Тиісті реттеу практикасы



GRP тиісті реттеу практикасы - ДЗ реттеу жүйесінің негізгі буындары.
Фармацевттік өндірістің технологиясы кафедрасы
АҚ “Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы ”
Орындаған:Кахраманов Айтбек
Тобы: В-ФӨТҚ-04-17
Қабылдаған:Умирзакова У.
Шымкент - 2019

Жоспар
Кіріспе
Негізгі бөлім
GRP элементтері
Сауда келісімдеріндегі GRP
Қортынды
Пайданылған әдебиеттер

Тиісті реттеу практикасы
GRP ішкі нормативтік актілердің сапасы мен экономикалық тиімділігін арттыру үшін пайдаланылуы мүмкін халықаралық танылған процестер мен рәсімдерге жатады.
GRP норма шығару қызметін мемлекетішілік үйлестіруді, әсерді бағалауды, реттеудің ашықтығын, қатысуын және есептілігін реттейтін әкімшілік рәсімдерді қамтиды.

"Тиісті реттеуші практика" білдіреді:

GRP терминінің бірінші мәні
"Өркениетті елдерде" дәрілік нарықты реттеудің жалпы тәсілдері мен принциптері) : фармацевтикалық сала қызметінің заңдылық және тұрақтылығы (GRP) ;
қол жетімділік: халықтың орташа құны кезінде негізгі ДЗ-ға әділ қол жеткізуі;
сапасы:
барлық ДЗ сапасының фармацевтикалық аспектілері, тиімділігі және қауіпсіздігі; тиімді қолдану

Неліктен ТРТ манызды?
2012 ЭЫДҰ Кеңесінің реттеу саласындағы саясат және басқару жөніндегі ұсынымы
"Қаржы дағдарысы мен әлеуметтік өзгерістер қарқыны мен экологиялық проблемалар нарықтар мен қоғамдардың тиімді жұмыс істеуі, қоршаған ортаны қорғау және экономикалық өсуге жәрдемдесу үшін негізгі шарттардың бірі ретінде берік нормативтік-құқықтық базаның маңыздылығын атап көрсетеді. ”

2012 ЭЫДҰ Кеңесінің реттеу саласындағы саясат жане басқару жөніндегі ұсынымы
Мемлекеттік саясаттың мақсаттарына жауап беретін және экономика мен қоғамға оң әсер ететін реттеуді қамтамасыз ету мақсатында реттеудің жүйелі реформасын жүзеге асыруды және ілгерілетуді қолдау үшін Үкімет қабылдауы тиіс шараларды айқындайды.

2012 ЭЫДҰ Кеңесінің реттеу саласындағы саясат жане басқару жөніндегі ұсынымы
Бұл шаралар жалпыға ортақ саяси циклге біріктірілген, оның шеңберінде болжамды және болжамсыз нормативтік ережелері әзірленеді, бағаланады және талданады, тиісті мекемелердің қолдауымен басқарудың барлық деңгейлерінде қайта қаралады және жүзеге асырылады.

Қосымшада егжей-тегжейлі баяндалған 12 ұсыныстан тұрады
Үлгілер:
Барлық үкіметтік тәсіл.
Ашық үкімет, оның ішінде транспаренттілік пен жұртшылықтың қатысуы.
Реттеушілік әсер талдауын мүмкіндігінше ерте біріктіру.

ТРТ элементтері қандай?
"Реттеуді жақсарту" күн тәртібінің негізінде жатқан үш облыс әртүрлі экономикалық стратегиялары, құқықтық жүйелері және әкімшілік мәдениеті бар елдерде табысты қолданылады:
Норма шығару қызметін ішкі үйлестіру, атап айтқанда, реттеу реформасын басқару және сауда және бәсекелестік мәселелері бойынша лауазымды тұлғалармен өз қызметін үйлестіру қабілеті

Реттеушілік әсерді (РӘБ), атап айтқанда сауда үшін салдарды қоса алғанда, Үкімет іс-қимылдарының әлеуетті салдарын бағалау үшін жүйелі және дәйекті негіз құру жолымен саясаттың неғұрлым тиімді нұсқаларын таңдауды қамтамасыз ету үшін әлеуетті бағалау.
"Түсініктемелер үшін жариялау" және кең қол жеткізуді қамтамасыз ететін практиканың басқа да түрлері және консультациялар тетіктерінің сапасы сияқты транспаренттілікті арттыру мақсатында жұртшылықпен консультациялар тетіктері.

GRP негізгі элементтері
Норма шығару қызметін институционалдық ресімдеу
Транспаренттілік және жұртшылықпен кеңес беру
Реттеуші әсерді бағалау
Реттеу саласындағы Халықаралық Ынтымақтастық
ТРТ саясатының кеңейтілген нұсқалары

Норма шығармашылық қызметті Ішкі үйлестіру
Реттеумен айналысатын мемлекеттік органдар әртүрлі: денсаулық сақтау, экономика, мемлекеттік қызметтер.
Мекемелер арасындағы ішкі үйлестіру шешуші мәнге ие ЭЫДҰ-ның ұсынысы: экономикалық, әлеуметтік және экологиялық пайдалардың шығындарды ақтауын қамтамасыз етуге үкіметтің барлық тәсілі.

Реттеуші әсерді бағалау
Неғұрлым негізделген саяси шешімдер қабылдауға ықпал етеді және шығындар мен пайданы есептеу және қажет болған жерде ғана реттеу жолымен экономикалық тиімділікті арттыруға ықпал етеді
Кешенді тәсіл
Талдаудың қатаңдығы
Есеп берушілік

Жұртшылық пен кеңес беру және транспаренттілік
Транспаренттілік пен есеп берушілік тиісті емес әсерге байланысты проблемаларды шешуге көмектеседі және барлық мүдделі тараптарды тыңдауға мүмкіндік береді.
Есеп берушілік
Қатысу және сатып алу
Тиімділігі

ТРТ қалай бағалаймыз
Реттеу реформасы бойынша ЭЫДҰ бақылау тізбесі.
Реттеу реформасының бірыңғай моделі жоқ, бірақ бұл стандарттар, мақсаттар мен жақсы құрылымдалған институттар маңызды емес дегенді білдірмейді.
Бақылау тізбесі мүше елдер нормативтік реттеу реформасы бойынша өздерінің тиісті күштерін бағалау үшін пайдалана алатын ерікті құрал болып табылады.

Реттеу реформасы бойынша ЭЫДҰ бақылау тізбесі
Бақылау тізбесінің төрт бөлігі
(A) көлденең сауалнама
Саясаттың үш нақты саласы:
B) реттеу саласындағы саясат
С) бәсекелестік саласындағы саясат
D) нарық ашықтығы саясаты

ТРТ және сауда
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz