МЕМЛЕКЕТ ҚОҒАМЫНЫҢ САЯСИ ЖҮЙЕСІНІҢ ИНСТИТУТЫ РЕТІНДЕ




Презентация қосу
1.МЕМЛЕКЕТ ҚОҒАМЫНЫҢ САЯСИ
ЖҮЙЕСІНІҢ ИНСТИТУТЫ РЕТІНДЕ
2. МЕМЛЕКЕТ ҰҒЫМЫ, ТҮРЛЕРІ,
БАСҚАРУ ФОРМАСЫ
3.ҚОҒАМНЫҢ САЯСИ ЖҮЙЕСІ,
ҰҒЫМЫ:АЛЬМОНТ ПЕН ИНСТОН
ТЕОРИЯСЫ
ОРЫНДАҒАН:МАРАТ МӨЛДІР ЕРКІНҚЫЗЫ
ТЕКСЕРГЕН:БЮЛЕГЕНОВА Б.Б
МЕМЛЕКЕТ ҚОҒАМНЫҢ
САЯСИ ЖҮЙЕСІНІҢ
НЕГІЗГІ ИНСТИТУТЫ
РЕТІНДЕ

Егемендікке ие және
қоғамды басқаруды
арнайы механизмдер
(аппарат) арқылы жүзеге
асыратын қоғамдағы
саяси билікті
ұйымдастырудың ерекше
түрі, саяси жүйенің
орталық институты.
Мемлекеттің белгілері
мемлекеттің орталық және
жергілікті билік органдары
жүйесі болады, оған заңды,
атқарушы және сот органдары,
әскер, полиция жатады;
мемлекеттің тұрғындары
әкімшілік-аумақтық
бірлестіктерге (облыс, аудан,
ауыл, т.с.с.) бөлінеді (ол
бірліктер әр елде түрліше
аталады);
мемлекеттің шекарасы анық
белгіленген аумағы болады;
мемлекеттің әскерді,
полицияны, сотты, басқа
мемлекеттік мекемелерде
қызмет істейтін шенеуніктерді
ұстау үшін салық жинайды;
мемлекет заңдар және басқа
нормативтік-құқықтық актілер
Мемлекет
түрлері

Федерация (лат. foederatio —
Унитарлық (лат. unitas —
одақ, бірлестік) — белгілі бір
біртұтас, біріккен) құрылыста
саяси тәуелсіздігі бар,
саяси билік бір орталыққа
бірнеше мемлекеттік
бағынады, мемлекет ішінде
құрылымдардың бірігіп
өз алдына бөлек басқа
одақтық жаңа бір
құрылымға жол берілмейді.
мемлекетті құруы.
Оның территориясы,
Федерация мен оған кіретін
конституциясы бір болады.
субъектілердің міндеттері
Мемлекеттік биліктің жоғары
арасындағы
органдар жүйесі, азаматтығы
айырмашылықтар
ортақ. Мысалы, Италия,
жалпымемлекеттік
Франция, Қазақстан т.б. осы
конституциямен реттеледі.
түрге жатады.
Әр субъектінің өзінің
жоғарғы билеу (заң
Мемлекет басқаруы бойынша
Монархия (гр. μοναρχία — біртұтас билік)
— абсолюттік және конституциялық болып
екіге бөлінеді

Атадан балаға мұра боп
Абсолюттік монархия қалған билік иесінің
— мұраланған тақ мемлекеттің сайланып
иесінің (монархтың) қойылатын басқару
ешқандай заңдармен органдарымен біте
шектелусіз, өз қайнасып,
қалауынша дара билік демократиялық
жүргізуі. ұстанымдармен үйлесім
тауып басқаруын
конституциялық
Парламенттік
жүйесі бар Президентті
к жүйеде
елдерде президентті
парламенттег және
і орындардың парламентті
көпшілігін халық
сайлайды,
сайлауда Республикал заңды билік
жеңіп алған ық басқару пен
партия атқарушы
билік
немесе арақатынасы
партиялар өзгереді, ел
коалициясы президенті
мемлекеттің
— премьер-
де, үкіметтің
министр де
басқарады. басшылығын
өз қолына
алады.
Диктатура (лат. dictare
— нұсқау беру) — бір
қолға шексіз биліктің
жинақталуы, заңды
аяққа баса отырып, күш
көрсету арқылы
мемлекет басқаруды
жүзеге асыру.
Диктатура мемлекеттік
билік формасының
ерекше көрінісі ретінде
монархиялық және
республикалық
режімдер жағдайында
ұшыраса береді.
Қоғамның саяси жүйесі
Елдің саяси қызметіне
қатысып, саяси билікті
жүзеге асыратын саяси
институттардың,
ұйымдардың, топтар мен
жекелеген адамдардың
жиынтығы.

Қоғамның саяси жүйесі
Бұл барлық
органдары бар
мемлекет;
қызметтерінде
айқын саяси ұрпакты
бағыты бар тәрбиелеу
партиялар мен мен білім қатаң саяси реңкі
қоғамдық беруді болмаса да,
ұйымдар (мектеп, мемлекеттің
институт, саясатына
театр) манызды әсер ете
жүзеге алатын, (кәсіподак,
асыратын кооперативтік, діни
барлық және т.б.
мекемелер
Саяси мәдениеттің жіктелуі - Г.Алмонд пен
С.Верба ұсынған саяси мәдениет түрлері:

"патриархалдық" мәдениет, мұнда жалпыұлттық саясаттың мақсаттары мен
құндылықтары туралы біліктер, сезімдер мен нормативті пайымдаулар жоқтың
қасы. Қатысу мәдениетінің осы типіне негізделген жүріс-тұрыс үлгісі бүкіл ұлтқа
қатысты саяси процеске деген немқұрайлылықпен, бұл саладағы еш үміттердің
болмауымен және жергілікті немесе этникалық ынтымақтастыққа негізделген
бірегей топталумен сипатталады;

"Бағыну, тәуелділік пен табыну" мәдениеті саяси басшылық қадағалауға тиісті
нормалар мен бағынуға тиісті өкімдерді "өндіруші мен сыйлаушы" ретінде
қабылданатын жүріс-тұрыс үлгісін анықтайды. Бұл үлгідегі негізгі психологиялық
мотивтер игіліктерді күтушілік пен жазадан қорқу болып табылады;

"Қатысу" мәдениеті жүріс-тұрыстың біршама күрделі үлгісіне ие. Оны әлеуметтік
серіктестік ретінде сипаттауға болады, мұнда мемлекеттік биліктің саналы
сипаты мен тиімділігіне қарай бағынуды қажет ететін нормалар мен өкімдерді
"өндіруші" ретінде де, саяси шешімдерді қабылдауға төменнен келетін қатысушы
ретінде де қабылдана алады.
Әдебиеттер тізімі:

1.Жамбылов Д. Саясаттану. А., 2003

2.Қуандық Е. Саясаттану. А., 2001

3.Байдельдинов Л. А. Теориялық
саясаттану. А., 2005

4.Мағзұмов М. Т. Саясаттану негіздері.
Дәріс курсы. Өскемен, 2002

5.Рахметов Қ. Саясаттану. А., 2005

6.Абдильдина Х.С. Саясаттану. Оқу
құралы. Астана, 2007

7. Антропология мировой политической
мысли, в 5-и томах

Ұқсас жұмыстар
БАТЫРЛАР ЖӘНЕ БИЛЕР ИНСТИТУТЫ
Мемлекетті басқару формасы
Қожа Ахмет Яссауи ілімі
Мемлекеттік орган мемлекеттік басқарудың ұйымдық құрылымының жүйе құрушы элементі ретінде
Саясат дегеніміз не
Ұлт - зиялыларының өмірі туралы мағұлмат
Саяси әлеуметтану
Социология ғылымы және оның құрылымы
Мемлекет пен құқықтың дамуы
Саяси тәрібі
Пәндер