Дінтану курсын оқытуға қойылатын талаптар




Презентация қосу
Дінтану курсын
оқытуға
қойылатын
талаптар

Тексерген: Мамырбаев
Д.
Орындаған:
Бақытбекқызы А.
«Дінтану курсын» оқытудың мақсаты:

• оқушылардың бойында рухани-адамгершілік құндылықтардың негізінде білім жүйесін
және гуманистік дүниетаным қалыптастыруға ықпал ету. Білім алушылардың діннің
тарихы және қазіргі замандағы оның рөлі туралы жүйелі білім беру; оқушыларға діннің
танымдық, мәдени және дүниетанымдық мәнін ұғындыру; толеранттылыққа тәрбелеу;
діни әдебиеттерді, ақпарат көздерінің материалдарын сыни тұрғыда бағалай білуге
тәрбиелеу; Қазақстандағы ұлтаралық, конфессияаралық келісім саясаты негізінде
азаматтық ұстаным мен жауапкершілік сезімдерін тәрбиелеу; экстремизм, терроризм,
діни радикализм идеологиялары мен тәжірибелерінің адам үшін, қоғам және мемлекет
үшін қауіптілігін ұғындыру және оларды қабылдамауға тәрбиелеу; құқықтық
сауаттылыққа, Қазақстан азаматтарының құқықтары мен еркіндіктерін сыйлауға
тәрбиелеу.
Басты міндеті:
• «Дінтану негіздері» курсы бағдарламасының басты міндеті
діндер жайлы жалпы мағлұматтар бере отырып, дін туралы
толық түсініктерін қалыптастыру. Оқу материалы 9-сынып
оқушысының оқу-танымдық мүмкіндіктеріне бейімделген
жүйеленген ғылыми әдебиеттерден жинақталған. «Дінтану
негіздері» курсы бағдарламаларының материалдарын оқып
білуде «Қазақстан тарихы», «Дүниежүзі тарихы», «Адам.
Қоғам. Құқық», «Қазақ әдебиеті», «Өнер», «Өзін-өзі тану»
сияқты пәндерімен және «Абайтану» курсымен пәнаралық
байланыс пен сабақтастық қарастырылған.
«Дінтану» курсын оқыту
нәтижесінде оқушылар
біледі:

Әл-Фарабидің, Қожа Ахмет
Ғылыми тұрғыдан алғанда негізгі
Яссауидің, Абайдың, Шәкәрімнің
діни терминдер мен құбылыстарды;
Ыбырай Алтынсариннің мәдени-
әлемдік және дәстүрлі діндер
ағартушылық рухани мұраларын.
тарихын; мемлекет, дін
Қазақстан Республикасы тұңғыш
бірлестіктері және мәдениет
Президенті Н.Ә.Назарбаевтың
арасындағы қарым-қатынас мәнін;
конфессияаралық келісімді, елдегі
Қазақстан Республикасы Ата
және халықаралық деңгейдегі
Заңының ар-ождан еркіндігі туралы
тұрақтылықты сақтау жөніндегі
ережелерін және Қазақстан
саясатын; дәстүрлі діндер
Республикасының «Дін туралы»
идеологиясы мен тәжірбиесін
Заңын;
экстремистік, террористік, теріс
сипаттағы ұйымдардан айыра білуді.
Дін зерттейді:

Дінтану

Теологоя Атеизм
Ислам діні – дүние жүзілік діндердің ішінде ең кеш шыққан жас дін. Ол біздің заманымыздың VII
ғасырында арабия түбегін мекендеген тайпалар алғашқы қауымдық қатынастардан таптық
қатынастарға көше бастаған кезде құл иеленушілік идеологиясы ретінде дүниеге келді. Тарихи
деректерге, әдеби аңыздарға сүйенсек, Ислам діні Арабиядағы Хиджаз өлкесінің ең ірі қаласы –
Меккеде шықты. Арабия елі бірқатар бай елдердің орталығы болды. Олар: Рим, Византия, Египет,
Иран және басқа елдер бір-бірімен сауда қатынасын жасаған кезде Арабия жерін басып өтетін.
Ислам діні – дүние жүзілік діндердің ішінде ең кеш шыққан жас дін. Ол біздің заманымыздың VII
ғасырында арабия түбегін мекендеген тайпалар алғашқы қауымдық қатынастардан таптық
қатынастарға көше бастаған кезде құл иеленушілік идеологиясы ретінде дүниеге келді. Тарихи
деректерге, әдеби аңыздарға сүйенсек, Ислам діні Арабиядағы Хиджаз өлкесінің ең ірі қаласы –
Меккеде шықты. Арабия елі бірқатар бай елдердің орталығы болды. Олар: Рим, Византия, Египет,
Иран және басқа елдер бір-бірімен сауда қатынасын жасаған кезде Арабия жерін басып өтетін.
Осыған байланысты Араб феодалдары жер келері боуымен бірге, құл жұмсаудан, құл сатудан орасан
зор табыс түсіріп отырды. Сонымен бірге, Мекке ерте уақыттан бастап-ақ діни орталық болып
саналатын. Меккенің орталығындағы Зәмзәм су сөзі, оның жанындағы Әулиелі қагатас Қаабы Храмы
көшпелі бадауиелердің өз құдайына табынатын орны болды. Бұлкезде әрбір рудың өздерінің рулық
құдайы болды.
Қорытынды
• «Дінтану негіздері» пәнінің тек мектеп бағдарламасына емес, сонымен бірге
еліміздің барлық оқу орындарының жоспарына енетін болса, қоғамымыздың мәдени
және әлеуметтік өміріндегі тәрбиесінің айнымас негізі қаланар еді. «Дінтану» пәнін
оқыту азаматтарға діни құндылықтардың маңыздылығын үйретіп қана қоймай,
оларға құрметпен қарауға, қоғамымыздың мәдени әрі әлеуметтік көріністеріне
түсіністік таныту сана-сезімін қалыптастыруға ықпал етеді. Мектептерде, басқа
да оқу орындарында жастарға толерантылық тәрбие беру, діни экстремизмнің
алдын-алу, түрлі секталардан сақтандыру іс-шараларының жүргізілуі және
«Дінтану» пәнін оқыту арқылы діни идеялар мұхитында өз жолын адаспай таба
білетін азамат тәрбиеленеді. Қазақстанда халықаралық, дінаралық келісім, өзара
татулық пен сыйластық ежелден қалыптасқан үрдіс. Аллаға сансыз шүкір, бұл құдай
тағаланың Қазақстан Халқына нәсіп еткен ұлы сыйы, нығметі, әрі біздің ата-
бабамыздан қалған құнды мұра. Осындай үлкен қазынаның қадіріне жетіп, оны
сақтап, молайту – перзенттік борышымыз.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Н.Назарбаев. Қазақстан халқының әл-ауқатын арттыру -
мемлекеттік саясаттың басты мақсаты. Астана. 2008ж, 31
бет.
2. Әбсаттар Қажы Дербісәлі. Ислам және заман. Алматы.
2003ж.
3. Н.Назарбаев. Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан. Астана. 2007 ж.
4. Байтенова Н, Затов Қ, Рысбекова Ш, Бейсенов Б, Борбасова
Қ, Құрманалиева А, Мейрбаев Б. Қазақстандағы діндер.
Алматы. 2008 ж.
Назарларыңызға Рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Химия оқулықтарының тарихы
Электрондық жорнал модуліне қойылатын талаптар
Жаратылыстану - математикалық бағыттағы
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Уақытты бағдарлау
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнін оқыту құрылымы
АКТ пәнін оқытудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Психология бойынша оқыту пәндері
Пәндер