Спартадағы тәрбие жүйесі



Спартадағы тәрбие жүйесі. Афинадағы тәрбие жүйесі.

Жоспары:
1. Афинадағы тәрбие жүйесі
2. Спартадағы тәрбие жүйесі
3. Салыстырмалы талдау

Ежелгі Грекиядағы қала-мемлекеттер
Ежелгі Грекияда білім беру жүйесі мен педагогикалық ойдың пайда болуы қала-мемлекеттердің мәдениетімен байланысты
Грекияда гүлдену кезеңінде екі қала- мемлекетшешуші рөл атқарды: Лакониядағы Спарта және Аттикадағы Афина
Тиісінше, білім берудің екі жүйесі - афиналық - эстетикалық және спартандық - әскери жүйелер бөлінді. Ежелгі спартандықтар мен ежелгі афиналықтар отбасын құру және жас ұрпақты тәрбиелеу мәселелеріне өте жауапкершілікпен қарады.

Афинадағы тәрбие жүйесі
1 КЕЗЕҢ: 7 жасқа дейін балалар отбасында тәрбиеленді. Оларға ертегі айтып берді, сыбызғы үніне ән айтуды үйретті. Мерекелерге, спорттық шараларға апарды
2 КЕЗЕҢ: 7-12 жас жас аралығындағы балалар жазу жазуды, оқуды, санауды және сурет салуды үйренді. Балалар балауыз тақтайшаларына стильмен жазған.

Афинадағы тәрбие жүйесі
3 КЕЗЕҢ: Жасөспірімдер енді гимнасияда оқыған. Оқу, жазумен қатар әскери өнерге баулыды. Бұл мектептегі негізгі жаттығулар жүгіру, күрес, секіру, найза және диск лақтыру болды.

Афинадағы тәрбие жүйесі
Афинадағы мұғалімдер (терминдер)
-Педагог - баланы мектепке апаратын құл
-Дидаскал- мектептегі мұғалім
-Грамматист- сауатты жазуға үйрететін мұғалім
-Кифарист - музыка пәнінің мұғалімі

Спартадағы тәрбие жүйесі
1 КЕЗЕҢ: 7-12 жас аралығындағы балалар оқитын жері агела деп аталды. Онда негізінен қатал әскери тәртіпке үйретілді.
2 КЕЗЕҢ: 12 жастан кейінгі ересек тобына өтуге арналған емтихандарды тапсырды. Оның бірі-спарталық демонстрациялық шайқас болса, екіншісі-Артемида мерекесінде

Спартадағы тәрбие жүйесі
Ұлдар мен бірге қыздарда қатал тәрбиеленді. Оларда жүгіріп, секіріп, найза ұстап, қару-жарақ қолдануды үйренді. Алғашқы әскери дайындық ережелерін жіті меңгерді. Себебі, егерде Спарталықтар соғысқа аттанса, әйелдер өз-өздерін күзете білу керек деп түсінді.

Спартадағы тәрбие жүйесі
Спартадағы терминдер
-Агела-12 жасқа дейінгі балалардың оқитын жері.
-Педоном-балалардың тәртібі мен әскери-дене жаттығуларын бақылайтын адам

Салыстырмалы талдау
Афина
Мақсаты: тұлғаны жан-жақты дамыту
Басым болды: физикалық, ақыл-ой, адамгершілік, эстиетикалық қасиеттер
Ерекшелігі: демократиялық мінез қалыптастыру
Спарта
Мақсаты: жауынгер тәрбиелеу
Басым болды: тек әскери және физикалық қасиеттер
Ерекшелігі:авториталық мінез қалыптастыру

Қорытынды
Ежелгі екі мемлекеттің саясаттары тәрбие мен білім беру жүйесін және мемлекет азаматы болу үшін қойылатын талаптарда айтарлықтар айырмашылық бар екенін көрсетті.
Спарта- соғыс, мемлекетке қызмет ететін, саясатты қорғайтын адамды керек етсе, Афина-жан-жақты үйлесімді дамыған саясатты басқару қабілетті адамды дамыту болды.


Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz