ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ


Slide 1

ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕ ТӘРБИЕ ҮДЕРІСІНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

Тобы : 116-92 Орындаған: Кеңесбай Сапаркүл

Slide 2

Педагогикалық қолдау - бұл:

а) тəрбиеленуші сенімінен шығу; б) көбіне педагогикалық қолдау қажеттігін өзі сезбейді, бірақ оған мұқтаж болған тəрбиеленушілерге қол ұшы жəрдемін беріп, қолдап-қуаттау.

Slide 3

1) тəрбиеленушілердің баршасына бағытталып, оларға деген қамқорлық пен сенім қатынасында көрінумен өзара сыйластық, түсіністік, қызметтестік көңіл-күй жағдайын түзуге көмегін тигізеді;

2) жеке тұлғаға бағытталып, оның дамуына, білім игеруіне, тəрбиелілігіне, өз басы проблемаларын шешуге жəрдем көрсетіп, азаматтың өзгерістерін диагностикалап баруға мүмкіндік береді

Педагогикалық қолдау

Slide 4

Педагогикалық қолдау

- инттелектуалдық дарындылықты қолдаудан (оқуға, талдауға, сынға қабілеттілік)

- шығармашылық дарындылықты қолдаудан

- қауіпті топтағы балаларды қолдаудан тұрады.

- қабілетті айқындау мен дамытудан;

Slide 5

Педагогикалық қолдау мəні:

тұлғаның өз бойындағы мүмкіндіктерін өзінше іске асыруына шарт-жағдайлар түзу;

өз қадір-қасиеті мен ар-намысын сақтап қалуға жəне ұтымды нəтижеге жету жолындағы кедергілерді бірлікті жеңіп бару;

«жəрдем бер» деп алақанын ашық жайып отырғанға ғана емес, достық ықылас-ниетке мұқтаж болғанның бəріне көмек көрсету;

əрқандай тəрбиешінің өмірдегі өз орнын табуға құштарлық білдірген тəрбиеленуші проблемаларын өз назарында ұстай білуі;

тəрбиешінің кəсіби деңгейінің жоғары болуы

жайма-шуақ психологиялық жағдай жасау;

Slide 6

тəрбиешінің балаға болған қамқорлық қатынасы;

шəкірттің қандай да табысын көре танып, оған ұнамды баға беруден жалықпау

Педагогикалық қолдаудың көрініс формалары

жылы лебіз; құлақ сала білу, қажет болса - кеңес беру;

тəрбиеленушіге сенім;

оның құқығын қорғау;

Slide 7

Педагогикалық қолдаудың мақсаты

Жеке тұлғаға бағытталып, оның дамуына, білім игеруіне, тәрбиелілігіне, өз бас проблемаларын шешуге жәрдем көрсету, азаматтық өзгерістерін диагностикалап баруға мүмкіндік беру.

Тәрбиеленушілердің баршасына бағытталып, оларға деген қамқорлық пен сенім қатынасында көрінумен өзара силастық, түсінік, қызыметтестік көңіл-күй жағдайын түзетуге көмегін тигізу.

Slide 8

Субьективт(тұлғалық)“мен”-кедергілер:

Өзбетінше дербес шешім қабылдауға қажетті ақпаратың болмауы (ақпарат толықтанса кедергі сол бойында жойылады)

Адамның қосымша еңбектенуінің қажеттілігі(жәрдем беріп, ынтасын көрсету);

Тұлғаны күйзеліске келтіретін кемшіліктер (тән денелік, психикалық, ара қатынастық);

Білім және тәжірибе жетіспеуі.

Педагогикалық қолдаудың мазмұны

Slide 9

Субьектив(әлеуметтік)“олар”-кедергілер :(әлеуметтік орта-мұғалімдер, әкімшілік, дос-жарандар, құрбы-құрдастар, отбасы және басқа адамдар).

Материялдық кедергілер

(отбасының қаржылық жағдайы және т. б).

Slide 10

Педагогикалық қолдау - оқушымен бірлесіп оның қызығушылықтарын, мақсаттарын, мүмкіндіктерін және оған адамгершілік қасиетті сақтауға, өзін - өзі ұйымдастыруда позитивті нәтиже қол жеткізуге кедергі жасайтын мәселелерді жеңу жолдарын анықтау.

Slide 11

2. Қолдаудың «қорғау», «көмектесу», «ықпал ету», «өзара әрекеттесу» тактикалары

Slide 12 Slide 13

«ҚОРҒАУ» ТАКТИКАСЫ

«Қорғау» тактикасының ұстанымы: «Бала жағдайдың құрбаны болып қалмауы керек».

Slide 14

II. Оқушылар ұжымының белгілері, оны қалыптастыру кезеңдері.

Slide 15

«Ықпал ету» тактикасының ұстанымы: «Балалар, объективті таңдау мүмкіндігіне ие және таңдау субьектісі болуы тиіс. » Мұғалім балаға белгісіз қорқынышты жеңуге көмектеседі. Ол баланың қабілеттерін дамыту үшін мақсатты түрде жағдай жасайды, оның субьективті тәжірибесінің кеңеюіне ықпал етеді.

Slide 16

Ынтымақтастық тактикасы - баланың өз проблемасын шешуге дайын болғанда қолданылады және оны белсенді түрде талпындырады. . Бұл тактика «келісімшарт» механизмінің көмегімен жүзеге асырылады. Сонымен қатар, келісім - бұл еркіндік пен жауапкершілік сынағы.

Slide 17

Келісімшарттың төрт түрі қолданылады:

Slide 18

О. С. Газманның қолдау тактикасының негізгі идеялары:

Slide 19

«Мектеп тек мекеме емес, бұл балалар мекемесі Бала өседі - ол тек үйреткендіктен ғана емес, сондай-ақ ол өзі үйренгісі келетін нәрсенің бәрін белсенді меңгергендіктен де өседі » .

О. Газман

Slide 20

3. Педагогикалық қолдаудың әдістері,

тәсілдері, құралдары.

Slide 21

Педагогикалық

қолдаудың тәсілдері О. С. Газман

Диагностикалық

Жобалық

Іскерлік

Рефлексифтік

Slide 22

Диагностикалық -кедергілерді тіркеу факторы

Slide 23

Жобалық-оқушы мен педагогтың мәселелерді

шешу іс-әрекетін зерттеу.

Slide 24

Іскерлік-оқушының және педагогтың іс-әрекеті

Slide 25

Рефлексифтік-жеңіс және жеңілістің іс-әрекетін оқушымен бірге талқылау

Slide 26

Педагогикалық қолдаудың мәні- оқушының ұжымдағы қарым қатынасы,

Сыныптастарымен және сынып жетекшісімен қарым-қатынасының жақсы

болуы және қиындықтарды өз бетінше шеше алу қабілетінде.


Ұқсас жұмыстар
Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау
Инклюзивті білім беру жағдайында ЕББҚ бар балаларды психологиялық - педагогикалық сүймелдеуді ұйымдастыру
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Ықпал эту тактикасының ұстанымы
Критериалды бағалаудың құралдары
Педагогикалық қолдаудың мәні
Қазақстан Республикасының заңнамалық базасы
Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау
Қазақстан Республикасындағы кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық түзету арқылы қолдау
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық - педагогикалық сипаттамасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz