Тиісті реттеу практикасы


Slide 1

GRP тиісті реттеу практикасы - ДЗ реттеу жүйесінің негізгі буындары.

Фармацевттік өндірістің технологиясы кафедрасы

АҚ “Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы ”

Орындаған:Кахраманов Айтбек

Тобы: В-ФӨТҚ-04-17

Қабылдаған:Умирзакова У.

Шымкент - 2019

Slide 2

Жоспар

Кіріспе

Негізгі бөлім

GRP элементтері

Сауда келісімдеріндегі GRP

Қортынды

Пайданылған әдебиеттер

Slide 3

Тиісті реттеу практикасы

GRP ішкі нормативтік актілердің сапасы мен экономикалық тиімділігін арттыру үшін пайдаланылуы мүмкін халықаралық танылған процестер мен рәсімдерге жатады.

GRP норма шығару қызметін мемлекетішілік үйлестіруді, әсерді бағалауды, реттеудің ашықтығын, қатысуын және есептілігін реттейтін әкімшілік рәсімдерді қамтиды.

Slide 4

"Тиісті реттеуші практика" білдіреді:

Slide 5

GRP терминінің бірінші мәні

"Өркениетті елдерде" дәрілік нарықты реттеудің жалпы тәсілдері мен принциптері) : фармацевтикалық сала қызметінің заңдылық және тұрақтылығы (GRP) ;

қол жетімділік: халықтың орташа құны кезінде негізгі ДЗ-ға әділ қол жеткізуі;

сапасы:

барлық ДЗ сапасының фармацевтикалық аспектілері, тиімділігі және қауіпсіздігі; тиімді қолдану

Slide 6

Неліктен ТРТ манызды?

2012 ЭЫДҰ Кеңесінің реттеу саласындағы саясат және басқару жөніндегі ұсынымы

"Қаржы дағдарысы мен әлеуметтік өзгерістер қарқыны мен экологиялық проблемалар нарықтар мен қоғамдардың тиімді жұмыс істеуі, қоршаған ортаны қорғау және экономикалық өсуге жәрдемдесу үшін негізгі шарттардың бірі ретінде берік нормативтік-құқықтық базаның маңыздылығын атап көрсетеді. ”

Slide 7

2012 ЭЫДҰ Кеңесінің реттеу саласындағы саясат жане басқару жөніндегі ұсынымы

Мемлекеттік саясаттың мақсаттарына жауап беретін және экономика мен қоғамға оң әсер ететін реттеуді қамтамасыз ету мақсатында реттеудің жүйелі реформасын жүзеге асыруды және ілгерілетуді қолдау үшін Үкімет қабылдауы тиіс шараларды айқындайды.

Slide 8

2012 ЭЫДҰ Кеңесінің реттеу саласындағы саясат жане басқару жөніндегі ұсынымы

Бұл шаралар жалпыға ортақ саяси циклге біріктірілген, оның шеңберінде болжамды және болжамсыз нормативтік ережелері әзірленеді, бағаланады және талданады, тиісті мекемелердің қолдауымен басқарудың барлық деңгейлерінде қайта қаралады және жүзеге асырылады.

Slide 9

Қосымшада егжей-тегжейлі баяндалған 12 ұсыныстан тұрады

Үлгілер:

Барлық үкіметтік тәсіл.

Ашық үкімет, оның ішінде транспаренттілік пен жұртшылықтың қатысуы.

Реттеушілік әсер талдауын мүмкіндігінше ерте біріктіру.

Slide 10

ТРТ элементтері қандай?

"Реттеуді жақсарту" күн тәртібінің негізінде жатқан үш облыс әртүрлі экономикалық стратегиялары, құқықтық жүйелері және әкімшілік мәдениеті бар елдерде табысты қолданылады:

Норма шығару қызметін ішкі үйлестіру, атап айтқанда, реттеу реформасын басқару және сауда және бәсекелестік мәселелері бойынша лауазымды тұлғалармен өз қызметін үйлестіру қабілеті

Slide 11

Реттеушілік әсерді (РӘБ), атап айтқанда сауда үшін салдарды қоса алғанда, Үкімет іс-қимылдарының әлеуетті салдарын бағалау үшін жүйелі және дәйекті негіз құру жолымен саясаттың неғұрлым тиімді нұсқаларын таңдауды қамтамасыз ету үшін әлеуетті бағалау.

"Түсініктемелер үшін жариялау" және кең қол жеткізуді қамтамасыз ететін практиканың басқа да түрлері және консультациялар тетіктерінің сапасы сияқты транспаренттілікті арттыру мақсатында жұртшылықпен консультациялар тетіктері.

Slide 12

GRP негізгі элементтері

Норма шығару қызметін институционалдық ресімдеу

Транспаренттілік және жұртшылықпен кеңес беру

Реттеуші әсерді бағалау

Реттеу саласындағы Халықаралық Ынтымақтастық

ТРТ саясатының кеңейтілген нұсқалары

Slide 13

Норма шығармашылық қызметті Ішкі үйлестіру

Реттеумен айналысатын мемлекеттік органдар әртүрлі: денсаулық сақтау, экономика, мемлекеттік қызметтер.

Мекемелер арасындағы ішкі үйлестіру шешуші мәнге ие ЭЫДҰ-ның ұсынысы: экономикалық, әлеуметтік және экологиялық пайдалардың шығындарды ақтауын қамтамасыз етуге үкіметтің барлық тәсілі.

Slide 14

Реттеуші әсерді бағалау

Неғұрлым негізделген саяси шешімдер қабылдауға ықпал етеді және шығындар мен пайданы есептеу және қажет болған жерде ғана реттеу жолымен экономикалық тиімділікті арттыруға ықпал етеді

Кешенді тәсіл

Талдаудың қатаңдығы

Есеп берушілік

Slide 15

Жұртшылық пен кеңес беру және транспаренттілік

Транспаренттілік пен есеп берушілік тиісті емес әсерге байланысты проблемаларды шешуге көмектеседі және барлық мүдделі тараптарды тыңдауға мүмкіндік береді.

Есеп берушілік

Қатысу және сатып алу

Тиімділігі

Slide 16

ТРТ қалай бағалаймыз

Реттеу реформасы бойынша ЭЫДҰ бақылау тізбесі.

Реттеу реформасының бірыңғай моделі жоқ, бірақ бұл стандарттар, мақсаттар мен жақсы құрылымдалған институттар маңызды емес дегенді білдірмейді.

Бақылау тізбесі мүше елдер нормативтік реттеу реформасы бойынша өздерінің тиісті күштерін бағалау үшін пайдалана алатын ерікті құрал болып табылады.

Slide 17

Реттеу реформасы бойынша ЭЫДҰ бақылау тізбесі

Бақылау тізбесінің төрт бөлігі

(A) көлденең сауалнама

Саясаттың үш нақты саласы:

B) реттеу саласындағы саясат

С) бәсекелестік саласындағы саясат

D) нарық ашықтығы саясаты

Slide 18

ТРТ және сауда


Ұқсас жұмыстар
Мекеме және басқару туралы қазіргі ойлар
Арнайы мамандардың зерттеулерінің көрсетуімен оқытылатын курстарда компьютерлік сауаттылық аспектілері қарастырылады
Мемлекеттік кәсіпкерлік
Атмосфера қабаты
Мекемеде тәжірбиеден өту
Өлшем тізбегін есептеу практикасы теориясының негізгі қалпы
Экономикалық мемлекеттік зерттеу
Бағаның деңгейіне ықпал ететін сыртқы факторлар
Шар тәрізді Жердің дәл
ОҚЫТУ АСПЕКТІЛЕРІ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz