Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту мәселесінің зерттелу жайы




Презентация қосу
Тақырыбы: Бастауыш білім беру пәндерін
метапәндік
тұрғыда оқыту мәселесінің зерттелу жайы

Тексерген: Амирова А.
Орындағандар: “Міндет” тобы
Ахатбек Аружан
Жұмабек Назым
Нұрлан Альфия
Таджи Салтанат
1 курс 3 жылдық
Метапән
«Бірінші кезекте
балаларды
ойлауға үйрету
керек, сонымен
қатар барлық
балалар,
ешқандай
ерекшеліксіз»
«Мета» - «тыс», «арқылы», «жоғарыда»,
яғни объектінің өзі шеңберінен шығу.
Мета-пән интеграцияға, жалпыға бірдей
білімге негізделген.«Мета» - «тыс»,
«арқылы», «жоғарыда», яғни объектінің
өзі шеңберінен шығу. Мета-пән
интеграцияға, жалпыға бірдей білімге
негізделген.
Мета-тақырып дегеніміз не?

Бүгінгі күні «метасубъект» және «метасубъективті
оқыту» ұғымдары ерекше танымал болып келеді. Бұл
өте түсінікті, өйткені метасубъектілік тәсіл жаңа
стандарттардың негізі болып табылады. Пән бойынша
оқу жоспарының үлгілері, мақсаттары мен білім беру
нәтижелері бірнеше деңгейде көрсетілген- жеке,-
метасубъект- тақырып.Осы тәсілдің көмегімен
студенттер зерттелетін пәнге әлем туралы білім
жүйесіне деген көзқарасты дамытады.
Мета-тақырып дегеніміз не?
Мета-пәндер қазіргі мектептің
білмейтіні туралы - өмірдің мәні
туралы, өмірдің құндылығы
туралы сөйлесуге тырысады. Бұл
сұрақтың жауабы: маған бұл білім
не үшін керек? Бұл маған қайда
пайдалы болады?
Мета-пәндер ретінде Громыко Ю.В. бөлінді: «Білім», «Белгі»,
«Проблема», «Тапсырма», «Сөз» және т.б.
«Белгі» мета-пәнінің негізгі міндеті : мектеп оқушыларының сызба
жасау қабілетін қалыптастыру. «Білім» мета-пәнінің негізгі
міндеті : ұғымдармен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру .
«Проблема» мета-пәнінің негізгі міндеті : студенттердің осы оқиғаға
қатысты өзіндік ұстанымын қалыптастыру.«Белгі» мета-пәнінің
негізгі міндеті : мектеп оқушыларының сызба жасау қабілетін
қалыптастыру.
«Білім» мета-пәнінің негізгі міндеті : ұғымдармен жұмыс істеу
қабілетін қалыптастыру .
«Проблема» мета-пәнінің негізгі міндеті : студенттердің осы оқиғаға
қатысты өзіндік ұстанымын қалыптастыру.
«Проблема» мета-пәнінің негізгі міндеті : мектеп оқушыларының әр
түрлі мәселелерді шешуі және оларды шешу жолдарын дамыту.
Метатехникалық сабақтың
міндеттері:
• Пәндер бойынша теориялық білімді студенттің
практикалық өміріне беруді үйрету;танымдық және
пәндік практикалық іс-әрекетте білім мен
дағдыларды белсенді пайдалану;студенттерді нақты
өмірге дайындау және жеке маңызды мәселелерді
шешу қабілетін қалыптастыру;
Метатехникалық сабақтың міндеттері:
• негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру: құндылық-семантикалық, жалпы
мәдени, білімдік-танымдық, ақпараттық, коммуникативті, әлеуметтік-
еңбек және тұлғаның өзін-өзі жетілдіру құзыреттілігі;қарым-қатынас пен
танымдағы нақты қажеттіліктер мен қызығушылықтарды ескере отырып,
метасубъектіні және әмбебап білім беру әрекеттерін қалыптастыру;

• 1) жеке UUD1) жеке UUD
• 2) Нормативті UUD - оның көмегімен студенттер оқу қызметін
ұйымдастыратын іс-шаралар.
• 3) Когнитивті UUD - оның көмегімен студенттер таным процесін жүзеге
асыратын әрекеттер.
• 4) Коммуникативті UUD - оның көмегімен студенттер білім беру
мәселелерін шешу үшін әр түрлі адамдармен байланыс орнатады
Метатехникалық сабақтың
міндеттері:
• мектеп оқушыларында негізгі қабілеттерді
дамытуға бағыттау, ғылым мен өнер
позицияларының қақтығысы мысалында
метасубъектілік білімді дамыту;
• оқу қабілеті, яғни баланың жаңа әлеуметтік
тәжірибені саналы және белсенді игеру арқылы
өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру
қабілеті;баланың ойлау процестерін белсендіруге
және осы процестің компоненттерін талдауға
жағдай жасау;
Метатехникалық сабақтың
міндеттері:
• бір объектіде қиылысатын немесе онымен
біріктірілген әлемге, оның бөліктерінің өзара
байланысының тұтас көрінісін қалыптастыру,
дүниедегі қарама-қайшылық пен әртүрлілікті іс-
әрекетте түсіну;
• сабақтың әр сәтінде оқушының бойында жаңа
білімге қол жеткізу жолдары туралы және әлі
білмеген нәрсені меңгеру үшін қандай тәсілдерді
игеру керек екендігі туралы түсінік қалыптастыру .
(мұғалімге арналған
нұсқаулық)
• Екінші ерекшелігі. Метасубъективті тәсіл - бұл өз пәнін өте
жақсы білу , бұл шын мәнінде оқу материалын белсенді түрде
жинап, мазмұнның белсенділігі тұрғысынан қайта түсіндіруге
мүмкіндік береді.
• Үшінші ерекшелігі - мектеп оқушыларының негізгі қабілеттерін
дамытуға бағытталғандық . Ойлау, қиял, дискриминациялық
қабілет, мақсат қою мүмкіндігі немесе өзін-өзі анықтау, идеалдау
қабілеті, сөйлеу және т.б.

• Сонымен, төртінші ерекшелігі - әдіснамалық техниканың әр
түрін қолдану тұрғысынан инновация .
Метасубъективтік тәсіл білімнің пәндік формасын
дамытудың ең жақсы дидактикалық және әдістемелік
мысалдарын біріктіреді, пән және білім беру сабағы
сияқты білім беру формасы үшін жаңа даму
перспективаларын ашады.
Метасубъективтік тәсіл білімнің пәндік формасын
дамытудың ең жақсы дидактикалық және әдістемелік
мысалдарын біріктіреді, пән және білім беру сабағы
сияқты білім беру формасы үшін жаңа даму
перспективаларын ашады.
Оқу пәні оқу формасы ретінде, әрине, өлмейді. Бірақ ол
мета-тақырыптық тәсілмен сіңген деңгейде ғана дамиды.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Метапәндік тәсіл ерекшеліктері
Метапәндік бағдарламасы
Метатехникалық сабақтың міндеттері
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту тұжырымдамасы
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқытудың психологиялық және педагогикалық негіздері
Пәндерді метапәндік тұрғыда оқытудың теориялық және практикалық алғышарттары
Метапәннің негізгі тапсырмалары
Бастауыш білім беру пәндерін метапәндік тұрғыда оқыту
Метапәндік тұрғыда оқыту мәселесін зерттеген шетел, қазақстандық ғалымдар
Дүниетаным ұғымына түсінік
Пәндер