Психологиялық даму және жас ерекшелік психологиясы



Психологиялық даму және
жас ерекшелік психологиясы
Орындаған: Мұхан Назира
Тобы:1901-19

Даму және жас ерекшелік психологиясы пәнінің мәні онтогенездегі психикалық дамудың жалпы заңдылықтарын, дамудың жас кезеңдерін және бір кезеңнен екінші кезеңге көшу себептерін анықтау болып табылады.
Даму және жас ерекшелік
психологиясы пәні

Балалар психологиясы
Жастардың психологиясы
Өтудің психологиясы
Геронтопсихология
Жас ерекшелік психологиясының
бөлімдері

Бойлық бөліктер әдісі (бойлық әдіс) Сызықты әдіс Біріктірілген (когорт-дәйекті әдісі)
Даму және жас ерекшелік
психологиясының әдістері

Тікелей бақылау
Жеке істерді талдау
Жетістіктер мен қабілеттерді тестілеу
Өзін-өзі ақпараттандыру әдістері
Жобалау әдістері
Деректерді жинау әдістері

Шала нәресте (0-ден 12 айға дейін)
Ерте жаста (1 жылдан 3 жылға дейін)
Мектепке дейінгі жастағы (3-6 жастан 7 жасқа дейін)
Кіші сыныптар (6-7 жастан 10-11 жасқа дейін)
Жасөспірімдер (11-12 жастан 15-16 жасқа дейін)
Жастық жасы (15-16 жастан 18 жасқа дейін)
Балалар дамуының
жас ерекшелік кезеңі

Шала нәресте - ересектермен тікелей эмоционалды қарым-қатынас
Ерте жаста - манипуляциялық-объективті іс-әрекет
Мектепке дейінгі жас - бейнелік-рөлдік ойындар
Жасөспірімдер жасөспірімі - оқу іс-әрекеті
Жасөспірім - құрбыларымен жеке қарым-қатынас
Жастар - оқу-еңбек іс-әрекеті
Әрбір жастағы жүргізілетін
іс-әрекет түрлері

Өсу және даму

Өсу және даму

Өсудің ерекшелітері

X. Вернер, L. S. Выготский және басқа психологтар дамудың негізгі белгілерін немесе өлшемдерін сипаттады. Олардың ішіндегі ең маңыздысы:
дифференциация, бұрынғы бұрынғы бір элементті бөлшектеу;
жаңа тараптардың пайда болуы, дамудың жаңа элементтері;
объектінің әр түрлі тараптары арасындағы байланыстарды қайта ұйымдастыру.
Даму белгілері

Прогрессивті даму функциясы мен қалыптасуын жақсарту арқылы жүретін психикалық процестерді саралау мен ұйымдастыруды ұлғайту арқылы сипатталады.
Регрессивті даму дамудың бәсеңдеуі мен тоқтатылуымен және ақыл-ой қабілеттерін жинақтап жүрумен ұштасқан процестермен сипатталады.
Анемальды даму өсу, дифференциация және психикалық функцияларды ұйымдастыру үдерісінде ішінара немесе үздіксіз бұзылыстармен сипатталады, ол қалыптастыру және жұмыс істеу қабілетін төмендетеді
Даму түрлері

Теориялық ойлаудың мазмұны бастауыш мектеп жасындағы (В. В. Давыдов)
В. В. Давыдовтың теориялық ойлауы мыналарды қамтиды:
айтарлықтай рефлексия, яғни, олардың іс-әрекеттеріне елеулі негіздерді іздеу және қарау;
мағыналы талдау, яғни. белгілі бір ерекшеліктерден маңызды байланыстың бөлінуі;
мағыналы абстракция; жеке тұлғаның әмбебап негізде оқшаулануы;
мағыналы жоспарлау;
ықтимал іс-қимыл жүйесін құру және проблеманың шарттарына сәйкес келетін әрекеттің оңтайлылығын анықтау;
мағыналы қорыту, яғни, әмбебаптың жеке және жеке адамның тұрақтылығы мен өзара байланысы.

Магистратурада оқығаннан кейін, Давыдов интернационализация теориясы мен бірінші кезекте, П. Я. Гальперин жасаған психикалық әрекеттердің кезең-кезеңмен қалыптасуы болды. Оның теориясын түсінуіне және одан әрі осы теорияның шығармашылық дамуына негізделе отырып, ол 1966 жылы атақты мақалада «Баланың ақыл-ой дамуының мәселесін өте күрт жалпылап шешті». «Белсенді топтамада» жарияланған психиканың «қалыптасу» және «даму» концепциялары арасындағы корреляция бар болды. Жинақта 1966 жылғы 30 маусымдағы Мәскеу психологтарының симпозиумына арналған материалдардың бір бөлігі бар. Онда біздің көпшілігіміз XVIII Халықаралық Психологиялық Конгреске дайындық барысында біздің ғылымның ең өзекті әдістемелік мәселелерін талқылады. Бұл мақалада В. В. Давыдов үлкен жолмен, мектепке дейінгі балалар мен жасөспірімдердің психикасын қалыптастырудағы оқытудың шешуші ролін айқындады.
В. В. Давыдов көзқарасы

Дж. Пиаженің «Робинсонада», яғни адам психикасының әлеуметтік мәнін елемегені үшін, сынап, Давыдов өзінің бастапқы көзқарасын қалыптастырады: «Адамның психикалық дамуы» терминін қолдануы адамға түсінік берсе де, негізді емес осы терминдің мағынасында және адамның натуралистік теорияларының ұстанымдарына сай келмейді. Егер бұл термин әлі күнге дейін мағынасы бар болса және «адамның психикалық дамуы» тұжырымдамасымен жұмыс істейтін болса, онда Пиаже сияқты адамның автономиясын және өзіндік маңыздылығын, онда түпкілікті талдауда оның әлеуметтік және әлеуметтік табиғатын тану қажет.

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz