Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы




Презентация қосу
Жоспар:
1. Педагогикалық ғылым саласы ретінде математиканы оқыту
әдістемесінің нысаны, пәні, зерттеу әдістері мен оның
философия және логикамен, педагогика және психологиямен,
математикамен және т.б. байланысы. Математиканы оқыту
әдістемесі - оқу пәні және оның нысаны, пәні, мақсаты мен
міндеттері, әдістері мен мазмұны.
2. Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың
теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы.
Алыс және жақын шетелдердегі математиканы оқытудың
әдістемелік жүйесінің әр түрлі модельдері.
3. Пәнді оқыту үдерісін ұйымдастыру, педагогикалық және
ғылыми-әдістемелік іс-әрекетке дайындау формалары. Оқыту
нәтижелеріне қойылатын талаптар, бақылау және бағалау
әдістері.
Пәннің негізгі қызметі мектеп мұгалімінің математиканы оқыту
әдістемесі бойынша кәсіби дайындығының қазіргі қоғамның әлеуметтік
сұранысын қанағаттандыратындай сапалық деңгейін қамтамасыз етуге
бағытталған.
Математиканы оқыту әдістемесі психологиялық-педагогикалық пәндерді,
сонымен бірге математиканың теориялық негіздерін оқып болған соң
қарастырылады. Психология, педагогика және математика курстарын
оқып- үйрену барысында математиканы оқыту әдістемесі енгізілгенге
дейін қажетті дайындықтан өтті. Олар математикалық ұғымдар, заңдар,
қасиеттер, фактілер мен іс-әрекет тәсілдерін, дидактикалық
ұстанымдарды және оқыту мен тәрбиелеу барысын құрудың әр түрлі
тәсілдерінде көрініс табатын заңдылықтарды, бала дамуының және білім,
білік, дағдыны меңгертудің психологиялық заңдылыктарын, ғылыми-
педагогикалық зерттеулердің әдістерін игерген болатын. Ал
математиканы оқыту әдістемесі мен бастауыш мектептегі басқа да оқу
пәндері бойынша дербес-әдістемелік пәндерді
оқытып-үйрету барысында тек кіріктірілген құзыреттіліктерді
(коммуникативтік, ақпараттық және проблеманы шешу және т.б.)
ғана емес, бастауыш мектептегі математиканы оқытуда
практикалық құзыреттіліктерді де калыптастыру көзделеді.
Пәнді оқытып-үйретудің нәтижесі сабақ беріп көру және өндірістік
практиканы өткізуге, шағын жинақты бастауыш мектепте математиканы
оқыту әдістемесі, математикадан көрнекі құралдарды дайындау технологиясы,
бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесінің тарихы пәндерін
енгізуге база болып табылады.Оқу пәні ретінде бастауыш математика курсы
оқушылардың белгілі бір білім көлемін игеруіне көздейді. Атап айтқанда:
натурал сан туралы қарапайым түсінік қалыптастырады;
қарапайым есептеулер жүргізудің тәсілін игереді; шамалар мен оларды өлшеудің
тәсілдерімен және прктикалық іс әрекет үстінде олардың арасындағы байланыспен,
геометриялық фигуралар мен олардың қасиеттері туралы қарапайым түсініктермен
байланысты ұғымдарды оқып - үйрену өмірден алынған нақты материялдар мен
мысалдар арқылы жүзеге асырылды.
Сондықтан өздерінің ережелері, тәсілдері, заңдылықтары өмірдің қажетілігінен
туындап отырғанын, іс-әрекетте тұрмыс-тіршілікте аңғартады,
яғни құбылыстар арасындағы себеп- салдардың байланысын түсінеді және
теория мен практиканың өзара байланысын сезіне бастайды.
Математиканы оқытып – үйрету барысында әр алуан қиыншылықтарды
жеңуге де тура келеді, байқанпаздыққа, ойлауға, талдау және талқылауға
жүргізуге, қортынды жасауға, салыстыруға және т.с.с.
машықтанады, адамның ақыл-ойының жетілуіне көмектеседі.
Математиканы оқыту әдістемесі оқу пәні ретінде ұзақ
уақыт қалыптасты және дамыды. Оның даму кезеңдері
Қазақстан Республикасындағы білім беруді реформалаумен
тығыз байланысты. ХХ-ғасырдың 70-жылдарына дейін
оқытылған арифметика курсы өзіне алгебра және
геометрия элементтерін біріктіре отырып,
математиканы оқыту әдістемесінің негізі болды.
Математиканың әдістемесіне ХХ-ғасырдың 80-90
жылдары математиканы оқыту үдерісіне дамыта оқыту
теориясының (Занков Л.В., Давыдов В.В., Эльконин Д.Б),
білімнің дидактикалық бірліктерін ірілендіру
теориясының (Эрдниев П.М)
енгізілуіне орай елеулі
өзгерістер болды.
Бастауыш мектеп математикасын оқыту әдістемесінің
қалыптасуы мен дамуын
шартты түрде үш кезеңге бөліп көрсетуге болады.

Бірінші кезең (1930 ж. дейін) аймақтық жағдайлар мен ерекшеліктерді
ескере отырып, қазақстандық авторлардың дайындаған
оқулықтарымен байланысты әдістемелік мәселелерді
жасаумен сипатталады

Екінші кезең (1930-1986 жж.) қазақстандық ғалымдардың
кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың мәселелерін
өз беттерімен белсенді түрде зерттеу жұмыстарын
жүргізулеріне мүмкіндік бермеген аударма оқулықтарға
мектептердің көшуімен байланысты.

Үшінші кезең ғалым-әдіскерлер мен мұғалімдердің белсенді
түрде зерттеу жұмыстарын жүргізуге себепші болған
мектеп тәжірибесіне лайықталған және қазақстандық
авторлардың төлтума нұсқадағы оқулықтарының
ендірілуімен ерекшеленеді.
2. Оқушылар меңгеруі тиісті білім құрамы
мен олардың пән бойынша игеруі қажетті
білік пен дағдылардың түрлері және
деңгейінің алдыңғы қатарлы дамыған
өркениетті елдердің мектептеріндегі
5. Қарастырылатын бастауыш буын үшін анықталған
обьектілерді іріктеп алу мөлшерден және деңгейден кем болмауы; 3. Бастауыш буының
және оларды топтастыру, 1. Педагогика мен психология соңына қарай
қарастыру ретін анықтау, ғылымдары қағидалары қазақ оқушылардың білім,
материялды халқының ұлттық ерекшеліктері,
білік және дағдыларына
шоғырландыру түсу, әдет-ғұрыпы мен дәстүрлі,
республиканың аймақтық қойылатын талаптар
оқыту мазмұнының ерекшеліктері, қазіргі білім тұрғысынан алынғанда
класаралық бөлінуіне мазмұнының кемшіліктері бастауыш мектеп пен
түбегейлі өзгеріс енгізу, жайындағы қорытындылар, орта буының алғашқы
кейбір мәселені оқытудың педагогика ғылымы мен озық кластары арасындағы
әдістемесін жетілдіре түсу тәжірибенің бүгінгі жетістіктеріне сабақтастықтың шын
және матемаиканың сүйене отырып, білім мамұнын мәнісінде жүзеге
4. Балалардыңанықтау;
жас және психологиялық
бастауыш курсын орта асырылуын қамтамасыз
ерекшеліктерін қатаң ескеру, яғни
мектеп курсының шынайы ету;
балалардың ойлау, қабылдау, есте сақтау,
құрамдас бөлігіне
зейінділік тәрізді қабілеттерінің даму
айналдыру.
ерекшеліктері, сондай-ақ олардың тілін
ұстау және дамыту, соның ішінде
математикалық тілдік қорын жасау және
оны дамыта түсу;
2. Математиканы оқыту процесiнде
балалардыє бiлiмi мен бiлiктерiн,танымдық
қабiлеттерiн дамыту үшiн пәнаралық
байланысты жүзеге асыру қажет. Бұл-
ғылымның әр түрлi салаларының арасында
айқын шекарара жоқ екендiгi және олардың
бiр-бiрiмен тығыз байланыста боллатыны
туралы түсiнiктердi, сондай ақ дүниеге
ғылыми көзқарасты калыптастыруға табиғат
құбылыстарының бiртұтастығын,өзара
байланысын көрсетуге мүмкiндiк туғызады.
Сонда баланың бiр бiр сабақта алуан бiлiмi,
әсерi, ойы, қиялы, басқа пәндерге келгенде
тежелiп қалмай, әрi қарай жалғастырып дами
түсуi, яғни бiр пәннен басқа пәндерге көшудiң
үздiксiздiгi қамтамасыз етiледi.
Осы тұрғыдан анықталған білім мазмұны бастауыш мектепке арналған
мемлекеттік стандарт пен бағдарламада келтірілген.
«Математиканы оқыту әдістемесі» пән бойынша математиканың
бастауыш курсын пән ретінде оқытуды ұйымдастыру тақырбы
қарастырылады. Бұл тақырып бойынша мектептің бастауыш
кластарында математиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері
(білімділік, тәрбиелілік дамытушылық және практикалық) айқындалады.

Бағдарламаның оқу-әдістемелік кешені педагогтерге білім беру салаларын
кіріктіру және қазіргі білім беру технологияларын таңдауда
шығармашылықпен жұмыс істеуін қамтамасыз
ете отырып, ұйымдастырылған оқу-іс-әрекетіне
жаңаша қарауды ұсынады. Әрбір білім беру саласының
мазмұнында мектеп жасына дейінгі ересек
жастағы балалардың базалық
білім, білік, дағдыларды
меңгеру деңгейі
бойынша күтілетін
нәтижелер аныкталған.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
МОӘ курсы болашақ математика мұғалімінің әдістемелік құзырлылығын қалыптастырудың негізгі құралы
Оқыту әдістемесі
Жалпы білім беретін мектепте нақты сандарды оқытып - үйрету
КІШІ ЖАСТАҒЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ МАҚСАТЫ
Дамыта оқыту технологиялары
МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Математиканы оқытудың мақсаттары
Ауызша тіл дамыту
Математиканы оқытудағы дайындық кезеңі
Пәндер