Rolex компаниясының пайда болу тарихы


Slide 1

Орындаған:Орынбасаров Ақжан, Әубакир Олжас Тексерген:Мұхаметбекова Салтанат Мұхаметбекқызы

Нақты бір ұйымның мысалында оның ішкі және сыртқы ортасына сипаттама беріп, талдау жүргізу

Slide 2

2

Біз үшін ешқандай шектеу болмауы тиіс.

Ричард Бах

Slide 3

Rolex компаниясының пайда болу тарихы

Rolex SA (атауы Rolex) - Rolex сауда маркасымен сағаттар мен аксессуарлар шығаратын швейцариялық сағат компаниясы. Rolex жылына жарты миллионнан астам сағат шығарады. Компания 1905 жылы Неміс Ганс Вильсдорф және оның күйеу баласы Альфред Дави (Alfred Davis) Wilsdorf and Davis компаниясы ретінде құрылды, кейін ол Лондон, Англия, Rolex SA компаниясы болады[1] . 1908 жылы Вильсдорф "Rolex" тауар белгісін тіркеп, Швейцарияның Ла-Шо-де-Фоне кеңсесін ашты[1] . "Rolex" компаниясы 1915 жылдың 15 қарашасында тіркелген. Rolex-тің бүкіл тарихы оның негізін қалаушы Ханс Вилсдорфтың көрегендігімен тығыз байланысты.

3

Slide 4

Maps

4

Roleх компаниясы

Slide 5

Сыртқы және ішкі ортасына сипаттама

Қазіргі Таңда Rolex компаниясын SWOT талдау әдісімен Сыртқы және ішкі орталарына сипаттама бере аламыз. Яғни ол Strengths(күшті жағы), Weaknesses(әлсіз жақтары), Opportunities (Мүмкіндіктер), Threats(қауіп қатерлер)

SWOT-талдау Rolex бренд/компанияны өзінің күшті жақтарымен, әлсіз жақтарымен, мүмкіндіктерімен және қауіп-қатерлерімен талдайды. Rolex SWOT талдауында күшті және әлсіз жақтары ішкі факторлар болып табылады, ал мүмкіндіктер мен қауіптер сыртқы факторлар болып табылады.

SWOT Analysis - бұл бәсекелестер мен өнеркәсіппен салыстырғанда, Rolex сияқты брендке өзінің бизнесі мен өнімділігін бағдарлап алуға мүмкіндік беретін дәлелденген басқару шеңбері. 2020 жылғы жағдай бойынша Rolex өмір салты мен бөлшек сауда саласындағы жетекші брендтердің бірі болып табылады.

5

Slide 6

Strengths(күшті жағы)

Төменде Роликтердің SWOT талдауындағы күшті жақтары келтірілген:

1. Rolex брендінің бейнесі премиум-сәнді бренд ретінде берік орнатылған

2. Rolex өз брендбейнесін өнеркәсіпте ойын өзгертушілер болу арқылы қалыптастырды.

3. Rolex алғашқы су өткізбейтін вахтаны енгізді, бірінші автоматты дата вахтасы, сүңгуірлерге арналған бірінші вахталық мезетте барлығы «Rolex» әзірлеген

4. Ол әлемдегі ең ірі және беделді сәнді сағаттар өндірушінің бірі

5, «Rolex» сағаттарын тамаша жарнамалау және брендтеу, өзін брендті елшілермен бірге өткізу арқылы

6, Жаһандық спорттық іс-шараларға, сондай-ақ басқа да халықаралық іс-шараларға демеушілік көмек

7, Ролкс сағаттары әлемнің 100-ден астам елінде бар

8. Компания мен брендпен 2500-ден астам адам жұмысқа орналастырылды

9, Rolex шектеулі басылым сағаттары да 17 млн, АҚШ долларынан астам сомаға сатылып алынды, бұл оның тауашалық бар екенін көрсетеді

6

Slide 7

Weaknesses(әлсіз жақтары)

Мұнда Rolex SWOT талдауындағы әлсіз жақтары берілген:

1, Контрафактілі және жалған имитациялар Rolex брендінің бейнесіне әсер етеді

2, Бірнеше премиум-сағаттардан конкурс өткізу және брендтің мәнін қолдау көп инвестицияларды білдіреді

7

Slide 8

Opportunities (Мүмкіндіктер)

Төменде Rolex SWOT талдауындағы мүмкіндіктер көрсетілген:

1. Ролькс Rolex брендімен әр түрлі фирмалық сәйкестіктері бар жеке өнім желілерін енгізуі мүмкін

2, Дамушы экономикалар әлемдік нарыққа одан әрі кіруге үлкен мүмкіндік береді

3, Сандық интервенциялары бар Rolex сағаттарындағы инновация жаңа өлшемді аша алады

8

Slide 9

Threats(қауіп қатерлер)

Төменде Rolex SWOT талдауындағы мүмкіндіктер көрсетілген:

1. Ролькс Rolex брендімен әр түрлі фирмалық сәйкестіктері бар жеке өнім желілерін енгізуі мүмкін

2, Дамушы экономикалар әлемдік нарыққа одан әрі кіруге үлкен мүмкіндік береді

3, Сандық интервенциялары бар Rolex сағаттарындағы инновация жаңа өлшемді аша алады

9

Slide 10

Rolex компаниясы қазіргі таңда

Rolex SA және оның еншілес montres Tudor SA дизайны, «Rolex» және «Tudor» брендтері мен брендтері бойынша сатылатын қол сағаттарын дайындау, тарату және сервистік қол сағаттары.

2018 жылы Forbes Rolex әлемдегі ең құнды 71-ші бренд ретінде орын алды.

2019 жылғы маусым айындағы жағдай бойынша, аукционда сатылған әлемдегі ең қымбат сағаттардың ондығына кіреді, үшеуі - Rolex watchs. Атап айтқанда,

Пол Ньюман Ның Ролкс Дейтона қазіргі уақытта 2017 жылдың 26 қазанында Нью-Йоркте 17, 75 миллион АҚШ долларын иеленіп, аукционда сатылған екінші ең қымбат қол сағаты және үшінші ең қымбат вахта атағын иеленеді.

Rolex - сертификатталған хронометрлер жасаған швейцариялық ірі өндіруші. 2005 жылы Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres (COSC) растаған сағаттар өндірісінің жартысынан астамы Ролкс болды. [15] Бүгінгі күнге дейін Rolex әлі де қол сағаттары санатындағы ең сертификатталған хронометрлік қозғалыстар үшін жазбаны жүргізеді.

10

Slide 11

Rolex компаниясының 4Р моделі

11

Rolex Product стратегиясы: Rolex маркетингтік стратегиясындағы өнім стратегиясы мен қоспасын келесідей түсіндіруге болады: Ролекс өндірісте бірінші болып көптеген жетістіктерге қол жеткізді. Ролекс - су өткізбейтін қол сағаттарын енгізген алғашқы компания, алдымен теру уақыты мен уақыты автоматты түрде өзгеретін қол сағаттарын, біріншіден, екі уақыт белдеуін бірге көрсететін қол сағаттарын және хронометр сертификатын алған алғашқы компания. Олардың өнімдері дәлдігімен танымал және сағат қозғалысы өте дәл. Осылайша, сағаттар Rolex компаниясының маркетингтік құрамындағы өнімдер болып табылады.

Rolex Price стратегиясы: Төменде Rolex маркетингтік стратегиясындағы баға стратегиясы келтірілген: Rolex тауашалық сегментке қызмет етеді және ол өз өнімдеріне премиум бағасын белгілейді. Сағаттардың бағасы 5000 доллардан бастап миллионнан асады. Негізінен, өнімнің бағасы модельге және пайдаланылған материалдардың құнына негізделген. Rolex компаниясының маркетингтік микс бағасының стратегиясы сапаға, түрге және бәсекелестікке негізделген. Сонымен қатар, еңбек құны да жоғары, өйткені бұл шедеврлерді жасау үшін жоғары білікті жұмысшылар қажет. Rolex қол сағаттары бай адамдар тобына арналған эксклюзивті өнім ретінде қабылданады. Rolex - бұл нарықтағы бағаны белгілеуші, сондықтан бәсекелестерге негізделген тауарларға бағаны қоймайды, керісінше ол өз өнімдеріне бағаны белгілейді. Сондай-ақ, бұл клиенттерге ешқашан жеңілдіктер немесе сатылымдар ұсынбайды. Демек, Rolex эксклюзивті баға стратегиясын қолданады деп айтуға болады.


Ұқсас жұмыстар
Paulig кофесінің тарихы
Операциялық жүйелер,түрлері,қызметі туралы ақпарат
КОПС (KOPS)
Операциялық жүйе түрлері
ТОПТЫҚ ЖОБА IOS ОПЕРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕСІ
GFLOPS (ГФЛОПС)
Шығу тарихы
Операциялық жүйе. ОЖ-нің түрлері мен дамуы
Nike компаниясының тарихы
ПРЕЗЕНТАЦИЯ INTEL ЖӘНЕ AMD КОМПАНИЯЛАРЫНЫҢ ШЫҒУ ТАРИХЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz