АГРАРЛЫҚ - ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ
МИНИСТІРЛІГІ
КеАҚ ЖӘҢГІР ХАН АТЫНДАҒЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН
АГРАРЛЫҚ -ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Ветеринарлық медицина және мал шаруаш
институты
Тақырыбы:
Қазақстан Республикасының "Ғылым туралы", Білім
туралы»,
«Қазақстан Республикасының Ғылыми және ғылыми-
техникалық саясатының тұжырымдамасы туралы
Орындаған:ВМ-41топ студенті Сүндетқалиева Г.І
Тексерген: о.Нұржанова Ф.Х
Жоспар:
Қазақстан Республикасының "Ғылым туралы",
« Білім туралы», «Қазақстан Республикасының Ғылыми және
ғылыми-техникалық саясатының тұжырымдамасы туралы»
Заңдары негізінде
-ғылым мақсаттары мен міндеттерін
-ғылым субъектілері мен объектілерін
- ғылым классификациясын көрсету
Ғылыми және ғылыми-техникалық саясаттың
негiзгi қағидаттары,мақсаттары мен мiндеттерi
1) Ғылыми және ғылыми-техникалық саясаттың негiзгi қағидаттары
Республиканың ғылыми және ғылыми-техникалық саясатының аса маңызды
қағидаттары: ғылыми және ғылыми-техникалық дамудың басым бағыттарын
ұлттық мүддеге, елдiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының қажеттерiне сәйкес
ынталандыру және мемлекеттiк қолдау; ресурстарды басым ғылыми бағыттарға
шоғырландыру; ғылым мен техника жөнiндегi мемлекеттiк тапсырыстарды
конкурстық негiзде қалыптастыру және орналастыру; ғылыми-техникалық
саясатты қалыптастыру мен iске асыру кезiнде ғылым мен ғылыми-техникалық
қызмет саласындағы мемлекеттiк органдардың ғылыми жұртшылықпен өзара iс-
қимылын демократияландыру және қамтамасыз ету, ғылыми, ғылыми-техникалық
шығармашылықтың еркiндiгiн қамтамасыз ету және ғылыми қызметкерлердiң еңбек
жағдайын жақсарту; ғылымды, өндiрiс пен бiлiмдi ықпалдастыру болуға тиiс;
2) Ғылыми және ғылыми-техникалық саясат
саласындағы негiзгi мiндеттер мен мақсаттары
Ғылыми-техникалық саясаттың негiзгi мақсаты - өмiрдiң
сапасын арттыруға бағытталған зерттеулердi дамыту,
жоғары технологиялы өнiмдердi экспорттауға
бағдарланған, ғылымды қажетсiнетiн, ресурстарды
үнемдейтiн және экологиялық жағынан таза өндiрiстер
әзiрлеу, шикiзатқа бағытталған экономиканы бiртiндеп
технологиялық, ал технологиялықты - интеллектуалдық-
ақпараттық экономикаға ауыстыру және осы мақсат үшiн
жоғары бiлiктi мамандар даярлау болып табылады.
Оларды iске асыру үшiн:
ғылым мен ғылыми-техникалық қызметтi ұйымдастырудың жүйесiн, нормативтiк құқықтық және әдiстемелiк
базаны, соның iшiнде, ғылыми-зерттеу және тәжiрибелiк-конструкторлық жұмыстарды қаржыландыру
саласындағы базаны, оларды конкурстық iрiктеудi және нәтижелердi практикалық игерудi, интеллектуалдық
меншiк құқығын қорғауды және басқаларын жетiлдiрудi;
iргелi зерттеулердi оңтайландыруды; экономиканың базалық салаларының қажеттілiгiн ғылыми-
техникалық қамтамасыз етуге арналған қолданбалы зерттеулердiң бiрiншi кезектегi бағыттылығын;
ғылымды қажетсiнетiн жаңа өндiрiстердi ұйымдастыру "зерттеу - әзiрлеу - өнеркәсiптiк игеру" бiрыңғай
ғылыми-өндiрiстiк циклға көшуге ықпал ететiн инновациялық қызметтi дамыту үшiн қолайлы жағдай
жасауды;
ғылымды қажетсiнетiн өнiмдер шығару жөнiндегі импортты алмастыратын (экспортқа бағдарланған) жаңа
технология әзiрлеуді, меншiктi тәжiрибелi-эксперименттiк және өндiрiстiк-техникалық базаны одан әрi
нығайтуды (қайта жаңарту, техникалық жағынан қайта жарақтандыру) және дамытуды;
қызмет бейiнiн сақтай отырып, ғылыми-техникалық саланың жекелеген объектiлерiн қайта
құрылымдандыруды және жекешелендiрудi;
ғылымды қажетсiнетiн өндiрiстi ұйымдастыру мен дамыту үшiн инвестиция тартуды, ресурстар үнемдейтiн
және экологиялық жағынан таза технологиялар енгiзудi;
ғылым мен ғылыми-техникалық қызмет саласында шағын және орташа кәсiпкерлiктiң тұрақты дамуын
қамтамасыз етудi, нарықтық инфрақұрылым элементтерiн қалыптастыруды және дамытуды;
зерттеу институттарын, салалық ғылыми-техникалық орталықтарды және жоғары оқу орындарын, оқу
процесi мен ғылыми қызметтi ықпалдастырудың тиiмді тетiгiн әзiрлеудi;
басым бағыттар бойынша кадрлар, соның iшiнде жоғары бiлiктi кадрлар даярлауды, осы негiзде елдiң
интеллектуалдық әлеуетiн сақтауды және дамытуды қамтамасыз етудi;
озық шетелдiк технологияларды отандық жағдайға таңдау мен бейiмдеуге және өнеркәсiпте игеруге елдiң
ғылыми күштерiн тартуды; қазақстандық ғылымды әлемдiк ғылыми-техникалық кеңiстiкке ықпалдастыру
процесiн жеделдету мiндеттерiн шешу қажет.
Ғылым субъектілері мен объектілері:
1. Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар
ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілері болып табылады.
2. Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілеріне шығармашылық еркіндікке,
жосықсыз бәсекелестіктен қорғауға, ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметке қатысуға,
оның ішінде мемлекеттік бюджеттен және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым
салынбаған өзге де көздерден қаржыландырылатын ғылыми, ғылыми-техникалық жобалар мен
бағдарламалар конкурстарына қатысуға тең құқыққа кепілдік беріледі және олар қамтамасыз етіледі.
Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілері ұжымдық пайдаланымдағы ғылыми
зертханалар көрсететін қызметтерді уәкілетті орган айқындаған тәртіппен пайдалануға құқылы.
3. Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілерінің Қазақстан Республикасының
заңнамасында белгіленген тәртіппен және шарттармен сату немесе сатуға ұсыну құқығын қоса алғанда,
зияткерлік меншік объектілерін пайдалану құқығы бар.
4. Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет субъектілері ұлттық қауіпсіздікке қатер
төндірмеуді қамтамасыз ететін ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асыруға міндетті.
Ғылым классификациясы
Əр ғылыми таным мен білімнің деңгейлері мен типтеріне тоқтаудың алдында ғылымның жіктелуіне
тоқтайық. Қазіргі ғылымның классификациясы:
1) таным əдісі мен пəні бойынша:
a) табиғаттану - табиғат туралы ғылымдар;
b) қоғам туралы білімдер (гуманитарлық пен əлеуметтік ғылымдар);
c) таным мен ойлау туралы (логика, гносеология, диалектика, эпистемология жəне т.б.);
d) техникалық ғылымдар;
e) қазіргі математика - табиғаттану ғылымдарға қатысы жоқ, бірақ олардың ойлауының күрделі
элементтеріне жатады.
2) практикадан «қашықтау» бойынша:
a) фундаменталды, яғни, нақты əлемнің негізгі заңдары мен қағидаларын анықтайды, практикаға
тікелей қатысы жоқ;
b) қолдану - фундаменталды ғылымдармен орнатылған заңдылықтарға негізделіп ғылыми танымның
нəтижелерін тікелей нақты өндірістік пен əлеуметтік-практикалық мақсаттарды шешуге арналады.
3) табиғаттану ғылымдарының негізгі аумақтары бойынша (материя, өмір, адам, Жер, Ғарыш): a)
физика - химиялық физика - химия;
b) биология - ботаника - зоология; c) анатомия - физиология - эволюциялық ілім - тектілік туралы ілім;
d) геология - минералогия - петрография - палеонтология - физикалық география жəне Жер туралы
басқа ғылымдар;
e) астрономия - астрофизика - астрохимия жəне Ғарыш туралы басқа ғылымдар.
4) гуманитарлық ғылымдар өз ішінде де бөлінеді: тарих, археология, экономикалық теория, саясаттану,
мəдениеттану, экономикалық география, əлеуметтану, өнертану жəне т.б
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz