Оқушының психологиялық ерекшелігі



1 Психологиялық -педагогикалық тексерудің міндеттері, принциптері, әдістері және тәсілдері. 2 Жеке және топтық психологиялық-педагогикалық мінездемелер
Орындаған : Ермекбай Мөлдір, Мұстафа Жайна, Қамбарбекова Зере

Кіріспе
Психологиялық-педагогикалық тексеру - өте күрделіпедагогтардың кәсіби қызметінің салыстырмалы жаңа саласы, ретінде қалыптасқан диагностикалық тәсілдерді да, педагогикада да. Ол тиісті психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті, кәсіби шеберлікті талап етедіпедагогикалық процеске қатысушылардың маңызды сипаттамаларына қалай әсер етеді-студенттер мен мұғалімдер, олардың мінез-құлқы, қызметі, эмоционалды реакциясы және т. б.

Психологиялық-педагогикалық тексерудің міндеттері
"Психологиялық-педагогикалық тексері міндеттері:
1. Феноменологиямен, әдіснамалық тәсілдермен және психологиялық-педагогикалық диагностика принциптерімен танысу
2. Психологиялық және педагогикалық қарым-қатынастың тарихидиагностика.
3. Психологиялық-педагогикалық әдістер мендиагностика.
4. Психологиялық және педагогикалық диагностикада қабылданған негізгі өлшеу процедураларын меңгеру. 5. Құрастырудың негізі ретінде диагностикалық қызметті игерубілім алушы мен топтың психологиялық-педагогикалық сипаттамалары.
5. Құрастырудың негізі ретінде диагностикалық қызметті игерубілім алушы мен топтың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы

Психологиялық п-педагогикалық әдістер

Сонымен қатар, психодиагностика əдістерді əдіснамалық бағытын өлшеу технологиясына қарай топтастырады. С. Г. Болтыгин диагностиканы зерттеу тəсілдері ретінде «дедуктивті» жəне «индуктивті» əдістер деп бөледі. Ал, Розенцвейг психодиагностикалық əдістерді үш түрге бөліп қарастырды.
Бірінші түрі: субьективті əдіс - субьектінің өзін-өзі обьект
ретінде бақылауы.
Екінші түрі: обьективті əдіс - жеке адамды сырттай бақылау
арқылы ішкі құрылымдық байқау.
Үшінші түрі: жобалау əдісі - жеке адамға кері əсерін тигізбейтін
стимулдарға зерттелінушілердің əсерін талдау.

Психологиялық -педагоикалық тексеру əдістерінің топтамасы қолданылу бағытына қарай төмендегідей топтастырылады:
1. Объективті əдістер.
2. Субъективті əдістер.
3. Жобалау əдістері.
Іс-əрекеттерді орындау тəсілдері мен нəтижелеріне қарай:
1. Жеке тұлғаны зерттеу тестері.
2. Іс-əрекетті зерттеу тестер
3. Ситуациялық тестер
4. Ақыл-ойды зерттеу тестері
5. Қабілетті зерттеу тестері
6. Жетістікке жетуді зерттеу тестері.
7. Бағыт-бағдарды зерттеу тестері
Зерттелушінің өзі туралы берген мəліметіне негізделген
өлшемдер:1. Тұлғалық жəне арнайы сауалнамалар.
2. Сауалнамаларлар.
3. Өзекті жəне өткен мəселелер жөнінде сұхбат алу.
4. Биографиялық əдіс.
5. Белгілі бір жағдайларға байланысты жеке тəртібін баяндау.
Психологтың алдына қойған мақсатына сəйкес орындалатын психодиагностикалық міндеттерді шешуде қолданылатын
əдістемелер объективті, субъективті жəне проективті əдістер
жүйесінде жинақталса, оңтайлы шешімін береді.

Психологиялық-педагогикалық тексеру қызметінің жұмысы келесі принципте құрылады:
а) бағалаудың кешенді (пәнаралық) тәсілі:медициналық мәліметтер мен
баланың әлеуметтік-психологиялық даму тарихының зерттелуі, әр түрлі
мамандардың (психолог, логопед, арнайы және әлеуметтік педагогпен) тексеруі;
б) жүйелі және біртұтас тәсіл: оқыту қиындықтарының пайда болу
себептері мен механизмдерін белгілеу, табысты оқытуға кедергі келтіретін бастапқы (жетекші) және қайталама қиындықтардың арақатынасын белгілеу;
в) оқушылардың өзгеріп отыратын қажеттіліктерін динамикалық зерттеу: оқыту процесінде жаңа қажеттіліктерді қанағаттандырудың және олардың пайда болуының мониторингі;
г) командалық жұмыс негізінде:

Жеке және топтық педагогикалық-психологиялық мінездеме
1. Жалпы мәліметтер:
1. Аты, жөні, туған жылы, сыныбы.
2. Жанұя тәрбиесінің жай - күйі (құрылымы, өмір стилі, экономикалық қамтамасыз етілуі, педагогикалық мәдениеті)
3. Оқушының денсаулық жағдайы, жалпы физиалық дамуы.
IІ. Ұжыммен, қоғамдық белсенділермен қарым - қатынасы.
1. Сыныпқа жалпы сипаттама (оқушылардың жалпы дамуы, тәрбиелігі, сынып ұжымының талабы және дәстүрі) .
2. Ұжымдағы оқушының алатын орны (беделді ме, оны жақсы көре ме, оның ұжымдағы қарым - қатынасы қалай анықталады?)
3. Оқушы өзінің сыныптағы орнына көңілі тола ма? Оқушы сыныпта қандай орынды иеленгісі келеді?
4. Сыныптағы жолдасына қарым - қатынасы (оқушы үшін маңызды топтар бар ма, сыныптың көзқарасымен санаса ма, қандай микротопқа қатысады? Қарым - қатынас себебі неде?

III. Оқуға сипаттама:
1. Үлгерімі ( алған бағалары, әртүрлі пәндерден алған бірдей немесе әртүрлі үлгерімі) .
2. Білімді меңгеру деңгейі
3. Оқу әрекетіне қызығушылығы.
4. Оқи білуі ( Өзіндік танымдық әрекетін ұйымдастыра білу қабілеті: материалды сапалы және түсінікті қабылдауы, оны логикалық тұрғыдан өңдеуі, мәнерлеп дұрыс оқи білуі, есте сақтаудың нақты тәсілдерін қолдануы, өзінің қателіктерін көре білуі, талдай білуі, салыстыруы, жалпылауы, қорытынды жасай білуі және т. б)
5. Кітаппен өз бетінше жұмыс істей білу іскерлігі және дағдысы. ( мақсаттылықпен оқуы, қысқаша тұжырм жасауы, жоспар, нұсқа құруы, библиографияны пайдалануы және т. б)
6. Өзіне талап қоя білу деңгейі, тәртібі, ұйымдастыра білуі.
IV. Оқушы тұлғасындағы психикалық процестің дамуы
1. Оқушыға назар аудару ерекшелігі ( еркін назар аударуды дамыту дәрежесі, оның көлемі, қорытылуы, тұрақтылығы, бөлінуі, басқаға ауысуы) .
2. Түсініп қабылдауы, тез ойлай білуі.
3. Есті ойланып, әдейі дамыту деңгейі және сипаты ( механикалық немесе ойланып жаттай ма әдейі есте сақтаутәсілдерін біле ме, есте сақтау жылдамдығы және беріктігі қандай, тез есіңе түсіре ме, есте сақтау типі: ойлағыштық немесе көркем, жаттау кезінде қандай анализаторлар негізгі рөл атқарады.
4. Ойды дамыту. ( Заттардың және құбылыстардың маңызды немесе болмашы белглерін ажырата ала ма? Жалп және абстракты меңгерудеңгейі қалай? Өз бетінше шешім жасай ала ма? Салыстыра ала ма?
5. Тілді дамыту ( сөз қоры, сөздің бейнелілігі, эмоциялығы сөз таба білуі, ойын жазбаша немесе ауызша білдіруі) .

V. Оқушының психологиялық ерекшелігі
1. Өзіңе баға беруі және талаптану деңгейі.
2. Қызығушылығы ( қызығушылық мазмұны, оның тереңдігі және тұрақтылығы, сенімі, арманы, идеалы) .
3. психологиялық қасиеті және басым темперамент типі.
4. Мінезінде анық байқалатын жағымды, жағымсыз белгілері:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz