Практикалық тапсырмалардың түрлері, орындау тәсілдері




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
М. ҚОЗЫБАЕВ АТЫНДАҒЫ СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ ҚЕАҚ
«ГЕОГРАФИЯ ЖӘНЕ ЭКОЛОГИЯ» КАФЕДРАСЫ

«Географиялық біліктілік пен дағдылардың
мазмұны: түрлері, қалыптастыру жолдары.
Практикалық тапсырмалардың түрлері, орындау
тәсілдері»

Орындаған:Нурмуканова Ф.М
Тексерген:Доскенова Б.Б
Жоспары:
1. Географиялық біліктілік пен
дағдылардың мазмұны
1.1 Оның түрлері.
1.2 Қалыптастыру жолдары.
2. Практикалық тапсырмалар
2.1 Оның түрлері.
2.2 Орындау тәсілдері
Географиялық біліктілік пен
дағдылардың мазмұны

Біліктілік, квалификация — адамның
белгілі бір білім жүйесін тәжірибеде
пайдалана алу қабілеті. Адамның өзі
таңдаған қызметінде өз білімін көтеріп, нені,
қалай және не үшін үйренетінін алдын-ала
айқындап, білікті маман болуға бағытталуы.

Дағды - автоматты түрде жасауға дейін
жеткізілген әрекет; көп рет қайталау
жолымен қалыптасады. Оқыту процесінде,
әсіресе, жалпы оқу дағдыларын, пәнаралық
мәндегі, жазу дағдыларын қалыптастыру
қажет.
Географиялық біліктілік пен
дағдылардың мазмұны
Дамыған дағдылардың кейбір белгілері:
1) Дағды алудың белгісі — әртүрлі
амалды тез орындап, шапшаң
қимылдау.
2) Дағды қалыптасқаннан кейін күштеніп,
зорланып, қиналып істеу жойылады
3) Дағдыланудың үшінші белгісі —
бірқатар жеке амалдарды біріктіріп,
одан тұтас бір амал жасай алу.
4) Көзбен бақылаудың маңызы кеміп,
қозғалыс пен бақылаудың маңызы
артады.
5) Дағдыға машықтану үшін алдын ала
қабылдай алу қабілетінің болуы.
Дағдының түрлері:
ДАҒДЫ БІРНЕШЕ ТҮРЛЕРІ БАР: ПЕРЦЕПТИВТІ,
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ, ҚОЗҒАЛЫС ЖӘНЕ МІНЕЗ-
ҚҰЛЫҚ ДАҒДЫЛАРЫ.
Перцептивті дағды — жақсы таныс заттардың тану
белгілерінің бірмезгілдік, таптаурын бейнелеуі.
Интеллектуалдық дағды — белгілі бір сыныпқа
кіретін есептер мен тапсырмаларды шешудің
таптаурын тәсілдері.
Қозғалыстық дағды— таптаурын әрекеттер, жақсы
қойылған қимыл-қозғалыстардың жүйесі.
Қозғалыс дағдыларына әрекеттің әдетті
құралдарын таптаурын түрде пайдалану да кіреді.
Қалыптасу жолдары.
Дағдының Біліктілік – алғаш
қалыптасуына мектеп
физиологиялық негіз—
динамикалық стереотип
табалдырығын
болып табылады. аттап, мектеп
Мысалы, алғаш жазып қабырғасындағы
үйрене бастаған бала білім алу процессін
бастапқы кезде өзінің аяқтап, ары қарай
барлық қозғалыстарын
санасымен бақылап,
таңталған
көптеген артық мамандық бойынша
қимылдар жасайды білім деңгейін үнемі
(оның бет әлпеті, бүкіл арттырып отыру
денесі, аяқ-қолы бір арқылы
мақсатқа бағытталады),
біраз қиналады.
қалыптасады.
Практикалық
тапсырмалар
Практикалық жұмыстар - оқушылардың оқу іс-әрекетінің бір түрі; мақсаты мен
міндеті лабораториялық жұмысқа ұқсас. Кейбір оқу пәндерінің "лабораториялық-
практикалық жұмыс" деген термин қолданылады. Практикалық жұмыстар оқу
бағдарламасына енгізіліп, курс бөлімін немесе тақырыпты оқығаннан кейін жүргізіледі.

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ
ЖҮЙЕЛІ ТҮРДЕ ОРЫНДАУ:

Анал Синте Салысты
из з ру

Жалпыла Оқытудағы
теория
у
Географиялық
тапсырмалар

Шығармашыл Практикалық
ық мұғалімнің
тапсырмалар дайын
тапсырмалары
География сабағы бойынша жүргізілетін практикалық
жұмыстар арқылы географиялық
және топографиялық карталармен жұмыс істей білу,
тұрғылықты жердің планын құру және т.б. біліктілігі
қалыптасады. Оқытудың бастапқы сатысында практикалық
жұмыстар жалықтырушы сипатта болады.
Географиялық тапсырмаларды
орындау тәсілдері:
Шығармашылық Жаңа өтілген тақырыптың
тапсырмалар көбінесе теориясына байланысты
оқушыларға берілетін практикалық
интеллектуалды, жұмыс.Ол ашық немесе
креатериалды тұрғыдан жабық тест түрінде,
ой өрісін дамыту үшін, немесе тек сұрақ
фантазиясын дамыту ретінде,я болмаса
үшін арнайы берілетін тұжырымдамаларға
байланысты берілетін
тапсырма. Оқушылар
тапсырмалар(кесте,сызбал
оны орыну үшін интернет
ар). Оларды орындау үшін
ресурстарын немесе жаңа тақырыпты толық
қосымша құрал- меңгеру арқылы
жабдықтар қолданады. тапсырмаларды
орындайды.
Қорытынды:

Практикалық жұмыстар білімді бекітуге және
нақтылауға себепші болады. Практикалық
жұмыстарды орындау мазмұны мен тәсілдері оқу
пәнінің ерекшелігіне байланысты. Оқытудың
бастапқы сатысында практикалық жұмыстар
жалықтырушы сипатта болады. Жұмыстың
күрделілігі біртіндеп өзгереді: оқушылар көп уақыт
алмайтын күрделі тапсырмаларды орындауға көшеді.
Тиісті дағдыларды меңгергеннен кейін оқушылар
практикалық жұмысты өз бетімен жүргізулеріне
болады.

Ұқсас жұмыстар
Практикалық тапсырмалардың түрлері
Кескін карталармен жұмыс жасау
Салықтық механизм
Проблемалық оқыту
Еңбекке баулу сабақтарындағы шығармашылық жұмыс түрлері
Оқушылардың білім, білік дағдыларын есепке алу және бағалау
Практикалық тапсырма орындау
Кеден органдары лауазымды тұлғаларының кәсіби - психологиялық дайындығы
Кеңістік пен форма тақырыптарын оқытып - үйрету процесінде оқушылардың математикалық сауаттылығын қалыптастыру технологиялары
Физикалық шаманы өлшеу тәсілдері
Пәндер