ҚОНАҚ ҮЙЛЕР МЕН МЕЙРАМХАНАЛАРҒА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ МӘДЕНИЕТІ


Slide 1

Қонақ үйлер мен мейрамханаларға қызмет көрсету мәдениеті. Қонақ үй мен мейрамхана қызметтерінің ерекшелігі.

Орындаған: Закария Алуа

Тобы: РДГБК-91

Оқытушы: А. Турлыбековна

Қазақстан республикасы Білім және Ғылым министрлігі

Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті

Жаратылыстану ғылымдары факультеті

География, тарих және туризм кафедрасы

Мейманхана ісі және мейманхана бизнесіндегі мандығы

Көкшетау 2020-2021

Slide 2

Кіріспе

Латын тілінен аударғанда «мәдениет» термині «өңдеу, өсіру, жетілдіру, тәрбиелеу, білім беру»дегенді білдіреді. Мәдениет адамның және адамның тіршілік әрекетінің белгілі бір саласының даму дәрежесін сипаттайды.

Қоғамның әрбір мүшесінің шығармашылық мүмкіндіктері қаншалықты іске асырылып жатқанын және оның мінез-құлқы жалпы қабылданған мораль нормаларына қаншалықты сәйкес келетінін дәл мәдениет арқылы анықтауға тән. Материалдық және рухани мәдениетті ажыратады.

Slide 3

Қазіргі қоғамда өмір сүретін адам еліміздің мәдениеті қалыптасатын құндылықтардың, нанымдардың, қатынастардың, дағдылардың, әдет-ғұрыптардың, дәстүрлердің және басқа да элементтердің бірегей жиынтығын игерген. Олар кең таралған (Африка, Азия, Еуропа және т. б. ) континенттердің құрметіне аталатын негізгі дақылдардан басқа, Латын Америкасы, франко-канадалық, славян және т. б. сияқты дақылдардың қоспасы болып табылатын олардың нұсқалары бар.

Slide 4

Бұл мәдениет адамдардың барлық мінез-құлқына әсер етеді және бұл мәдени стереотиптерді құрудың негізі болды. Мысалы, индивидуализм азиялық немесе латын америкалық мәдениетке тән. Қарым-қатынас пен әйелдің арасындағы, сондай-ақ өте әр түрлі.

Кез келген көпұлтты қоғам дãт өзінің ұлттық мәдениеті туралы жалғыз «дұрыс»деп түсінуден бас тарта отырып, бір-бірінен оқуға мүмкіндік береді. Басқа мәдениеттердің тиісті болуы ретінде қабылдау, құрметтеуді және әлемде олардың өкілдерімен өмір сүруді үйрену керек, әйтпесе этносаралық қақтығыстар болмас.

Slide 5

Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорнының қызмет етуі барлық қызмет көрсетуші персоналдың тұлғааралық коммуникациясының теориясы мен тәжірибесін игермей мүмкін емес. Мәдени кедергілер әр жұмыс орнында ғана емес, көп ұлтты клиентурада да бар.

Slide 6

Басшылықтың маңызды міндеті

Ең бірінші «титулдық ұлттың теориясын» енгізбестен, даусыз нәрсе ретінде бірыңғай еңбек ұжымын құрайтын кадрлардың этникалық таңбасын қабылдау және әр түрлі топтардың өкілдерін бір-бірінің мәдени айырмашылықтарын түсініп, құрметтеуге үйрету. Іс жүзінде бұл кәсіпорындарда корпоративтік мәдениет қызмет көрсету саласын құру арқылы қол жеткізіледі, өйткені технологиялық процесте көптеген адамдар жұмыс істейді, ал оң нәтижеге (тамаша сервис) жеке қызметкерлердің еңбегімен ғана емес, тұтастай бүкіл ұжымның еңбегімен қол жеткізіледі.

Slide 7

Корпоративтік мәдениет

Бұл фирманың жалпы стилі (қонақ үйлер, мейрамханалар), олар беретін сезім. Корпоративтік мәдениет адамдар бір-біріне және өз жұмысына қалай қарайды. Оны бір сөйлеммен білдіруге болады: «бұл біздің қонақ үйде қалай жасалады?»Әрбір фирма өз мәдениетіне ие, кейбіреулері оны көбірек атап көрсетеді, басқалары аз, бірақ оның міндеті бір: жалпы құндылықтар, мінсіз қызмет көрсету мәселелерін шешу кезінде ортақ міндеттер төңірегінде үлкен ұжымды біріктіру, көпұлтты клиенттермен қарым-қатынас жасауда өз стилін құру.

Slide 8

Сервис мәдениеті

Сервис мәдениеті клиенттің қажеттілігін қанағаттандыруда, сондықтан қонақжайлылық индустриясының маңызды міндеті қызмет көрсетудің жалпы қабылданған нысандары мен әдістерін әзірлеу және практикаға енгізу болып табылады.

Slide 9

Қызмет көрсету мәдениетіне үнемі көңіл бөлу керек және ешқандай жағдайда да уақыт пен сайлау үрдісі болмауы тиіс.

Қызмет көрсету мәдениеті-бұл қызмет көрсету саласының кәсіпорны қолдайтын құндылықтар мен сенімдер жүйесі, оның басты мақсаты тұтынушыға белгілі бір ережелер, рәсімдер, көтермелеу және іс-әрекеттер жүйесі негізінде сапалы қызмет көрсету болып табылады.

Slide 10

Қызметтердің барлық саласына ерекше ерекшеліктер тән олар:

Материалдық емес қызметтер;

қызмет көзі мен объектісінен ажырамау;

қызмет сапасының тұрақсыздығы;

қызметтердің сақталмауы;

қызмет көрсетудің әркелкілігі.

Дәл осы ерекше қасиеттер еңбек ұжымының ерік-жігерін және қонақ үй мен мейрамхананың өндірістік әлеуетін жұмылдыруға мәжбүр етеді.

Slide 11

Жақсы басқарылатын компанияларда (қонақ үйлер, мейрамханалар) әрбір қызметкер осы мәдениетті тасымалдаушы болады. Оның талаптары ішкі еңбек тәртібінің ережелерінде, лауазымдық нұсқаулықтарда, ережелерде, басшылықтың бұйрықтарында баяндалады.

Slide 12

Жоғары қызмет көрсету мәдениеті ұйымдарға өз мақсатына екі жолмен көмектеседі. Біріншіден, ол қызметшілердің мінез-құлқын анықтайды. Олар кез келген туындаған жағдайда қалай әрекет ететінін, олардан не күтетінін біледі. Екіншіден, жоғары мәдениет қызметшілерге мақсат сезімін береді және оларды өз компаниясына (қонақ үй, мейрамхана) жақсы қарауға мәжбүр етеді.

Slide 13

Қызмет көрсетудің жоғары мәдениеті

Қызмет көрсетудің жоғары мәдениеті қонақ үйлер мен мейрамханалардың қызметкерлерін өз іс-әрекеттерінде клиентке бағдарлауға итермелейді және клиентура сұраныстарына бағдарланған ұйымды құрудағы алғашқы практикалық қадам болып табылады.

Slide 14

Осылайша, сервис мәдениеті-бұл қоғамның жалпы мәдениетінің ажырамас бөлігі, бұл клиентураға қызмет көрсету процесінің психологиялық, этикалық, эстетикалық, ұйымдастыру-технологиялық және басқа да (зерттеушілердің қалауы бойынша) көрсеткіштерде жетілу дәрежесі (даму деңгейі) . Олар үшін өзара байланыс пен өзара тәуелділік тән.

Slide 15

Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының практикалық жұмысында сервис мәдениетінің көрсеткіші аса маңызды, өйткені алдыңғы қатарлы және артта қалған құрылымдық бөлімшелерді анықтауға және оны одан әрі арттыру үшін нақты іс-шараларды анықтауға нақты мүмкіндік береді.

Slide 16

бағдарланған сервис сапасы

Клиентке бағдарланған сервис сапасын басқару жүйесі жалдануға, оқуға, көтермелеу жүйесіне, клиенттердің шағымдарын шешу әдістеріне ерекше көзқарасты талап етеді. Фирма қызметкерлерге клиенттер жүгінетін мәселелерді дербес шешуге уәкілеттік берген кезде, бұл әртүрлі бастықтардан қатардағы қызметшілерге шешім қабылдау кезінде өкілеттіктер мен жауапкершілікті ауыстырады.

Slide 17
Ұқсас жұмыстар
Туристік қызметтер өндірісі мен демалыс орнының жайлылығы, қызметкерлердің жақсы қызмет көрсетуінің үйлесімділігі
Мейрамхана қызметін дамыту стратегиясы
Қонақ үй шарушылығы
Қонақ үйдің негізгі функциялары
Топтастырудың халықаралық жүйелері
Бетесда құрған халықаралық қонақ үйлер желісі
ДИЗАЙН ЖУНУСҚАНОВА АЙСҰЛУ
Конрад Хилтон
Мейманхана және мейрамхана кәсіпорындарын басқару функциялары
Индивидуал стандартты емес сипатталатын жоғары деңгейдегі тұтынушылық мінез - құлық өтініштер мен тілектерді орындау қиындықтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz