Өндіріс орнының әрекетінде экологиялық бағытталған маркетинг


Slide 1

Өндіріс орнының әрекетінде экологиялық бағытталған маркетинг

Ашық сабақ тақырыбы:

Slide 2 Slide 3

Экологиялық маркетинг-өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде қоршаған ортаға ең аз зиян келтіретін және табиғи ресурстардың ең аз ықтимал саны есебінен құрылатын тауарлар мен қызметтерді жылжыту арқылы тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру процесі.

Slide 4

Экологиялық маркетингтің міндеттері:

нарықта экологиялық саналы қажеттіліктерді қалыптастыру,

өндірісті нарық жағдайына бейімдеу

бәсекеге қабілетті, экологиялық таза өнім әзірлеу,

экологиялық таза өнімді өткізуді қарқындату,

өндірісті экологияландыру есебінен қосымша пайда алу.

Slide 5

Экологиялық маркетинг тұжырымдамасын жүзеге асыру әдістері

Slide 6

Кәсіпорында экологиялық маркетинг қалай жүзеге асырылады?

Қалдықтарды кәдеге жаратудың ең қауіпсіз технологиясын таңдау және олардың құрамын тұрақты бақылау.

бақылаушы органдар кәсіпорын тарапынан қосымша шығындарды болдырмау үшін экологиялық нормативтердің сақталуын бақылау;

Slide 7

Бизнесті жасылдандырудың негізгі себептері тұтынушылар, акционерлер мен инвесторлар алдында жағымды имидж қалыптастыру, сонымен қатар материалдық және энергетикалық ресурстарды үнемдеу болып табылады. Топ-менеджерлердің 54% -ы жағымды корпоративтік беделді құру мүмкіндігін «жасыл» жобаларға басты ынталандыру деп атады. Өндіріс процесінде қоршаған ортаға бағытталған өзгерістер, әдетте, өнім бірлігіне материалдар мен энергия шығынын азайту жолымен жүзеге асырылады және шығындарды үнемдеумен қатар жүреді.

Slide 8

Кейде экологиялық таза деген шынайы тілек қоршаған ортаны қорғау іс-әрекетін іс жүзінде емес, сөз жүзінде көрсету арқылы ғана жүзеге асырылады. Бұл тәжірибе - компанияның немесе өнімнің / қызметтің экологиялық таза позициясы - бұл үшін негіз жоқ - Greenwashing деп аталды.

Slide 9

Экологиялық сертификаттау (Экологическая сертификация) - қызметтің немесе өнімнің белгіленген экологиялық талаптарға сәйкес келетіндігінің арнайы актімен хатталып расталуы.

Slide 10

Экологиялық сертификацияның негізгі мақсаты

қоршаған ортаны төмен дәрежеде ластайтын

өнімнің тұтынушының өміріне, денсаулығына және қоректену ортасына залалсыздығына кепілдік бере алатын

өнімдер мен тауарлардың технологиялық процестерін енгізуді қамтамасыз ететін

өндірушілерді ынталандыру үшін көрсетілетін қызмет

Slide 11 Slide 12

Экологиялық таңба:

Еліміздің және шетелдік тауарлардың қаптамасында табуға болатын белгі. Оны тек сараптамадан өткен және өз өнімдерінің жоғары сапасын дәлелдеген компания ғана ала алады .

Экологиялық заттаңбалар мен декларациялар өнім туралы ақпарат бередінемесе қызметтерге қатысты, олардыңжалпы экологиялықбір немесе бірнеше экологиялық аспектілер. (ГОСТ Р ИСО 14021-2000)

Slide 13 Slide 14 Slide 15

демографиялық мəселелер «экологиялық тұрғыдан ойлауға» қаншалықты әсер етеді?

2. «экологиялық құндылықтарды» мəдени құндылықтар жүйесіне кіріктіру үдерісі қаншалықты дұрыс?

3. кәсіпорынды «жасылдандыру» қаншалықты қымбат ?

экологиялық қауіпсіз қандай технологияларды атай аласыңдар?

экологиялық неғұрлым қауіпсіз көздерді пайдаланатын өзге елдердің компаниялары біздің бəсекелестеріміз болуы мүмкін бе?

Деңгейлік тапсырмалар:


Ұқсас жұмыстар
СҮЛЕЙМЕНОВА НАЗГҮЛ МЕЙРАМХАНА МЕЙМАНХАНА
Кәсіпкерлік қызметтегі маркетинг
Білім беру ұйымындағы маркетинг
Сараптау деп алға қойған міндеттің нақты фактілер негізінде шынайы шешімін табу мақсатымен білікті маман жүргізген тауарды сараптамалық зерттеу
Кәсіпорынның қаржы ресурстарын қалыптастыруда маркетингтің атқаратын қызметі
Өндіріс
Халықаралық маркетинг
МАРКЕТИНГ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Құнды құру тізбегін талдау
КОМПАНИЯДА МАРКЕТИНГТІК
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz