым саласы зерттеліп, көптеген еңбектер шыға бастады

(аталған ғалымдар келесі бетте)

Slide 5

Фрэнсис Бэкон Ян Амос Коменский Джон Локк

Жан Жак Руссо

И. Песталоцци

А. Дистервег

И. Гербард

Slide 6

Педагогика адам дамуы мен қалыптасуының мән-мағынасын зерттей отырып, арнайы ұйымдастырылған үрдіс сипатындағы тәрбиенің теориясы мен әдістерін айқындайды. Адам жөніндегі ғылымдардың, теория идеяларын біріктіріп, оларды өз теориясын дамытуда негізге алады. Сондай-ақ Педагогика таза қолданбалық қызмет атқарып, адам тәрбиесіне бағытталған практикалық іс-әрекетті, яғни қажетті ептілік, дағды, қабілеттер жүйесін қамтиды. Білім берудің мақсатын, міндетін, мазмұнын, қағидалары мен әдістерін оқытудың дидакт. теориясын, адамды тәрбиелеу мен жетілдіру жолдарын тәрбие теориясы, оқыту мен тәрбие әдістерін іске асырудың жолдарын педагогика әдістемесі қарастырады

Мақсаты

Slide 7

Даму үдерісінде заттар мен құбылыстар қандай өзгерістерге ұшырайды, бұл өзгерістердің өзара байланысы қандай, даму үдерісін, заттардың арасындағы әр түрлі байланысты адам өз санасында қалай бейнеленетінін түсіндіретін - диалектикалық әдіс.

Педагогика тарихында қолданылатын философиялық диалектикалық әдіс: педагогикалық құбылыстардың өтетін орны мен нақты жағдайларын, қоғамдық өмірдің басқа құбылыстарымен байланысын өзара әрекеттестікте қарастыруды талап етеді. Әр құбылыс өзінің даму барысында зерттелуі тиіс. Зерттеуші осы құбылысқа қандай жаңалық енгізетінін әрқашан анықтап алуы керек.

Педагогика тарихында қолданылатын диалектикалық әдіс.

Slide 8

Педагогикалық

әдіснама

Slide 9

Тарихи педагогикалық зерттеу әдістерінің әдіснамадан ерекшелігі - бұл педагогика-лық құбылыс зерттеу, олар жөніндегі ғылыми ақпаратты жинақтап, заңдылықты байланыстар мен нәтижелерін анықтау.

педагогикалық

зерттеу

әдістері

Slide 10 Slide 11

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық зерттеулердің зерттеу әдістері
Теориялық әдіс Эмпирикалық әдіс
Педагогикалық теория
Ғылым философиясы
ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСЫП, ДАМУЫ ТУРАЛЫ ЕҢБЕКТЕР
Көрнекілік принципін жүзеге асырудың теориялық негіздері
Әдістанымның жалпы сипаты
Жалпы әдіснама
Философия пәні
Оқыту үрдісінің әдіснамалық тұғырлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz