Rolex компаниясының пайда болу тарихы



Орындаған:Орынбасаров Ақжан, Әубакир Олжас Тексерген:Мұхаметбекова Салтанат Мұхаметбекқызы
Нақты бір ұйымның мысалында оның ішкі және сыртқы ортасына сипаттама беріп, талдау жүргізу

2
Біз үшін ешқандай шектеу болмауы тиіс.
Ричард Бах

Rolex компаниясының пайда болу тарихы
Rolex SA (атауы Rolex) - Rolex сауда маркасымен сағаттар мен аксессуарлар шығаратын швейцариялық сағат компаниясы. Rolex жылына жарты миллионнан астам сағат шығарады. Компания 1905 жылы Неміс Ганс Вильсдорф және оның күйеу баласы Альфред Дави (Alfred Davis) Wilsdorf and Davis компаниясы ретінде құрылды, кейін ол Лондон, Англия, Rolex SA компаниясы болады[1] . 1908 жылы Вильсдорф "Rolex" тауар белгісін тіркеп, Швейцарияның Ла-Шо-де-Фоне кеңсесін ашты[1] . "Rolex" компаниясы 1915 жылдың 15 қарашасында тіркелген. Rolex-тің бүкіл тарихы оның негізін қалаушы Ханс Вилсдорфтың көрегендігімен тығыз байланысты.
3

Maps
4
Roleх компаниясы

Сыртқы және ішкі ортасына сипаттама
Қазіргі Таңда Rolex компаниясын SWOT талдау әдісімен Сыртқы және ішкі орталарына сипаттама бере аламыз. Яғни ол Strengths(күшті жағы), Weaknesses(әлсіз жақтары), Opportunities (Мүмкіндіктер), Threats(қауіп қатерлер)
SWOT-талдау Rolex бренд/компанияны өзінің күшті жақтарымен, әлсіз жақтарымен, мүмкіндіктерімен және қауіп-қатерлерімен талдайды. Rolex SWOT талдауында күшті және әлсіз жақтары ішкі факторлар болып табылады, ал мүмкіндіктер мен қауіптер сыртқы факторлар болып табылады.
SWOT Analysis - бұл бәсекелестер мен өнеркәсіппен салыстырғанда, Rolex сияқты брендке өзінің бизнесі мен өнімділігін бағдарлап алуға мүмкіндік беретін дәлелденген басқару шеңбері. 2020 жылғы жағдай бойынша Rolex өмір салты мен бөлшек сауда саласындағы жетекші брендтердің бірі болып табылады.
5

Strengths(күшті жағы)
Төменде Роликтердің SWOT талдауындағы күшті жақтары келтірілген:
1. Rolex брендінің бейнесі премиум-сәнді бренд ретінде берік орнатылған
2. Rolex өз брендбейнесін өнеркәсіпте ойын өзгертушілер болу арқылы қалыптастырды.
3. Rolex алғашқы су өткізбейтін вахтаны енгізді, бірінші автоматты дата вахтасы, сүңгуірлерге арналған бірінші вахталық мезетте барлығы «Rolex» әзірлеген
4. Ол әлемдегі ең ірі және беделді сәнді сағаттар өндірушінің бірі
5, «Rolex» сағаттарын тамаша жарнамалау және брендтеу, өзін брендті елшілермен бірге өткізу арқылы
6, Жаһандық спорттық іс-шараларға, сондай-ақ басқа да халықаралық іс-шараларға демеушілік көмек
7, Ролкс сағаттары әлемнің 100-ден астам елінде бар
8. Компания мен брендпен 2500-ден астам адам жұмысқа орналастырылды
9, Rolex шектеулі басылым сағаттары да 17 млн, АҚШ долларынан астам сомаға сатылып алынды, бұл оның тауашалық бар екенін көрсетеді
6

Weaknesses(әлсіз жақтары)
Мұнда Rolex SWOT талдауындағы әлсіз жақтары берілген:
1, Контрафактілі және жалған имитациялар Rolex брендінің бейнесіне әсер етеді
2, Бірнеше премиум-сағаттардан конкурс өткізу және брендтің мәнін қолдау көп инвестицияларды білдіреді
7

Opportunities (Мүмкіндіктер)
Төменде Rolex SWOT талдауындағы мүмкіндіктер көрсетілген:
1. Ролькс Rolex брендімен әр түрлі фирмалық сәйкестіктері бар жеке өнім желілерін енгізуі мүмкін
2, Дамушы экономикалар әлемдік нарыққа одан әрі кіруге үлкен мүмкіндік береді
3, Сандық интервенциялары бар Rolex сағаттарындағы инновация жаңа өлшемді аша алады
8

Threats(қауіп қатерлер)
Төменде Rolex SWOT талдауындағы мүмкіндіктер көрсетілген:
1. Ролькс Rolex брендімен әр түрлі фирмалық сәйкестіктері бар жеке өнім желілерін енгізуі мүмкін
2, Дамушы экономикалар әлемдік нарыққа одан әрі кіруге үлкен мүмкіндік береді
3, Сандық интервенциялары бар Rolex сағаттарындағы инновация жаңа өлшемді аша алады
9

Rolex компаниясы қазіргі таңда
Rolex SA және оның еншілес montres Tudor SA дизайны, «Rolex» және «Tudor» брендтері мен брендтері бойынша сатылатын қол сағаттарын дайындау, тарату және сервистік қол сағаттары.
2018 жылы Forbes Rolex әлемдегі ең құнды 71-ші бренд ретінде орын алды.
2019 жылғы маусым айындағы жағдай бойынша, аукционда сатылған әлемдегі ең қымбат сағаттардың ондығына кіреді, үшеуі - Rolex watchs. Атап айтқанда,
Пол Ньюман Ның Ролкс Дейтона қазіргі уақытта 2017 жылдың 26 қазанында Нью-Йоркте 17, 75 миллион АҚШ долларын иеленіп, аукционда сатылған екінші ең қымбат қол сағаты және үшінші ең қымбат вахта атағын иеленеді.
Rolex - сертификатталған хронометрлер жасаған швейцариялық ірі өндіруші. 2005 жылы Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres (COSC) растаған сағаттар өндірісінің жартысынан астамы Ролкс болды. [15] Бүгінгі күнге дейін Rolex әлі де қол сағаттары санатындағы ең сертификатталған хронометрлік қозғалыстар үшін жазбаны жүргізеді.
10

Rolex компаниясының 4Р моделі
11
Rolex Product стратегиясы: Rolex маркетингтік стратегиясындағы өнім стратегиясы мен қоспасын келесідей түсіндіруге болады: Ролекс өндірісте бірінші болып көптеген жетістіктерге қол жеткізді. Ролекс - су өткізбейтін қол сағаттарын енгізген алғашқы компания, алдымен теру уақыты мен уақыты автоматты түрде өзгеретін қол сағаттарын, біріншіден, екі уақыт белдеуін бірге көрсететін қол сағаттарын және хронометр сертификатын алған алғашқы компания. Олардың өнімдері дәлдігімен танымал және сағат қозғалысы өте дәл. Осылайша, сағаттар Rolex компаниясының маркетингтік құрамындағы өнімдер болып табылады.
Rolex Price стратегиясы: Төменде Rolex маркетингтік стратегиясындағы баға стратегиясы келтірілген: Rolex тауашалық сегментке қызмет етеді және ол өз өнімдеріне премиум бағасын белгілейді. Сағаттардың бағасы 5000 доллардан бастап миллионнан асады. Негізінен, өнімнің бағасы модельге және пайдаланылған материалдардың құнына негізделген. Rolex компаниясының маркетингтік микс бағасының стратегиясы сапаға, түрге және бәсекелестікке негізделген. Сонымен қатар, еңбек құны да жоғары, өйткені бұл шедеврлерді жасау үшін жоғары білікті жұмысшылар қажет. Rolex қол сағаттары бай адамдар тобына арналған эксклюзивті өнім ретінде қабылданады. Rolex - бұл нарықтағы бағаны белгілеуші, сондықтан бәсекелестерге негізделген тауарларға бағаны қоймайды, керісінше ол өз өнімдеріне бағаны белгілейді. Сондай-ақ, бұл клиенттерге ешқашан жеңілдіктер немесе сатылымдар ұсынбайды. Демек, Rolex эксклюзивті баға стратегиясын қолданады деп айтуға болады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz