Дамыта оқыту ұстанымы




Презентация қосу
Педагогиканы оқыту үрдісі мен
ұстанымдары.

Орындаған: Қайыржан М
Те кс е р г е н : С а х и е ва Л . М
Жоспар:
I. Кіріспе

ІІ. Негізгі бөлім
2.1 Педагогиканы оқыту үрдісіне сипаттама
2.2 Педагогиканың негізгі ұстанымдары

ІІІ. Қорытынды
Педагогиканы оқыту процесі- болашақ мұғалімнің белсенді оқу-
танымдық және практикалық әрекеттерінде мақсатты бағытталған
педагогикалық үрдісті ұйымдастыру, кәсіби- педагогикалық
мотивацияның қалыптасуына бағытталған, педагогикалық білімдердің
жүйелілігін ұғыну, жалпыпедагогикалық іскерліктер мен дағдылары,
педагогикалқ қабілеттерді дамыту.
О ҚУ Ү РД І С І Д ЕГ ЕН І М І З - Б І Л І М Д І К М А Қ САТ ҚА
Ж ЕТ УД Е Г І М Ұ Ғ А Л І М М Е Н О ҚУ Ш Ы Б І РЛ Е СКЕ Н
І С- Ә Р Е КЕТ І Н Д ЕГ І Ы ҚП А Л Д АСТ Ы Қ Ж Ә Н Е
О Н Ы Ң Н Ә Т И Ж Е Г Е Ж Е ТУ І Н Ұ Й Ы М Д АС ТЫ РУ
ЖОЛ Д А Р Ы . П ЕД А ГОГ И К А Ғ Ы Л Ы М Ы Н
З ЕР Т ТЕ У ШІ ЛЕ Р О Қ У Ү РД І СІ Н Е ТҮ РЛ І - Т Ү РЛ І
А Н Ы ҚТАМ А Б ЕР Г Е Н І МЕ Н Д Е , Б Ә РІ Н І Ң
ТО Ғ Ы СА Р Н Е Г І З І - О ҚУ Ш Ы Н Ы Ң КӨ З Қ А РАСЫ Н
ҚА Л Ы П ТАСТ Ы Р Ы П , ҚА Б І Л ЕТ І Н Д А М Ы Т Ы П ,
Б ЕЛ СЕ Н Д І Л І Г І Н Ж Е ТІ ЛД І РІ П , О ҚУ Ғ А ДЕ Г ЕН
Ы Н ТА Ы ҚЫ ЛАСЫ Н КӨ Т ЕРУД Е Г І
Ы Ж Д А Һ АТ Т Ы Л Ы ҚҚ А К ЕЛ І П СА ЯД Ы .
Педагогиканы оқыту үрдісінің
ерекшеліктері:
Педагогиканы оқыту үрдісі жүйелі, жеке тұлғаның құрылымына
бағытталған болу керек.

Педагогиканы оқыту үрдісінің нәтижелігіне жағдай жасайтын
әдістемелік шарттардың байланысы және олардың жеке тұлғалық
бағыттылығы «мен» ұстанымы мүмкіндіктеріндегі әр түрлі
дидактикалық оқу факторларының ішкі құрылымымен оқушының
жеке тұлғасымен байналысты болып келеді. Осы процесстердің
байланысы оқу процесінің идеалды жүйелігіне себеп болады.
М.М.Левиннің ойынша, реалды ағымдық оқу процесінде осы
процесстердің корреляциясы дидактиканың әр түрлі деңгейдегі
жалпылық әдістер және дифференциалданған педагогикалық
әрекеттердің әсер етумен байланысы арқылы түсіндіріліеді.
Педагогиканың негізгі ұстанымдары:

■ Дамыта оқыту ұстанымы

■ Ғылымилық ұстанымы

■ Көрнекілік ұстанымы

■ Жүйелілік ұстанымы

■ Бірізділік ұстанымы
Дамыта оқыту ұстанымы
Дамыта оқытуды 1950 жылдық аяғынан бастап Л.В.Занков (1901-1977) және
Д.Б.Эльконин (1904-1984) зерттей бастады. Дамыта оқыту оқушыны оқу пәндерін
оқып үйренуден теориялық ойды дамытатын оқу іс-әрекетіне көшірді (Эльконин-
Давыдов). Ол оқушыны жан-жақты дамыту міндетін қойды (Л В .Зенков)
Осы міндетті шешу үшін білім мазмұнын түбірлі өзгерту мақсаты қойылған жоқ
(Л.В.Занков).
Психологтар оқу процесіне оқушының іс-әрекетін енгізу керектігін, оның
маңызын дәлелдеді. Дамыта оқыту арқылы оқушыға берілетін білім бұрынғыдай
репродуктивтік жолмен омес, керісінше арнайы ұйымдастырылатын баланың
жан-жақты "теориялық" іс-әрекеті арқылы берілетін болды.
Ғылымилық ұстанымы
Ғылыми таным дегеніміз - құбылыстың мәніне өту, сырттай
суреттеумен шектелмей, оның ішкі құрылымын тану. Мысалы,
ағаштың сыртқы түрінен оның ішкі құрылымын, көбеюін, зат
алмасуын білу. Ғылымилық принципі оқушыларға ғылымда
ашылған білімдерді меңгертуді талап етеді, сондьщтан оқу
жоспарлары мен бағдарламаларына ғылыми білімдер енгізіледі.
Оларды меңгерту үшін пәнаралық байланыстарды қолдану керек.
Көрнекілік ұстанымы

Бұл ертеден қолданылып келе жатқан принцип. Оның
негізіне мынадай ғылыми заңдылық жатады: сезім мүшелері
сыртқы тітіркендіргіштерді түрліше қабылдайды. Ең
сезімталы - көру мүшелері; Олар арқылы миға енетін
ақпараттар оқушылардың есінде жақсы сақталады. Кейбір
заттарды есте сақтау көрнекіліксіз мүмкін емес.
Оқушылар білімінің беріктігі.
Бұл принципте мына заңдылықтар бар: білім мазмұны және
оқушылардың танымдық күштерін дамыту оқыту процесіндегі бір-
бірімен өзара байланысты бөліктер; оқу материалын түсініп есте сақтау
оның мазмұнына, оқушының материалмен жұмыс істеуіне, оқытуға,
мұғалімге байланысты; білімнің беріктігіне оқытуды ұйымдастыру,
оқыту түрлері мен әдістерінің алуан түрін қолдану, оқытатын уақыт әсер
етеді. Оқушы есінде қалуға тиісті материалдарды таңдайды, сондықтан
оның есінде оған пайдалы және қызықты білімдер ғана жақсы
сақталады.
Түсініктілік принципі.
Бала өзінің ойлау қабілетіне, жинақтаған білімінің, іскерлігінің, ойлау тәсілдерінің
көлеміне қарай түсінеді. Аталған принципті жүзеге асыру үшін өуелі оқай, белгілі,
қарапайым материалдар, содан кейін қиын, бел-гісіз, күрделі оқу материалдары
оқылады.
Шарттары:
• оқылатын материалдарды әрбір жас кезеңдеріне бөлу;
• баланың ақыл-ойы белгілі бір пәнді оқуға әзір болу керек екенін ұмытпау;
• баланың дайындығын, дамуын және мүмкіндігін ескере отырып оқыту. Балалардың
өмір тәжірибесін, қызығушылықтарын, даму ерекшеліктерін зерттеу және ескеру;
• балаларды оқыту арқылы дамыту;
• мүмкіндіктері бірдей оқушыларды біріктіру;
Назарларыңызға рахмет !

Ұқсас жұмыстар
Жеке тұлғаға бағдарлап оқыту технологиясы
Білім берудегі педагогикалық технологиялардың оқыту үдерісінде жіктелуі
Мақсат - дуальды жүйенің әдістерін үйрену
Менің өмірлік қағидам
Мультимедиалық оқыту технологиясы
Бастауыш мектептегі оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері
Оқыту заңдары, заңдылықтары
Модульдік оқыту Мультимедиялық технологиясы оқыту технологиясы
Дамыта оқыту технологиясының принциптері
Миға шабуыл жасау
Пәндер