Девиация және жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлық: әлеуметтік-педагогикалық мәселелер мен алдын алу шаралары


Slide 1

Қазақтың тағдыры, келешекте ел болуы да мектебінің қандай негізде құрылуына барып тіреледі. Мектебімізді таза, берік һәм өз жанымызға үйлесетін негізде құра білсек, келешегіміз үшін тайынбай-ақ серттесуге болады Мағжан Жұмабаев

Девиация-әлеуметтік-педагогикалық

проблема Орындаған:педагогика және психология мамандығының 2 курс студенті Мархабат Гүлзат

Slide 2

Девиация

(латынның “deviatio” тыңдамау, ауытқу деген сөзінен шыққан) баланың қоғамда қалыптасқан нормалар мен ережелерді сақтамауы дегенді білдіреді.

Девиантты мінез-құлық, ауытқыған мінез-құлық, бейәлеуметтік мінез-құлық түсініктері синонимдер болып табылады.

Slide 3

Девиация бірнеше типтен тұрады:

Slide 4

Девиантты мінез-құлық

Slide 5

Делинквентті мінез-құлық

Slide 6

Криминалды мінез-құлық -

заң бұзушылық

Slide 7

Девиантты мінез-құлықтың пайда болу факторлары:

- өзін-өзі басқарудың төменділігі;

әлеуметтік нормаларды түсіну дәрежесінің төмендігі;

ата-аналардың әсер етуінің тиімсіздігі;

физикалық жазалау;

отбасының құлдырауы, жанұяда берекенің болмауы;

ерте ішімдікке салыну, таксикомания, нашақорлық;

әлеуметтік қанағатсыздану;

асоциальды топтарға қосылу.

• ата-ананың «ерекше» қамқорлығы;

• тәрбие берудегі кемшіліктер;

• өмірде кездесетін қиыншылықтар мен күйзелістерді жеңе алмау;

• өмірлік дағдының болмауы, айналысындағы адамдармен, құрбыларымен жарасымды қатынасқа түсе алмауы;

• сырттан келген қысымға төтеп бере алмау, өз бетінше шешім қабылдай алмауы;

• мектептерде психологиялық көмек көрсету қызметінің нашар дамуы;

• балалар мен жасөспірімдердің бос уақытының проблемалары.

Slide 8

Девиантты мінез-құлықтың қалыптасу кезеңдері:

Бірінші кезең:

Slide 9

Екінші кезең:

Slide 10

Үшінші кезең:

Slide 11

Төртінші кезең:

Slide 12

Бесінші кезең:

Slide 13

Жасөспірім он үш жасқа келгеннен кейін оларда өзгерістер байқалады. Бұл жас өте тынымсыз, ең қиын (ұшқалақ шақ. Мінез-құлқында өзгерістер болады. Осындай сәтте ата-ана, мұғалім бала тәрбиесінің дұрыс қалыптасуына күш салуы керек. Бұл жағдайда мұғалім және ата-ана бала мінез-құлқы мен темпераментін білуі қажет. Себебі жасөспірімдердің осы «өтпелі кезеңде өздеріне қол жұмсап (суицид, өмірден түңілулері көбейеді. Оның себептері өзіне назар аударту, мүсіркеушілік тудырту, жанұядағы кикілжіңнен қашу, мұғалім достарымен келіспеушілік, сыныптастарының оны қатардан бөліп тастауы, оны менсінбеу, достарының болмауы, тест жұмысын ҰБТ тапсыра алмауы, жауапсыз махаббат, өзін ренжіткендерді кінәлі етіп көрсету, психологиялық ауытқу. Ұлдар мен қыздардың мінез-құлқына талдау жасаған кезде психикасы мен іс-әрекетіндегі ерекшеліктерді ескеру қажет. Ұлдардың жүрген жері әрқашан шу болатыны белгілі, бұл олардың тәртіпті жиі бұзатындығынан деп ойлауға болмайды. Қыздар бойында жағымсыз қасиеттер көбіне жасырын сипатта болады. «Қиын ұлдар мен «қиын қыздарды салыстырғанда ұлдар тынышсыз болғанмен, »қиын қыздар одан да «қиындау болады.

Slide 14

Девиантты мінез-құлықты көбіне жасөспірімдер арасында кездестіреміз. Себебі жасөспірімдік кезең - ең қиын, әр түрлі бұзақылықтардың пайда болатын және сонымен қатар достық нормаларды игеруіне сәтті кезең болып табылады. Жасөспірімге тән қасиет - өзіндік тәуелсіздік, дербестік, басқаға бағынышты болмау. Сол себептен, өзінің күш-қуатын, жеке басының мән-мағынасын түсінуге ұмтылыс жасайды. Оны ұғынуға мүмкіндіктерді мектептегі оқу-тәрбие мен еңбек процесіне қатыстарынан байқалады. Себебі, девиантты мінез-құлықты балалар типтік ерекшеліктеріне байланысты тіршілік қиыншылықтарына кезігіп, оны жеңіп шығуға ішкі жай-күйі жол таба алмай әлеуметтік-педагогикалық тұрғыдан қорғалынбайды. Содан девиантты мінез-құлықты бала ешкімге керегім жоқ деген сезімге беріліп кінәны үлкендерге теліп айналасымен жан-жалдасуға, ұрыс-төбелеске бейімделеді. Қажеттіліктің орнын толықтырудың жолы - бос уақытын мақсатсыз пайдалану, мектеп тәртібін ұстамау, заң нормаларын бұзу, қылмыстық істер жасау


Ұқсас жұмыстар
Әлеуметтік девиация және девиантты мінез-құлық: теориялар, себептері және түзету-алдын алу шаралары
Балалар мен жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлық: себептері, даму кезеңдері және алдын-алу
Жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлықтың алдын алу: себептері, түрлері және педагогикалық-әлеуметтік шаралар
Мектеп жасына дейінгі балалардағы девиантты мінез-құлық: себептері, ерекшеліктері және түзету мен алдын-алу шаралары
Девиантты мінез-құлық: теория, қалыптасу және әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Әлеуметтік девиация: девиантты мінез-құлықтың анықтамасы, себептері және коррекциясы
Балалар мен жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлықты түзетудің жүйелі педагогикалық-психологиялық шаралары
Жасөспірімдерде девиантты мінез-құлықтың алдын алу және педагогикалық түзету
Девиантты мінез-құлық, қылмыс және қоғамдық бақылаудың медико-әлеуметтік аспектілері
Отбасы тәрбиесінің әсері және жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлықтың алдын алу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz