Қазақстандағы әлеуметтік бағдарламалар


Slide 1

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі Оңтүстік Қазақстан Медицина академиясы Қазақстан тарихы және әлеуметтік-қоғамдық пәндер кафедрасы Презентация Тақырыбы: Қазақстан Республикасының әлеуметтік бағдарламаларын іске асыру Орындаған:Аралбай Р. М. Тобы: В-ЖМҚ-Б- 07-19 Қабылдаған: Шымкент 2019

Slide 2

Жоспар:

І. Кіріспе

ІІ. Негізгі бөлім

1. Президенттің “Интеллектуалды ұлт-2020” бағдарламасы және оның маңызы 2. Қазіргі білім беру моделі

3. “Серпін-2050” әлеуметтік жобасы бойыншабілікті мамандар даярлау мәселесі

ІІІ. Қорытынды

ІV. Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Кіріспе: Қазақстандағы әлеуметтік бағдарламалар

ХХI ғасыр - бәсеке ғасыры, бұл бәсеке енжарлықты, керітартпалықты көтермейді. Еліміз егемендігін алып, өзін бүкіл әлемге мойындата бастаған осы кезеңде біздің қоғам дарынды, қабілетті, жан-жақты жетілген адамдарды қажет етеді. Сондықтан да еліміздің білім берудегі ұлттық жүйесі өте қарқынды өзгерістер сатысында тұр. Бүгінгі таңдағы негізгі мақсат - ұлттық құндылықты әлемдік деңгейге шығаруға қабілетті, өзіндік жеке көзқарасы қалыптасқан тұлға тәрбиелеу. Ол үшін оқушылардың белсенділігін арттыру, іздемпаздыққа үйрету және білімді өз бетінше алуы мен қолдана білетін дарын иесін тәрбиелеу керек. Жас жеткіншектердің бойындағы ерекше қабілеттілікті, дарындылықты тани білу, оның одан әрі дамуына бағыт-бағдар беру, оны сол бағытта жетелеу - ұстаз парызы. Ұлы ойшыл Плутарх кезінде: «Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді. Сондықтан әрбір ұстаз бұған жол бермеуі керек», - деген екен. ХХI ғасыр - білімділер ғасыры. Сол себептен де білім сапасын арттыру, оқушылардың дарындылығын айқындап, біліміне, ойлау қабілетіне сай деңгейлеп оқыту, ғылыми ізденіс қабілеттерін қалыптастыру - әрбір ұстаздың міндеті.

Slide 4

Президенттің “Интеллектуалды ұлт-2020” бағдарламасы және оның маңызы

Slide 5 Slide 6 Slide 7 Slide 8

Қазіргі заманғы білім беру моделі деген не? «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, Ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында. » Н. Ә. Назарбаев

Slide 9

Білім беру жүйесі

Білім беру жүйесі - сабақтастығы бар білім

беру бағдарламалары мен әр түрлі деңгей

мен бағыттағы мемлекеттік білім беру

стандарттары жүйесінің, оларды әртүрлі

ұйымдастыру құқықтық формадағы, типтегі

және түрдегі білім беру мекемелерінде іске

асырушы тармақтардың, сонымен бірге білім

беруді басқару органдары жүйесінің жиыны.

Slide 10

Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты

Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаты - бәсекеге қабілетті маман

дайындау. Мектеп - үйрететін орта, оның жүрегі - мұғалім. Ізденімпаз

мұғалімнің шығармашылығындағы ерекше тұс - оның сабақты

түрлендіріп, тұлғаның жүрегіне жол таба білуі. Ұстаз атана білу, оны

қадір тұту, қастерлеу, арындай таза ұстау - әр мұғалімнің борышы.

Ол өз кәсібін, өз пәнін, барлық шәкіртін, мектебін шексіз сүйетін

адам. Өзгермелі қоғамдағы жаңа формация мұғалімі - педагогикалық

құралдардың барлығын меңгерген, тұрақты өзін-өзі жетілдіруге

талпынған, рухани дамыған, толысқан шығармашыл тұлға

құзыреті. Жаңа формация мұғалімі табысы, біліктері арқылы

қалыптасады, дамиды. Нарық жағдайындағы мұғалімге қойылатын

талаптар : бәсекеге қабілеттілігі, білім беру сапасының жоғары болуы,

кәсіби шеберлігі, әдістемелік жұмыстағы шеберлігі

Slide 11

Нәтижеге бағытталған білім беруді ұйымдастыратын жаңа мектепте:

-Денсаулық сақтау ортасын құру

-Ұлттық мәдени құндылықтарды қалыптастыратын

әлеуметтендіру ортасын құру

-Сапалы білім, саналы тәрбие беру

-Жеке тұлғаны қалыптастыруда қоғамдағы мұғалім- ата-ана-

оқушы арақатынасының тиімді нәтижеге жетуіне жағдай туғызу

-12 жылдық білім беруге көшу

Slide 12

Мұғалім

Оқушы

Оқушы

Оқушы

Мұғалім

Оқушы

Оқушы

Оқушы

Пассивті әдіс

Белсенді әдіс

Қазіргі заман талабы оқу-тәрбие процесіне түбегейлі өзгертуді талап етіп отыр.

Slide 13

Құндылықтар

В Ө

З З А А

И Р

МА

О

выручка

қолдау

понимание

түсіністік

уважение

сыйластық

любовь сүйіспеншілік

согласие

келісімділік

Slide 14

Үш байланыс

Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін. » В. А. Сухомлинский

Ата-ана

Уақыт бөлу Бағыттау

Қадағалау

Көмектесу

Slide 15

Жеке тұлғаны тәрбиелеу бағыттары

Психологиялық

дайындық

құрылым

компоненттері

“МЕН”

тұжырым-

дамасының

компоненттері

Психотерапиялар

Коррекциялық

дамыту,

ағарту

жұмыстары

Мектептегі тәрбие

орталықтары

а) жеке дайындық

ә) зияткерлік

дайындық

б) әлеуметтік -

психологиялық

дайындық

в) физиологиялық

дайындық

өзін-өзі тәрбиелеу

өзін-өзі басқару

өзін-өзі реттеу

өз ісін жоспарлау

өзін-өзі бағалау

өзін-өзі тексеру

ойын терапиясы

библиотерапия

музтерапия

психогимнастика

Семинар

Тренинг

Тәрбие сағаттары

Сайыс

Байқау жарыстар

Оқушылардың

“Шұғыла” өзін-өзі

басқару қоғамы

“Жас ұрпақ”

қоғамдық

бірлестігі

Slide 16

Қазіргі заманғы мектептің түлегі

Салауатты өмір салтын ұстанатын мол күш жігерге ие

Өз жұмыс нәтижесіне көрегендік жасап, өз ойын жүзеге асыра алатын

Жоғары білім деңгейін, оқу дағдысы мен қабілеттерін көрсете алатын, зерттеліп отырған мәселенің маңыздылығын саралай білетін

Ерекше ойлау, пайымдау шеберлігін, өз бетімен жұмыс істеудің жоғары деңгейін танытатын

Жаңалық ашуға тұрақты мақсаттылық танытатын ой- өріске ие

шығармашылық зерттеушілік іс - әрекеттерін игерген

Slide 17

- жаңа ақпарат беру;

- заманауи технологияны меңгерту;

- іздендіру;

- өз бетімен жұмыстарды орындату;

- ой-қиялын, сынай ойлауын дамыту;

- іскерлік пен дағдыны қалыптастыру;

- қызығушылықты, ынта-ықыласты арттыру;

- топпен жұмыс істеуді үйрету және т. б.

Заманауи білім берудің ерекшелігі :

Slide 18 Slide 19 Slide 20 Slide 21 Slide 22 Slide 23 Slide 24 Slide 25 Slide 26

Қорытынды

Қоғамды жаңарту және адами капиталға қойылатын талаптардың өсуі жағдайларында мемлекеттік жастар саясаты елді дамыту және қайта жаңарту құралына айналуға тиіс. Бұл жастардың әлеуметтік қалыптасу процесіне қатысушылардың бәрінен жастарды өз проблемалары мен жалпы ұлттық міндеттерді шешуге тікелей тартуға бағытталған тәсілдерді әзірлеуді және оны дәйекті іске асыруды талап етеді. Мұндай ауқымдағы мемлекеттік жастар саясатының міндетін жастардың ойдағыдай әлеуметтенуіне, мемлекеттілікті дамыту басымдықтарына қол жеткізуге бағдарланған жобалық тәсілді қолдану арқылы ғана шешуге болады. Мұның бәрі, сайып келгенде, жастар мен бүкіл халықтың өзіндік ұйымдасуы, Қазақстанның алдында тұрған міндеттердің ауқымына сай келетін бастамаларды дамыту - азаматтардың әл-ауқатының өсуі және қоғамдық қатынастарды жетілдіру үшін орнықты шарттарды қалыптастырады. Мемлекет басшысы Н. Ә. Назарбаев біздің буынның сүйіп оқитын кітабына айналған "Қазақстан жолы" атты өз еңбегінде атап айтқандай, "Егер де жастар гуманизмді, білімді, жауапкершілікті, әділдікті таңдап алса және өзімшіл болмаса, онда олармен бірге табыс та ілесіп жүреді".


Ұқсас жұмыстар
Интеллектуалды ұлт - 2020 бағдарламасы
Инвестициялық жобаны әзірлеу
Кәсіпкерлік қызметті Кәсіпкерлік қызметті қолдау бағдарламасы қолдау бағдарламасы
Қазақстан Республикасының жекешелендіру мәні
DARIS КОРПОРАТИВТІ ӘЛЕУМЕТТІК
Экономикалық аудандар
Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту қажеттілігі
Мемлекеттің инвестициясының потенцияларын тиімді пайдалану, ерекшеліктері, жүйесі
Қазақстан Республикасындағы жұмыссыздық себептері мен формалары
БӨЖ САЯСИ ҚОҒАМДЫҚ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz