Инклюзивті білім беру: қағидалар мен ұйымдастыру әдістері


Slide 1

Инклюзивті білім беру

Орындаған :Қамбарбекова Зере 3 топ

Slide 2

Жоспар

Кіріспе

1 Инклюзивті білім қағидалары мен ұғымдары

2 Инклюзивті білім берудің негізгі сұрағы мен әдісі

Slide 3

Инклюзивті білім беру - ерекше мұқтаждықтары бар балаларды жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады. Инклюзивті оқыту-даму мүмкіндігі шектеулі балалардың қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру және интеграция процестерін жеңілдету мақсатындағы жеңілдетілген оқыту жүйесі.

Қазақстан Республикасының Заңдарында, Қазақстан Республикасының Конституциясында бекітілген. Инклюзивті білім беру немесе «білім баршаға» бағдарламасы - барлық балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында, мектепте және мектеп өміріне белсене қатысуға мүмкіндік береді. Бұл бағдарламаны Біріккен Ұлттар Ұйымының Бас Ассамблеясы мақұлдап, БҰҰ-ның Конвециясына 2006 жылдың 13 желтоқсанында енгізілді.

Қазақстанға ене бастаған уақыт

Slide 4

Инклюзивті білім берудің қағидалары :

Инклюзивті оқытудың қағидалары :

1. Адам құндылығы оның мүмкіндігіне қарай қабілеттілігімен, жеткен жетістіктерімен анықталады.

2. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті.

3. Әрбір адам қарым - қатынасқа құқылы.

4. Барлық адам бір - біріне қажет.

5. Білім шынайы қарым - қатынас шеңберінде жүзеге асады.

6. Барлық адамдар құрбы - құрдастарының қолдауы мен достығын қажет етеді.

7. Әрбір оқушы үшін жетістікке жету - өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асыру.

8. Жан - жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.

Slide 5

Саламан Декларациясына сәйкес инклюзивті білім беру саясатының міндеттері мынадай:

· Әрбір бала білім алуға құқылы және оны алуға тиіс.

· Әрбір баланың дара қабілеттері, қызығушылықтары, қажеттіліктері және оқуға деген мұқтаждықтары болады.

· Білім беру жүйесіне оң өзғерістер, яғни осы мұқтаждықтарды қанағаттандыру мақсатына орай өзгерту.

Slide 6

Инклюзивті білім берудің негізгі сұрағы мен әдісі

Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беруді ұйымдастыру мақсатында, типтік арнайы білім бағдарламасы жасалды. Онда балалардың мұқтаждықтары ескеріліп, білім алуларын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдістері қарастырылған. Инклюзивті оқыту балалардың оқу үрдісіндегі қажеттіліктерін қанағаттандырып, оқыту мен сабақ берудің жаңа бағытын өңдеуге талпынады. Егер инклюзивті оқытудың оқыту мен сабақ беруге енгізілген өзгерістері тиімді болса, онда ерекше қажеттіліктері бар балалардың жағдайлары да өзгереді. Инклюзивті оқытуды ашқан мектептерде оқыған балалар адам құқығы туралы білім алуға мүмкіншілік алады. Өйткені, олар бір-бірімен қарым-қатынас жасауға, танып-білуге, қабылдауға үйренеді.

Slide 7

Қорытынды

Сонымен қорыта айтқанда, инклюзивті оқыту- оқушылардың тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қатысуға, адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді. Инклюзивті оқыту арқылы барлық балалардың мұқтаждықтарын ескеріп, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісін дамытуға болады. Мұндай оқыту түрі арнаулы білім беру жүйесінде дәстүрлі түрде қалыптасқан және даму үстіндегі формаларды ығыстырмайды, қайта жақындатады. Инклюзивті бағыт арқылы мүмкіндігі шектеулі балаларды оқуда жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сүру мүмкіншілігін қалыптастырады. Осы бағытты білім беру жүйесіне енгізу арқылы оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке, қайырымдылыққа тәрбиелей аламыз. 0, Сонымен қоса, инклюзивті оқыту үрдісі балаларды толеранттылыққа тәрбиелеудің бастауы болмақ .

Slide 8

Пайдаланған әдебиеттер

Википедия

http://www. zkoipk. kz/ru/nisconf2s/773-conf. html

Инклюзивті білім беру edu. semgu. kz › ebook › umkd

Республикалық педагогикалық -әдістемелік журнал . Әлеуметтік педагог . №4 2010ж


Ұқсас жұмыстар
Инклюзивті білім беру: тұжырымдама, қағидалар және Қазақстандағы ұйымдастыру
Қазақстандағы инклюзивті білім беру: қағидалар, құқықтық негіз және ұйымдастыру формалары
Инклюзивті білім беру: кедергісіз орта жобалауындағы негізгі құжаттар мен қағидалар
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру
Қазақстанда инклюзивті оқыту мен ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау
Білім беру ортасының анықтамасы, құрылымы және инклюзивті модельдеу
Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық-әдістемелік негіздері
Қазақстандағы инклюзивті білім берудің тарихы, мақсаттары және ұйымдастыру технологиялары
Музыкалық білім беру дидактикасы: оқыту әдістері мен сабақтарды ұйымдастыру ерекшеліктері
Инклюзивті мектепте оқу үдерісін бейімдеу мен модификациялау: жеке білім беру бағдарламалары мен стратегиялары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz