Қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беру жағдайы




Презентация қосу
СӨЖ

Тақырыбы: Қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беру жағдайы
Орындаған:ХК-201 студенті Болат Диана
Тексерген:Ергарина Ж.М
ЖОСПАР:

• Инклюзивті білім берудің негізі
• Арнайы түзету мектептері
• Қол жетімді орта
Д.Митчелл, Жаңа Зеландия профессоры және Вайкато технологиялық
институтының инклюзивті білім беру бойынша ғылыми кеңесшісі интегративті
білім жынысына, жасына, ұлтына, қабілетіне, дамуындағы кемістігі мен АИТВ-
инфекциясына қарамастан барлық балалар мен ересектерге қатысуға
мүмкіндік беретіндігін атап өтті. қоғам өмірінде және оған өз үлесіңізді
қосыңыз
Инклюзивті білім берудің негізі - балаларға қатысты кез-келген кемсітушілікті
болдырмайтын, барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін,
ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға ерекше жағдай туғызатын
идеология.
Қазақстан Республикасында әлемдік тенденцияларға сәйкес инклюзивті білім
беру идеялары кең таралуда: республиканың барлық аймақтарында
инклюзивті (интеграцияланған) мектепке дейінгі және мектеп ұйымдары
ашылуда. Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасында мүгедек балаларды
жалпы білім беру үдерісіне қосу үшін мемлекеттік деңгейде қажетті
жағдайларды реттейтін белгілі бір нормативтік-құқықтық база жасалған, соған
сәйкес қалыпты және дамыған балаларды бірлесіп оқытатын мектепке дейінгі
және мектеп ұйымдарында жағдайлар («кедергісіз орта», материалдық-
техникалық жабдықтау, түзету және қалпына келтіру шаралары және т.б.).
Мүгедектерге арналған инклюзивті білім беру жүйесі дәстүрлі арнайы
(дефектологиялық) білім беру жүйесімен қатар дами бастайды. Осыған
байланысты екі білім беру моделін жасауда проблемалар мен қауіптер бар.

Инклюзивті процестердің ықпалымен түрлері, мазмұны, кадрлық және
әдістемелік әлеуеті анықталған мүгедектерге арналған дәстүрлі білім беру
жүйесі қысқарған және жоғалған кезде арнайы білім берудің қысқаруы
байқалады.

Қазіргі кезде әртүрлі мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істейтін
мамандардың және арнайы (түзету) мекемелердің өздері жұмыс істейтін
орындардың саны азаюда. Мүмкіндігі шектеулі балалар біртіндеп білім беру
ұйымдарына енгізілуде, олар мұндай балалардың білім алу мүмкіндігіне жиі
дайындалмайды.
Сонымен қатар, мүгедектер мен сау студенттер үшін бірлескен білім беруді
дамытудың басымдығы ресейлік арнайы білім беру жүйесінің үздік
жетістіктерінен бас тартуды білдірмейді.

Қолданыстағы түзеу мекемелерінің желісін қолдау және жетілдіру қажет. Кейбір
балалар үшін түзету мекемесінде оқудың мақсатқа сай екендігімен қатар,
мұндай мекемелер қазіргі кезеңде білім беру ұйымдарының мұғалімдеріне
әдістемелік көмек, балалар мен олардың ата-аналарына психологиялық-
педагогикалық көмек көрсететін оқу-әдістемелік орталықтардың функцияларын
орындай алады.

«Қол жетімді орта» ұғымы міндетті түрде тек физикалық ортаның бейімделуін
ғана емес, сонымен қатар мұғалімдердің біліктілігін арттыруды,

• жеке және қосымша қолдау көрсету жүйесін өзгерту,
• студенттерге жеке оқу жоспарларына сәйкес оқуға мүмкіндік беру,
• сәйкесінше, осындай жоспарларға тіркелген студенттерді бағалау мен
аттестаттаудың принциптері мен рәсімдерін өзгерту
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім
беруді ойдағыдай жүзеге асыру үшін білім беру жүйесінің өзінде өзгерістер
қажет, әлеуметтік модель принциптеріне сүйене отырып, қоғам баланың
мүгедектігі мен әдеттен тыс дамуына деген теріс көзқарастарды жеңіп, оларға
әлеуметтік өмірдің барлық салаларына толыққанды қатысуға тең мүмкіндіктер
беруі керек.

Сонымен, инклюзивті білім беру мүмкіндігі шектеулі балаларға ғана емес, бүкіл
білім беру жүйесіне білім беруді дамытудың келесі сатысы болып табылады.

Инклюзивті білім беру мәселесі бойынша психологиялық, педагогикалық және
нормативтік-құқықтық әдебиеттерде әртүрлі терминдер жиі қолданылады.
«Интеграция» және «инклюзивті білім беру» - бұл бір-бірінің орнына жиі
қолданылатын екі термин, өйткені оларды көптеген мұғалімдер мен мектептер
синоним деп санайды. Сонымен қатар, осы терминдер арасындағы
айырмашылық айтарлықтай маңызды. Интеграция балаларды ОЭБ-мен
бұрыннан қалыптасқан мектеп өміріне және мектеп құрылымына тартуды
білдіреді. Бұл интеграциялық бағдарламалардың мақсаты «балалардың дамуын
қалыпқа келтіру» немесе олардың бұрыннан бар оқыту моделіне енуіне
көмектесу.
• Инклюзивті білі берудің негізі
Дереккөздер:
Мовкебаева З.А., Денисова И.А.,
Оралканова И.А., Жакупова Д.С.
Инклюзивті білім беру. Алматы, -
2014, 200 б. 3. Королева Ю.А.
Дамуында ауытқуы бар адамдардың
әлеуметтік-психологиялық
құзыреттілігі мен өміршеңдігі:
факторлық талдау // Арнайы білім. -
2015. - № 4. - S. 43-51.

Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
Республикасындағы арнайы және инклюзвиті білім берудің жағдайы мен дамуы
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
Мүмкіндігі шектеулі балалар категориясы
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
Білім берудегі инклюзивті үрдісті басқару
Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім берудің даму тарихы
ИТАЛИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
Инклюзивті білім беруді дамытуды ақпаратты қамтамасыз ету
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Пәндер