Функционалды құндылықты талдау



Функционалдық
құндылық
талдау

Жоспар:
Жалпы сауда саласындағы құндылықтың мәні
Сауда саласындағы құндылықтың түрлері
Функционалдық құндылықтың маңызы

Жалпы тауар құндылығы - ол «пайдалану құндылығы» ұғымымен синонимде, яғни, тауардың маңыздылығы, өнімді тұтынушыға тұтыну.
Өнімнің пайдалылығы немесе пайдасы ол субъективті бағалау, қажеттіліктің салыстырмалы маңыздылығына, өнім қанағаттандыратынына және өнімнің қажеттілігіне қаншалықты сәйкес келетініне байланысты.
Кез-келген субъективті өнім ретінде тұтынушылық құндылығы барлық сатып алушылар үшін бірдей болмайды, бірақ оның массасында, математикалық статистика заңдарына сәйкес, өнімнің орташа сараланған нарықтық құны әрқашан оның шынайы пайдалану құнына жақындайды.
Пайдалану құндылықтарын қалыптастыру және жетілдіру құндылық тізбегін толық түсінуді, атап айтқанда құндылықты дамыту үшін жаңа мүмкіндіктердің тізбегін анықтауды талап етеді.

Пайдалану құндылықтарының үш қағидасы
Сатып алушы бәсекелес компаниялар арасында ең бағалы деп санайтын ұсынысты таңдайды.
Компания ұзақ мерзімді перспективада бір мәміле жасауға мүдделі емес, ал сенімді клиенттердің шеңберін қалыптастыруға көмектесетін тұтынушылармен тұрақты, сенімді қарым-қатынас жасауда.
Компанияның өнімдері тұтынушыларға осындай емес, белгілі бір қажеттіліктерді қанағаттандыру үшін қажет (эмоционалдық, экономикалық немесе аралас) . Өнімнің қажеттілігін қанағаттандыруға қабілеттілігін бағалау тұтынушының бағасы болып табылады.

Тауар құндылығының түрлері
Функционалды құндылық
Әлеуметтік құндылық
Шартты мән
эписистемикалық құндылық
эмоционалдық құндылық
Әр құндылықтың анықтамасын білу үшін сол ұяшықты басыныңыз!

Функционалды құндылықты талдау
Сатып алудың функционалдық құндылығы оның сенімділік, төзімділік және баға сияқты сипаттамаларынан немесе атрибуттарынан шығарылуы мүмкін. Мысалы, автомобиль сатып алу туралы шешім отынды үнемдеу немесе техникалық қызмет көрсету құнын ескере отырып негізделуі мүмкін. Маркетингтің міндеті өнім сапасының қайсысы тұтынушыға ең көп пайда мен артықшылықтарды ұсынатынын анықтау. Және бұл қасиеттерді өнімді нарыққа шығару кезінде ерекше атап көрсету керек.

Функционалдық құндылықтардың позициясы

Утилитарлық. Бұл өнім зерттеушісі сыйақы мен жазалаудың негізгі принциптеріне байланысты функцияларды білдіреді. Автор бұл жағдайда біздің өнімге деген қарым-қатынасымыз біз өнімді пайдаланудан ләззат аламыз немесе оны пайдалану бізге ауырсыну тудырады деп атап көрсетеді Өзін-өзі танытуға ықпал ететін. Бұл жағдайда өнімге деген қарым-қатынас өнімнің тұтынушыға өзін-өзі бағалауды қалыптастыруға немесе өзін-өзі анықтауға қаншалықты қабілетті болуына байланысты қалыптасады. Тұтынушы бұл өнімді таңдайды, себебі ол тұтынушыға қандай да бір пайда әкелмейді, өйткені қоршаған ортаға тұтынушының жеке басы туралы айтады. Тұтынушының мүддесін қорғау. Өнімге деген қарым-қатынас тұтынушыны эго-ны осалдауға қабілетті сыртқы қауіп-қатерлерден және ішкі күйзелістерден өнім қаншалықты қорғауға қабілетті болуына байланысты қалыптасады. Мысалы, дезодорантты біз қолтықтардағы қорқынышты иіспен қатып қалмау үшін пайдаланамыз. Таным. Өнімге деген қарым-қатынас өнім туралы білімді реттеуге, құрылымдауға, оны түсінуге қаншалықты ықпал ететіндігіне байланысты қалыптасуы мүмкін. Көріністерді құрылымдау және реттеу қажеттілігі тұтынушы екі мағыналы жағдайда болғанда немесе жаңа өнімге тап болғанда туындайды.

Функционалды құндылықты талдау жолдары:
Тұтынушыға тигізетін пайдасы
тұтынушының сұранысы немесе қажеттілігі
атқаратын қызметі
сапасының жoғырылығы

Мысал:
Тұтынушы дүкенге белгілі бір тауарды сатып алу мақсатымен барғанда ең алдымен адам оның өзіне қаншалықты пайдалы екендігін ескереді. Мысалы, Камила дүкенге жаңа оқу жылына сызғыш алуға келді. Оның алдында тауар таңдаудың бес түрі бар. Ол жаңа ырғаққа тән көпшілік пайдаланатын қызғылт түстті жылтыр сызғышты таңдап, тауардың әлеуметтік құндылығын жоғары ұстауы мүмкін немесе бұрын соңды көрмеген геометриядағы формулалар қосылып жазылған түр әлпеті ерекше сызғышты таңдап эпистемикалық құндылықты таңдауы мүмкін немесе тәуекел етпей ақ алдынға жылы алған моделін қайта алып, эмоционалды құндылықты жоғыры қоюы мүмкін. Бғрақ Камила үшін ең тиімді жолы ол сол өнімнің тиімділігі. Мысалғы резинадан жасалған сызғыш. Ол өзге пластикалық сызғыштарға қарағанда сынбайды және көпке дейін жарамды, демек оның пайдасы жоғырырақ әрі тиімді, яғни ол тауарды фукционалдық құндылығы жағынан таңдады.

Функционалдық құндылық
Функционалды құн өнімнің функционалдық, утилиталық немесе физикалық қасиеттерінің негізінде сатып алынған пайда ретінде айқындалады. Өнім функционалды, утилиталық немесе физикалық қасиеттерге ие болуына байланысты функционалды құндылыққа ие болады. Функционалдық құн таңдау критерийлерімен анықталады.

Әлеуметтік құн
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz