Тиісті реттеу практикасы




Презентация қосу
Фармацевттік
АҚ “Оңтүстік
өндірістің
Қазақстан медицина
технологиясы
академиясы ”
кафедрасы

GRP тиісті реттеу практикасы – ДЗ
реттеу жүйесінің негізгі буындары.

Орындаған:Кахраманов Айтбек
Тобы: В-ФӨТҚ-04-17
Қабылдаған:Умирзакова У.
Жоспар
• Кіріспе
• Негізгі бөлім
• GRP элементтері
• Сауда келісімдеріндегі GRP
• Қортынды
• Пайданылған әдебиеттер
Тиісті реттеу практикасы
• GRP ішкі нормативтік актілердің сапасы мен
экономикалық тиімділігін арттыру үшін
пайдаланылуы мүмкін халықаралық танылған
процестер мен рәсімдерге жатады.

• GRP норма шығару қызметін мемлекетішілік
үйлестіруді, әсерді бағалауды, реттеудің
ашықтығын, қатысуын және есептілігін
реттейтін әкімшілік рәсімдерді қамтиды.
"Тиісті реттеуші практика" білдіреді:

"Өркениетті елдерде Жаңа ұғым-жұртшылық
дәрілік нарықты пен нарық
реттеудің жалпы операторлары
Олар байланысты, тарапынан салалық
тәсілдері мен бірақ жеке қаралуы реттеуші органдарға
принциптері"» мүмкін қойылатын талаптар
(GRP)
GRP терминінің бірінші мәні
•"Өркениетті елдерде" дәрілік нарықты реттеудің
жалпы тәсілдері мен принциптері):
фармацевтикалық сала қызметінің заңдылық және
тұрақтылығы (GRP);
•қол жетімділік: халықтың орташа құны кезінде
негізгі ДЗ-ға әділ қол жеткізуі;
•сапасы:
•барлық ДЗ сапасының фармацевтикалық
аспектілері, тиімділігі және қауіпсіздігі;тиімді
қолдану
Неліктен ТРТ манызды?
• 2012 ЭЫДҰ Кеңесінің реттеу саласындағы
саясат және басқару жөніндегі ұсынымы
• "Қаржы дағдарысы мен әлеуметтік өзгерістер
қарқыны мен экологиялық проблемалар
нарықтар мен қоғамдардың тиімді жұмыс
істеуі, қоршаған ортаны қорғау және
экономикалық өсуге жәрдемдесу үшін негізгі
шарттардың бірі ретінде берік нормативтік-
құқықтық базаның маңыздылығын атап
көрсетеді.”
2012 ЭЫДҰ Кеңесінің реттеу саласындағы саясат
жане басқару жөніндегі ұсынымы
• Мемлекеттік саясаттың мақсаттарына жауап
беретін және экономика мен қоғамға оң әсер
ететін реттеуді қамтамасыз ету мақсатында
реттеудің жүйелі реформасын жүзеге асыруды
және ілгерілетуді қолдау үшін Үкімет қабылдауы
тиіс шараларды айқындайды.
2012 ЭЫДҰ Кеңесінің реттеу саласындағы саясат
жане басқару жөніндегі ұсынымы
• Бұл шаралар жалпыға ортақ саяси циклге
біріктірілген, оның шеңберінде болжамды
және болжамсыз нормативтік ережелері
әзірленеді, бағаланады және талданады, тиісті
мекемелердің қолдауымен басқарудың барлық
деңгейлерінде қайта қаралады және жүзеге
асырылады.
Қосымшада егжей-тегжейлі баяндалған
12 ұсыныстан тұрады
• Үлгілер:
• Барлық үкіметтік тәсіл.
• Ашық үкімет, оның ішінде транспаренттілік
пен жұртшылықтың қатысуы.
• Реттеушілік әсер талдауын мүмкіндігінше
ерте біріктіру.
ТРТ элементтері қандай?

• "Реттеуді жақсарту" күн тәртібінің негізінде жатқан
үш облыс әртүрлі экономикалық стратегиялары,
құқықтық жүйелері және әкімшілік мәдениеті бар
елдерде табысты қолданылады:

• Норма шығару қызметін ішкі үйлестіру, атап
айтқанда, реттеу реформасын басқару және сауда
және бәсекелестік мәселелері бойынша лауазымды
тұлғалармен өз қызметін үйлестіру қабілеті
• Реттеушілік әсерді (РӘБ), атап айтқанда сауда үшін
салдарды қоса алғанда, Үкімет іс-қимылдарының
әлеуетті салдарын бағалау үшін жүйелі және
дәйекті негіз құру жолымен саясаттың неғұрлым
тиімді нұсқаларын таңдауды қамтамасыз ету үшін
әлеуетті бағалау.
• "Түсініктемелер үшін жариялау" және кең қол
жеткізуді қамтамасыз ететін практиканың басқа
да түрлері және консультациялар тетіктерінің
сапасы сияқты транспаренттілікті арттыру
мақсатында жұртшылықпен консультациялар
тетіктері.
GRP негізгі элементтері
• Норма шығару қызметін институционалдық
ресімдеу
• Транспаренттілік және жұртшылықпен кеңес
беру
• Реттеуші әсерді бағалау
• Реттеу саласындағы Халықаралық
Ынтымақтастық
• ТРТ саясатының кеңейтілген нұсқалары
Норма шығармашылық қызметті Ішкі
үйлестіру
• Реттеумен айналысатын мемлекеттік органдар
әртүрлі: денсаулық сақтау, экономика,
мемлекеттік қызметтер.
• Мекемелер арасындағы ішкі үйлестіру шешуші
мәнге ие ЭЫДҰ-ның ұсынысы: экономикалық,
әлеуметтік және экологиялық пайдалардың
шығындарды ақтауын қамтамасыз етуге
үкіметтің барлық тәсілі.
Реттеуші әсерді бағалау
• Неғұрлым негізделген саяси шешімдер
қабылдауға ықпал етеді және шығындар мен
пайданы есептеу және қажет болған жерде
ғана реттеу жолымен экономикалық
тиімділікті арттыруға ықпал етеді
• Кешенді тәсіл
• Талдаудың қатаңдығы
• Есеп берушілік
Жұртшылық пен кеңес беру және
транспаренттілік
• Транспаренттілік пен есеп берушілік тиісті емес
әсерге байланысты проблемаларды шешуге
көмектеседі және барлық мүдделі тараптарды
тыңдауға мүмкіндік береді.
• Есеп берушілік
• Қатысу және сатып алу
• Тиімділігі
ТРТ қалай бағалаймыз
• Реттеу реформасы бойынша ЭЫДҰ бақылау
тізбесі.
• Реттеу реформасының бірыңғай моделі жоқ,
бірақ бұл стандарттар, мақсаттар мен жақсы
құрылымдалған институттар маңызды емес
дегенді білдірмейді.
• Бақылау тізбесі мүше елдер нормативтік реттеу
реформасы бойынша өздерінің тиісті күштерін
бағалау үшін пайдалана алатын ерікті құрал
болып табылады.
Реттеу реформасы бойынша
ЭЫДҰ бақылау тізбесі
Бақылау тізбесінің төрт бөлігі
• (A) көлденең сауалнама
Саясаттың үш нақты саласы:
• B) реттеу саласындағы саясат
• С) бәсекелестік саласындағы саясат
• D) нарық ашықтығы саясаты
ТРТ және сауда
• 2011 көшбасшыларының декларациялары
"Бұдан басқа, сауда және инвестициялық
ағындар неғұрлым жаһанданғанына қарай,
саудадағы қажетсіз кедергілер экономикалық
өсім мен жұмыспен қамтуды тежемей, реттеуге,
соның ішінде халықаралық стандарттарға
жақындауда үлкен келісімді қамтамасыз ету
қажет.”
ТРТ және сауда

• Транс-Тынық мұхиты серіктестігі (ТТС):
реттеудің келісімділігі бәсекеге қабілеттілікпен
және іскерлік тәжірибені оңайлатумен, шағын
және орта кәсіпорындар мен дамумен қатар
төрт "көлденең" мәселелердің бірі болып
табылады.
• Трансатлантикалық сауда және инвестициялық
әріптестік: реттеудің келісімділігі мен
ашықтығы туралы тарауды қамтиды.
ТЭҚ басшысы

• Компанияның өз тауарларының Тұрмыстық
Эксплуатациялық Қызмет нарығында сатар
алдында тек бір рет қана өз тауарларының
сәйкестігін бағалау процедурасынан өтуі тиіс
екендігін нақты түсіндіру. Нақты өнімдер
бойынша қосымшалар: шарап және тазартылған
спирттер, акт өнімдері, фармацевтикалық
препараттар, косметика, медициналық аспаптар,
тамақ өнімдері.
Қорытынды

• Қорытындылай келе GRP ішкі нормативтік
актілердің сапасы мен экономикалық тиімділігін
арттыру үшін пайдаланылуы мүмкін халықаралық
танылған процестер мен рәсімдерге жататынын
білдік.Сонымен реттеумен айналысатын
мемлекеттік органдар әртүрлі денсаулық сақтау,
экономика, мемлекеттік қызметтерді қарастырады.
Пайдаланған әдебиеттер

• https://
www.slideshare.net/ShilpaHimanshi/ppt-o
f-group-dynamics
• https://nutsandboltsspeedtraining.com/p
owerpoint-tutorials/how-to-group-in-pow
erpoint
/
• http://ppt.eu/

Ұқсас жұмыстар
Мекеме және басқару туралы қазіргі ойлар
Арнайы мамандардың зерттеулерінің көрсетуімен оқытылатын курстарда компьютерлік сауаттылық аспектілері қарастырылады
Мемлекеттік кәсіпкерлік
Атмосфера қабаты
Мекемеде тәжірбиеден өту
Өлшем тізбегін есептеу практикасы теориясының негізгі қалпы
Экономикалық мемлекеттік зерттеу
Бағаның деңгейіне ықпал ететін сыртқы факторлар
Шар тәрізді Жердің дәл
ОҚЫТУ АСПЕКТІЛЕРІ
Пәндер