ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ




Презентация қосу
ҚАЗІРГІ МЕКТЕПТЕ ТӘРБИЕ
ҮДЕРІСІНЕ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ

Тобы : 116-92
Орындаған: Кеңесбай Сапаркүл
Педагогикалық қолдау – бұл:
а) тəрбиеленуші сенімінен шығу;
б) көбіне педагогикалық қолдау
қажеттігін өзі сезбейді, бірақ оған мұқтаж
болған тəрбиеленушілерге қол ұшы
жəрдемін беріп, қолдап-қуаттау.
Педагогикалық қолдау

2) жеке тұлғаға
1) тəрбиеленушілердің
бағытталып, оның
баршасына
дамуына, білім
бағытталып, оларға
игеруіне,
деген қамқорлық пен
тəрбиелілігіне, өз басы
сенім қатынасында
проблемаларын
көрінумен өзара
шешуге жəрдем
сыйластық, түсіністік,
көрсетіп, азаматтың
қызметтестік көңіл-күй
өзгерістерін
жағдайын түзуге
диагностикалап баруға
көмегін тигізеді;
мүмкіндік береді
Педагогикалық қолдау

- инттелектуалдық
дарындылықты қолдаудан - шығармашылық
(оқуға, талдауға, сынға дарындылықты қолдаудан
қабілеттілік)

- қауіпті топтағы
- қабілетті айқындау
балаларды қолдаудан
мен дамытудан;
тұрады.
Педагогикалық қолдау мəні:

тұлғаның өз бойындағы мүмкіндіктерін өзінше іске асыруына шарт-
жағдайлар түзу;

өз қадір-қасиеті мен ар-намысын сақтап қалуға жəне ұтымды нəтижеге
жету жолындағы кедергілерді бірлікті жеңіп бару;
«жəрдем бер» деп алақанын ашық жайып отырғанға ғана емес, достық
ықылас-ниетке мұқтаж болғанның бəріне көмек көрсету;

əрқандай тəрбиешінің өмірдегі өз орнын табуға құштарлық білдірген
тəрбиеленуші проблемаларын өз назарында ұстай білуі;

тəрбиешінің кəсіби деңгейінің жоғары болуы

жайма-шуақ психологиялық жағдай жасау;
Педагогикалық қолдаудың көрініс
формалары

жылы лебіз;
құлақ сала тəрбиеленуші
білу, қажет ге сенім;
болса – кеңес шəкірттің
беру; қандай да
табысын көре
танып, оған
ұнамды баға
тəрбиешінің беруден
оның
балаға болған жалықпау
құқығын
қамқорлық
қорғау;
қатынасы;
Педагогикалық қолдаудың мақсаты

Тәрбиеленушілердің баршасына Жеке тұлғаға бағытталып, оның
бағытталып, оларға деген дамуына, білім игеруіне,
қамқорлық пен сенім тәрбиелілігіне, өз бас
қатынасында көрінумен өзара проблемаларын шешуге жәрдем
силастық, түсінік, қызыметтестік көрсету, азаматтық өзгерістерін
көңіл-күй жағдайын түзетуге диагностикалап баруға мүмкіндік
көмегін тигізу. беру.
Педагогикалық қолдаудың мазмұны

Субьективт ( тұлғалық )“ мен”-кедергілер :
• Өзбетінше дербес шешім қабылдауға қажетті ақпаратың болмауы
( ақпарат толықтанса кедергі сол бойында жойылады )
• Адамның қосымша еңбектенуінің қажеттілігі ( жәрдем
беріп,ынтасын көрсету );
• Тұлғаны күйзеліске келтіретін кемшіліктер ( тән денелік ,
психикалық, ара қатынастық );
• Білім және тәжірибе жетіспеуі.
Субьектив ( әлеуметтік )“ олар”-кедергілер :( әлеуметтік
орта-мұғалімдер,әкімшілік, дос-жарандар, құрбы-құрдастар,
отбасы және басқа адамдар ) .

Материялдық кедергілер
( отбасының қаржылық жағдайы және т.б ) .
Педагогикалық қолдау – оқушымен бірлесіп оның
қызығушылықтарын, мақсаттарын, мүмкіндіктерін
және оған адамгершілік қасиетті сақтауға, өзін - өзі
ұйымдастыруда позитивті нәтиже қол жеткізуге кедергі
жасайтын мәселелерді жеңу жолдарын анықтау.
2. Қолдаудың «қорғау»,
«көмектесу», «ықпал ету»,
«өзара әрекеттесу»
тактикалары
Қорғау Көмектесу

Қолдаудың
тактикалары

Өзара
әрекеттесу Ықпал ету
«ҚОРҒАУ» ТАКТИКАСЫ

«Қорғау» тактикасының
ұстанымы: «Бала жағдайдың
құрбаны болып қалмауы керек».
II. Оқушылар ұжымының
белгілері,оны қалыптастыру кезеңдері.

• «педагогикалық заң мамандығы» арқылы
баланы өзінің қызметі мен дамуын тоқтататын
1 жағымсыз жағдайлардан қорғайды

• «буфер» позициясы арқылы жағымсыз
2 жағдайларды жеңілдетеді.

• балада жағдайлардан қорқудан құтылу
3 қабілетін дамытады.
«Ықпал ету» тактикасының
ұстанымы: «Балалар, объективті
таңдау мүмкіндігіне ие және таңдау
субьектісі болуы тиіс.» Мұғалім
балаға белгісіз қорқынышты жеңуге
көмектеседі. Ол баланың қабілеттерін
дамыту үшін мақсатты түрде жағдай
жасайды, оның субьективті
тәжірибесінің кеңеюіне ықпал етеді.
Ынтымақтастық тактикасы - баланың
өз проблемасын шешуге дайын болғанда
қолданылады және оны белсенді түрде
талпындырады.. Бұл тактика «келісімшарт»
механизмінің көмегімен жүзеге асырылады.
Сонымен қатар, келісім - бұл еркіндік пен
жауапкершілік сынағы.
Келісімшарттың төрт түрі қолданылады:

баланың талаптары туралы
шарт;

мұғалімнің шарттары туралы
шарт;
шартты бұзу;

келісім-ынтымақтастық
О.С.Газманның қолдау тактикасының негізгі идеялары:

• әр балаға өмірлік таңдау сәттеріне
1 көмек қажет

• әрбір балаға проблемалық жағдайдан өз
бетімен қалай шығуға болатындығын
2 білуге ​жағдай жасау
• балаға өз шешімдері мен әрекеттері
3 үшін жауапты болуды үйрету.
«Мектеп тек мекеме емес, бұл
балалар мекемесі Бала өседі - ол
тек үйреткендіктен ғана емес,
сондай-ақ ол өзі үйренгісі келетін
нәрсенің бәрін белсенді
меңгергендіктен де өседі » .
3. Педагогикалық
қолдаудың әдістері ,
тәсілдері, құралдары.
Педагогикалық
қолдаудың тәсілдері О.С.Газман
•Диагностикалық
•Жобалық
•Іскерлік
•Рефлексифтік
Диагностикалық –кедергілерді тіркеу факторы
Жобалық-оқушы мен педагогтың мәселелерді
шешу іс-әрекетін зерттеу.
Іскерлік-оқушының және педагогтың іс-әрекеті
Рефлексифтік-жеңіс және жеңілістің іс-әрекетін оқушымен бірге талқылау
Педагогикалық қолдаудың мәні-
оқушының ұжымдағы қарым қатынасы,
Сыныптастарымен және сынып
жетекшісімен қарым-қатынасының жақсы
болуы және қиындықтарды өз бетінше
шеше алу қабілетінде.

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
Ықпал эту тактикасының ұстанымы
Критериалды бағалаудың құралдары
Педагогикалық қолдаудың мәні
Қазақстан Республикасының заңнамалық базасы
Ата - аналарды педагогикалық қолдау орталығының қызметін білім беру ұйымының қажеттілігі негізінде жоспарлау
Қазақстан Республикасындағы кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық түзету арқылы қолдау
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық - педагогикалық сипаттамасы
Мектептегі қолдау
Пәндер