Таным және ғылыми білім: гносеологиялық құрылым, әдістер және ақиқат


Slide 1 Slide 2

Жоспар:

1. Танымның тәжірибелік табиғаты. Қазіргі адамзаттың қажеттіліктер мен оны қанағаттандыру жолдарын іздеу - қазіргі ғылым дамуының негізі

2. Ғылыми таным құрылымына адамның барлық мәнді күштерінің кірістірілуі. Ғылыми танымның деңгейлері мен әдістері.

3. Танымдағы ақиқат мәселесі. Адасу мен жалғандық. Ақиқат пен сенім.

Slide 3 Slide 4

Таным

Адамдардың білімге жетуге бағытталған қызметі.

Дүниені танып білу қабілеті -

Гносеологиялық оптимизм

Танымды жоққа шығару - Агностицизм

Күмәндану, сын, терістеу догматизмге, абсолютизацияға қарсы, адамды тереңдікке жетелейтін философияға қажетті элемент - Скептицизм

Slide 5

Қарапайым стихиялық-эмпирикалық

Ғылыми таным

Таным түрлері:

Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9

Таным тарихында, гносеология ілімінде екі қарама-қарсы бағыт қалыптасқан:

эмпирикалық (бақылау, салыстыру, өлшеу және эксперимент)

теориялық таным(идеалдау, абстрактылық білім, нақты білім)

Схоластика

“Пайымдаудың жабайы философиясы”

Орта ғасырдағы діни философиялық бағыт;

Жеміссіз ойтолғау, шартты білім, шынайы өмір мен пратикадан ажырау

Slide 10

Айғақ мағынасы

Шындықтың кейбір фрагменттері, обьективті оқиға, нәтиже

Оқиға, құбылыс, дәйектелген білім, яғни, ақиқат синонимі

Эксперимент пен бақылау барысында алынған тәжірибелік білім.

Эмпириканың негізгі элементі айғақ (факт)

Slide 11

Айғаққа байланысты бағыттар:

Фактуализм дербес тәуелсіз

Теориялық тәуелді

Slide 12

Танымның мақсаты - Ақиқатқа жету

Ақиқат - обьектуралы сезімдік және интеллектуалдық білімарқылы алынған, шындыққа сәйкес келетін білім.

Адасу - белгілі бір парадигмадағы ой немесе ойлау жолы, олардың дұрыс екендігіне сенімділік болады, бірақ ол шындыққа мүлде сәйкес келмейтін таным нәтижесі.

Slide 13

Ерекшіліктері:

Оның зерттеу обьектісі күрделі;

Белгілі бір мақсатқа бағытталған өз алдына міндеттер қояды;

Арнайы құралдары мен метод-әдістері бар;

Айқындық, жүйелілік, дәлдік тән;

Slide 14

Ғылым - табиғат, қоғам және адам туралы білімдер өндіруге бағытталған зерттеу қызметі саласы

Ғылымның функциялары:

Мәдени-көзқарастық

Өндіргіш күштер функциясы

Әлеуметтік күштер функциясы

Slide 15

Cұрақтар:

Таным дегеніміз не? Оның теориясының маңызы неде?

Танымның түрлері қандай?

Таным - шындықты бейнелеу. Танымның субьектісі мен обьектісі.

Білім құрылымы. Сезімдік және рационалдық таным.

Философиядағы ақиқат мәселесі. Ақиқаттың обьективтілігі. Абсолюттік және салыстырмалы ақиқат диалектикасы. Ақиқат өлшемі.

Танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері, олардың құрылымы.

Айғақтың мағынасы және оның рөлі қандай?

Slide 16

Пайдаланылған әдебиеттер:

Нұрышева Г. Ж “Философия”: оқулық. Алматы, 2013. 316 бет

Дәрістер курсы

Ғаламтор желісі

www. youtube. com

Slide 17

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Таным философиялық мәселесі: ақиқат, таным мүмкіндіктері және ғылыми-шығармашылық аспектілер
Таным теориясы: білім, ақиқат және таным формалары
Таным теориясы: білім, таным түрлері және ақиқат мәселелері
Таным, ғылыми ақиқат және ғылыми-техникалық прогрестің қазіргі экологиялық және генетикалық проблемалары
Гносеология мен ғылыми таным: теория, формалар және әдістер
Білім мен таным: ақиқат, диалектика және тәрбие практикасындағы мәселелер
Таным теориясы: мәні, практикалық табиғаты, құрылымы, ақиқат және таным деңгейлері мен әдістері
Танымның тәжірибелік табиғаты, ақиқат мәселесі және ғылыми әдістері
Ақиқат пен өзін-өзі тану: философиялық және таным теориясының аспектілері
Ғылым мен ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми таным принциптері және педагогиканың ғылыми ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz