Географиялық білімділік



Географиялық біліктілік пен дағдылардың мазмұны
Орындаған:Шупанова Ж. Ж
Тексерген:Доскенова Б. Б
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан Университеті ҚеАҚ «География және экология» кафедрасы

Білімділік-бұл білім мен өмірлік тәжірибе негізінде студенттер саналы түрде орындайтын практикалық әрекеттер.
Дағдылық-бұл автоматты түрде орындалатын практикалық әрекеттер. Географияда географиялық (арнайы) және жалпы білім беру болып бөлінетін дағдылар басымы.
Білімділік пен дағдылықты қалыптастыру кезеңдері:
шеберліктің мәнін көрсету, оны игеру мақсаттарын қою, білім көздерімен танысу, соның негізінде шеберлік қолданылады
іскерліктің құрамымен танысу, оқушылардың іс-әрекеттерді орындау кезектілігін ұғыну
мұғалімнің іс-әрекеттерді орындау үлгісін көрсетуі және түсіндіруі
дағдыларды игеруге арналған жаттығулары жасау
дағдыларды өз бетінше қолдану, оны жаңа материалға ауыстыру және жаңа мәселелерді шешу үшін пайдалану

Географиялық білімділік
Эмприкалық білім
Теориялық білім
Көрініс
факт
ұғым
себеп-салдарлық
байланыстары
заңдылықтар
Ой көрінісі
Қиял көрінісі
Жалпы көрініс
Дара көрініс
Территориялық көрініс
Картографиялық көрініс
теориялар
Жалпы ұғым
Дара ұғым
Регионалдық және
территориялық ұғым
Нақты ұғым
Абстрактық ұғым

Оқушыларды үйрету керек
Жеке оқу қызметін ұйымдастыру негіздерін
ақпаратты іздеу
өңдеу және ұсыну тәсілдері
ақыл-ой еңбегінің әдістері
коммуникативтік дағдылар негіздері.
танысу
негізгі компоненттерін игеру;
осы дағдыларды қолдануға үйрету;
барлық оқушылардың осы дағдыға ие болуын тексеру
қажет болған жағдайда жеке оқушымен осы дағдыларды орындауын түзету.
Дағдыларды қалыптастыру кезінде негізгі кезеңдердің бөлінуі:

Білімділік пен дағдыны тексеру жолдары
Тексеру әдістері
Тексеру түрлері
Ауызша тексеру
Жазбаша тексеру
Индивидуалды тексеру
Фронтальды тексеру
тығыздалған сауалнама
Нұсқалық тексеру
Географиялық диктант
Картографиялық диктант
Топографиялық диктант
Бағдарламалық бақылау
Тесттік тексеру
ағымдағы
Қорытынды
тематикалық
Жалпы
курстық
қорытынды

Мысалы
Ауызша индивидуалды тексеруді әртүрлі көрнекі түрде жүргізуге болады. Оқу құралдары: модельдер, оқу қабырға суреттері, табиғи құралдар. Оқушылар ауызша жауапты көрсетілімелі түрде жүргізеді

Географиядан практикалық жұмыстар -бұл дағдыларды қалыптастыруға, дамытуға, шоғырландыруға ғана емес, сонымен қатар жаңа білім алуға мүмкіндік беретін оқытудың ерекше түрі.
Практикалық жұмыстар осы бағытпен орындалуы мүмкін:
ақпарат көзін пайдаланбай (бұл жағдайда оқушы тек өзінің білімі мен дағдыларын қолданады)
бір дереккөзге негізделген, мысалы, географиялық карта немесе мәтін;
бірнеше көздер негізінде.
құрал-жабдықтарды қолдана отырып

Өзіндік және практикалық жұмыстардың жіктелуі
1) географиялық картамен жұмыс
2) көрнекі құралдармен жұмыс
3) статистикалық материалмен жұмыс
4) оқулықпен және қосымша әдебиеттермен жұмыс
5) жергілікті жердегі практикалық жұмыстар
6) есептер шығару
7) жоба және зерттеу жұмыстарын қарастыру

Мысалы
№ 2 практикалық жұмыс.
Тақырыбы: «Жер бедерінің негізгі формалары".
Жұмыс мақсаттары:Жер бетінің негізгі формаларын зерттеу. Картамен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту.
Құрал-жабдықтар: атлас, оқулық.
ЖҰМЫС БАРЫСЫ
1, Атлас карталарынан анықтаңыз:а) тау жүйелері: Орал, Кавказ, Верхоянск, Гималай, Кордильера, Памир. б) шыңдар: Джомолунгма (Эверест) .
2. Қазіргі уақытта тау түзілу процестері туралы не куәландырады?
3. Жарты шарлардың физикалық картасын қолдана отырып, төмен, орташа және биік тауларға кесте сыңыз
4. Жойылған жанартаудың бұрын жұмыс істегенін қандай белгілер бойынша анықтауға болады?
5. Горст, грабеннің сызбалық сызбасын жасаңыз.
6. Кестені толтырыңыз:" таулардың құрылымы бойынша айырмашылығы " (мысалдар келтіріңіз) .

Практикалық жұмыс типологиясының тағы бір қажетті нұсқасы-танымдық іс-әрекеттің жетекші әдісіне сәйкес:
* материалды оқу;
* бақылау;
* сипаттамалық, оның ішінде салыстырмалы сипаттамалар;
* аналитикалық-синтетикалық (талдау, сипаттау, жалпылау, байланыс орнату) ;
* модельдеу;
* болжамдық сипаттағы;
* жобалау;
* кешенді (екі және одан да көп қызмет түрін біріктіретін)

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz