Қазақстандағы әлеуметтік бағдарламалар




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕДИЦИНА
АКАДЕМИЯСЫ

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ҚОҒАМДЫҚ ПӘНДЕР
КАФЕДРАСЫ

ПРЕЗЕНТАЦИЯ
ТАҚЫРЫБЫ: ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК
БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ІСКЕ АСЫРУ

ОРЫНДАҒАН:АРАЛБАЙ Р.М.
ТОБЫ: В-ЖМҚ-Б- 07-19
ҚАБЫЛДАҒАН:
ШЫМКЕНТ 2019
ЖОСПАР:
І.КІРІСПЕ
ІІ.НЕГІЗГІ БӨЛІМ
1. ПРЕЗИДЕНТТІҢ “ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ҰЛТ-
2020” БАҒДАРЛАМАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МАҢЫЗЫ
2.ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ МОДЕЛІ
3. “СЕРПІН-2050” ӘЛЕУМЕТТІК ЖОБАСЫ
БОЙЫНШАБІЛІКТІ МАМАНДАР ДАЯРЛАУ
МӘСЕЛЕСІ
ІІІ.ҚОРЫТЫНДЫ
ІV.ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
Кіріспе: Қазақстандағы әлеуметтік бағдарламалар
ХХI ғасыр - бәсеке ғасыры, бұл бәсеке енжарлықты, керітартпалықты

көтермейді. Еліміз егемендігін алып, өзін бүкіл әлемге мойындата
бастаған осы кезеңде біздің қоғам дарынды, қабілетті, жан-жақты
жетілген адамдарды қажет етеді. Сондықтан да еліміздің білім берудегі
ұлттық жүйесі өте қарқынды өзгерістер сатысында тұр. Бүгінгі таңдағы
негізгі мақсат - ұлттық құндылықты әлемдік деңгейге шығаруға
қабілетті, өзіндік жеке көзқарасы қалыптасқан тұлға тәрбиелеу. Ол үшін
оқушылардың белсенділігін арттыру, іздемпаздыққа үйрету және білімді
өз бетінше алуы мен қолдана білетін дарын иесін тәрбиелеу керек.Жас
жеткіншектердің бойындағы ерекше қабілеттілікті, дарындылықты тани
білу, оның одан әрі дамуына бағыт-бағдар беру, оны сол бағытта жетелеу
- ұстаз парызы. Ұлы ойшыл Плутарх кезінде: «Көптеген табиғи талант
дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді. Сондықтан әрбір ұстаз
бұған жол бермеуі керек», - деген екен. ХХI ғасыр – білімділер ғасыры.
Сол себептен де білім сапасын арттыру, оқушылардың дарындылығын
айқындап, біліміне, ойлау қабілетіне сай деңгейлеп оқыту, ғылыми
ізденіс қабілеттерін қалыптастыру - әрбір ұстаздың міндеті.
ПРЕЗИДЕНТТІҢ “ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ
ҰЛТ-2020” БАҒДАРЛАМАСЫ ЖӘНЕ
ОНЫҢ МАҢЫЗЫ
Қазіргі заманғы білім беру моделі деген не?
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың
қолында,Ал жас ұрпақтың тағдыры
ұстаздардың қолында.»
Н.Ә.Назарбаев
БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ

Білім беру жүйесі - сабақтастығы бар білім
беру бағдарламалары мен әр түрлі деңгей
мен бағыттағы мемлекеттік білім беру
стандарттары жүйесінің, оларды әртүрлі
ұйымдастыру құқықтық формадағы, типтегі
және түрдегі білім беру мекемелерінде іске
асырушы тармақтардың, сонымен бірге білім
беруді басқару органдары жүйесінің жиыны.
ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ
МАҚСАТЫ
Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман
дайындау. Мектеп – үйрететін орта, оның жүрегі - мұғалім. Ізденімпаз
мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс - оның сабақты
түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, оны
қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау - әр мұғалімнің борышы.
Ол өз кәсібін, өз пәнін , барлық шәкіртін , мектебін шексіз сүйетін
адам.Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі – педагогикалық
құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге
талпынған, рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға
құзыреті.Жаңа формация мұғалімі табысы, біліктері арқылы
қалыптасады, дамиды. Нарық жағдайындағы мұғалімге қойылатын
талаптар : бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары
болуы,
кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі
Нәтижеге бағытталған білім беруді
ұйымдастыратын жаңа мектепте:

-Денсаулық сақтау ортасын құру
-Ұлттық мәдени құндылықтарды
қалыптастыратын
әлеуметтендіру ортасын құру
-Сапалы білім, саналы тәрбие беру
-Жеке тұлғаны қалыптастыруда қоғамдағы
мұғалім- ата-ана-
оқушы арақатынасының тиімді нәтижеге
жетуіне жағдай туғызу
-12 жылдық білім беруге көшу
Қазіргі заман талабы оқу–тәрбие процесіне
түбегейлі өзгертуді талап етіп отыр.

Пассивті әдіс Белсенді әдіс
Оқуш Оқуш
ы ы

Оқуш Оқуш
Мұғалім ы Мұғалім ы

Оқуш Оқуш
ы ы
Құндылықтар
выручка
қолдау
ВӨ понимание
З З түсіністік
АА уважение
сыйластық
ИР
любовь
МА сүйіспеншілік
О согласие
келісімділік
Үш байланыс Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы
күш-жігерді біріктіру арқасында
Денс
мұғалімдер балаларға Мүлкен
ат адамдық
у л ы ериа
бағытаберуі қ мүмкін.»
ө ңі
В.А.Сухомлинский
й с ақ т а лды
К кү
л - у қ

Ата-ана

Мұғалім
Ата-ана

Оқушы
Уақыт бөлу
Бағыттау
Қадағалау
Көмектесу
Жеке тұлғаны тәрбиелеу бағыттары

Психологиялық “МЕН” Коррекциялық
дайындық тұжырым- дамыту, Мектептегі тәрбие
Психотерапиялар
құрылым дамасының ағарту орталықтары
компоненттері компоненттері жұмыстары

а) жеке дайындық
ә) зияткерлік -өзін-өзі тәрбиелеу -Семинар Оқушылардың
дайындық -өзін-өзі басқару -ойын терапиясы -Тренинг “Шұғыла” өзін-өзі
б) әлеуметтік – -өзін-өзі реттеу -библиотерапия -Тәрбие сағаттары басқару қоғамы
психологиялық -өз ісін жоспарлау -музтерапия -Сайыс “Жас ұрпақ”
дайындық -өзін-өзі бағалау -психогимнастика -Байқау жарыстар қоғамдық
в) физиологиялық -өзін-өзі тексеру бірлестігі
дайындық
Жоғары білім деңгейін, оқу дағдысы мен
қабілеттерін көрсете алатын , зерттеліп
отырған мәселенің маңыздылығын
саралай білетін

Жаңалық ашуға тұрақты
мақсаттылық танытатын
Салауатты өмір ой- өріске ие
салтын ұстанатын мол Қазіргі шығармашылық
күш жігерге ие зерттеушілік іс - әрекеттерін
заманғы игерген
мектептің
түлегі

Өз жұмыс нәтижесіне көрегендік Ерекше ойлау , пайымдау
жасап , өз ойын жүзеге асыра шеберлігін, өз бетімен жұмыс
алатын істеудің жоғары деңгейін
танытатын
ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ :

- жаңа ақпарат беру;
- заманауи технологияны меңгерту;
- іздендіру;
- өз бетімен жұмыстарды орындату;
- ой-қиялын, сынай ойлауын дамыту;
- іскерлік пен дағдыны қалыптастыру;
- қызығушылықты, ынта-ықыласты арттыру;
- топпен жұмыс істеуді үйрету және т.б.
Қорытынды
Қоғамды жаңарту және адами капиталға қойылатын талаптардың өсуі
жағдайларында мемлекеттік жастар саясаты елді дамыту және қайта жаңарту
құралына айналуға тиіс.Бұл жастардың әлеуметтік қалыптасу процесіне
қатысушылардың бәрінен жастарды өз проблемалары мен жалпы ұлттық міндеттерді
шешуге тікелей тартуға бағытталған тәсілдерді әзірлеуді және оны дәйекті іске
асыруды талап етеді.Мұндай ауқымдағы мемлекеттік жастар саясатының міндетін
жастардың ойдағыдай әлеуметтенуіне, мемлекеттілікті дамыту басымдықтарына қол
жеткізуге бағдарланған жобалық тәсілді қолдану арқылы ғана шешуге болады.
Мұның бәрі, сайып келгенде, жастар мен бүкіл халықтың өзіндік ұйымдасуы,
Қазақстанның алдында тұрған міндеттердің ауқымына сай келетін бастамаларды
дамыту – азаматтардың әл-ауқатының өсуі және қоғамдық қатынастарды жетілдіру
үшін орнықты шарттарды қалыптастырады.Мемлекет басшысы Н.Ә. Назарбаев
біздің буынның сүйіп оқитын кітабына айналған "Қазақстан жолы" атты өз еңбегінде
атап айтқандай, "Егер де жастар гуманизмді, білімді, жауапкершілікті, әділдікті
таңдап алса және өзімшіл болмаса, онда олармен бірге табыс та ілесіп жүреді".
Қазақстанның жарқын болашағы бар, ол – БІЗДІҢ ЖАСТАРЫМЫЗДЫҢ
ҚОЛЫНДА!
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1.Атабаев Қ.М. Қазақстан тарихының деректанулық негіздері. –Алматы.
2002.-172 б.
2.Әбжанов Х. Қазақстан: тарих, тіл, ұлт. –Астана, 2007
3.Сайлан Б.С. Кеңестік биліктегі Қазақстанның жастар саясаты: тарихы мен
тағылымы (1917-1991жж.). –Алматы: ҚазМемҚызПУ, 2011.-443 б.
4.Қозыбаев М. История и современность. –Алма-Ата, 2003.-265 б.
5Тәуелсіз Қазақстан Тарихы: Хрестоматия./ Құрастырғандар:
Қ.С.Қаражан,К.ЕАбикенова, С.Смағұлов. –Алматы: Қазақ университеті,2013.
260 бет.
6.Омарбеков Т. Қазақстан қасіреті: Көмекші оқу құралы –Алматы,
Санат,1997. -320 бет.
7. https://kk.wikipedia.org
8.https://e-history.kz/kz/publications/view/2861

Ұқсас жұмыстар
Интеллектуалды ұлт - 2020 бағдарламасы
Кәсіпкерлік қызметті Кәсіпкерлік қызметті қолдау бағдарламасы қолдау бағдарламасы
DARIS КОРПОРАТИВТІ ӘЛЕУМЕТТІК
Қазақстан Республикасының жекешелендіру мәні
Экономикалық аудандар
Мемлекеттің инвестициясының потенцияларын тиімді пайдалану, ерекшеліктері, жүйесі
Қазақстан Республикасындағы жұмыссыздық себептері мен формалары
ҚАЗАҚСТАН ЖОЛЫ – 2050
Кейінірек гендерлік зерттеулер шеңбері кеңейіп, пəнаралық мəртебе алған кезеңде гендер термині тіл біліміне жаңа мағынада енді
Сөйлеу бұзылыстары бар балалардың оқыту ерекшеліктері
Пәндер